Jump to content
kostanti_s

Διαφωτιστε Με!

Recommended Posts

Κατ αρχην καλησπερα σας κ καλως σας βρηκα!!

Γραφω εδω μιας κ δεν μπορω να ανοιξω νεο θεμα στην κατηγορια "μελη" ωστε να παρουσιαστω αν δεν κανει κοπο καποιος αρμοδιος admin ας το μεταφερει στην σωστη κατηγορια.!!

Ζητω τωρα τα φωτα σας διοτι ειμαι ηδη κατοχος ενος opel astra gsi '94 και υπερευχαριστημενος ολα αυτα τα χρονια αλλα αυτα τα χρονια ειναι κα το προβλημα μας...!

Μην γνωριζοντας τπτ για τα golf κ τους κινητηρες fsi-tsi μιας κ ειμαι ασχημα κολλημενος με το opel μου εμαθα σημερα οτι βγαινει το golf 5 & 6 se 1400 tsi .

Επειδη σκεφτομαι να αλλαξω αυτοκινητο και μετα απο μια βολτα με golf 1,6 fsi σημερα εμεινα αρκετα ικανοποιημενος σκεφτηκα απ την μια το φτηνο κοστος ασφαλειας-τελων ενος 1,4 tsi με τις εκρηκτικες επιδοσεις που με ενημερωσαν οτι μπορουν να αποδοσουν αυτα τα μοντελα.Οντας οικογενειαρχης με ενα παιδι το καταπληκτικο μου astra δυστηχως δειχνει γερασμενο σε θεματα ασφαλειας μιας κ δεν εχει τπτ αλλο παρα μονο ζωνες με προεντατηρες.σε αντιθεση με το golf που ανφερω οτι οδηγησα πιο πανω που ειχε 10 αεροσακους και απιστευτα μπακετ στην σπορ εκδοση.

Θελω τις γνωμες σας περι αξιοπιστιας του μοτερ αυτου και ποσο tuning σηκωνει(αληθευουν τα 200+hp)τυχον συνηθης προβληματα κ γενικα κατα ποσο μου το προτεινετε...Ευχαριστω προκαταβολικα συγνωμη για το μακροσκελες ποστ και ΑΝΑΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΑς...........tsi?

Link to comment
Share on other sites

καλώς μας βρήκες θα μπορούσα να σου πω οτι είναι σχετικά αξιόπιστο. εμφανίζει κάποια προβλήματα στα περιφερειακά όμως όχι στον κινητήρα. σίγουρα δεν είναι τόσο αξιόπιστο όσο το δικό σου. τα παλιά αυτοκίνητα όποιας μάρκας είναι ποιο αξιόπιστα από τα αντίστοιχα καινούρια.

εάν σου αρέσει στο προτείνω ανεπιφύλακτα

Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχην καλησπερα σας κ καλως σας βρηκα!!

Γραφω εδω μιας κ δεν μπορω να ανοιξω νεο θεμα στην κατηγορια "μελη" ωστε να παρουσιαστω αν δεν κανει κοπο καποιος αρμοδιος admin ας το μεταφερει στην σωστη κατηγορια.!!

Ζητω τωρα τα φωτα σας διοτι ειμαι ηδη κατοχος ενος opel astra gsi '94 και υπερευχαριστημενος ολα αυτα τα χρονια αλλα αυτα τα χρονια ειναι κα το προβλημα μας...!

Μην γνωριζοντας τπτ για τα golf κ τους κινητηρες fsi-tsi μιας κ ειμαι ασχημα κολλημενος με το opel μου εμαθα σημερα οτι βγαινει το golf 5 & 6 se 1400 tsi .

Επειδη σκεφτομαι να αλλαξω αυτοκινητο και μετα απο μια βολτα με golf 1,6 fsi σημερα εμεινα αρκετα ικανοποιημενος σκεφτηκα απ την μια το φτηνο κοστος ασφαλειας-τελων ενος 1,4 tsi με τις εκρηκτικες επιδοσεις που με ενημερωσαν οτι μπορουν να αποδοσουν αυτα τα μοντελα.Οντας οικογενειαρχης με ενα παιδι το καταπληκτικο μου astra δυστηχως δειχνει γερασμενο σε θεματα ασφαλειας μιας κ δεν εχει τπτ αλλο παρα μονο ζωνες με προεντατηρες.σε αντιθεση με το golf που ανφερω οτι οδηγησα πιο πανω που ειχε 10 αεροσακους και απιστευτα μπακετ στην σπορ εκδοση.

Θελω τις γνωμες σας περι αξιοπιστιας του μοτερ αυτου και ποσο tuning σηκωνει(αληθευουν τα 200+hp)τυχον συνηθης προβληματα κ γενικα κατα ποσο μου το προτεινετε...Ευχαριστω προκαταβολικα συγνωμη για το μακροσκελες ποστ και ΑΝΑΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΑς...........tsi?

Κι εγώ Opel Astra H έχω αλλά παρόλα αυτά εφόσον σου αρέσει το Golf -και για να αποτοξινωθείς λίγο από την οπελίσια "μυρωδιά" :clapping: και αίσθηση ημιάκαμπτων αξόνων ανάρτησης κ.λπ- ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ (σιγά το πράγμα δηλαδή :thumbsup: αλλά λέμε τώρα!).

Είναι πολύ καλά, έχουν ανθεκτικά μοτέρ αφού βλέπω ότι έχεις και ανησυχίες tuning, αν και θα δεις ότι όποια έκδοση κι αν διαλέξεις (απλή 122HP ή twincharged 160HP) θα σε καλύψει ΑΠΟΛΥΤΑ, ακόμα κι αν το αφήσεις νορμάλ. Τα προβλήματα αρχίζουν κυρίως οταν (και αν) το πάρεις μετάχειρο ή αν κάνεις κακή χρήση του (με "ξελιγώματα"/σκισίματα σε θερμές μέρες ή βάζεις -αντί για σωστές βενζίνες- φθηνά "κατουρέλαια" για να "γλυτώσεις" 3 δεκάρες φθηνότερης τιμής ανά λίτρο). Tα turbo είναι σαν τις πολύ ωραίες ελευθέριες γυναίκες: Σου προσφέρουν "γλυκές" στιγμές αλλά δε θέλουν τσιγγουνιές. Άρα καλή και ανελλιπή συντήρηση.

Το μόνο "περίεργο" που τουλάχιστον σε μένα "χτυπάει" άσχημα σαν Οπελάκια -αν κι εγώ έχω ΚΑΙ V.A.G :roadrage: )- είναι ότι κάθε τόσο σε καλούν για "updates" (υποτιθέμενη αναβάθμιση εργοστασιακού λογισμικού κινητήρα), χωρίς ιδιαίτερες επιπτώσεις (κάποιοι μιλούν όμως για διαφοροποιημένη απόδοση μετά) αλλά απλά νομίζεις ότι το μοτέρ του ολοκαίνουριου καμαριού σου, τυγχάνει από τη μαμά VW μεταχείρισης πειραματόζωου. Τέλος πάντων πολύ ποιοτικό αμάξι με απαλή κύλιση, λίγους θορύβους και χαμηλή (για τέτοιες επιδόσεις κατανάλωση-εκτός αν μιλάμε για γιαπωνέζικα "ψόφια" 1000άρια) ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ πάλαι ποτέ εξαιρετικό πλην γέρικο πια ASTRA F Gsi 150HP σου να μοιάζει με παλιά γλυκειά ανάμνηση...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Tα turbo είναι σαν τις πολύ ωραίες ελευθέριες γυναίκες: Σου προσφέρουν "γλυκές" στιγμές αλλά δε θέλουν τσιγγουνιές. Άρα καλή και ανελλιπή συντήρηση.

Αχ αυτές οι παρομοιώσεις σου Γιώργο.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστω κατ αρχην για τις απαντησεις σας!.

Πηγα την Παρασκευη στην αντιπροσωπεια εδω στα Ιωαννινα κ ειδα την εκδοση R line με dsg μιας κ αυτη ειναι που με ενδιαφερει ενημερωθηκα για τον εξοπλισμο της και με αποσυρση κοστιζει 25.000€ .

Δεν το λες κ φτηνο ειμαι υπο σκεψη ακομα βεβαια αλλα πραγματικα με εντυπωσιασε γι ακομη μια φορα η ποιοτητα κυλισης του αυτοκινητου κ η αισθηση που σου δινει οδηγωντας το δεν ξερω αν ειναι τα πισω ψαλιδια αλλα ειναι απιστευτο οταν στριβεις κ οχι μονο ακομα και στην ευθεια με μικρες κλισιες του οδοστρωματος σου δινει μια απιστευτη αισθηση στιβαροτητας κ σταθεροτητας!!!Φοβερη ακομα κ η υποβοηθηση στο τιμονι που ασφιξε οταν τα χλμ ανεβηκαν δινοντας μου ακομα περισσοτερη σταθεροτητα.οι 10 αεροσακοι επισης φοβερο ατου και το μοτερακι του απλα εκρηκτικο.!!περιμενω κ αλλες απντησεις σχετικα με την αξιοπιστια κ την αντοχη ενος 1,4 στο tuning.

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστω κατ αρχην για τις απαντησεις σας!.

Πηγα την Παρασκευη στην αντιπροσωπεια εδω στα Ιωαννινα κ ειδα την εκδοση R line με dsg μιας κ αυτη ειναι που με ενδιαφερει ενημερωθηκα για τον εξοπλισμο της και με αποσυρση κοστιζει 25.000€ .

Δεν το λες κ φτηνο ειμαι υπο σκεψη ακομα βεβαια αλλα πραγματικα με εντυπωσιασε γι ακομη μια φορα η ποιοτητα κυλισης του αυτοκινητου κ η αισθηση που σου δινει οδηγωντας το δεν ξερω αν ειναι τα πισω ψαλιδια αλλα ειναι απιστευτο οταν στριβεις κ οχι μονο ακομα και στην ευθεια με μικρες κλισιες του οδοστρωματος σου δινει μια απιστευτη αισθηση στιβαροτητας κ σταθεροτητας!!!Φοβερη ακομα κ η υποβοηθηση στο τιμονι που ασφιξε οταν τα χλμ ανεβηκαν δινοντας μου ακομα περισσοτερη σταθεροτητα.οι 10 αεροσακοι επισης φοβερο ατου και το μοτερακι του απλα εκρηκτικο.!!περιμενω κ αλλες απντησεις σχετικα με την αξιοπιστια κ την αντοχη ενος 1,4 στο tuning.

να το δικο μου.κοστισε 23000 με 18αρες ζαντες,οθονη rcd 510 και πεταλιερες

dsc00143eee.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edited by alex19871987
Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστω κατ αρχην για τις απαντησεις σας!.

Πηγα την Παρασκευη στην αντιπροσωπεια εδω στα Ιωαννινα κ ειδα την εκδοση R line με dsg μιας κ αυτη ειναι που με ενδιαφερει ενημερωθηκα για τον εξοπλισμο της και με αποσυρση κοστιζει 25.000€ .

Δεν το λες κ φτηνο ειμαι υπο σκεψη ακομα βεβαια αλλα πραγματικα με εντυπωσιασε γι ακομη μια φορα η ποιοτητα κυλισης του αυτοκινητου κ η αισθηση που σου δινει οδηγωντας το δεν ξερω αν ειναι τα πισω ψαλιδια αλλα ειναι απιστευτο οταν στριβεις κ οχι μονο ακομα και στην ευθεια με μικρες κλισιες του οδοστρωματος σου δινει μια απιστευτη αισθηση στιβαροτητας κ σταθεροτητας!!!Φοβερη ακομα κ η υποβοηθηση στο τιμονι που ασφιξε οταν τα χλμ ανεβηκαν δινοντας μου ακομα περισσοτερη σταθεροτητα.οι 10 αεροσακοι επισης φοβερο ατου και το μοτερακι του απλα εκρηκτικο.!!περιμενω κ αλλες απντησεις σχετικα με την αξιοπιστια κ την αντοχη ενος 1,4 στο tuning.

Mάλλον το dsg θα πρέπει να σε απασχολεί σε ενδεχόμενο tuning και οχι το μοτέρ!!

Link to comment
Share on other sites

Mάλλον το dsg θα πρέπει να σε απασχολεί σε ενδεχόμενο tuning και οχι το μοτέρ!!

Γιατι τι εχει το dsg?εχω ακουσει τα καλυτερα για τις αλλαγες κ γοια αντοχες μεχρι κ 250hp ..mythos ολα??????

Link to comment
Share on other sites

Γιατι τι εχει το dsg?εχω ακουσει τα καλυτερα για τις αλλαγες κ γοια αντοχες μεχρι κ 250hp ..mythos ολα??????

Το 6αρι! Οι αστραπιαίες αλλαγές είναι δεδομένες, όμως το 7αρι έχει διάφορα θέματα δυστυχώς και επειδή δεν είναι υγρού τύπου δεν έχει τις ίδιες αντοχές, αλλά αρκετά μικρότερες. Η vw δίνει max 25kg ροπής, βέβαια υπάρχουν αυτοκίνητα με πρόγραμα που βγάζουν αρκετά παραπάνω απο αυτό το νούμερο και προς το παρόν δεν έχουν πρόβλημα, μελλοντικά όμως κανείς δεν ξέρει πως θα εξελιχθεί αφού το κιβώτιο είναι σχετικά καινούριο!

Διάβασε εδώ λίγο όπως και στα αντίστοιχα rocco club κλπ για να έχεις μια ιδέα.

Απο κει και πέρα είναι πως το βλέπει ο καθένας! Εγω dsg έχω και θα ξανάπαιρνα άνετα...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστω παιδες για την βοηθεια σας τελικα εκει που ειχα καταληξει να το παρω τελικα εκανα λαθος πορτα στην αντιπροσωπεια και μπηκα ακριβως διπλα στην AUDI και επαθα με το a3 sportback το οποιο το εχει ο πατερας μου σε ντιζελ αλλα το καινουριο ειναι............βεβαια φτανει 32+ οπως το θελω αλλα μαλλον κατα κει με βλεπω .....χαχαχαχαχα αναποφασιστος εε?ευχαριστω κ παλι παιδια για τον χρονο σας κ τις απαντησεις σας..!!

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστω παιδες για την βοηθεια σας τελικα εκει που ειχα καταληξει να το παρω τελικα εκανα λαθος πορτα στην αντιπροσωπεια και μπηκα ακριβως διπλα στην AUDI και επαθα με το a3 sportback το οποιο το εχει ο πατερας μου σε ντιζελ αλλα το καινουριο ειναι............βεβαια φτανει 32+ οπως το θελω αλλα μαλλον κατα κει με βλεπω .....χαχαχαχαχα αναποφασιστος εε?ευχαριστω κ παλι παιδια για τον χρονο σας κ τις απαντησεις σας..!!

1.4? 32000? no way! Aν είναι 1.8 το συζητάμε...

Link to comment
Share on other sites

ναι πας σε vanaki!

Δεν καταλαβαινω τι εννοεις'βανακι" αλλα ενα ειναι σιγουρο βανακι ξεβανακι ειναι πολυυυυυυυυυυυυ μπροστα απ΄ολα τα golf σε ολα!! !Eξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης ακομα καλυτερη ποιοτητα κυλισης απ το golf εμφανεις η διαφορα ποιοτητας των υλικων στο εσωτερικο κ επισης 35kg ροπη στις 1750rpm,dsg,170ps,πανοραμικη ηλιοροφη(επιλογη που ουτε καν εχεις στο golf) κ με σχεδον 1000€ φτανει 42κιλα ροπη κ 210ps πληρως διαχειρησιμα απ το dsg!

Mε τα παραπανω χαρακτηριστικα πιστευω πως μονο σαν"κουταμαρα-ανοησια-εμπαθεια-ζηλεια" μπορει να χαρακτηρισει καποιος τον χαρακτηρισμο "βανακι"...

Edited by tsi?
Link to comment
Share on other sites

Ωραία τα extra (αν και οι πανοραμικές μου τη δίνουν προσωπικά! γούστα είναι ομως αυτά) αλλά βάλε και κανενα xenon αν δεν το χεις κάνει ήδη :zorro: Θα το παραγγείλεις τελικά;

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

το 5 πορτο εισαι σαν vanaki!βαλε και τον ηχο απο το diesel!ε δεν θελει και πολυ!ναι εχει ροπη στις 1700 και μετα το χαος.+περισσοτερο βαρος μπροστα.εμενα μου δινει την επιλογη να ειμαι το golf και οχι το νουμερο 3 της ομαδας.

μη το παρεις κιτρινο γιατι θα σε σταματανε στο δρομο αν δεν το κανουν και σαλο χρωμα.αντε καλη αγορα να εχεις αντιο!

6 post δειτε συμπεριφορα καταλαβαμε γιατι μπηκε!απορω γιατι του δινουμε σημασια :rolleyes:

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

το 5 πορτο εισαι σαν vanaki!βαλε και τον ηχο απο το diesel!ε δεν θελει και πολυ!ναι εχει ροπη στις 1700 και μετα το χαος.+περισσοτερο βαρος μπροστα.εμενα μου δινει την επιλογη να ειμαι το golf και οχι το νουμερο 3 της ομαδας.

μη το παρεις κιτρινο γιατι θα σε σταματανε στο δρομο αν δεν το κανουν και σαλο χρωμα.αντε καλη αγορα να εχεις αντιο!

6 post δειτε συμπεριφορα καταλαβαμε γιατι μπηκε!απορω γιατι του δινουμε σημασια :rolleyes:

αυτα είναι γουστα το 5πορτο ειναι κουκλι

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω τι εννοεις'βανακι" αλλα ενα ειναι σιγουρο βανακι ξεβανακι ειναι πολυυυυυυυυυυυυ μπροστα απ΄ολα τα golf σε ολα!! !Eξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης ακομα καλυτερη ποιοτητα κυλισης απ το golf εμφανεις η διαφορα ποιοτητας των υλικων στο εσωτερικο κ επισης 35kg ροπη στις 1750rpm,dsg,170ps,πανοραμικη ηλιοροφη(επιλογη που ουτε καν εχεις στο golf) κ με σχεδον 1000€ φτανει 42κιλα ροπη κ 210ps πληρως διαχειρησιμα απ το dsg!

Mε τα παραπανω χαρακτηριστικα πιστευω πως μονο σαν"κουταμαρα-ανοησια-εμπαθεια-ζηλεια" μπορει να χαρακτηρισει καποιος τον χαρακτηρισμο "βανακι"...

Φίλε σωστός που θέλεις κινητήρα ντίζελ κ μάλιστα δίλιτρο. Κ εγώ αν δεν είχα πρόβλημα να πληρώνω ασφάλειες, σήματα κ έκτακτη εισφορά θα το έπαιρνα. Πάντως μάλλον δεν το έχεις ψάξει πολύ καλά όσον αφορά το αυτοκίνητο... Σε ποιότητα νομίζω ότι κάνεις λάθος ότι το Α3 είναι καλύτερο. Δεν μπορώ να συγκρίνω το σαγρέ σκληρό πλαστικό σχεδιασμού προ 6ετίας που έχει μέσα το Α3 με το εντελώς καινούριο εσωτερικό του γκολφ παρμένο από το αντίστοιχο πασσάτ. Ο μοναδικός λόγος που το διάλεξα όταν ήμουν ανάμεσα στα 2. Ακόμα κ τα καθίσματα της highline έκδοσης του γκολφ είναι καλύτερα σε στήριξη κ άνεση(είναι κ αλκαντάρα) από τα αντίστοιχα της ambition του Α3. Οι χώροι επίσης είναι ελαφρώς μεγαλύτεροι στο γκολφ γιατί πάλι μιλάμε για αυτοκίνητο προδιαγραφών διετίας κ όχι 6ετίας. Για ποιότητα κύλισης τί να σου πώ δεν ξέρω. Τα σασί είναι εντελώς ίδια. Το Α3 το 122αρι που έχω οδηγήσει σε s line έκδοση μου φάνηκε στιβαρό σε σχέση με το δικό μου το γκολφ που δεν έχω σπορ πακέτο, αλλά αν βάλω άλλες αναρτήσεις τα συμπεράσματα θα είναι διαφορετικά, όπως θα έχεις διαβάσει υποθέτω μέσα στο site. Ο κινητήρας θα σου βγάλει από την άλλη στάνταρ λιγότερα προβλήματα στην αρχή αν πας σε Α3. Αλλά κ πάλι 32 χιλιάρικα κάπως πολλά ακούγονται για αυτοκίνητο χατσμπακ, όχι σπορ. Δεν πάς τότε για gti; Α για ρώτα κ τα σέρβις του πόσο κοστίζουν.

Καλή επιλογή

Link to comment
Share on other sites

Φίλε σωστός που θέλεις κινητήρα ντίζελ κ μάλιστα δίλιτρο. Κ εγώ αν δεν είχα πρόβλημα να πληρώνω ασφάλειες, σήματα κ έκτακτη εισφορά θα το έπαιρνα. Πάντως μάλλον δεν το έχεις ψάξει πολύ καλά όσον αφορά το αυτοκίνητο... Σε ποιότητα νομίζω ότι κάνεις λάθος ότι το Α3 είναι καλύτερο. Δεν μπορώ να συγκρίνω το σαγρέ σκληρό πλαστικό σχεδιασμού προ 6ετίας που έχει μέσα το Α3 με το εντελώς καινούριο εσωτερικό του γκολφ παρμένο από το αντίστοιχο πασσάτ. Ο μοναδικός λόγος που το διάλεξα όταν ήμουν ανάμεσα στα 2. Ακόμα κ τα καθίσματα της highline έκδοσης του γκολφ είναι καλύτερα σε στήριξη κ άνεση(είναι κ αλκαντάρα) από τα αντίστοιχα της ambition του Α3. Οι χώροι επίσης είναι ελαφρώς μεγαλύτεροι στο γκολφ γιατί πάλι μιλάμε για αυτοκίνητο προδιαγραφών διετίας κ όχι 6ετίας. Για ποιότητα κύλισης τί να σου πώ δεν ξέρω. Τα σασί είναι εντελώς ίδια. Το Α3 το 122αρι που έχω οδηγήσει σε s line έκδοση μου φάνηκε στιβαρό σε σχέση με το δικό μου το γκολφ που δεν έχω σπορ πακέτο, αλλά αν βάλω άλλες αναρτήσεις τα συμπεράσματα θα είναι διαφορετικά, όπως θα έχεις διαβάσει υποθέτω μέσα στο site. Ο κινητήρας θα σου βγάλει από την άλλη στάνταρ λιγότερα προβλήματα στην αρχή αν πας σε Α3. Αλλά κ πάλι 32 χιλιάρικα κάπως πολλά ακούγονται για αυτοκίνητο χατσμπακ, όχι σπορ. Δεν πάς τότε για gti; Α για ρώτα κ τα σέρβις του πόσο κοστίζουν.

Καλή επιλογή

+1

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

το 5 πορτο εισαι σαν vanaki!βαλε και τον ηχο απο το diesel!ε δεν θελει και πολυ!ναι εχει ροπη στις 1700 και μετα το χαος.+περισσοτερο βαρος μπροστα.εμενα μου δινει την επιλογη να ειμαι το golf και οχι το νουμερο 3 της ομαδας.

μη το παρεις κιτρινο γιατι θα σε σταματανε στο δρομο αν δεν το κανουν και σαλο χρωμα.αντε καλη αγορα να εχεις αντιο!

6 post δειτε συμπεριφορα καταλαβαμε γιατι μπηκε!απορω γιατι του δινουμε σημασια :thumbsu:

Αναξιος οποιασδηποτε αναφορας παρολο που ειρωνευσαι δεν ειμαι ο αρμοδιος εγω να επηλειφθω του θεματος σου.

and64 Ωραία τα extra (αν και οι πανοραμικές μου τη δίνουν προσωπικά! γούστα είναι ομως αυτά) αλλά βάλε και κανενα xenon αν δεν το χεις κάνει ήδη :thumbsu: Θα το παραγγείλεις τελικά;

Nαι φιλε μου ειμαι ετοιμος να το παραγγειλω περιμενω ακομα μια προσφορα απο αντιπροσωπεια εκτος Ιωαννινων Τα ξενον τα εχει το αμαξι συν αλλα πολλα ακομα πακετο multimedia με οθονη στην καντρικη κονσολα καθως κ στα εμπρος προσκεφαλα...κλπ

gtse

αυτα είναι γουστα το 5πορτο ειναι κουκλι

Oντως ειναι γουστα αλλα η ειρωνια του παραπανω δεν χρειαζετε τεσπα.Συμφωνω κ επαυξανω οτι ειναι κουκλι το 5θ

Gmis Φίλε σωστός που θέλεις κινητήρα ντίζελ κ μάλιστα δίλιτρο. Κ εγώ αν δεν είχα πρόβλημα να πληρώνω ασφάλειες, σήματα κ έκτακτη εισφορά θα το έπαιρνα. Πάντως μάλλον δεν το έχεις ψάξει πολύ καλά όσον αφορά το αυτοκίνητο... Σε ποιότητα νομίζω ότι κάνεις λάθος ότι το Α3 είναι καλύτερο. Δεν μπορώ να συγκρίνω το σαγρέ σκληρό πλαστικό σχεδιασμού προ 6ετίας που έχει μέσα το Α3 με το εντελώς καινούριο εσωτερικό του γκολφ παρμένο από το αντίστοιχο πασσάτ. Ο μοναδικός λόγος που το διάλεξα όταν ήμουν ανάμεσα στα 2. Ακόμα κ τα καθίσματα της highline έκδοσης του γκολφ είναι καλύτερα σε στήριξη κ άνεση(είναι κ αλκαντάρα) από τα αντίστοιχα της ambition του Α3. Οι χώροι επίσης είναι ελαφρώς μεγαλύτεροι στο γκολφ γιατί πάλι μιλάμε για αυτοκίνητο προδιαγραφών διετίας κ όχι 6ετίας. Για ποιότητα κύλισης τί να σου πώ δεν ξέρω. Τα σασί είναι εντελώς ίδια. Το Α3 το 122αρι που έχω οδηγήσει σε s line έκδοση μου φάνηκε στιβαρό σε σχέση με το δικό μου το γκολφ που δεν έχω σπορ πακέτο, αλλά αν βάλω άλλες αναρτήσεις τα συμπεράσματα θα είναι διαφορετικά, όπως θα έχεις διαβάσει υποθέτω μέσα στο site. Ο κινητήρας θα σου βγάλει από την άλλη στάνταρ λιγότερα προβλήματα στην αρχή αν πας σε Α3. Αλλά κ πάλι 32 χιλιάρικα κάπως πολλά ακούγονται για αυτοκίνητο χατσμπακ, όχι σπορ. Δεν πάς τότε για gti; Α για ρώτα κ τα σέρβις του πόσο κοστίζουν.

Καλή επιλογή

Μιλαμε για το καινουριο Α3 ετσι??διοτι το παλιο το εχει ο πατερας μου αλλα 1.9 tdi 131hp.

Aνεφερα την προσωπικη μου εμπειρια κα γνωμη δεν το εθεσα σαν στανταρ αναμεσα στα δυο επιλεγω την ποιοτητα του audi διοτι EMENA με ευχαριστησαν κ μου αρεσαν περισσοτερο. οσο για τα καθισματα ειμαι εντελως καθετος χαχαχαχα!! :whistling: .Ασχετο αλλα οι πωλητες εχουν καμια κοντρα μεταξυ τους εννοω οι πωλητες των vw με τους πωλητες των audi.xaxaxa γιατι πολλα ακουσα τεσπα!!δεν κατεκρινα ποτε το golf ηταν εξξαλου η επιλογη μου προ δυο εβδομαδων και ειμουν κ ειμαι κατενθουσιασμενος με τα αυτοκινητο σε πολλους τομεις ειναι εξαιρετικο σε ολα σχεδον αλλα οταν δεις κατι καλυτερο δεν μπορεις να μην το παραδεχτεις και να το αναγνωρισεις....... :thumbsup:

Edited by tsi?
Link to comment
Share on other sites

Nαι φιλε μου ειμαι ετοιμος να το παραγγειλω περιμενω ακομα μια προσφορα απο αντιπροσωπεια εκτος Ιωαννινων Τα ξενον τα εχει το αμαξι συν αλλα πολλα ακομα πακετο multimedia με οθονη στην καντρικη κονσολα καθως κ στα εμπρος προσκεφαλα...κλπ

Ωραίος!! :whistling: Αναμένουμε φωτο εν καιρό γιατί σε βλέπω ψημένο... :thumbsu::thumbsu:

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

[Μιλαμε για το καινουριο Α3 ετσι??διοτι το παλιο το εχει ο πατερας μου αλλα 1.9 tdi 131hp.

Aνεφερα την προσωπικη μου εμπειρια κα γνωμη δεν το εθεσα σαν στανταρ αναμεσα στα δυο επιλεγω την ποιοτητα του audi διοτι EMENA με ευχαριστησαν κ μου αρεσαν περισσοτερο. οσο για τα καθισματα ειμαι εντελως καθετος χαχαχαχα!! :thumbsu: .Ασχετο αλλα οι πωλητες εχουν καμια κοντρα μεταξυ τους εννοω οι πωλητες των vw με τους πωλητες των audi.xaxaxa γιατι πολλα ακουσα τεσπα!!δεν κατεκρινα ποτε το golf ηταν εξξαλου η επιλογη μου προ δυο εβδομαδων και ειμουν κ ειμαι κατενθουσιασμενος με τα αυτοκινητο σε πολλους τομεις ειναι εξαιρετικο σε ολα σχεδον αλλα οταν δεις κατι καλυτερο δεν μπορεις να μην το παραδεχτεις και να το αναγνωρισεις....... :whistling:

Μιλάμε για το Α3 που πωλείται στις αντιπροσωπίες αυτή την εποχή. Όχι δεν είναι καινούριο μοντέλο, είναι 6ετίας κ έχουν αλλάξει τα φώτα μπρος πίσω με λεντ. Εννοείται ότι είναι υποκειμενικό τι αρέσει κ τί προτιμά ο καθένας :thumbsu: Αν μπορείς να περιμένεις λίγο θα βγεί το καινούριο Α3 (εντελώς καινούριο μοντέλο, όχι λίφτινγκ) μέσα στο 2012. Όπως κ να έχει, καλοτάξιδο κ να το ευχαριστηθείς φουλ σε ταξίδια κ βόλτες. Λευκό με τη μαύρη οροφή θα αξίζει πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.