Jump to content
playmaker

Καινουργια Bmw 1

Recommended Posts

http://auto.in.gr/presentations/article/?aid=1231112145 δειτε photo απο πισω!σε ολα τα bmw club βεβαια παραδεχονται την αντιγραφη πισω απο το δικο μας πολο!και γενικα την σχεδιαστικη αποτυχια του αυτοκινητο.δεν εχω δει σχεδον κανενα φιλο τις μαρκας να του αρεσει και σε forum ελληνικα και ξενα τρωει τρελο θαψιμο και για μπροστα που ειναι σαν κουκουβαγια με τεραστια φωτα και πισω που ειναι vag(σε καπιουςβεβαια αρεσει το πισω!
Link to comment
Share on other sites

... ναι, αλλά έχει αξιοζήλευτους κινητήρες :angel:

axaxax Πολυ τι να σου πω΄.μηπως και οι προηφουμενη 116 ειχε?που ηταν 15 χρονια πισω?

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας

το αμαξι ειναι χαλια εμφανισιακα...αισχος!

σαν δυναμικα χαρακτηριστηκα σιγουρα θα ειναι καλο

εχει και την κινηση πισω εξαλου + το ζυγισμα κτλ κτλ

αλλα τι να το κανεις οταν το βλεπεις και χαλιεσε :unsure::laugh::clapping:

Link to comment
Share on other sites

axaxax Πολυ τι να σου πω΄.μηπως και οι προηφουμενη 116 ειχε?που ηταν 15 χρονια πισω?

1,6T, 1,8T και διλιτρος τουρμπο με 235ps. Δεν σε χάλασε κιόλας...αα

Link to comment
Share on other sites

1,6T, 1,8T και διλιτρος τουρμπο με 235ps. Δεν σε χάλασε κιόλας...αα

Ναι οκ αλλα μετα απο ποσο καιρο?:D 1.8t?δεν το ξερα αυτο

Link to comment
Share on other sites

Ναι οκ αλλα μετα απο ποσο καιρο?:D 1.8t?δεν το ξερα αυτο

ε, καιρός ήταν να συμπιεστεί η δύναμη :D

170ps για το 118Ti!

Αυτοί οι κινητήρες σε Ε92 (3άρα Coupe) θα κάνουν πολύ κόσμο να παραμιλάει (μέσα σ'αυτούς κι εγώ) <_<

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά πανέμορφος σχεδιασμός...

ΔΕΝ

Link to comment
Share on other sites

"ΔΕΝ", "ΧΑΛΙΑ", κ.λπ, κ.λπ συμφωνώ φίλοι μου αλλά από μοτεράκια θα "κερνάνε" καλά όποιον τις πάρει "ελαφρά"...θα αρχίσουν και οι φραγκάτοι ιδιοκτήτες τους -μόλις "βαρεθούν/σηνηθίσουν" λίγο- να τις "σκαλίζουν" με προγραμματάκια (βλέπε μοτέρ RC, Cooper S) και θα μας κάνουν όλους "άσχημες"-πολυτελείς κηδείες!!! Τη βλέπω τη δουλειά εγώ! Γι' αυτό μόλις τους ανάβουμε φώτα εμείς οι τουρμπάτοι για να περάσουμε, καλόν είναι να κατεβάζουμε 2-3ταχύτητες για να είμαστε "σίγουροι"! χα!, χα!

Link to comment
Share on other sites

οσο διαφερει το 5 αρι απο το 6αρι τοσο διαφερει κ αυτη αν βγαλουμε εξω και το κινητηρα...λιγο καλυτερο εσωτερικο και απο εξω.....

Link to comment
Share on other sites

οσο διαφερει το 5 αρι απο το 6αρι τοσο διαφερει κ αυτη αν βγαλουμε εξω και το κινητηρα...λιγο καλυτερο εσωτερικο και απο εξω.....

επισης το ωραιο πιθσω μερος ειναι αντιγραφη απο Polo αυτο λενε και στα site της Bmw!Α ρε vw δινεις τα ΦΩΤΑ ΣΟΥ

Link to comment
Share on other sites

οσο διαφερει το 5 αρι απο το 6αρι τοσο διαφερει κ αυτη αν βγαλουμε εξω και το κινητηρα...λιγο καλυτερο εσωτερικο και απο εξω.....

Και τι παρέμεινε ίδιο δηλαδή; :clapping:

Προσωπικά δεν μου αρέσει, αλλά κάτι μου λέει ότι στο πρώτο facelift (σε καμιά 2ετία) θα γίνει όπως πρέπει!

Link to comment
Share on other sites

θελω να δω αμα παρεις αλλο αμαξι τι θα λες μετα για τα vw.

ξεκολα Πανο :clapping:

ελα ρε πανοοοοοοοοοοοοο, εσυ ο ιδιος το λες fail πιο πανω τωρα σου αρεσει?????!εγω δεν ειμαι με τη vw ειμαι με το golf και ακομα και καποια golf 3,6 τα θεωρω μεγαλα fail.προσωπικη αποψη παντα..

ειναι δυνατον νσ σου αρεσει αυτο το πραγμα?φυσικα και ειναι γουστα ειναι αυτα απλα ρωταω για να δοσω εμφαση.αλλα εδω σου αρεσε το corsaki.....τα καγουρο Opc ετοιμα για τη θαλασσα.πουτσα Blue Κτλ.βγαλαν και τι nurburgring sorry για τον .π@...ο edition.Μονο σε 500 κομματια...αστειο πραγματικα.μια τελευταια προσπαθεια να πουλησει ενα μοντελο που εχει κανει το κυκλο του.και ερχετε το νεο...κλασικα κολπα....και πλαστικα ουτε για το καπακι της τουαλετας μου δεν κανουν.

τωρα για τη νεα 1 εχουμε ενα κινητηρα που επιτελους δεν ειναι 100 χρονια πισω.να γελαει ο κοσμος.ενα εσωτερικο λιγο καλυτερο μη σε ξεργελαει στις photo ειναι foul extra.ενα πισω μερος ωραιο αντιγραφη πολο ρωτα οποιο bmw φαν θες.το αμαξι vagofernei και γι αυτους ειναι κακο αυτο!και μια μουρι....κλαυτα χαραλαμπε!!!!!!!!!!!οσο για τη bmw παντα θα χει το κομπεξ του θελω να γινω mercedes,και οσοι νομιζουν οτι ειναι καλυτερη απο audi π.χ.ιδιοκτητες τους καλο υπνο,

αλλα ειναι τι θες πανω απο ολα και ναι αν μου διναν Opel θα το χαριζα.....και astra opc stage 15 να ηταν..αφου θα εκανα τα παντα να το δοσω να παρω εστε ενα μαμα gti...και ας με ειχαν τα opc ανετα..

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

ελα ρε πανοοοοοοοοοοοοο, εσυ ο ιδιος το λες fail πιο πανω τωρα σου αρεσει?????!

Αγαπητέ, χωρίς να θέλω να αντιπαρατεθώ απέναντί σου, νομίζω ότι είσαι κομματάκι υπερβολικός.

εγω δεν ειμαι με τη vw ειμαι με το golf και ακομα και καποια golf 3,6 τα θεωρω μεγαλα fail.προσωπικη αποψη παντα..

Άντε οκ, συμφωνώ για το 3, αλλά το 6 τι φταίει; Είναι ένα αξιολογότατο αυτοκίνητο. Δες το σαν 5άρι facelift στο κάτω κάτω... Αν είναι μπότα-παπούτσι-τσόκαρο το 5άρι, το 6άρι είναι σε λίγο καλύτερη μοίρα.

ειναι δυνατον νσ σου αρεσει αυτο το πραγμα?φυσικα και ειναι γουστα ειναι αυτα απλα ρωταω για να δοσω εμφαση.αλλα εδω σου αρεσε το corsaki.....τα καγουρο Opc ετοιμα για τη θαλασσα.πουτσα Blue Κτλ.βγαλαν και τι nurburgring sorry για τον .π@...ο edition.Μονο σε 500 κομματια...αστειο πραγματικα.μια τελευταια προσπαθεια να πουλησει ενα μοντελο που εχει κανει το κυκλο του.και ερχετε το νεο...κλασικα κολπα....και πλαστικα ουτε για το καπακι της τουαλετας μου δεν κανουν.

Επίσης το Corsa είναι εξαιρετικό σαν σύνολο και με αξιολογότατο τον πετρελαιοκινητήρα στο 1.3. Στην τιμή του δε, είναι τουλάχιστον τίμιο. Όταν πριν από 12 χρόνια ήθελα να αγοράσω αυτοκίνητο πόλης, πήρα Corsa (B 1,4 16V) γιατί το αντίστοιχο Polo δεν είχε τίποτα standard και το Corsa ήταν και πιο προσεγμένο στο εσωτερικό του, ίσως και με καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Καγκούρικο δεν θα το έλεγα το OPC, γιατί με την ίδια λογική και τα Seat Force, VW R-line, Audi S-line σε ορισμένες εκδόσεις αυτοκινήτων θα καγκούριζαν επίσης... (καλά τα Seat και μαμά νομίζω ότι έχουν ξεφύγει :roadrage: ). Τα πλαστικά πάλι μόνο σε εμένα φαίνονται μια χαρά; (πρόσφατα έψαχνα και πάλι για αυτοκίνητο της κατηγορίας και πήγα και τα είδα όλα)

τωρα για τη νεα 1 εχουμε ενα κινητηρα που επιτελους δεν ειναι 100 χρονια πισω.να γελαει ο κοσμος.ενα εσωτερικο λιγο καλυτερο μη σε ξεργελαει στις photo ειναι foul extra.ενα πισω μερος ωραιο αντιγραφη πολο ρωτα οποιο bmw φαν θες.το αμαξι vagofernei και γι αυτους ειναι κακο αυτο!και μια μουρι....κλαυτα χαραλαμπε!!!!!!!!!!!

Οι κινητήρες της BMW στα 1,6 είναι από τους λίγους ατμοσφαιρικούς που αποδίδουν 122ps (την στιγμή που το vag απέδιδε 115 στον 1,6FSi). Υπερτροφοδοτούμενα σύνολα στα 1,6 έχουν στην αγορά εδώ και χρόνια (βλέπε Mini) και το στήσιμο μιας BMW είναι πάντοτε ένα κλικ (τουλάχιστον) καλύτερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τώρα πλέον, τα νέα turbo μοτέρ θα ξεφύγουν τελείως! Σκέψου μόνο ότι η VW έχοντας τεράστια εμπειρία στους turbo κινητήρες και έχει ίδιες αποδόσεις με την "πρωτάρα" BMW.

Για τα περί σχεδίασης, μαζί σου! Ούτε κι εμένα μου αρέσει, αλλά έχει άλλα στοιχεία που εκτιμάς... Full έξτρα δεν είναι το συγκεκριμένο που βλέπουμε και επίσης η BMW αυτή την εβδομάδα θα δώσει στην δημοσιότητα και το M-Pack όπου θα προσπαθήσει να το σουλουπώσει λίγο... (αν και εξωτερικά δε νομίζω να το σώσουν).

οσο για τη bmw παντα θα χει το κομπεξ του θελω να γινω mercedes,και οσοι νομιζουν οτι ειναι καλυτερη απο audi π.χ.ιδιοκτητες τους καλο υπνο,

αλλα ειναι τι θες πανω απο ολα και ναι αν μου διναν Opel θα το χαριζα.....και astra opc stage 15 να ηταν..αφου θα εκανα τα παντα να το δοσω να παρω εστε ενα μαμα gti...και ας με ειχαν τα opc ανετα..

Δεν είναι ο στόχος της BMW να φτιάξει ένα άνετο και ατσαλάκωτο cruiser, οπότε δεν έχει σαν ανταγωνιστή την Mercedes (συνεπώς δεν την κυνηγάει για να την φτάσει). BMW αγοράζεις αν θέλεις οικογενειακό, είσαι 25-30 και έχεις φράγκα. Αντίστοιχα αν έχεις περάσει τα 45 παίρνεις Merc. ;) Σε κατασκευές όπως M3 ο άμεσος ανταγωνιστής είναι η Porsche.

Τώρα για την Audi, επειδή πριν 2,5 χρόνια είχα το δίλημμα "BMW-Mercedes-Audi" και τελικά κατέληξα στην Audi, έχω να σου πω ότι το επόμενο θα είναι BMW. Αυτό που ζητάω εγώ τουλάχιστον από το αυτοκίνητο, ανταποκρίνεται καλύτερα σε ένα υπερτροφοδοτούμενο BMW. Ο μόνος λόγος που τότε απέρριψα την πρόταση της BMW ήταν αφενός το ότι δεν ήθελα να πάω σε Cooper για να έχω δύναμη και αφετέρου δεν μπορούσα να πάω σε πολλά κυβικά. Πλέον με τα Turbo και ειδικά με 235ps στα δύο λίτρα, με πίσω κίνηση και τιμόνι Βαυαρικό δε νομίζω να κοιτάξω δεξιά-αριστερά (βασικά δύσκολα θα αλλάξω αμάξι, μιας και ο ΓΑΠ μαζί με την Μέρκελ μας μαστιγώνουν ακατάπαυστα)

Κλείνοντας (την έκθεσή μου :thumbsup: ), να πω ότι το Astra OPC είναι μέσα στην dream list μου. Όταν θα το εξοπλίσουν με ένα μηχανικό μπλοκέ και φτιάξουν ένα σύγχρονο και πολιτισμένο εσωτερικό, έχουν να κλάψουν πολλά Megane R26, Scirocco R, Focus RS και πάει λέγοντας.

Όσο μου αρέσει το Audi μου, τόσο εκτιμώ:

-την τιμιότητα της Opel στο value for money,

-την BMW για την ποιότητα και το στήσιμό της

-την Alfa για τον σχεδιασμό της

-την Volvo για τις καινοτομίες της

-την Mercedes για τον ατσαλάκωτο ταξίδι της

και πάει λέγοντας...

Link to comment
Share on other sites

εκθεση κανονικη!Το οτι στα 1.600 ειχε 5 αλογα περισσοτερα απο τη vw οτνα η vw εδω και χρονια εχει αφησει αυτη τη τακτικη λεει πολλα για το ποσο πισω ειναι η bmw.επισης απο αξιοπιστια ομορφια ποιοτητα η mercedes ειναι μπροστα.δεν ξερω αν μπορεις να το δεις αλλα ειναι.οχι δενειναι καγκουρικο.καφκουιρκο ειναι ενα evo αν και θα το θελα για αμαξι μου.τα Opc ειναι το υποδειγμα.

δεν ειπα οτι δεν ειναι καλα value for money ειπα δεν μου αρεσουν δεν τα παω δεν μπορω να βλεπω αυτο το σημα δεν μαρεσει πως το λεμε σε ελληνικα?οχι οτι ειναι αχρηστα δεν τα παω!

η bmw ειναι παντα σε ολα 1 κλικ πισω απο τη mercedes τα χρονια που ζουμε.λειπαμε αν το μαθαινεις απο μενα..

ουτε εχει οχημα αναλογο της slr sls η bmw ειναι h mercedes του φτωχου παντα μοντελο προς μοντελο!

Link to comment
Share on other sites

εκθεση κανονικη!Το οτι στα 1.600 ειχε 5 αλογα περισσοτερα απο τη vw οτνα η vw εδω και χρονια εχει αφησει αυτη τη τακτικη λεει πολλα για το ποσο πισω ειναι η bmw.επισης απο αξιοπιστια ομορφια ποιοτητα η mercedes ειναι μπροστα.δεν ξερω αν μπορεις να το δεις αλλα ειναι.οχι δενειναι καγκουρικο.καφκουιρκο ειναι ενα evo αν και θα το θελα για αμαξι μου.τα Opc ειναι το υποδειγμα.

δεν ειπα οτι δεν ειναι καλα value for money ειπα δεν μου αρεσουν δεν τα παω δεν μπορω να βλεπω αυτο το σημα δεν μαρεσει πως το λεμε σε ελληνικα?οχι οτι ειναι αχρηστα δεν τα παω!

η bmw ειναι παντα σε ολα 1 κλικ πισω απο τη mercedes τα χρονια που ζουμε.λειπαμε αν το μαθαινεις απο μενα..

ουτε εχει οχημα αναλογο της slr sls η bmw ειναι h mercedes του φτωχου παντα μοντελο προς μοντελο!

Πω πω πω... χείμαρρος! :roadrage:

Το ότι μπορεί και παράγει δυνατά σύνολα, έστω και ατμοσφαιρικά, σημαίνει ότι έχει επιλέξει απλά άλλο δρόμο. Πριν αρκετά χρόνια η BMW με την 320Si είχε φτάσει στα 170ps, την στιγμή που τα Vag ήταν 20VT με παρόμοιες επιδόσεις και ιπποδυνάμεις!

Για τα Mercedes, άσε με να έχω τις επιφυλάξεις μου. Υπάρχει κι ένα από δαύτα στην οικογένεια και ζω μαζί του καθημερινά. Ειλικρινά, η Mercedes έχει χάσει την αίγλη των παλαιότερων ετών. Πλέον έχει μπει στο τριπάκι των πωλήσεων και η ποιότητα έχει πέσει δραματικά. Μπήκα πρόσφατα σε Superb φίλου και το βρήκα κατά πολύ ποιοτικότερο από την δική μου C-Class (W204). Η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό, οπότε ανάλογα με τα γούστα ο καθένας κατατάσσει και επιλέγει αναλόγως! Στον τομέα αξιοπιστία, δυστυχώς πλέον όλα τους είναι "πάρε το ένα, χτύπα το άλλο".

Τώρα για τα Opel, αν όντως κρίνεις βάσει του ότι δεν σου κολλάει οτιδήποτε έχει αυτό το σήμα, ΟΚ, απλά αν το δεις λίγο πιο εμπεριστατωμένα, μια χαρά αμαξάκια είναι :thumbsup:

Για το ποιος είναι μπροστά και ποιος πίσω, όπως και για το SLS/SLR, θα σου πω απλά ότι η Maclaren F1 φοράει μοτέρ Μ division. Επίσης στα 3 λίτρα και πάνω, κάθε χρόνο η BMW σαρώνει τα βραβεία. Στα diesel και πάλι η BMW επί σειρά ετών είναι πρώτη!

Η SLR ήταν κατά το ήμισυ McLaren. Η SLS θα φανεί στην πορεία. Αυτό που ξέρω είναι ότι στην επί χρόνια κόντρα BMW VS Mercedes κοινώς 3-Series VS C-Class πάντα το M είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα AMG.

Link to comment
Share on other sites

Πω πω πω... χείμαρρος! :roadrage:

Το ότι μπορεί και παράγει δυνατά σύνολα, έστω και ατμοσφαιρικά, σημαίνει ότι έχει επιλέξει απλά άλλο δρόμο. Πριν αρκετά χρόνια η BMW με την 320Si είχε φτάσει στα 170ps, την στιγμή που τα Vag ήταν 20VT με παρόμοιες επιδόσεις και ιπποδυνάμεις!

Για τα Mercedes, άσε με να έχω τις επιφυλάξεις μου. Υπάρχει κι ένα από δαύτα στην οικογένεια και ζω μαζί του καθημερινά. Ειλικρινά, η Mercedes έχει χάσει την αίγλη των παλαιότερων ετών. Πλέον έχει μπει στο τριπάκι των πωλήσεων και η ποιότητα έχει πέσει δραματικά. Μπήκα πρόσφατα σε Superb φίλου και το βρήκα κατά πολύ ποιοτικότερο από την δική μου C-Class (W204). Η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό, οπότε ανάλογα με τα γούστα ο καθένας κατατάσσει και επιλέγει αναλόγως! Στον τομέα αξιοπιστία, δυστυχώς πλέον όλα τους είναι "πάρε το ένα, χτύπα το άλλο".

Τώρα για τα Opel, αν όντως κρίνεις βάσει του ότι δεν σου κολλάει οτιδήποτε έχει αυτό το σήμα, ΟΚ, απλά αν το δεις λίγο πιο εμπεριστατωμένα, μια χαρά αμαξάκια είναι :thumbsup:

Για το ποιος είναι μπροστά και ποιος πίσω, όπως και για το SLS/SLR, θα σου πω απλά ότι η Maclaren F1 φοράει μοτέρ Μ division. Επίσης στα 3 λίτρα και πάνω, κάθε χρόνο η BMW σαρώνει τα βραβεία. Στα diesel και πάλι η BMW επί σειρά ετών είναι πρώτη!

Η SLR ήταν κατά το ήμισυ McLaren. Η SLS θα φανεί στην πορεία. Αυτό που ξέρω είναι ότι στην επί χρόνια κόντρα BMW VS Mercedes κοινώς 3-Series VS C-Class πάντα το M είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα AMG.

και η honda εχει 200 αλογα απο 2.0....το οτι ειναι καλυτερα ομως γνωμες αλλων ειναι.οπως γνωμες αλλων λενε οτι ειναι καλυτερα τα amg.επισης η mercedes κατεβασε επιτηδες τα κυβικα στα 1800 γιατι βλεπει γυρω της!απλα τα M ειναι πιο ''ευκολα'' να τα αποκτησεις τιμες καταναλωση κτλ.εχει c class ενας φιλος μου.αυτο που λες για το superb ειναι αστειο εχω μπει γελαω....νομιζω οκ τι παραχαλασαμε τη συζητηση με υπερβολες και των δυο.μονο στη Mercedes.Παντως κλεινεις τι πorτα και μενουν ολα εξω.!ουτε σε 911 το χω δει ουτε πουθενα!νομιζω το κουρασαμε!οποιο αμαξι ευχαριστει αυτον που το εχει μια χαρα ειναι!γι αυτο υπαρχουν τοσες μαρκες για ολα τα γουστα αλλα και να μαλωνουμε!γιατι οι bmw ειναι πρωταθλητριες στα ατυχηματα?το χεις ακουσει σιγουρα δεν ειναι ανεκδοτο!

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

και η honda εχει 200 αλογα απο 2.0....το οτι ειναι καλυτερα ομως γνωμες αλλων ειναι.οπως γνωμες αλλων λενε οτι ειναι καλυτερα τα amg.επισης η mercedes κατεβασε επιτηδες τα κυβικα στα 1800 γιατι βλεπει γυρω της!απλα τα M ειναι πιο ''ευκολα'' να τα αποκτησεις τιμες καταναλωση κτλ.εχει c class ενας φιλος μου.αυτο που λες για το superb ειναι αστειο εχω μπει γελαω....νομιζω οκ τι παραχαλασαμε τη συζητηση με υπερβολες και των δυο.μονο στη Mercedes.Παντως κλεινεις τι πorτα και μενουν ολα εξω.!ουτε σε 911 το χω δει ουτε πουθενα!νομιζω το κουρασαμε!οποιο αμαξι ευχαριστει αυτον που το εχει μια χαρα ειναι!γι αυτο υπαρχουν τοσες μαρκες για ολα τα γουστα αλλα και να μαλωνουμε!γιατι οι bmw ειναι πρωταθλητριες στα ατυχηματα?το χεις ακουσει σιγουρα δεν ειναι ανεκδοτο!

Κοιτά, συζητάμε και σε καμία περίπτωση δεν μαλώνουμε.

Επειδή ευτυχώς η δυστυχώς έχω πληρώσει και την C νομίζω ότι είμαι αρκετά αντικειμενικός όταν λέω ότι το Superb στα μάτια μου δεν υπολείπεται πουθενά σε θέμα ποιότητας. Θα έλεγα ότι παραείμαι ανοιχτόμυαλος για να παραδεχτώ ότι το αυτοκίνητό μου υστερεί κάπου έναντι του ανταγωνισμού. Η Honda βγάζει και 240ps στα δύο λίτρα, αλλά για να πετύχει αυτό το peak φτάνει στις 9k rpm. Η BMW το πετυχαίνει στο φάσμα των 5000-6800rpm. Αυτό και μόνο σημαίνει πολλά. Επίσης η Mercedes μην νομίζεις ότι κοίταξε το φορολογικό καθεστώς της Ελλάδας και γι'αυτό βγάζει 1800άρια. Απλά τους "έκατσε" ο 1.8. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι δίλιτρα (όπως ήταν και παλαιότερα με τον M111).

Ένα M κοστίζει όσο και το αντίστοιχο AMG όπως και το αντίστοιχο RS (Audi). Πιο οικονομικό ναι, είναι το BMW (και πιο αποδοτικό, high-revving με απόδοση κατά πολύ μεγαλύτερη στο ps/lt από το αντίστοιχο AMG).

Τα Mercedes είναι άψογοι ανθρωπομεταφορείς, cruisers και κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί αυτό, αλλά πλέον τα έχει φάει η "φθήνια" κι αυτά για χάρη των πωλήσεων. Sport δεν μπόρεσε να είναι ποτέ κανένα Mercedes ΠΛΗΝ ελαχίστων εξαιρέσεων που δημιούργησαν ΕΙΔΙΚΑ τμήματα εξέλιξης και βελτίωσης που συνεργάζονται εκ των έσω με την Mercedes. (βλ. Black Series και ορισμένα AMG ~ ΟΧΙ όλα).

Link to comment
Share on other sites

εκθεση κανονικη!Το οτι στα 1.600 ειχε 5 αλογα περισσοτερα απο τη vw οτνα η vw εδω και χρονια εχει αφησει αυτη τη τακτικη λεει πολλα για το ποσο πισω ειναι η bmw.επισης απο αξιοπιστια ομορφια ποιοτητα η mercedes ειναι μπροστα.δεν ξερω αν μπορεις να το δεις αλλα ειναι.οχι δενειναι καγκουρικο.καφκουιρκο ειναι ενα evo αν και θα το θελα για αμαξι μου.τα Opc ειναι το υποδειγμα.

δεν ειπα οτι δεν ειναι καλα value for money ειπα δεν μου αρεσουν δεν τα παω δεν μπορω να βλεπω αυτο το σημα δεν μαρεσει πως το λεμε σε ελληνικα?οχι οτι ειναι αχρηστα δεν τα παω!

η bmw ειναι παντα σε ολα 1 κλικ πισω απο τη mercedes τα χρονια που ζουμε.λειπαμε αν το μαθαινεις απο μενα..

ουτε εχει οχημα αναλογο της slr sls η bmw ειναι h mercedes του φτωχου παντα μοντελο προς μοντελο!

Ο ορισμός του ¨ατράνταχτου επιχειρήματος¨.

:roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.