Hlias_Passat Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 (edited) Παίδες, βρηκα μια λύση για τα όργανα (μπαρόμετρο......κτλ), αλλα δεν ξέρω κατα πόσο θα σας αρέσει. Είναι μια βάση 1 DIN που μπαίνει στην κενή θήκη που υπάρχει κάτω απο το κασσετόφωνο. Το έχω δει σε μια Octavia και ήταν πολύ ωραίο. Σας ανεβάζω μια φωτο για το τι περίπου σας λέω. Θα βγάλω φωτο την Octavia και θα την ανεβάσω. Αν ενδιαφέρεστε για περισσοτερες πληροφοριες και κοστος..... πειτε μου. Edited September 28, 2005 by Hlias_Passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Xμ ωραιο φαινεται...εισαι σιγουρος οτι κανει σε εμας (Passat 2002)? Αν ναι δωσε μας περισσοτερες πληροφοριες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 dpan, πρεπει να μιλησουμε για εκεινη την μπαρα θολων...Αντε μπες και καμια φορα MSN...Τεσπα... Ωραια τα οργανακια, αλλα προσεξε τον φωτισμο να ταιριαζει...Αν δεν εκαναν και τοσο μπαμ, ισως ηταν ακομα καλυτερα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Την εχω δει αυτη την λυση,αλλα θα ειναι πολυ καθετα τα οργανακια και δεν θα φαινονται.Θελουν καποια κλιση για να μπορεις να τα βλεπεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlias_Passat Posted September 29, 2005 Author Report Share Posted September 29, 2005 Την εχω δει αυτη την λυση,αλλα θα ειναι πολυ καθετα τα οργανακια και δεν θα φαινονται.Θελουν καποια κλιση για να μπορεις να τα βλεπεις. ← Όπως το εχω δει υπάρχουν δυο λύσεις για να το βάλεις. Η μια ειναι να τα τοποθετήσεις με κλίση όπως λέτε και η δεύτερη ειναι να μετακινήσεις τον κλιματισμό και να τον τοποθετήσεις στην κάτω θέση (την κενή) και στη θέση του τοποθετούνται τα όργανα. Στην Octavia αυτο εχει κάνει... Όσο για κόστος μέσω ebay κοστίζει 1$ + μεταφορικά (συνολικά μέχρι 10€). Σε ένα μαγαζί πάντως που ρώτησα μου είπανε.....35€. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Όπως το εχω δει υπάρχουν δυο λύσεις για να το βάλεις. Η μια ειναι να τα τοποθετήσεις με κλίση όπως λέτε και η δεύτερη ειναι να μετακινήσεις τον κλιματισμό και να τον τοποθετήσεις στην κάτω θέση (την κενή) και στη θέση του τοποθετούνται τα όργανα. Στην Octavia αυτο εχει κάνει... Όσο για κόστος μέσω ebay κοστίζει 1$ + μεταφορικά (συνολικά μέχρι 10€). Σε ένα μαγαζί πάντως που ρώτησα μου είπανε.....35€. ← Ετσι ειναι καλυτερα μαλλον οπως το λες. Οντως αυτη η βαση εδω εχει περιπου €30-40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 (edited) Μετα απο πολλες σκεψεις και πολυ ψαξιμο βρεθηκε η χρυση τομη ωστε να τοποθετησω μπαρομετρο στο αμαξι χωρις να πειραξω την κολωνα η οποια εχει τον αεροσακο. Η λυση ακουει στο ονομα Apexi. Ειναι μηχανικο,με μαυρο καντραν,κοκκινη βελονα και μπλε φωτισμο,ακριβως οπως τα οργανα μεσα. Ακολουθουν και φωτογραφιες... Edited December 20, 2005 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 (edited) ωραίος ο Κώστας! @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited March 21, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 Ευχαριστω!! Με ειχε παιδεψει αλλα τελικα την βρηκα την λυση!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 (edited) Πολλοί βάζουν στην κολόνα του τιμονιού το πιεσόμετρο...είναι και μερικοί μερακλήδες που το βάζουν μέσα από το στροφόμετρο... @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited March 21, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 Πολύ ωραίο Κώστα. Μπράβο για την υπομονή σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 οντως πολυ καλο το αποτελεσμα και διακριτικο!καλοριζικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 Ευχαριστω παιδια!! Στην κολωνα του τιμονιου θα μου εκρυβε ολο το trip computer. Οσο για μεσα στο στροφομετρο...αστο καλυτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 ¶λλοι πάλι περνάνε το μπαρόμετρο μέσα από τις γρίλιες του αεραγωγού του οδηγού αλλά τότε αχρήστεύεται και ο αεραγωγός... Μια χαρά είναι Κωνσταντίνε!!!!Όπως το είπες...χρυσή τομή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 (edited) Ευχαριστω παιδια!!Στην κολωνα του τιμονιου θα μου εκρυβε ολο το trip computer. Οσο για μεσα στο στροφομετρο...αστο καλυτερα. Σωστά...εκεί που το έβαλες δείχνει καλύτερα απ ότι στο κέντρο! Πάντως αν θέλεις στο μέλλον να βάλεις ποιο πολλά κανε αυτό... http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=193202 @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited March 21, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 Ειχα σκεφτει κατι παρομοιο,μονο που εμενα ο κλιματισμος ειναι στο πανω din και δεν ξερω κατα ποσο ειναι "εξυπνο" να τον μετακινησω. Αυτο που ειχα σκεφτει,ηταν να εβαζα μια τετοια βαση στο κενο din που εχει για να μπαινουν αντικειμενα κτλ,κατω απο το ραδιο,αλλα την απερριψα διοτι δεν θα ηταν ευδιακριτα τα οργανα και θα ηθελε αρκετη πατεντα για να χωρεσουν τα οργανα.Κοψιμο κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super savvato!!! Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 δε παιζεται το πασσατ που πηγαμε βολτα σημερα!!!ολα τα λεφτα το μπαρομετρο αλλα δε κοιταζα κ πολυ μιας κ ειχα πορωθει με την ωμη δυναμη που βγαζει!γραφει κ 2α Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 22, 2005 Report Share Posted December 22, 2005 Ξεχασα να γραψω και απο θεμα πιεσεων τι παιζει. Λοιπον,με 4η και φουλ γκαζι εχουμε 0.9ct-1.0ob και με 5η εχουμε 0.9ct-1.0ob. Αναμενομενα τα νουμερα(ευτυχως). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted December 22, 2005 Report Share Posted December 22, 2005 Διακριτικοτητα rulez...Ευγε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Λοιπον,με 4η και φουλ γκαζι εχουμε 0.9ct-1.0ob και με 5η εχουμε 0.9ct-1.0ob.Αναμενομενα τα νουμερα(ευτυχως). αυτές οι πιέσεις είναι προφανώς του οργάνου, έτσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 αυτές οι πιέσεις είναι προφανώς του οργάνου, έτσι? Ναι.Μεχρι στιγμης δεν ειχα ενδειξεις για να ξερω ποσο δουλευει στην πραξη το αυτοκινητο.Ηταν απλα εκτιμησεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Έξυπνη λύση Εγώ από την άλλη επέλεξα την ποιο διακριτική λύση. Και εγώ είχα single-din αλλά το μετέτρεψα σε double-din. Χρησιμοποιώ 3 όργανα της HKS της σειράς direct bright. Όταν παω σπίτι θα προσπαθήσω να κάνω post foto. Btw τι πρόγραμμα και τι bypass valve χρησιμοποιείς? Εγώ έχω 1.1 bar overboss 1 bar σταθερό(φυσικά έχω την Κ03). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Την ειχα σκεφτει κι εγω αυτη την λυση αλλα την αφησα για πολλουςκαι διαφορους λογους. Αμα μπορεσεις ανεβασε κι εσυ φωτογραφιες. Αν δεν μπορεις στειλε μου πμ να σε βοηθησω. Προγραμμα φοραω της OBD Tuning. Απο πιεση,οπως εγραψα και πιο πανω βλεπω 1,1ob και 0,9ct. Κι εγω με Κ03 ειμαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Τι bypass valve χρησιμοποιείς? Την εργοστασιακή? Χρησιμοποιείς n75j? Sorry για το πρήξιμο αλλά είμαι περίεργος να δω πως θα ήταν το car μου αν δεν έβαζα με τη μια τα ποιο πάνω (έχω forge 007 για bypass). Έχω λίγο πάνω από 1ct bar πίεση.. Νομίζω έχεις την κ03sport (από την foto συμπεραίνω πως έχεις το b5.5). εγώ δυστυχώς έχω την κ03(καιρός για αλλαγή). ¶μα δεν τα βρω να κάνω post foto θα βγάλω με το κινητό και θα στην στείλω αύριο. Btw έχασα και μια ευκαιρία για PES turbokit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 Δεν τιθεται θεμα πρηξιματος φιλε μου!! Εδω ειμαστε για να βοηθαει ο ενας τον αλλον. Δεν φοραω N75J αν και το ειχα ψαξει μια περιοδο να βαλω. Οντως το Β5.5 εχω. Οντως το Β5.5 φοραει την sport?Ειχα μεινει με την εντυπωση οτι φοραει την απλη,λογω ιπποδυναμης, Δηλαδη 150ps-->K03 180ps-->K03s 225ps-->K04 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...