Jump to content
Geos

Μετατροπη Golf IV (4) 1.4 1.6 Σε 1.8Τ Gti - S3

Recommended Posts

Γεια χαρά παιδιά, έχω το Golf IV 1.4 αλλά όπως όλοι ξέρουμε θέλει πολλά λεφτά για να δώσει κάπως, οπότε σκέφτομαι να κάνω μετατροπή ολόκληρο το κινητήρα του GTI κατά προτιμήσει την έκδοση με τα 180 αλόγα και 6ταχυτο,είναι κανείς με αυτή τη μετατροπή διαθέσιμος να τα πούμε λίγο; θα εκτιμούσα πολύ την παραμικρή πληροφορία που θα μπορούσατε να μου δώσετε όπως που να το φτιάξω, τι να προσέξω, τιμές πάνω κάτω, το οτιδήποτε. Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα φιλε. Δυστιχως εχω κ εγω το ιδιο golf κ ηθελα να κανω το ιδιο εχω ψαξει παρα πολυ ( εχω κ γνωστο γερμανια για να μου φερει τροπετο) κ στο τελος ειδα οτι το μονο που θα μου μηνει ειναι η φασαρια κ το τρεξιμο. Γνωμη μου ξανασκεψουτο να δωσεις το δικο σου κ να το παρεις ολοκληρο το GTI 180PS

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα φιλε. Δυστιχως εχω κ εγω το ιδιο golf κ ηθελα να κανω το ιδιο εχω ψαξει παρα πολυ ( εχω κ γνωστο γερμανια για να μου φερει τροπετο) κ στο τελος ειδα οτι το μονο που θα μου μηνει ειναι η φασαρια κ το τρεξιμο. Γνωμη μου ξανασκεψουτο να δωσεις το δικο σου κ να το παρεις ολοκληρο το GTI 180PS

Γεια σου φίλε μου, ξέρεις τι γίνεται; Έχω ρήξη λεφτά πάνω στο αμάξι για ηχοσύστημα, look, δερμάτινο σαλόνι, ζάντες, κ.τ.λ. και λυπάμαι να το πουλήσω και σε περίπτωση που το πουλήσω δεν πρόκειται να πιάσει τα λεφτά του. Έχω βάλει και εγώ κάποια άτομα να ψάξουν στη γερμάνια, αλλά ακόμα είμαι στο περίμενε. Θες αν κάποια στιγμή βγάλω κάποια άκρη να σε ενημερώσω; Έχεις να μου πεις κάτι που να ξέρεις ότι θέλει ιδιαίτερη προσοχή;

Link to comment
Share on other sites

file mou to ekana to kalokairi to golfaki mou apo 1.4 1.8T me 150 aloga omws...yparxei kai 180ara mixani pantws me 6taxythtes...thessaloniki eimai.exw kone kai mixani briskw opote thes me eggyisi kai katw apo deka xiliades xiliometra...

Ωραίος ρε φίλε επιτελούς θα δούμε δηλαδή και μια άσπρη μέρα; Να αποκτήσουμε λίγα γκάζια; rocket.gif Μπορείς να μου πεις λίγο τι παίζει γενικότερα; Σε όλους τους τομείς, ψαλίδια, πλεξούδες, ντεπόζιτα, τρόμπες, τιμή και πόσες μέρες σου κράτησαν το αμάξι; Με τα φρένα έχω ακούσει ότι είναι καλύτερο να βάλεις τα δικά μας τα μπροστινά πίσω ισχύει; αν έκανες τίποτα δεσίματα; αν όχι από κρατήματα πως είναι το αμάξι; Γιατί σίγουρα έχει περισσότερο βάρος μπροστά τώρα. Α, και κάτι ακόμα, από περιέργεια τα παλιά σου τα πράγματα τι τα έκανες; Σε ευχαριστώ πολύ με ενδιαφέρουν παρά πολύ αυτά που θα μου πεις.

Edited by golfakis4
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά παιδιά, έχω το Golf IV 1.4 αλλά όπως όλοι ξέρουμε θέλει πολλά λεφτά για να δώσει κάπως, οπότε σκέφτομαι να κάνω μετατροπή ολόκληρο το κινητήρα του GTI κατά προτιμήσει την έκδοση με τα 180 αλόγα και 6ταχυτο,είναι κανείς με αυτή τη μετατροπή διαθέσιμος να τα πούμε λίγο; θα εκτιμούσα πολύ την παραμικρή πληροφορία που θα μπορούσατε να μου δώσετε όπως που να το φτιάξω, τι να προσέξω, τιμές πάνω κάτω, το οτιδήποτε. Ευχαριστώ πολύ.

Φιλε μου αμα θες την ταπεινη μου αποψη,οικονομικα ειναι ασυμφορο να κανεις την μετατροπη αυτη.Εγω πουλησα το 1.4 που ειχα κ πηρα ενα ΓΝΗΣΙΟ gti,που δεν ειναι μονο μηχανικα gti,αλλα εχει ρεκαρο σαλονι,ξυλα,climatronic,ΗΛΙΟΡΟΦΗ,πρ.ομιχλης,αισθητηρες βροχης,κλπ με +4800EURO. To oti ειναι γνησιο βοηθαει πολυ στη μεταπωληση(αν κ αυτο παιζεται,αφου (σκεφτομαι να το δωσω λογω στρατευσης το Μαιο)γνωστος μου εμπορος μου δινει 14600Ευρω για το gti μου που ειναι γνησιο,ατρακαριστο,εχει 250+ αλογα με αψογη μετατροπη σε κινητηρα+συμπλεκτη,17αρες,κλπ ενω gia τα απλα γνησια gti δινει το πολυ 13000!Φαντασου τις μετατροπες απο 1.4...),ενω ειδα κ book service(ποιος μου λεει οτι το μεταχειρισμενο -πεταμενο μες τις υγρασιες κ σκονες- μοτερ εχει 10000χλμ???).Αν εχει ηλιοροφη το αυτοκινητο σου,για να γινει ακριβως σαν το gti(οχι μονο απο μοτερ) θες πολλα ανταλλακτικα που θα σου κοστισουν τουλαχιστον 6000, κ θα ναι κ μετατροπη.Το οτι χανεις λεφτα αν το δωσεις ειναι σιγουρο(βγαλε το ηχοσυστημα τουλαχιστον...),αλλα με τα αυτοκινητα γενικα χανεις λεφτα.Κ γω (που το πηρα τελειως νορμαλ)ωσω.Μονο ο συμπλεκτης μου (sachs οργανικος vr6 corrado 228mm με βολαν g60 228mm) κανει 1000 Ευρω,για να μην πω για turbo,προγραμματα,εξατμισεις,ζαντες, κλπ κλπ.Αλλα το χαιρομαι καθε μερα επι 3 χρονια!Κ αυτο πληρωνεται!

Κορυφαιο μοτερ κατα την αποψη μου ειναι το AGU(golf gti 1998-5/2000) kai oxi τα AUM(2000+,150hp),AUQ(2002+,180hp) διοτι

1)φοραει τις μπιελες(η αχχιλειος πτερνα αυτων των μοτερ,σε αγριες καταστασεις βεβαια) 027198401Β,ιδιες με του s3!Me 20mm πειρο,κ οχι 19mm που εχουν οι λεπτες μπιελες των 2000+ μοτερ

2)Το καπακι ειναι απιστευτα ροικοτερο.Οι αυλοι ειναι διπλασιοι!

3)Εχει μηχανικο γκαζι(=αμεση αποκριση+αξιοπιστια)

4)Δεν χαλανε οι πολλαπλασιαστες

5)Γενικα πιο αξιοπιστα ηλεκτρικα(MAF sensor etc)

6)den exei μεταβλητο χρονισμο(αξιοπιστια,Δυναμη οταν χρησιμοποιεις κ03,κ04)

7)Μεγαλυτερο downpipe(55mm,αντι για 50)

meionekthma apotelei oti foraei k03 αντι για κ03sport,που εχουν τα aum,auq.Turbocharger ομως βρισκεις ευκολα,μπιελες,εμβολα 20mm δυσκολα κ ακριβα,κ σε αγορα κ σε τοποθετηση!Εχω δει με τα ματια μου octavia rs με me auq να λυγιζει μπιελες με κ03sport!!!

Link to comment
Share on other sites

φιλε να σου πω κ κατι αλο κατα ποσο θα εμπιστευτης μια μετατροπη οσο καλη κ να ειναι??? εισαι σιγουρος για το μετα??? εγω αυτο φοβηθηκα περισοτερο κ ωπος σου ειπε κ ο αλος φιλος που θα ξερεις τη μοτερ θα ειναι??? Κ γω εχω πεταξει πολα λεφτα στο golfακι κ αυτα σκεφτηκα οτι θα χασω αν το πουλησω αλα θα εχω το κεφαλι μου ησυχω.Αν εχεις κ συ ακρες γνωμη μου να της χρισιμοπειησεις για να βρεις το επετιακο κ να μη μπλεξεις με μετατροπες.

Link to comment
Share on other sites

φιλε να σου πω κ κατι αλο κατα ποσο θα εμπιστευτης μια μετατροπη οσο καλη κ να ειναι??? εισαι σιγουρος για το μετα??? εγω αυτο φοβηθηκα περισοτερο κ ωπος σου ειπε κ ο αλος φιλος που θα ξερεις τη μοτερ θα ειναι??? Κ γω εχω πεταξει πολα λεφτα στο golfακι κ αυτα σκεφτηκα οτι θα χασω αν το πουλησω αλα θα εχω το κεφαλι μου ησυχω.Αν εχεις κ συ ακρες γνωμη μου να της χρισιμοπειησεις για να βρεις το επετιακο κ να μη μπλεξεις με μετατροπες.

Bρε παιδιά μου λέτε ότι δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για ένα μεταχειρισμένο κίνητρα, ναι συμφωνώ, αλλά το ίδιο σίγουρος δε μπορώ να είμαι και για το κίνητρα που θα έχει πάνω το GTI που θα πάρω αν πουλήσω το δικό μου, αφού και αυτό μεταχειρισμένο θα είναι, έτσι δεν είναι; Κάνω κάποιο λάθος;

Edited by golfakis4
Link to comment
Share on other sites

koita na deis file mou...otan lew ebala mixani ...agorasa olo to setaki...frena..eksatmiseis...ola komple...ta dika mou ta pire pisw kapou 1200 eurwpoula...analoga ta xiliometra pou exeis...i mixani einai ksirafi...me 2500 xiliades xiliometra tin pira...kai ennoeitai oti sou dinei eggiysi kai to pistopioitiko twn xiliometrwn pou exei i mixani pou tha pareis!...apo kratimata einai kalitero ...ektos an exeis mama anartisi...pou stin periptwsi ayti sou dinei kai anartisi apo gti mesa stin timi!

Link to comment
Share on other sites

Bρε παιδιά μου λέτε ότι δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για ένα μεταχειρισμένο κίνητρα, ναι συμφωνώ, αλλά το ίδιο σίγουρος δε μπορώ να είμαι και για το κίνητρα που θα έχει πάνω το GTI που θα πάρω αν πουλήσω το δικό μου, αφού και αυτό μεταχειρισμένο θα είναι, έτσι δεν είναι; Κάνω κάποιο λάθος;

Δεν ειναι ακριβως ετσι.Οταν αγορασα το αυτοκινητο το 2003,πηγα με τον αγοραστη στην αντιπροσωπεια,το βαλαμε στο vag-com κ επρεπε το αυτοκινητο να ηταν καθ ολα clear(οπως κ ηταν,γι αυτο κ το πηρα)!Ουτε καμμενο air-flow,ουτε χαλασμενη πεταλουδα,ουτε κανενα προβλημα στα απειρα ηλεκτρικα,και εβλεπες κατασταση λειτουργιας κινητηρα,συμπλεκτη και πολλα αλλα που δεν αριθμουνται με το να παρεις χυμα ανταλλακτικα κ να τα φορεσεις.Η εμπειρια μου απ τις μετατροπες ειναι κακη(ειχε κανει φιλος μου golf 1.6 σε gti, k την πατησε...).Εξαλλου δεν υπαρχει το οικονομικο κινητρο πλεον για να το κανεις.

Οικονομικα αξιζει να φτιαξεις ενα golf 5 gti! Να βρεις ενα golf 5 1.4 με 12-13000 κ να περασεις Bodykit-μηχανικα-σαλονι GTI apo γερμανικο τροπετο με 8-9000.Κι αυτο γιατι με 22000 που θα κοστισει δε βρισκεις μεταχειρισμενο GOLF 5 GTI.

Link to comment
Share on other sites

Οτι και να κανεις σε ενα αυτοκινητο ενα ειναι σιγουρο. Θα χασεις τα λεφτα που εδωσες. Ειτε ειναι 10000€ για μοτερ ειτε 2000€ για ζαντες ειτε 10€ για πλυσιμο. Ο καθενας ομως σκεφτεται διαφορετικα, παντως στην περιπτωση σας θα περιμενα λιγο και θα επερνα ενα καινουριο Golf GT 1.4 170ps! Περι ορεξεως τροπετοπιτα!!! Αληθεια εχει ακουσει κανεις για τροπετο με πολλα χλμ? Τι σκατα ολοι στα 10000χλμ πανε και τα στουκαρουν.

Edited by dimitrisk
Link to comment
Share on other sites

koita na deis file mou...otan lew ebala mixani ...agorasa olo to setaki...frena..eksatmiseis...ola komple...ta dika mou ta pire pisw kapou 1200 eurwpoula...analoga ta xiliometra pou exeis...i mixani einai ksirafi...me 2500 xiliades xiliometra tin pira...kai ennoeitai oti sou dinei eggiysi kai to pistopioitiko twn xiliometrwn pou exei i mixani pou tha pareis!...apo kratimata einai kalitero ...ektos an exeis mama anartisi...pou stin periptwsi ayti sou dinei kai anartisi apo gti mesa stin timi!

Re file mou ta les polu wraia ola... alla to mono pou den mou les einai h timh pou sou kostisan... an thes mporoume na epikinonisoume kai me mail... egw menw athina alla den uparxi problima, gia kati tetoio anebainw aneta!

Οτι και να κανεις σε ενα αυτοκινητο ενα ειναι σιγουρο. Θα χασεις τα λεφτα που εδωσες. Ειτε ειναι 10000€ για μοτερ ειτε 2000€ για ζαντες ειτε 10€ για πλυσιμο. Ο καθενας ομως σκεφτεται διαφορετικα, παντως στην περιπτωση σας θα περιμενα λιγο και θα επερνα ενα καινουριο Golf GT 1.4 170ps! Περι ορεξεως τροπετοπιτα!!! Αληθεια εχει ακουσει κανεις για τροπετο με πολλα χλμ? Τι σκατα ολοι στα 10000χλμ πανε και τα στουκαρουν.

egw file file pou exw psaksi gia tropeta edw stin athina exw akousei oti thes kai apo xiliometra kai apo ola... twra oson afora to golf 5 pou les me ta 170 hp pou tha einai turbo, kompressor de lew kalh fasi alla prosopiki mou gnwmi emfanisiaka mou aresei kata polu pio polu to 4 kai ektos apo auto akoma de to exoume dei pws tha apodidei, einai o prwtos kinitiras pou bgenei etsi kata pasa pithanothta tha ksirizei!alla...

Link to comment
Share on other sites

Mετράει και το 6άρι σασμάν, μην το ξεχνάς αυτό...

Ναι ρε γαμότο το ξερώ εσύ φίλε έχεις καμιά σχέση με την μετατροπή αυτή γενικότερα με το GTI;

ola mazi kostisan 5500 xiliarika...gia 180ari 6.500 xiliarika...alla de sou to sinistw...me ena kalo programmataki to 150ari to kaneis 200 kai sou menoun kai sto xeri 300 eyrw

Ωραίος φίλε σε ευχαριστώ πολύ θα δω τι μπορώ να βρω εδώ και αν είναι θα τα πούμε. Έχεις να μου πεις κάτι σημαντικό που θα πρέπει να κοιτάξω για την μετατροπή; Και πάλι σε ευχαριστώ!!

Link to comment
Share on other sites

file mou i apopsi mou gia tin metatropi einai...na mi leipei tpt panw apo ti mixani kai olo to set na einai komple!na mi trexeis na psaxneis pragmata,an tairiazoun i oxi!...egw epsaxna poly kairo mixani...i mia eixe polla xiliometra...i alli eleipan klipsakia...i alli eixe kommena kollara gia to intercooler...klp klp...autos pou sou lew an pas na deis tis mixanes tha patheis plaka....mexri kai tin teleutaia bida tha sou dwsei...afou pairnei mouri olokliri ap eksw!...kai konter parakalw an exeis 220 teliki...giati de tha sou ftanei!

Link to comment
Share on other sites

Τι σκατα ολοι στα 10000χλμ πανε και τα στουκαρουν.

Χαχα Πολύ καλο! new_lol.gif

Γενικά ρε παιδιά οτι λεφτα ρίξεις δεν τα παίρνεις πισω στην πώληση μετα ΑΛΛΑ δεν ξεκινάς έτσι την μετατροπή.. Ξεκινάς με το σκεπτικό οτι θα οδηγάς κ δεν θα θες να βγείς απο μέσα... Κ οι απόψεις στο θέμα tuning είναι πολλές.. (πχ εγω δεν θα πείραζα ποτε τον κινητήρα θα προτιμούσα να το πάρω απευθείας γρήγορο απο την αντιπροσωπια.. ενω ο greygolfgti εχει ΞΕΚΟΛΩΘΕΙ στην μετατροπή!! tongue.gif

Edited by ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Χαχα Πολύ καλο! new_lol.gif

με 5500 χιλιαρικα εγω το εκανα κομπλε και με προγραμμα.....το εχω 2 χρονια το εκανα παρα πολλα χλμ και μεχρι στιγμης (δοξα το θεω)κανενα προβλημα.......για μενα κατω απο 80000 χλμ δυσκολα θα βρεις μοτερ!

Link to comment
Share on other sites

file mou i apopsi mou gia tin metatropi einai...na mi leipei tpt panw apo ti mixani kai olo to set na einai komple!na mi trexeis na psaxneis pragmata,an tairiazoun i oxi!...egw epsaxna poly kairo mixani...i mia eixe polla xiliometra...i alli eleipan klipsakia...i alli eixe kommena kollara gia to intercooler...klp klp...autos pou sou lew an pas na deis tis mixanes tha patheis plaka....mexri kai tin teleutaia bida tha sou dwsei...afou pairnei mouri olokliri ap eksw!...kai konter parakalw an exeis 220 teliki...giati de tha sou ftanei!

Φίλε είσαι ωραίος απλά για την ώρα δεν έχω 5.500 είμαι στα 3κατι και 1000 αν πιάσει η μηχανή… μαζεύω αν με το καλό έρθει η ώρα θα σου πω, πάντως και εγώ για κάτι τέτοιο που μου λες ψάχνω όλα μαζί.

με 5500 χιλιαρικα εγω το εκανα κομπλε και με προγραμμα.....το εχω 2 χρονια το εκανα παρα πολλα χλμ και μεχρι στιγμης (δοξα το θεω)κανενα προβλημα.......για μενα κατω απο 80000 χλμ δυσκολα θα βρεις μοτερ!

Εσύ φίλε είσαι εδώ από Αθηνά; Που το έφτιαξες;

Link to comment
Share on other sites

golfakis4: Φίλε μου έχω κάποια σχέση με το θέμα γιατί ψάχνομαι να κάνω το ίδιο που θες και συ. Απλά το καθυστερώ μήπως πάρω κατευθείαν καινούριο αμάξι και γλιτώσω από το ΄τρέξιμο΄ μιας ενδεχόμενης μετατροπής. Αν θες την γνώμη καλύτερα είναι να προτιμήσεις το μοτέρ με τα 180 άλογα και το 6άρι σασμάν. Πολύ βασικό είναι αν έχεις κάποιο μηχανικό γνωστό να σου κάνει τη δουλειά αφού στις περισσότερες περιπτώσεις και για τέτοιες μετατροπές κοιτάνε όλοι να σου πιάσουν τον πώλο. tongue.gif Οπότε το άτομο που θα το αναλάβει να σέβεται τα λεφτά σου όπως και το γεγονός ότι του εμπιστεύεσαι το αμάξι σου για να το κάνει καλύτερο, όχι χειρότερο.

Είχα σκεφτεί και γω να δώσω το δικό μου και να πάρω ΟΕΜ GTi αλλά μετά άλλαξα γνώμη αφού και αυτό μεταχείρισμενο θα είναι όπως και το τροπέτο που θα έβαζα πάνω. Εξάλλου η μετατροπή σου δίνει την ευκαιρία να βάλεις ότι γουστάρεις πάνω ένα-ένα κομμάτι (π.χ ζάντες που σου αρέσουν, φρένα, ανάρτηση) ενώ το ΟΕΜ GTi θα έχει τα γνωστά πάνω...

Σχετικά με το extra εξοπλισμό που έχει το OEM GTi δεν λέει απολύτως τίποτα κατά τη γνώμη μου! Αν εξαιρέσουμε την ηλιοροφή που μου έχει μείνει απωθυμένο τα υπόλοιπα είναι αστείο και μόνο που το συζητάμε. Έχει επενδύσεις από ξύλο (so what?) να ήταν νίκελ (βλέπε R32) να το καταλάβω, έχει Recaro (μόνο στα πρόσφατα μοντέλα αξίζουν τα Recaro) αφού στα παλιά GTi είναι σχεδον ίδιο με τα Generation/Pacific μόνο που έχει κεντημένο πάνω Recaro (να ήταν όπως το Recaro του 25 Jahre να το κάνουμε θέμα...) και είναι και ο τεμπέλης...

Γενικά να ξέρεις ότι αν γίνει όπως πρέπει η μετατροπή, δεν θα έχεις πρόβλημα εκτός αν το μοτέρ που θα βάλεις είναι τελειωμένο. Το τι θα κάνεις τελικά είναι δική σου επιλογή. Ο καθένας εδώ λέει την γνώμη του που είναι και υποκειμενική στην τελική αλλά δικά σου τα λεφτά και το αμάξι οπότε...

Link to comment
Share on other sites

kalos o theoxaris sti larisa...kalo onoma exei stin piatsa..alla thessaloniki briskeis perissotera

re paidia ta lefta de xanontai...mi lete blakeies...oti kaneis panw sto amaksi xanei tin aksia tou stadiaka alla i mixani oxi...egw prin an to poulousa to 1.4ari to epairnan 10 me 11 xiliarika...twra to pairnoun 15 me 16 xiliarikakia...alla de to dinw

gia ena tipiko autokinito seiras...an mou xarisoun ena evo 9 to dinw !!! tongue.gif<_<

Link to comment
Share on other sites

PΠουλα το και παρε ετοιμο OEM Golf GTi mk4. ;)

Ασ τον.Δεν εχει νοημα.Το παιδι ειναι ψημενο να το κανει.Δυστυχως καμια φορα πρεπει να παθεις για να μαθεις...

kalos o theoxaris sti larisa...kalo onoma exei stin piatsa..alla thessaloniki briskeis perissotera

re paidia ta lefta de xanontai...mi lete blakeies...oti kaneis panw sto amaksi xanei tin aksia tou stadiaka alla i mixani oxi...egw prin an to poulousa to 1.4ari to epairnan 10 me 11 xiliarika...twra to pairnoun 15 me 16 xiliarikakia...alla de to dinw

gia ena tipiko autokinito seiras...an mou xarisoun ena evo 9 to dinw !!! tongue.gif:(

15-16000???????Εγω παντως σκεφτομαι σε 2 μηνες να δωσω το ΓΝΗΣΙΟ Golf GTI που ειναι ατρακαριστο,250+αλογα(stage2),17αρες κλπ κλπ γυρω στα 15500,μετα απο ερευνα αγορας που κανω.Μ@λ@κια θα κανω????Αφου τοσο πιανουν!

Οι μετατροπες δεν πουλιονται ουτε 13000!!!

golfakis4: Φίλε μου έχω κάποια σχέση με το θέμα γιατί ψάχνομαι να κάνω το ίδιο που θες και συ. Απλά το καθυστερώ μήπως πάρω κατευθείαν καινούριο αμάξι και γλιτώσω από το ΄τρέξιμο΄ μιας ενδεχόμενης μετατροπής. Αν θες την γνώμη καλύτερα είναι να προτιμήσεις το μοτέρ με τα 180 άλογα και το 6άρι σασμάν. Πολύ βασικό είναι αν έχεις κάποιο μηχανικό γνωστό να σου κάνει τη δουλειά αφού στις περισσότερες περιπτώσεις και για τέτοιες μετατροπές κοιτάνε όλοι να σου πιάσουν τον πώλο. tongue.gif Οπότε το άτομο που θα το αναλάβει να σέβεται τα λεφτά σου όπως και το γεγονός ότι του εμπιστεύεσαι το αμάξι σου για να το κάνει καλύτερο, όχι χειρότερο.

Είχα σκεφτεί και γω να δώσω το δικό μου και να πάρω ΟΕΜ GTi αλλά μετά άλλαξα γνώμη αφού και αυτό μεταχείρισμενο θα είναι όπως και το τροπέτο που θα έβαζα πάνω. Εξάλλου η μετατροπή σου δίνει την ευκαιρία να βάλεις ότι γουστάρεις πάνω ένα-ένα κομμάτι (π.χ ζάντες που σου αρέσουν, φρένα, ανάρτηση) ενώ το ΟΕΜ GTi θα έχει τα γνωστά πάνω...

Σχετικά με το extra εξοπλισμό που έχει το OEM GTi δεν λέει απολύτως τίποτα κατά τη γνώμη μου! Αν εξαιρέσουμε την ηλιοροφή που μου έχει μείνει απωθυμένο τα υπόλοιπα είναι αστείο και μόνο που το συζητάμε. Έχει επενδύσεις από ξύλο (so what?) να ήταν νίκελ (βλέπε R32) να το καταλάβω, έχει Recaro (μόνο στα πρόσφατα μοντέλα αξίζουν τα Recaro) αφού στα παλιά GTi είναι σχεδον ίδιο με τα Generation/Pacific μόνο που έχει κεντημένο πάνω Recaro (να ήταν όπως το Recaro του 25 Jahre να το κάνουμε θέμα...) και είναι και ο τεμπέλης...

Γενικά να ξέρεις ότι αν γίνει όπως πρέπει η μετατροπή, δεν θα έχεις πρόβλημα εκτός αν το μοτέρ που θα βάλεις είναι τελειωμένο. Το τι θα κάνεις τελικά είναι δική σου επιλογή. Ο καθένας εδώ λέει την γνώμη του που είναι και υποκειμενική στην τελική αλλά δικά σου τα λεφτά και το αμάξι οπότε...

golfakis4: Φίλε μου έχω κάποια σχέση με το θέμα γιατί ψάχνομαι να κάνω το ίδιο που θες και συ. Απλά το καθυστερώ μήπως πάρω κατευθείαν καινούριο αμάξι και γλιτώσω από το ΄τρέξιμο΄ μιας ενδεχόμενης μετατροπής. Αν θες την γνώμη καλύτερα είναι να προτιμήσεις το μοτέρ με τα 180 άλογα και το 6άρι σασμάν. Πολύ βασικό είναι αν έχεις κάποιο μηχανικό γνωστό να σου κάνει τη δουλειά αφού στις περισσότερες περιπτώσεις και για τέτοιες μετατροπές κοιτάνε όλοι να σου πιάσουν τον πώλο. tongue.gif Οπότε το άτομο που θα το αναλάβει να σέβεται τα λεφτά σου όπως και το γεγονός ότι του εμπιστεύεσαι το αμάξι σου για να το κάνει καλύτερο, όχι χειρότερο.

Είχα σκεφτεί και γω να δώσω το δικό μου και να πάρω ΟΕΜ GTi αλλά μετά άλλαξα γνώμη αφού και αυτό μεταχείρισμενο θα είναι όπως και το τροπέτο που θα έβαζα πάνω. Εξάλλου η μετατροπή σου δίνει την ευκαιρία να βάλεις ότι γουστάρεις πάνω ένα-ένα κομμάτι (π.χ ζάντες που σου αρέσουν, φρένα, ανάρτηση) ενώ το ΟΕΜ GTi θα έχει τα γνωστά πάνω...

Σχετικά με το extra εξοπλισμό που έχει το OEM GTi δεν λέει απολύτως τίποτα κατά τη γνώμη μου! Αν εξαιρέσουμε την ηλιοροφή που μου έχει μείνει απωθυμένο τα υπόλοιπα είναι αστείο και μόνο που το συζητάμε. Έχει επενδύσεις από ξύλο (so what?) να ήταν νίκελ (βλέπε R32) να το καταλάβω, έχει Recaro (μόνο στα πρόσφατα μοντέλα αξίζουν τα Recaro) αφού στα παλιά GTi είναι σχεδον ίδιο με τα Generation/Pacific μόνο που έχει κεντημένο πάνω Recaro (να ήταν όπως το Recaro του 25 Jahre να το κάνουμε θέμα...) και είναι και ο τεμπέλης...

Γενικά να ξέρεις ότι αν γίνει όπως πρέπει η μετατροπή, δεν θα έχεις πρόβλημα εκτός αν το μοτέρ που θα βάλεις είναι τελειωμένο. Το τι θα κάνεις τελικά είναι δική σου επιλογή. Ο καθένας εδώ λέει την γνώμη του που είναι και υποκειμενική στην τελική αλλά δικά σου τα λεφτά και το αμάξι οπότε...

Η διαφορα ειναι οτι το αυτοκινητο το βλεπεις εν λειτουργια κ αν εισαι γνωστης καταλαβαινεις.Στην περιπτωση του τροπετου βλεπεις ανταλλακτικα.

Εχεις δει ποτε recaro σε m.y. 99???τα δικα μου recaro δεν εχουν καμια σχεση με του φιλου μου που εχει generation του 2001!

To 150αρι κ το 180αρι μοτερ (aum,auq) ειναι τα ιδια!!!(λεπτες μπιελες,αναξιοπιστα ηλεκτρικα,ηλ.γκαζι,vvt,etc). Η μονη διαφορα ειναι η μεταδοση.Το εξαταχυτο δεν το πολυμετραω,αφου ειναι πολυ κοντες οι 2 πρωτες σχεσεις!Σε βελτιωμενο δικινητο ειναι προβλημα να βγαζει 90 η δευτερα,λογω σπινιαρισματος.Ομως φοραει 240mm συμπλεκτη,που παιζει μεγαλο ρολο οταν το βελτιωσεις!Οταν εχεις 35+κγρμ ροπη θες μεγαλο συμπλεκτη για να μην μπλεξεις με τετραφτερα κ τετοιες βλακειες κ αλλαζεις δισκο καθε 20000χλμ(το ιδιο προβλημα ειχα κ γω,κ αναγκαστηκα να βαλω OEM VR6 2.9 Corrado sachs.Δεν πειραζει,θα κλαιγα πιο πολυ αν ειχα τις 19mm μπιελες που στραβωσαν στου φιλου μου το octavia με κ03s!!!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.