manbag Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 (edited) Το όλο project αναφέρεΤαι σΤην εγκαΤάσΤαση συσκευής T.P.M.S ( Orange E-109S) για Τις βαλβίδες σΤους Τροχούς : Πηγαίνουμε σε ένα βουλκανιζαΤέρ και αφού βγάλουμε Τον Τροχό Τον ξεφουσκώνουμε , ανοίγουμε σΤο σημείο Της βαλβίδας , αφαιρούμε Την παλαιά και εφαρμόζουμε Την καινούργια βαλβίδα προσέχονΤας να βάλουμε Την κάθε μία σΤον Τροχό που πρέπει. Ξναναφουσκώνουμε Τα λάσΤιχο και είναι έΤοιμο. (φυσικά για αποφυγή Του ανωΤέρω μπορείΤε να Το συνδυάσεΤε με αλλαγή Των ελασΤικών οπόΤε η όλη διαδικασία απλοποιείΤαι) για Την συσκευή : ανοίγουμε Το πλαϊνό καπάκι Του Ταμπλό . Παίρνουμε ένα επαναφορΤιζόμενο δραπανοκαΤσάβιδο και Του βάζουμε ένα Τρυπάνι αέρος 5mm. Τρυπάμε σΤην ΤελευΤαία γρίλια Του αεραγωγού κάΤω κάΤω ευθεία προς Τα μέσα , οπόΤε και ανοίγουμε μία Τρύπα προς Τον χώρο πίσω από Τον διακόπΤη Των φώΤων . Περνάμε Το καλώδιο Του TPMS μέσα σΤην Τρύπα . βάζουμε Την Ταινία 3Μ Του TPMS (από Την συσκευασία) πίσω σΤο κάΤω μισό Της συσκευής και Το κολλάμε σΤο κάΤω μέρος Του αεραγωγού . Όπως φαίνεΤαι από Την φωΤογραφία κανονικά Το καλώδιο ενώνεΤαι με Το TPMS μέσω θύρας μίνι USB , όμως για καλύΤερο αποΤέλεσμα πήγα σε ένα ηλεκΤρονικό και μου σύνδεσε Τα καλώδιο καΤευθείαν μέσα σΤην συσκευή και Το έβγαλε απ Το πίσω μέρος Της συσκευής οπόΤε και πήγε καΤευθείαν σΤην Τρύπα Του αεραγωγού και δεν φαίνεΤαι καθόλου. MeΤά ανοίγουμε Τον διακόπΤη Των φώΤων σΤρέφοΤάς Τον δεξιά μεΤαξύ Του μηδέν και Της μικρής σκάλας (κόκκινο βέλος) . Μόλις γυρίζουμε εκεί Τον διακόπΤη Τραβάμε προς Τα έξω και βγαίνει όπως σΤην φωΤογραφία . ΠαΤάμε Την ασφάλεια Της φίσας με Τον ανΤίχειρα και Τραβάμε προς Τα έξω . κόβουμε με ένα κοφΤάκι Το δεμαΤικό συγκράΤησης Των καλωδίων και Της υφασμάΤινης Ταινίας . Με ένα μυΤερό εργαλείο Τραβάμε προς Τα έξω Την ασφαλειούλα συγκράΤησης Του καπακιού Της φίσας και αφαιρούμε Το καπάκι . δοκιμάζονΤας με καΤάλληλο όργανο βρίσκουμε Τα καλώδια που μας ενδιαφέρουν. Το συγκεκριμένο μονΤέλο θέλει μόνιμη Τάση για Την επικοινωνία με Τους πομπούς (βαλβίδες) και ενΤολή από Τον διακόπΤη για να ανοίγει η οθόνη μόνο καΤά Την λειΤουργία Του αυΤοκινήΤου , οπόΤε έχουμε : Μαύρο (-) TPMS – καφέ φίσας κόκκινο (+) TPMS – κόκκινο φίσας Πράσινο(ενΤολή) TPMS – Μαύρο φίσας γδέρνουμε Το καλώδιο λίγο πιο πάνω από Την φίσα και κολλάμε Τα καλώδια Του TPMS . Με ένα μυΤερό εργαλείο πιέζουμε Τον κάθε ακροδέκΤη σε αυΤό Το σημείο και Τραβάμε ΤαυΤόχρονα Το καλώδιο ώσΤε να βγει από Την φύσα. Περνάμε ένα κομμάΤι θερμοσυσΤελλόμενου ώσΤε να καλύψει Την κόλληση και Το ζεσΤαίνουμε με ένα αναπΤήρα. αφού κολλήσουμε Τα καλώδια και Τους βάλλουμε Τα θερμοσυσΤελλόμενα ξαναβάζουμε Τους ακροδέκΤες σΤην φίσα και Το αποΤέλεσμα είναι Τυλίγουμε Την Ταινία ξανά σΤα καλώδια , βάζουμε Το καπάκι Της φίσας και ξαναβάζουμε πάλι ένα νέο δεμαΤικό συγκράΤησης σΤα καλώδια για να εξασφαλίσουμε και Την μηχανική ανΤοχή Των κολλήσεων βάζουμε ένα ακόμη δεμαΤικό συγκράΤησης Του καλωδίου Του TPMS Τυλίγουμε Το υπόλοιπο καλώδιο Του TPMS και Το δένουμε με ένα δεμαΤικό βάζουμε Την φίσα σΤον διακόπΤη , ΤοποθεΤούμε Τον διακόπΤη πίσω σΤην θέση Του απλώς σπρώχνονΤας Τον μέσα σΤην θήκη Του και Τέλος κλείνουμε και Το πλαϊνό καπάκι Του Ταμπλό. Το Τελικό αποΤέλεσμα είναι Το εξής : Edited October 26, 2011 by manbag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrdaellis2 Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 μια χαρά σε βρίσκω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 φίλε ευχαριστούμε ,πολύ ωραία παρουσίαση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted September 21, 2011 Author Report Share Posted September 21, 2011 Το gadgetάκι είναι πάντως πολύ σούπερ όπως φαίνεται στις φωτο όταν το έβαλα το ένα λάστιχο είχε μόλις 22 psi που με το μάτι δεν ήταν ξεκάθαρο γιατί σε διάσταση 225/45/17 που το πλάτος είναι πολύ μεγάλο σε σχέση με το προφιλ που ειναι μικρό μια τετοια απωλεια περνά απαρατήρητη στην καθημερινοτητα . Βεβαια μετα που το ξερεις το βλεπεις πια . Στην αλλη φωτο που εχει 28 psi , τότε ειναι που δεν φαίνεται με τιποτα παρόλο που το βλεπεις στο οργανο . Η απώλεια βέβαια υπάρχει με αποτέλεσμα την επιπλέον φθορά του ελαστικού . Ασε που κάθε φορά που ξεκινάς μετά απο οποιαδήποτε στάση πολύωρη ή όχι με μια ματιά εχεις αποψη για τις πιέσεις οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσεις με κλαταρισμένο λάστιχο . Τέλος σε βοηθάει να κατανοήσεις ότι τιο καλοκαίρι πρέπει να αφερείς πίεση ενώ τον χειμώνα να προσθέτεις , πράγμα που λέγεται εδώ μέσα αλλα ελάτε να μου πείτε πιος το θυματε μετα απο λιγο καιρό. Τωρα το βλεπεις με εικονα οποτε και να θες δεν το ξεχνας. Το καλοκαίρι η πίεση ανεβαίνει στον τροχο μέχρι και 5 psi με μετακινησεις εντος πολης !!!! , φαντάσου στο ταξίδι φορτωμενο φουλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Φιλε @manbag μπράβο πολυ καλη δουλειά!!! Mια παρατήρηση μονο μπορεις να ενσωματώσεις τις φωτο στο ποστ ώστε να ειναι πιο ευκολα αναγνώσιμο το diy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted September 24, 2011 Author Report Share Posted September 24, 2011 Φιλε @manbag μπράβο πολυ καλη δουλειά!!! Mια παρατήρηση μονο μπορεις να ενσωματώσεις τις φωτο στο ποστ ώστε να ειναι πιο ευκολα αναγνώσιμο το diy. εχεις pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted September 24, 2011 Author Report Share Posted September 24, 2011 Νικο εεεεεεεεεεε .................. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 Νικο εεεεεεεεεεε .................. xaxaaaaaaa μπραβο. τωρα εισαι σουπερ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_michel Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 πολυ καλη δουλια φίλε μου και κατι πρωτοτυπο !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted September 25, 2011 Author Report Share Posted September 25, 2011 Ευχαριστώ για τα καλα λογια Υπάρχει όμως ένα θεματάκι.......... Οταν γυρίζεις το κλειδι για να παρει μπρος το αυτοκίνητο εκεινη την στιγμη γινεται ενα στιγμιαίο blackout σε ολα τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου ( οπως και στο ραδιοφωνο - παραθυρα - φωτα - αναπτηρα κ.λ.π. ) με αποτέλεσμα όμως να γίνεται reset στο οργανακι και να χανεται η επικοινωνια με τους πομπους του (βαλβιδες) . Μετα απο λιγο βεβαια επανακτά την επικοινωνία αλλα ειναι σπαστικο..... (Το ιδιο συνέβαινε και απο τον αναπτήρα) Μάλλον βλέπω να τραβάω γραμμή κατευθείαν απο την μπαταρία , εκτός αν ξέρει κανεις στην ασφαλειοθήκη γραμμή που να εχει ρευμα κατευθείαν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 (edited) Ευχαριστώ για τα καλα λογια Υπάρχει όμως ένα θεματάκι.......... Οταν γυρίζεις το κλειδι για να παρει μπρος το αυτοκίνητο εκεινη την στιγμη γινεται ενα στιγμιαίο blackout σε ολα τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου ( οπως και στο ραδιοφωνο - παραθυρα - φωτα - αναπτηρα κ.λ.π. ) με αποτέλεσμα όμως να γίνεται reset στο οργανακι και να χανεται η επικοινωνια με τους πομπους του (βαλβιδες) . Μετα απο λιγο βεβαια επανακτά την επικοινωνία αλλα ειναι σπαστικο..... (Το ιδιο συνέβαινε και απο τον αναπτήρα) Μάλλον βλέπω να τραβάω γραμμή κατευθείαν απο την μπαταρία , εκτός αν ξέρει κανεις στην ασφαλειοθήκη γραμμή που να εχει ρευμα κατευθείαν Εχω αλλη γνώμη αν ισχύουν τα παρακάτω ----------------------------------------- Το συγκεκριμένο μοντέλο θέλει μόνιμη τάση για την επικοινωνία με τους πομπούς (βαλβίδες) και εντολή από τον διακόπτη για να ανοίγει η οθόνη μόνο κατά την λειτουργία του αυτοκινήτου , οπότε έχουμε : 1. Μαύρο (-) TPMS – Καφέ φίσας (μόνιμο αρνητικό) 2. Κόκκινο (+) TPMS – Κόκκινο φίσας (μόνιμο θετικό) 3. Πράσινο(Εντολή) TPMS – Μαύρο φίσας (θετικό απο τον διακόπτη εκκίνησης) ----------------------------------------- ...τοτε εισαι οκ. Γιατι την επαφη με του πομπους δεν την χανεις, εφ' οσον στο 2 υπαρχει μονιμη ταση, απλα το μηχανάκι χανει την εντολη για να αναψει το display. Αν αλλαξεις το 3 σε μονιμο τοτε δεν θα σβηνει η οθονη. Τωρα έλεγξε με ενα πολυμετρο την ωρα που βαζεις μπροστά εχει μονιμη ταση στο 2? Αν ναι αστα ετσι. Αυτη ειναι η λειτουργία του. Edited September 25, 2011 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted September 25, 2011 Author Report Share Posted September 25, 2011 Εχω αλλη γνώμη αν ισχύουν τα παρακάτω ----------------------------------------- Το συγκεκριμένο μοντέλο θέλει μόνιμη τάση για την επικοινωνία με τους πομπούς (βαλβίδες) και εντολή από τον διακόπτη για να ανοίγει η οθόνη μόνο κατά την λειτουργία του αυτοκινήτου , οπότε έχουμε : 1. Μαύρο (-) TPMS – Καφέ φίσας (μόνιμο αρνητικό) 2. Κόκκινο (+) TPMS – Κόκκινο φίσας (μόνιμο θετικό) 3. Πράσινο(Εντολή) TPMS – Μαύρο φίσας (θετικό απο τον διακόπτη εκκίνησης) ----------------------------------------- ...τοτε εισαι οκ. Γιατι την επαφη με του πομπους δεν την χανεις, εφ' οσον στο 2 υπαρχει μονιμη ταση, απλα το μηχανάκι χανει την εντολη για να αναψει το display. Αν αλλαξεις το 3 σε μονιμο τοτε δεν θα σβηνει η οθονη. Τωρα έλεγξε με ενα πολυμετρο την ωρα που βαζεις μπροστά εχει μονιμη ταση στο 2? Αν ναι αστα ετσι. Αυτη ειναι η λειτουργία του. Όχι ρε Νίκο εντάξει είναι η συνδεσμολογία , το κόκκινο όντως έχει μόνιμη τάση (το έλεγξα με βολτόμετρο, ηλεκτρολόγος γαρ ) , αλλά την ώρα που βάζεις μπρος στιγμιαία όλα τα ηλεκτρικά βγαίνουν εκτός (το είδα και στην μετρηση με το οργανο αυτο που σου λεω)λογικά μέσω ρελέ για να έχει την μέγιστη ισχύ στην μίζα (υποθέτω) με αποτέλεσμα έστω και στιγμιαία το TPMS κάνει reset και ξεκινά από την αρχή αφού στην ουσία του κόβεται το ρεύμα από το μόνιμο + που θέλει. Και στον αναπτηρα που το ειχα τα ιδια μου εκανε και μαλιστα το δοκιμασα και στους τρεις αναπτηρες. Γι΄αυτό είπα ότι θέλει μόνιμη τάση κατευθείαν από την μπαταρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 Όχι ρε Νίκο εντάξει είναι η συνδεσμολογία , το κόκκινο όντως έχει μόνιμη τάση (το έλεγξα με βολτόμετρο, ηλεκτρολόγος γαρ ) , αλλά την ώρα που βάζεις μπρος στιγμιαία όλα τα ηλεκτρικά βγαίνουν εκτός (το είδα και στην μετρηση με το οργανο αυτο που σου λεω)λογικά μέσω ρελέ για να έχει την μέγιστη ισχύ στην μίζα (υποθέτω) με αποτέλεσμα έστω και στιγμιαία το TPMS κάνει reset και ξεκινά από την αρχή αφού στην ουσία του κόβεται το ρεύμα από το μόνιμο + που θέλει. Και στον αναπτηρα που το ειχα τα ιδια μου εκανε και μαλιστα το δοκιμασα και στους τρεις αναπτηρες. Γι΄αυτό είπα ότι θέλει μόνιμη τάση κατευθείαν από την μπαταρία. Στο αναπτήρα το κανει δικαιολογημένα, το μονιμο + ομως δεν μπορει να βγαινει εκτος, μου φαινεται περιεργο, αν ειναι πράγματι ετσι πάρε το 2 απο την μπαταρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted September 25, 2011 Author Report Share Posted September 25, 2011 (edited) Στο αναπτήρα το κανει δικαιολογημένα, το μονιμο + ομως δεν μπορει να βγαινει εκτος, μου φαινεται περιεργο, αν ειναι πράγματι ετσι πάρε το 2 απο την μπαταρια. Ναι και όμως και στον διακόπτη των φωτων το μονιμο + κάνει ακριβώς το ίδιο !! Δεν ξέρω στην ασφαλειοθήκη αν μπορέσω να βρω + που να μην κόβεται κατα την εκκίνηση , οταν βρω χρονο θα το ψάξω και θα δουμε , εκτος και αν καποιος αλλος ξερει κατι και βοηθήσει .(που θα μπορουσαμε να βρουμε μεσα + κατευθειαν απο μπαταρια) Edited September 25, 2011 by manbag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthour Posted September 27, 2011 Report Share Posted September 27, 2011 Δες του ραδιοφώνου. Όταν το βάζεις μπροστά σταματάει το ραδιόφωνο? Αν όχι τότε μάλλον θα είσαι κομπλέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted September 27, 2011 Author Report Share Posted September 27, 2011 Δες του ραδιοφώνου. Όταν το βάζεις μπροστά σταματάει το ραδιόφωνο? Αν όχι τότε μάλλον θα είσαι κομπλέ. Και εκεί το ίδιο συμβαίνει όπως είπα και πιο πάνω , τελικά βλέπω να μην την γλυτώνω την γραμμή .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthour Posted September 28, 2011 Report Share Posted September 28, 2011 Υπάρχουν πυκνωτές (για τα ηχοσυστήματα τους πουλάνε κυρίως), που τους βάζεις με την μπαταρία, για να μην γίνεται αυτό. Φαντάζομαι και απ' ευθείας να πάρεις, λόγω του ότι η μίζα σχεδόν βραχυκυκλώνει το κύκλωμα (παίρνει πολύ ρεύμα), θα έχεις το ίδιο πρόβλημα. Πριν τραβήξεις καλώδια δοκίμασε το πάνω στην μπαταρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 28, 2011 Report Share Posted September 28, 2011 Υπάρχουν πυκνωτές (για τα ηχοσυστήματα τους πουλάνε κυρίως), που τους βάζεις με την μπαταρία, για να μην γίνεται αυτό. Φαντάζομαι και απ' ευθείας να πάρεις, λόγω του ότι η μίζα σχεδόν βραχυκυκλώνει το κύκλωμα (παίρνει πολύ ρεύμα), θα έχεις το ίδιο πρόβλημα. Πριν τραβήξεις καλώδια δοκίμασε το πάνω στην μπαταρία. Μου έδωσες μια ιδεα, κανε το παρακάτω κύκλωμα. ...αναμονή μέχρι να το φτιάξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 28, 2011 Report Share Posted September 28, 2011 Μου έδωσες μια ιδεα, κανε το παρακάτω κύκλωμα. ...αναμονή μέχρι να το φτιάξω. Πιστεύω οτι με αυτο το μικρο και φτηνό κυκλωματάκι δεν θα εχεις πρόβλημα, τα διοδάκια ειναι κοινα, των 1-2 αμπερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted September 28, 2011 Author Report Share Posted September 28, 2011 Πιστεύω οτι με αυτο το μικρο και φτηνό κυκλωματάκι δεν θα εχεις πρόβλημα, τα διοδάκια ειναι κοινα, των 1-2 αμπερ. ........... :question: :w00t: :rofl: θα τρελαθωωωωωωωωω , που πας και τα βρισκεις ρε Νικο ...... Θα το φτιαξω παντως απο περιεργια και θα σου πω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthour Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Στην ουσία έτσι λειτουργούν και οι πυκνωτές που προανέφερα. Googlαρε "car audio capacitor" και εκεί θα βρείς και έτοιμες λύσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Πόσο κόστισε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted September 29, 2011 Author Report Share Posted September 29, 2011 (edited) Πιστεύω οτι με αυτο το μικρο και φτηνό κυκλωματάκι δεν θα εχεις πρόβλημα, τα διοδάκια ειναι κοινα, των 1-2 αμπερ. Δωσε κανα στοιχειο παραπανω για τα διοδακια και την ταση των πυκνωτων , σε εναν που πηγα βιαστικα σημερα δεν βοηθησε , δεν ειχα χρονο και για περαιτερω ψαξιμο....στειλε οτι μπορεις και θα παω αυριο μηπως το κανω το ΣΚ Πόσο κόστισε? Ποιο αδερφε ? Edited September 29, 2011 by manbag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthour Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Οι πυκνωτές στα 12V πρέπει να είναι. Όσο για τα διοδάκια πρέπει να απαντήσει ο Νίκος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 (edited) Οι πυκνωτές και τα διοδακια ειναι προφανές οτι το μίνιμουμ της τάσης πρεπει να είναι 12ν. Εδω κατω κατω http://www.alifragis.com.gr/view_cat.php?cat_id=606&page=8 Ηλεκτρολυτικός πυκνωτής 2200μf/25V Cap-73 Δίοδοι απο αυτην και κατω κάνουν όλες Δίοδος silicon 1N 5400 http://www.alifragis.com.gr/view_cat.php?cat_id=645&page=3 Σε ενα κατάστημα ηλεκτρονικών αν τους ρωτήσεις αυτα ειναι παιχνίδια για αυτους θα στα δίνανε σε χρονο μηδέν. Καταστήματα τωρα είναι 1 Στην Καλλιθέα, Σκρα 39 2 Ο γνωστός Κατουμας http://www.katoumas.gr/shops.htm ...και πολλα αλλα. Edited September 30, 2011 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...