TSI Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 (edited) Έξι νέους σταθμούς διοδίων θα αποκτήσει ο οδικός άξονας της Εγνατίας , οι οποίοι είναι πιθανόν να τεθούν σε λειτουργία πριν από το Πάσχα. Συγκεκριμένα, οι νέοι σταθμοί θα τοποθετηθούν σε Ηγουμενίτσα, Γιάννενα, Γρεβενά, Νυμφόπετρα, Παγγαίο και Κομοτηνή. Οι τιμές θα είναι στα επίπεδα αυτών που ισχύουν σήμερα στον Πολύμυλο Κοζάνης, τον πρώτο σταθμό διοδίων της Εγνατίας, και έτσι τα IX θα καταβάλουν 2.80 ευρώ. Ο διαγωνισμός για την εγκατάσταση του συστήματος, που υπολογίζεται ότι θα κοστίσει 15 εκατ. ευρώ, θα γίνει την Τετάρτη. Για την πρώτη διετία τα έσοδα υπολογίζονται σε 80 εκατ. ευρώ το χρόνο αλλά μετά το 2012 θα προστεθούν 5-6 νέοι σταθμοί, ενώ προβλέπεται η τοποθέτηση συστήματος ηλεκτρονικής χρέωσης. Στην πλήρη λειτουργία του συστήματος τα έσοδα θα φτάσουν τα 150 εκατ. ευρώ, από τα οποία ένα μέρος θα διατεθεί για υποστηρικτικές υποδομές (φωτισμός, πάρκινγκ, κ.λ.π) που σήμερα λείπουν από τον αυτοκινητόδρομο των 670 χλμ. που ενώνει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους του Εβρου και κόστισε 3 δισ. ευρώ. Οι σταθμοί έπρεπε να λειτουργούν από το 2008 και το υπουργείο Υποδομών επικαλείται έγγραφα της Κομισιόν, η οποία συμμετείχε στη χρηματοδότηση των έργων και είχε λάβει τις δεσμεύσεις όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων ότι θα υπάρχουν διόδια. Έχουν επίσης χορηγηθεί δάνεια από ελληνικές τράπεζες συνολικού ύψους 1.2 δις. ευρώ, που είχαν συναφθεί την περίοδο 2006-8 με εγγύηση τα μελλοντικά έσοδα από διόδια autoblog.gr Edited March 22, 2011 by TSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Έξι νέους σταθμούς διοδίων θα αποκτήσει ο οδικός άξονας της Εγνατίας Nα σου πω, με βασει αυτους που ψηφιζουμε τοσα χρονια, με αυτα που μας κανουν και δεν αντιδρα κανένας, αν ήμουν εγω οχι 6, 20 θα έβαζα!!!! και λιγα ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Η Εγνατία τουλάχιστον είναι δρόμος που έχει ΗΔΗ γίνει και ΘΑ πληρώσουμε σε αντίθεση με την απόλυτη κοροιδία που ισχύει στον άξονα Αθήνας - Θεσ/νίκης που δρόμους πληρώνουμε και δρόμους δεν έχουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Η Εγνατία τουλάχιστον είναι δρόμος που έχει ΗΔΗ γίνει και ΘΑ πληρώσουμε σε αντίθεση με την απόλυτη κοροιδία που ισχύει στον άξονα Αθήνας - Θεσ/νίκης που δρόμους πληρώνουμε και δρόμους δεν έχουμε. Τους δρομους δεν πρεπει να τους πληρωνουμε με διοδια, τους εχουμε ηδη πληρωσει και τους πληρωνουμε καθε μερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Τους δρομους δεν πρεπει να τους πληρωνουμε με διοδια, τους εχουμε ηδη πληρωσει και τους πληρωνουμε καθε μερα. +1 νικο ομως αλλο το πρεπει και αλλο το τι γινεται τελικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 τα βαζουν προχειρα,μεχρι το 2012 που θα αντικατασταθουν με τα ηλεκτρονικα.βεβαια,μη χασουν μεχρι τοτε,αη σιχτηρ πια.δεν εχω ορεξη πλεον να συζηταω τιποτα για αυτον εδω τον τοπο.δεν ακουμε τιποτα ευχαριστο πια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Οι δρόμοι πληρώνονται για να είναι αυτοσυντηρούμενοι, μέσω των διοδίων να φτιάχνονται νέοι και να συντηρούνται οι υπάρχοντες. Ταυτόχρονα να γίνονται επενδύσεις σε εξοπλισμό, σε εκχιονιστικά μηχανήματα κλπ ώστε να μην κλείνει με μία νεροποντή ή λίγο χιόνι το δίκτυο μας. Αναφέρομαι πάντα στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο και όχι στο Αστικό, Επαρχιακό. Άλλο αν εδώ είναι λίγο Ουγκάντα η κατάσταση, έχουν πέσει οι μίζες, δεν υπάρχει κεντρική διαχείριση & συντονισμός μεταξύ των φορέων, κάθε λαμόγιο έχει μερίδιο ή μαγαζιά στα ΣΕΑ, ενώ ορισμένα τμήματα είναι ντροπή να τα χαρακτηρίζουμε Εθνικό Δίκτυο καθώς αποτελούν πεπαλαιωμένα μουσειακά εκθέματα που τα διατηρούμε ακόμα σαν λαιμητόμους - δρόμους. Έχουμε μετά βίας το 23ο δίκτυο από τα 25 της Ευρώπης (όταν ήταν 25 τα κράτη - μέλη), δηλαδή το 3ο χειρότερο σε όλη την Ευρωπαική Ένωση με υψηλότατο συντελεστή επικινδυνότητας. Για 3 νεκρούς Γάλλους στα Εθνικά Δίκτυα της Γαλλίας οι αντίστοιχοι Έλληνες είναι 28-40. Το οξύμωρο είναι ότι διαθέτουμε τον πιο ασφαλή δρόμο στην Ευρώπη την Αττική Οδό. Και μην μου πει κανείς ότι σκέφτεται τα χρήματα όταν μπει σε αυτόν τον άψογο δρόμο. Επομένως ανταποδοτικά είναι τα πράγματα, αν είχαμε και άριστο Εθνικό δίκτυο κανείς δεν θα γκρίνιαζε, το θέμα είναι ότι έχουμε ένα από τα χειρότερα και για αυτό δικαίως ο κόσμος αντιτίθεται στην καταβολή διοδίων με τα γνωστά κινήματα κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Οι δρόμοι πληρώνονται για να είναι αυτοσυντηρούμενοι, μέσω των διοδίων να φτιάχνονται νέοι και να συντηρούνται οι υπάρχοντες. Ταυτόχρονα να γίνονται επενδύσεις σε εξοπλισμό, σε εκχιονιστικά μηχανήματα κλπ ώστε να μην κλείνει με μία νεροποντή ή λίγο χιόνι το δίκτυο μας. Αναφέρομαι πάντα στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο και όχι στο Αστικό, Επαρχιακό. Άλλο αν εδώ είναι λίγο Ουγκάντα η κατάσταση, έχουν πέσει οι μίζες, δεν υπάρχει κεντρική διαχείριση & συντονισμός μεταξύ των φορέων, κάθε λαμόγιο έχει μερίδιο ή μαγαζιά στα ΣΕΑ, ενώ ορισμένα τμήματα είναι ντροπή να τα χαρακτηρίζουμε Εθνικό Δίκτυο καθώς αποτελούν πεπαλαιωμένα μουσειακά εκθέματα που τα διατηρούμε ακόμα σαν λαιμητόμους - δρόμους. Έχουμε μετά βίας το 23ο δίκτυο από τα 25 της Ευρώπης (όταν ήταν 25 τα κράτη - μέλη), δηλαδή το 3ο χειρότερο σε όλη την Ευρωπαική Ένωση με υψηλότατο συντελεστή επικινδυνότητας. Για 3 νεκρούς Γάλλους στα Εθνικά Δίκτυα της Γαλλίας οι αντίστοιχοι Έλληνες είναι 28-40. Το οξύμωρο είναι ότι διαθέτουμε τον πιο ασφαλή δρόμο στην Ευρώπη την Αττική Οδό. Και μην μου πει κανείς ότι σκέφτεται τα χρήματα όταν μπει σε αυτόν τον άψογο δρόμο. Επομένως ανταποδοτικά είναι τα πράγματα, αν είχαμε και άριστο Εθνικό δίκτυο κανείς δεν θα γκρίνιαζε, το θέμα είναι ότι έχουμε ένα από τα χειρότερα και για αυτό δικαίως ο κόσμος αντιτίθεται στην καταβολή διοδίων με τα γνωστά κινήματα κλπ. Αυτα ειναι, αφου υπάρχουν ανθρωποι που τους υποστηρίζουν Καλα μας κανουν κυριοι, ειχα δικιο στο πρωτο μου ποστ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Αυτα ειναι, αφου υπάρχουν ανθρωποι που τους υποστηρίζουν Καλα μας κανουν κυριοι, ειχα δικιο στο πρωτο μου ποστ Ειλικρινά αν κατάλαβες αυτό πάω πάσο γιατί δεν θα βγει άκρη... ...προφανώς στην φράση που απομόνωσες αναφέρομαι σε μηχανισμό που υπάρχει σε προηγμένα κράτη. Διάβασε και την τελευταία φράση για να ξανακαταλάβεις και να έχεις ολοκληρωμένη άποψη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) Οι δρόμοι πληρώνονται για να είναι αυτοσυντηρούμενοι, μέσω των διοδίων να φτιάχνονται νέοι και να συντηρούνται οι υπάρχοντες. Ταυτόχρονα να γίνονται επενδύσεις σε εξοπλισμό, σε εκχιονιστικά μηχανήματα κλπ ώστε να μην κλείνει με μία νεροποντή ή λίγο χιόνι το δίκτυο μας. Αναφέρομαι πάντα στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο και όχι στο Αστικό, Επαρχιακό. Άλλο αν εδώ είναι λίγο Ουγκάντα η κατάσταση, έχουν πέσει οι μίζες, δεν υπάρχει κεντρική διαχείριση & συντονισμός μεταξύ των φορέων, κάθε λαμόγιο έχει μερίδιο ή μαγαζιά στα ΣΕΑ, ενώ ορισμένα τμήματα είναι ντροπή να τα χαρακτηρίζουμε Εθνικό Δίκτυο καθώς αποτελούν πεπαλαιωμένα μουσειακά εκθέματα που τα διατηρούμε ακόμα σαν λαιμητόμους - δρόμους. Έχουμε μετά βίας το 23ο δίκτυο από τα 25 της Ευρώπης (όταν ήταν 25 τα κράτη - μέλη), δηλαδή το 3ο χειρότερο σε όλη την Ευρωπαική Ένωση με υψηλότατο συντελεστή επικινδυνότητας. Για 3 νεκρούς Γάλλους στα Εθνικά Δίκτυα της Γαλλίας οι αντίστοιχοι Έλληνες είναι 28-40. Το οξύμωρο είναι ότι διαθέτουμε τον πιο ασφαλή δρόμο στην Ευρώπη την Αττική Οδό. Και μην μου πει κανείς ότι σκέφτεται τα χρήματα όταν μπει σε αυτόν τον άψογο δρόμο. Επομένως ανταποδοτικά είναι τα πράγματα, αν είχαμε και άριστο Εθνικό δίκτυο κανείς δεν θα γκρίνιαζε, το θέμα είναι ότι έχουμε ένα από τα χειρότερα και για αυτό δικαίως ο κόσμος αντιτίθεται στην καταβολή διοδίων με τα γνωστά κινήματα κλπ. Με συγχωρείς ξεχασα να απομονώσω και αυτο, ισχύει η ιδια απαντηση. Εγω δεν εχω μπει ποτέ στην Αττικη οδο (και ειναι επιλογη μου) εκτος 1-2 φορες που υποχρεώθηκα σε βόλτα με το vwclub. Tα έργα αυτα τα εχουμε πληρώσει 1000 φόρες φιλε μου. Θα μας παρουν και τα σώβρακα αν δεν ξυπνήσουμε!!!! δυστυχώς. ΥΓ η παραχώρηση δρομων σε ιδιώτες ειναι συνταγματική εκτροπη. Για αυτο δεν μπορουν να κανουν και τιποτα με αυτους που περνανε σηκώνοντας τις μπαρες, για να τρομοκρατήσουν δεν τον κοσμο το περασαν στον ΚΟΚ. Edited March 23, 2011 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Φίλε όπως ξαναείπα δεν σου συνιστώ να απομονώνεις φράσεις, καθώς αποτελεί προβοκατόρικη πρακτική, είτε γίνεται άθελα σου - είτε όχι. Στις προηγμένες λοιπόν χώρες, όπως ανέφερα, υπάρχουν : 1. Δρόμοι χωρίς διόδια (π.χ. Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία κλπ). 2. Ελάχιστα και προσιτά διόδια. 3. Κάρτες - αυτοκόλλητα για χρονικό διάστημα (π.χ. αν πας Αυστρία είναι 1 ευρώ η ημέρα νομίζω, δηλ. δίνεις 15 ευρώ για 15 ημέρες κοκ) χωρίς ταυτόχρονα να υπάρχουν διόδια. 4. Ενημέρωση των οδηγών σε ηλεκτρονικές πινακίδες που διέρχονται τα διόδια όπως η παρακάτω : «Ο δρόμος αυτός κατασκευάστηκε με δικά σας λεφτά. Κόστισε xxx χρήματα. Μέχρι αυτή τη στιγμή έχετε πληρώσει τόσα (και βλέπεις ότι συνεχώς αλλάζει, μειούμενο, το νούμερο του αρχικού κόστους). Μόλις εξοφληθεί αυτό το ποσόν, τα διόδια αυτά θα ξηλωθούν. Σας ευχαριστούμε». Σε μία τέτοια λοιπόν ελεγχόμενη και σωστή κατάσταση, εφόσον τα ανταποδοτικά ωφέλη ήταν υψηλού επιπέδου, εγώ θα κατέβαλα διόδια κανονικότατα. Τώρα τι θες να γράφει η ηλεκτρονική πινακίδα σε δικά μας διόδια : "Οι Γερμανοί πήραν τόσα, υπουργοί - υφυπουργοί και λοιποί μιζαδόροι τόσα, τα κορόιδα έχετε δώσει τόσα και επειδή κάνουμε παραχωρήσεις - γενναίες δωρεές θα πληρώνετε και για 30 χρόνια που θα κάνουμε απόσβεση για τα όσα πήραν όλα τα λαμόγια μαζί + το κόστος του έργου και για να τα οικονομήσουμε όλοι σε βάθος χρόνου"??. Νομίζεις ότι μία μπίζνα με 250εκ. τζίρο και 70εκ. κέρδη είναι αμελητέα ποσότητα για να την αφήσουν να επιστρέψει εύκολα στο δημόσιο οι μεγαλοεργολάβοι - ιδιώτες - μέτοχοι? Άρα το λέω για να γίνει ξανά κατανοητό, ότι σε μία σωστή κατάσταση, με ελεγχόμενα κόστη, καλούς δρόμους και για συγκεκριμένο διάστημα (μέχρι δηλαδή την απόσβεση ενός έργου - σε λογικό χρόνο) θα έπρεπε να είμαστε τυπικοί. Τώρα για την χώρα μας στην παρούσα φάση, τα διόδια + τέλη + ασφάλειες κλπ είναι όλα χαράτσια εισπρακτικού χαρακτήρα (πολλών και διάφορων). Και είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΡΕ!να μου κανουν μυνηση.εγω θα σηκωνω μπαρες και θα περναω ελευθερα.τους δρομους αυτους τους πληρωσαν οι γονεις μου.τους πληρωσα και εγω..του πληρωσανε αδερφια μου με αιμα.δεν θα παρουν οι αληταραδες ουτε ενα 1 ευρο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΡΕ!να μου κανουν μυνηση.εγω θα σηκωνω μπαρες και θα περναω ελευθερα.τους δρομους αυτους τους πληρωσαν οι γονεις μου.τους πληρωσα και εγω..του πληρωσανε αδερφια μου με αιμα.δεν θα παρουν οι αληταραδες ουτε ενα 1 ευρο! +1000 μαζι σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Great Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Έξι νέους σταθμούς διοδίων θα αποκτήσει ο οδικός άξονας της Εγνατίας ... . . ...και τι μας νοιαζει εμας...?? ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕ..... Diodia stop... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted March 24, 2011 Author Report Share Posted March 24, 2011 ...και τι μας νοιαζει εμας...?? ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕ..... Diodia stop... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...