Jump to content

Recommended Posts

Με το external μπορεις να ρυθμισεις καλυτερα την πιεση αλλα εδω ειναι θεμα προγραμματιστη!οι περισσοτεροι δεν ξερουν πως να διατηρησουν την ν75 και να περνουν απο εκει την πιεση και καταφευγουν σε λυσεις σφιξιμο της wg και βεβαια boost controler για πιεση. Ειναι ψιλορισκο σε περιπτωση στραβης. Εκτος αυτου αν βαλεις ext. αλλαζει ο χαρακτηρας του αυτοκινητου...πραγμα που δεν θες!

Edited by fanicas
Link to comment
Share on other sites

Οντως θα ηθελα να αποφυγω το εξτ μονο και μονο λογω θορυβου , απο την αλλη το αμαξι με εξτ ειναι ποιο ευκολο να ρυθμιστει λογω αυτου που ειπες..

Αν καποιος με εμπειρια στο θεμα αυτο μ ελγε οτι βαζωντας τα καυσαερια απο το εξτ στην εξατμιση ο θορυβος δεν αλλαζει θα εβαζα..

Θελω να αποφυγω boost controllers (χωρια του οτι ειναι επιπλεον εξοδα) .αλλωστε το ταβανι θα ειναι τα 270. Δεν θα βαλω καμια 28αρα πανω..

Link to comment
Share on other sites

Αλέξη μπράβο για το κουράγιο σου και τις γνώσεις που διαθέτεις εδώ.

Αν δε θελεις να ακους το εξτερναλ και θα σε κουράσει οπως λές, καντο ιντερναλ. Ειναι ακριβώς το ιδιο πράγμα με αυτο που εχεις τώρα. (απλα διαφοροποιείται το dp )

Αλλα.... λίγο αργότερα θα στριφογυρίζει η σκέψη... "βρε λες να το εβαζα..? :p

Link to comment
Share on other sites

Αλέξανδρε χάρηκα πολύ που έγινε, αν και στο είχα πει και τηλεφωνικά, ότι το άλλο πλατό πολύ δύσκολα θα κάτσει ενώ αυτό ήταν ίδιο με το δικό μας το σετ μεγαλύτερης διαμέτρου απλώς και πιο ενισχυμένο!!!!

τέλειος!!!! αν και μπορώ να πω ότι ήμουν σχεδόν σίγουρος!!! αν είχα ψαχτεί παλαιότερα θα κατέληγα στην δική σου λύση, σημασία έχει ότι όσο κόπο και να έκανες δεν το σκέφτεσαι αυτή τη στιγμή παρά μονο ότι κατάφερες αυτό που ήθελες και δεν πήγε χαμένος!!

Link to comment
Share on other sites

Αλέξανδρε χάρηκα πολύ που έγινε, αν και στο είχα πει και τηλεφωνικά, ότι το άλλο πλατό πολύ δύσκολα θα κάτσει ενώ αυτό ήταν ίδιο με το δικό μας το σετ μεγαλύτερης διαμέτρου απλώς και πιο ενισχυμένο!!!!

τέλειος!!!! αν και μπορώ να πω ότι ήμουν σχεδόν σίγουρος!!! αν είχα ψαχτεί παλαιότερα θα κατέληγα στην δική σου λύση, σημασία έχει ότι όσο κόπο και να έκανες δεν το σκέφτεσαι αυτή τη στιγμή παρά μονο ότι κατάφερες αυτό που ήθελες και δεν πήγε χαμένος!!

Πραγματικα δεν το σκεφτομαι θανασση απλα εχω ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια ..Δεν ειναι οτι εβαλα το δισκο πλατο απο το 160αρι , ειναι οτι μπηκε στο αμαξι κατι το οποιο ειναι πολυ ποιο ενισχυμενο απο το μαμα (40 κιλα ροπη αντεχη πλεον το δισκο πλατο συμφωνα με την sachs) ...

Kai η δικη επιλογη ειναι εξισου καλη και δεν πιστευω να εχεις κανενα προβλημα στο μελλον..Τουλαχιστον εμεις ψαχτηκαμεκαι προχωρησαμε ενα βημα παραπερα...

Το καλο ειναι θα βοηθηθουν και αλλα παιδια παο δω και στο εξης ..

Αλέξη μπράβο για το κουράγιο σου και τις γνώσεις που διαθέτεις εδώ.

Αν δε θελεις να ακους το εξτερναλ και θα σε κουράσει οπως λές, καντο ιντερναλ. Ειναι ακριβώς το ιδιο πράγμα με αυτο που εχεις τώρα. (απλα διαφοροποιείται το dp )

Αλλα.... λίγο αργότερα θα στριφογυρίζει η σκέψη... "βρε λες να το εβαζα..? :p

Να σαι καλα φιλε μ panaua..

Θα στριφογυριζει το ξερω..

Γιαυτο ρωταω μηπως γνωριζει κανεις αν το ριξω στην εξατμιση μετα τον καταλυτη θα εχω μειωμενο θορυβο αλλα χωρις να λειπουν τα φλογιδια που και που...ωστε ετσι αν θελησω να το βγαλω απο τα πλαγια να ταπωσω την τρυπα της εξατμισης..

Και καποιες φωτο απο την μηχανη μετα την τοποθετηση oil catch tank της toyosports ..(Θελει πλυσιμο η μηχανη)

12112011331.jpg

12112011330.jpg

Αν θα αλλαζα κατι θα ηταν τα μπλε κολλαρα σε κόκκινα αλλα εχω σκοπο τις σωληνωσεις του νεου turbo (νερο λαδι) να τις εχω σε μπλε χρωμα για να ξεχωριζουν απο τα σωληνακια της εισαγωγης και της σκαστρας..

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

σχετικά με αυτό που ήθελα να σου γράψω πριν και το ξέχασα,

σκέψου φίλε ότι WRX STI και EVO 400-500 ίππων δουλεύουν με internal WG

εσένα δεν θα ρυθμιστεί? μια χαρά θα ρυθμιστεί μιας και ο Κύριλλος έχει εμπειρία σ αυτό και η Ν75 δίνει αρκετές δυνατότητες στην ρύθμιση, δηλαδή σκέψου η external είναι πιο πολύ μηχανική, εμείς θέλουμε να υπάρχει κυρίως ηλεκτρονική διαχείριση!

προσωπική μου άποψη μην ασχοληθείς με external καθόλου

Link to comment
Share on other sites

Θα ρωτησω τον κυριλλο θανασση ποια τα οφελη χρησης εξτερναλ και το κερδος σε αλογα σε σσχεση με την μαμα waste ..\

Αλλα το ποιο πιθανο ειναι ή να κανω απλα υποδοχη για εξτερναλ στην πολλαπλη και να το δουλευω αρχικα με την μαμα waste ή να βαλω τα καυσαερια της waste στην εξατμιση μεσα..

Απλα αν μπορουσε καποιος να μου λυσει τις αποριες που εξεφρασα θα ημουν :yahoo:

Επίσης μιας και θα κανω σερβις αυτον τον μηνα ή τον επομενο λογω του οτι εχω παρατηρησει 2-3-4 φορες να εχει μπει το βεντυλατερ σε λειτουργια και αυτο δεν μ αρεσε καθολου σκεφτομαο την χρηση ενος εκ των κατωθι προιοντων σε συνδυασμο με το απιονισμενο νερο ..

Ενδιαφερον συγκριτικο..

Απεσταγμενο νερο: θερμοκρασια βρασμου: 127.4 C, χρονος ψυξης:18,5 min

Στη συνεχεια ακολουθουν οι αντιστοιχοι αριθμοι για καποια αντιψυκτικα της αγορας, ετσι οπως παρουσιαστηκαν απο το περιοδικο power techniqes τευχος 85.

AGIP ANTIFREEZE EXTRA: 134.3 C , 16.5min

AMSOIL PROPYLENE GLYCOL: 130.6 C , 16.4min

AQUAFLU: 130.2 C , 16.2min

ARAL ANTIFREEZE EXTRA: 132.3C , 16.4min

BP ANTIFROST: 132.9 C , 17.4 min

CASTROL ANTIFREEZE: 132.6 C , 17.8min

ELF COOLELF CLASSIC: 133.3 C , 17.7 min

EVANS NPO-R: 215 C , 16.4min

FL PARAFLU 11: 132.7 C , 16.7min

FUCHS FRICOFIN S: 133.1 C , 17.2min

IGOL ANTIGEL: 132.4 C , 16.8min

IP ECOBLU 100: 132.5 C , 16.6min

LOCTITE ANTIFREEZE: 132.1 C , 17.2min

MOTUL INUGEL EXPERT: 133.6 C , 16.9min

REPSOL ANTICONGELANTE: 132.8 C , 11.4min

SHELL GLYCOSHELL CONCETRATE: 132.2 C , 17min

VALVOLINE ANTIFREEZE: 132.5 C , 16.4min

YACCO LR ORGANIQUE: 136.2 C , 15.7min

FUCHS FRICOFIN G12: 132.8 C , 16min

REDLINE WATER WETTER: 127.8 C , 18min

Στη συνεχεια παραθετω και καποια σχολια του περιοδικου:

"Στη δοκιμη μας ξεχωρισε με διαφορα το evans npg-r με φαντασμαγορικα υψηλο σημειο βρασμου και ικανοποιητικο ρυθμο αποβολης θερμοτητας. Επισης, επειδη δεν εβραζε σχεδον με τιποτα στο φασμα 70-140 βαθμους, δεν σχηματιζε σχεδον καθολου φυσαλιδες στον πατο του δοχειου, με αποτελεσμα να απορροφα στο μεγιστο τη θερμοκρασια της ηλεκτρικης εστιας και να αυξανει τη θερμοκρασια του ταχυτερα απο τα υπολοιπα υγρα. Οτι πρεπει δηλαδη για μοτερ με εντονες υπερθερμανσεις και πολλα hot spots στο εσωτερικο τους.

Αντιστρεφοντας τους ορους, το repsol anticongelante puro δεν ξεχωρισε για το σημειο βρασμου του, αλλα κρυωσε τουλαχιστον 30% γρηγοροτερα απο το μεσο ορο των υπολοιπων υγρων της δοκιμης. Αυτο το υγρο αποδεικνυεται "βαλσαμο" για μηχανοστασια με κακο εξαερισμο και μοτερ με μικρα ψυγεια.

Τριτο στη δοκιμη μας ερχεται το συνθετικο yacco lr, που καταφερε να βρασει στους 136.2 και να κρυωσει σε 15.7 λεπτα.

Το water wetter μειωσε τον τελικο χρονο ψυξης του νερου κατα 30sec, αποδεικνυοντας οτι πραγματι συνεισφερει στην ικανοτητα προσληψης και αποβολης θερμοτητας του νερου η, εν γενει, του ψυκτικου διαλυματος που χρησιμοποιουμε."

Link to comment
Share on other sites

Αλέξη οφθαλμόλουτρο η εικόνα του μοτέρ :drool:

Πάντως και εγώ τον τελευταίο καιρό ακούω το βεντιλατέρ πιο συχνά...τι γίνεται???

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω βρε μακη ..να σαι καλα...

τι να πω , εγω δν θυμαμαι ν το ειχα ακουσει πριν βαλω το κουλερ .. μετα απο το κουλερ κ οοταν ειμαι σταματημενος μππαινει μπρος -λογικο θ μου πεις αλλα δν μ αρεσει....- αυτο διοτι εχει κοπει η διοδος αερα προς το ψυγειο λογω κουλερ.. ειπαμε 3-4 φορες εχει γινει αυτο μονο..

Γνωριζει κανεις κατι?εχει ν προτεινει τπτ?

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω βρε μακη ..να σαι καλα...

τι να πω , εγω δν θυμαμαι ν το ειχα ακουσει πριν βαλω το κουλερ .. μετα απο το κουλερ κ οοταν ειμαι σταματημενος μππαινει μπρος -λογικο θ μου πεις αλλα δν μ αρεσει....- αυτο διοτι εχει κοπει η διοδος αερα προς το ψυγειο λογω κουλερ.. ειπαμε 3-4 φορες εχει γινει αυτο μονο..

Γνωριζει κανεις κατι?εχει ν προτεινει τπτ?

Και εγώ που είμαι με το μαμα cooler δεν ξέρω τι παίζει...

Σύντομα θα κάνω σερβις και θα πω τον μηχανικό μου να ρίξει μια ματιά :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Άλεξ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ το αντιψυκτικό, αν πιστεύεις ότι χρειάζεται αλλαγή άλλαξέ το και ΒΑΛΕ ΤΟ ΜΑΜΑ!

ο λόγος είναι ο εξής:

δεν κάνει μέσα να μπει ούτε απλό νερό, ούτε απιονισμένο ούτε οποιοδήποτε παραφλού, μπαίνει μόνο το μαμά G12 το οποίο εκτός από αντιψυκτικό περιέχει και λάδι για να λιπαίνει διάφορα μηχανικά μέρη... πολύ πιθανόν να διαβρώσεις διάφορα μηχανικά μέρη ακόμη και να χαλάσεις την αντλία νερού. αν έβαλες ποτέ κάτι μέσα πιθανόν αυτό να σου δημιουργεί το θέμα...

μιας και έχεις πολλά χλμ θα σου πρότεινα να ζητήσεις να στο πετάξουν όλο και να βάλουν φρέσκο αντιψυκτικό και να κάνουν τις εξαερώσεις (γίνεται διπλή εξαέρωση, μια για το ψυγείο και μια για το I/C)

αν έβαλες ποτέ υγρό και δεν έκανες τις εξαερώσεις μπορεί από αυτό να σου δημιουργήθηκε το θέμα αλλά άπαξ και δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία πάνω από 90 μην σκας

πολύ πιθανόν με το κούλερ να μειώθηκε η ροή αέρα γι αυτό να δουλεύει το βιντιλατέρ

κρίμα είναι να πειράξεις κάτι που δουλεύει καλά και να κάνεις κάτι χωρίς να ξέρεις το αποτέλεσμα θεωρώντας ότι θα γίνει καλύτερο

Link to comment
Share on other sites

Συνηθως τις φορες που το επαθα ηταν οταν ειχα πιεσει το αμαξι se εθνικη και μετα αφου μπηκα στην πολη αρα ελλαττωσα την ταχυτητα μ στα 20 χιλιομετρα αρα δεν επερνε αερα το ψυγειο ... Το σερβις θα γινει σε μισο μηνα οποτε θα ακουσω την συμβουλη σου και θα βαλω το g12 ..

AΠΛΑ εχω απορια αν καποιος εχει δοκιμασει κατι αλλο ..'

Η' αν θα μπορουσαμε με την χρηση ενος προιοντος απο την λιστα που ανηρτησα να βοηθησουμε το ψυγειο μας να δουλεψει καλυτερα..

Τι λες?

Ποσα λιτρ αθελουμε απο g12?

Link to comment
Share on other sites

αυτό που λες είναι λογικό, συμβαίνει και σε μένα, επειδή ανεβαίνει πολύ η θερμοκρασία λαδιού και κατ επέκταση και του κινητήρα, προκειμένου να μην ανέβει η θερμοκρασία του ψυκτικού πάνω από 90 βαθμούς μπαίνει σε λειτουργία το βιντιλατέρ, έτσι πρέπει να γίνεται δηλαδή...

εσένα θα πρέπει να σε απασχολήσει αν δεις να ανεβάζει θερμοκρασία πάνω από την μέση

Link to comment
Share on other sites

Ελαχιστα τα ειπαμε και στο Facebook.

δυστηχως πλεων δεν εχω καθολου χρονο μιας και ειμαι στα τελειώματα της σχολης και η απουσια μου στο φορουμ ειναι ορατή..

Μπραβω αλεξ για το χρονο το ρισκο που πηρες και το ποσο πραγματικα θελεις να τελειωσεις το project που εχεις στο μυαλο σου.

μακαρι να μπορουσα και εγω να βοθησω οσο μπορω μιας και στην αρχη το ψαχναμε μαζι το θεμα και ημουν και εγω ενας απο τους ανυσηχους με αυτο το μοτερ.

δυστηχως τα οικονομικα μου πηραν την κατω βολτα ομως και ο χρονος μου περιορίστικε στο ελαχιστο.

ανοιξε το δρομο και για εμας και μπραβω που ολα αυτα τα συμπερασματα και τις ερευνες σου τις παρεχεις σε ολους (δεν το κανουν ευκολα αυτο ολοι , βελτειωτες και ιδιοκτητες)

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Ελαχιστα τα ειπαμε και στο Facebook. δυστηχως πλεων δεν εχω καθολου χρονο μιας και ειμαι στα τελειώματα της σχολης και η απουσια μου στο φορουμ ειναι ορατή.. Μπραβω αλεξ για το χρονο το ρισκο που πηρες και το ποσο πραγματικα θελεις να τελειωσεις το project που εχεις στο μυαλο σου. μακαρι να μπορουσα και εγω να βοθησω οσο μπορω μιας και στην αρχη το ψαχναμε μαζι το θεμα και ημουν και εγω ενας απο τους ανυσηχους με αυτο το μοτερ. δυστηχως τα οικονομικα μου πηραν την κατω βολτα ομως και ο χρονος μου περιορίστικε στο ελαχιστο. ανοιξε το δρομο και για εμας και μπραβω που ολα αυτα τα συμπερασματα και τις ερευνες σου τις παρεχεις σε ολους (δεν το κανουν ευκολα αυτο ολοι , βελτειωτες και ιδιοκτητες)

Φιλε πανο σε ευχαριστω....οντως η απουσια σου στο φορουμ ειναι πολυ αισθητη...χασαμε αλλον εναν ενθερμο και ανησυχο ανθρωπο που ασχολούταν με την βελτίωση του τουτου μας..

Ευχομαι να πετυχεις στην σχολη σου και να πανε ολα καλα γυριζοντας πτυχιουχος...

Προσπαθω και εγω όπως και εσυ έκανες πρωτος , να μαθουμε τα ορια , τις αντοχες , την βελτιωσιμοτητα του μοτερ μας που ΣΥΝΕΧΩΣ μας εκλπλησει..Και που ειμαστε ακομα..Πιστευω δεν εχουμε δει τιποτα...

Οντως αυτο που αναφερεις ισχυει...υπαρχει ενας μυστικισμος απο πολλους οι οποιοι αν και γραφουν και αντλουν πληροφοριες δεν δινουν...

Αντε να γινεις ενεργητικος ξανα.... :db: στο forum εννοω...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επειδη συντομα θα ειμαι με καινούργιο σετ απ και πριν γραψω στο τοπικ ΠΩΛΗΣΕΙΣ γνωστοποιώ οτι θα πουλήσω Δεκέμβριο - Αρχες Ιανουαρίου την 60μμ ολόσωμη εξάτμιση μου (dp 60ari - καταλύτη 200 cpi HJS - σπυραλ - σωληνωσεις μεχρι τελικο χωρίς μεσαιο- και το τελικό της εξάτμισης) Ειναι φορεμένα στο αμάξι γυρω στα 25.000 χιλιόμετρα .

Φωτο μπορειται να δειτε στις πρωτες σελιδες της παρουσίασης μου . Η εξατμιση ειναι ακομα στο αμάξι μου μεχρι να βγει τον επόμενο μηνα.

Ο θόρυβος μπάσος και διακριτικός . Θα πωληθουν αν υπαρχει ζήτηση και ξεχωριστα τα κομμάτια ..

O καταλύτης είναι 200αρης και ιδανικός για μέχρι 220hp.Eίναι σε άριστη κατάσταση και σε μετρησεις με Vag com δουλευει αψογα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Βγάζει κανονικά κάρτα καυσαερίων και δεν δημιουργεi πρόβλημα στο λαμπάκι του check engine.

Ενδεικτικη τιμή του καταλύτη 200 ευρώ + dp 70 ευρώ + γεφυρα με σπυράλ 80 + σωληνώσεις μαζι με τελικο καζανακι 200 (πωλειται και ως κατμπακ 60αρι ) = 550 συζητισιμη...παντα.

Φωτο απο αρχικη εγκατασταση http://www.vwclub.gr...opic=45202&st=0

16454216591988128591623.jpg

16646316591907326571623.jpg

16646316591907726581623.jpg

Εννοειται πως το χρωμα τους τωρα δεν ειναι γιαλιστερο όπως τότε αφου ολες οι ανωξείδωτες σωληνωσεις καφετίζουν..

Θα ακολουθήσουν συντομα καινουργιες φωτο απο την εξάτμιση...

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

παιδιά ο άλεξ σκέφτεται όχι για decat αλλά για de-exhaust :crazy::db:

χωρίς καθόλου εξάτμιση για να κάνει θόρυβο και να πετάει φλογίδια! καλή αρχή άλεξ το νέο σου project

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω θανασση !!!!!!!!!

μισ σωλήνα και κατευθειαν τα καυσαερια εξω...οικονομια...χαχαχα

Συντομα θα αναιβασω φωτο απο την νεα τουρμπίνα... :whistling::pic:

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν τα τυμπανα εχουν ηδη αρχίσει...Σήμερα παρέλαβα την νεα μου τουρμπίνα επιτέλους!!!!

Το turbo ειναι TD04L 13T της MHI (MITSUBISHI) . Οι κωδικοι φαινονται απο τις φωτο...

Την τουρμπίνα την πηρα και ειναι σχεδον αχρησιμοποιητη με ΜΗΔΕΝΙΚΟ τζογο στους αξονες .

Το actuator ανοιγει την waste gate σε πιεση 1 bar.

Απο κοντά ειναι πραγματικα τεράστια 3-4 φορες μεγαλυτερη απο την δικια μας και αρκετα μεγαλυτερη απο την Κ03 των TSI .

Οπως θα δειτε ο κωλος ειναι τεράστιος ισως ιδιος ή και μεγαλύτερος απο 28αρα..

01122011356.jpg

01122011357.jpg

01122011355.jpg

01122011354.jpg

Προχωραμε λοιπόν στην πατασκευή πολλαπλής εξαγωγής .. Υπαρχουν λύσεις όλες custom βέβαια και μενει να δούμε πώς θα την κάνουμε..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αλεξηηηη! Κοιταω την παρουσια σου και χαμογελαω ρε !

Υ.γ Δειξε και καμια φωτο απο φτερωτη μπροστα!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.