Jump to content
antreasGT

Αναβοσβησε Το Check Engine!Και 2 Ερωτησεις Ακομα!

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολα τα παιδια...Ειμαι κατοχος ενος Golf V TSI των 140.Διανυω τον 4ο μου χρονο και εχω περιπου 52000.Το αυτοκινητο γενικα το προσεχω,δεν το σκιζω,γενικα θεωρω οτι το διατηρω σε πολυ καλη κατασταση.Σημερα το πρωι λοιπον,πηγαινα στην δουλεια μου,και ενω κατεβαινω μια κατηφορα,στιγμιαια μου αναβοσβηνει 3-4 φορες η ενδειξη check engine.Σταματαω αμεσως στην ακρη,σβηνω το αυτοκινητο,περιμενω 1-2 λεπτα και ξαναβαζω μπροστα.Δεν ξαναναψε.Πηγα δουλεια σχολασα,γυρισα σπιτι δεν το ξαναειδα να αναβει.Γνωριζει κανεις τι μπορει να συμβαινει?Στο βιβλιαρακι διαβασα τα κλασσικα,τρεξε αντιπροσωπεια.Να σημειωσω οτι ειμαι πλεον εκτος εγγυησης για 15 μερες περιπου.

Επισης τον αλλο μηνα ειναι να κανω το μεγαλο σερβις του 4ου χρονου ή των 60,000.Και κατι τελευταιο,καταλυτη και μπεκ καθε ποτε αλλαζουμε?(για να μην ανοιγω αλλο θεμα,γνωριζει κανεις τι αλλαζουμε εκει και τι κοστος να υπολογιζω πανω-κατω?Υπαρχει κανα λινκ απο αλλο θεμα?)

ΥΓ. Μολις διαπιστωσα οτι για καποιο λογο δεν λειτουργει και το ipod adaptor...Τι γινεται ρε π%*στη μου?

Edited by GolfMKV
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολα τα παιδια...Ειμαι κατοχος ενος Golf V TSI των 140.Διανυω τον 4ο μου χρονο και εχω περιπου 52000.Το αυτοκινητο γενικα το προσεχω,δεν το σκιζω,γενικα θεωρω οτι το διατηρω σε πολυ καλη κατασταση.Σημερα το πρωι λοιπον,πηγαινα στην δουλεια μου,και ενω κατεβαινω μια κατηφορα,στιγμιαια μου αναβοσβηνει 3-4 φορες η ενδειξη check engine.Σταματαω αμεσως στην ακρη,σβηνω το αυτοκινητο,περιμενω 1-2 λεπτα και ξαναβαζω μπροστα.Δεν ξαναναψε.Πηγα δουλεια σχολασα,γυρισα σπιτι δεν το ξαναειδα να αναβει.Γνωριζει κανεις τι μπορει να συμβαινει?Στο βιβλιαρακι διαβασα τα κλασσικα,τρεξε αντιπροσωπεια.Να σημειωσω οτι ειμαι πλεον εκτος εγγυησης για 15 μερες περιπου.

Επισης τον αλλο μηνα ειναι να κανω το μεγαλο σερβις του 4ου χρονου ή των 60,000.Και κατι τελευταιο,καταλυτη και μπεκ καθε ποτε αλλαζουμε?(για να μην ανοιγω αλλο θεμα,γνωριζει κανεις τι αλλαζουμε εκει και τι κοστος να υπολογιζω πανω-κατω?Υπαρχει κανα λινκ απο αλλο θεμα?)

ΥΓ. Μολις διαπιστωσα οτι για καποιο λογο δεν λειτουργει και το ipod adaptor...Τι γινεται ρε π%*στη μου?

Καλο ειναι να το πας να το κοιταξουν για το check αφου θα πας για το σερβις.Μπορει να ειχες καποιο missfire σε κυλινδρο

Στο μεγαλο σερβις θα αλλαξεις ιμαντες χρονισμου μαζι με εντατηρες συν τα κλασσικα, μπουζι, φιλτρο αερα, λαδιου,καμπινας, υγρα φρενων, Τα μπεκ δε θα τα αλλαξεις όπως και τον καταλυτη. Για το κοστος υπολογισε πανω απο 500Ε αν το κανεις σε αντιπροσωπεια

Link to comment
Share on other sites

Για το λαμπάκι για σίγουρα πρέπει να δεις τη σφάλμα κατέγραψε ο εγκέφαλος οπότε ή

αντιπροσωπεία ή βρες κάποιον με vag-com.

Για το σέρβις των 60,000 αλλάζουμε λάδια, φίλτρο λαδιού, αέρος, καμπίνας και βενζίνης, μπουζί (για 1η φορά σύμφωνα με το manual :laugh: ). Ιμαντα χρονισμού δεν έχουμε στα tsi. Υγρά φρένων αλλάζουμε για 1η φορά στα 3 χρόνια και μετά ανα δύο χρόνια οπότε αν τα άλλαξες δεν χρειάζεται αυτή τη χρονιά.

Καταλύτη και μπεκ αλλάζουμε όταν χαλάσουν και σίγουρα πάνε αρκετά χρόνια ακόμα (φίλος με 130,000χλμ δεν χρειάστηκε να αλλάξει τίποτα πέρα αυτών που λέει το βιβλιαράκι)

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι να το πας να το κοιταξουν για το check αφου θα πας για το σερβις.Μπορει να ειχες καποιο missfire σε κυλινδρο

Στο μεγαλο σερβις θα αλλαξεις ιμαντες χρονισμου μαζι με εντατηρες συν τα κλασσικα, μπουζι, φιλτρο αερα, λαδιου,καμπινας, υγρα φρενων, Τα μπεκ δε θα τα αλλαξεις όπως και τον καταλυτη. Για το κοστος υπολογισε πανω απο 500Ε αν το κανεις σε αντιπροσωπεια

Tι ιμάντες χρονισμού του λες του ανθρωπου? και εντατήρες? το TSi δεν έχουν!!!

Φιλε το πιο πιθανόν ειναι πολλαπλασιαστής.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και παλι,ευχαριστω για τις απαντησεις ρε παιδια,να στε καλα.vagcom εχω αλλα παλιο καλωδιο με παλια εκδοση,λογικα δεν θα κανει δουλεια.Εχει καποιος να το τσεκαρουμε?Φυσικα με το αζημειωτο!Για το ipod adaptor,καμια υποθεση τι μπορει να παιζει?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και παλι,ευχαριστω για τις απαντησεις ρε παιδια,να στε καλα.vagcom εχω αλλα παλιο καλωδιο με παλια εκδοση,λογικα δεν θα κανει δουλεια.Εχει καποιος να το τσεκαρουμε?Φυσικα με το αζημειωτο!Για το ipod adaptor,καμια υποθεση τι μπορει να παιζει?

Κανει, δεν χανεις τιποτα με το να κανεις ενα σκαναρισμα αφού το εχεις.

καν' το και πες μας τα αποτελέσματα,

Link to comment
Share on other sites

το βασικο μου προβλημα ειναι οτι πλεον δεν εχω λαπτοπ... :p

Υπαρχει κανεις εδω στις γυρω περιοχες δηλαδη Ραφηνα,Νεα Μακρη,Μαραθωνας,Παλληνη,Γερακας να εχει καλωδιο να πεταχτω να το τσεκαρουμε?Θα πληρωσω ρε παιδες κιολας,δεν εχω προβλημα! :fear:

Link to comment
Share on other sites

το βασικο μου προβλημα ειναι οτι πλεον δεν εχω λαπτοπ... :p

Υπαρχει κανεις εδω στις γυρω περιοχες δηλαδη Ραφηνα,Νεα Μακρη,Μαραθωνας,Παλληνη,Γερακας να εχει καλωδιο να πεταχτω να το τσεκαρουμε?Θα πληρωσω ρε παιδες κιολας,δεν εχω προβλημα! :fear:

Τι να πληρωσεις ρε φιλε? αν ερχεσαι Καλλιθεα ή νοτια προαστια παρε με τλφ να στο σκαναρω εγώ.

πμ

Link to comment
Share on other sites

Για το λαμπάκι για σίγουρα πρέπει να δεις τη σφάλμα κατέγραψε ο εγκέφαλος οπότε ή

αντιπροσωπεία ή βρες κάποιον με vag-com.

Για το σέρβις των 60,000 αλλάζουμε λάδια, φίλτρο λαδιού, αέρος, καμπίνας και βενζίνης, μπουζί (για 1η φορά σύμφωνα με το manual :whistling: ). Ιμαντα χρονισμού δεν έχουμε στα tsi. Υγρά φρένων αλλάζουμε για 1η φορά στα 3 χρόνια και μετά ανα δύο χρόνια οπότε αν τα άλλαξες δεν χρειάζεται αυτή τη χρονιά.

Καταλύτη και μπεκ αλλάζουμε όταν χαλάσουν και σίγουρα πάνε αρκετά χρόνια ακόμα (φίλος με 130,000χλμ δεν χρειάστηκε να αλλάξει τίποτα πέρα αυτών που λέει το βιβλιαράκι)

Για να χαλασει ο καταλυτης πρωτα θα χαλασει ταμαξι, τα μπεκ δε χαλανε ποτε, μονο καθαρισμο.

Link to comment
Share on other sites

Για πολλαπλασιαστή σε βλέπω, ίσως να μην είναι για πέταμα αλλά στα τελευταία του.

Άρχισε να κομπιάζει και λίγο ? 2500-3500rpm ?

Αν Κάνεις σκαν με το vagcom και δεις Missfires όπως σωστά σου είπε ένα παιδί πριν πήγαινε στον κύλινδρο πχ. 3ο

και κάνε μια τραμπα πολλαπλασιαστή 3ο-4ο να δεις μήπως είναι τα μπουζί

Μετά από μια βόλτα ξανα σκαν και αν δείξει 3ο είναι μπουζί αν δείξει 4ο είναι ο πολλαπλασιαστής.

Link to comment
Share on other sites

Άποψη μου από προσωπική εμπειρία... TSI 140 (4 και κάτι χρόνια).

Κοίταξε λίγο την μπαταρία σου... Η μαμά μπαταρία είναι αρκετά μικρή 44αρα. Μόλις αρχίζει και τελειώνει αρχίζει και δημιουργεί διάφορα προβλήματα από check engine και πρόβληματα στο τιμόνι αλλά και σε άλλους εγκεφάλους όπως παράθυρα κλπ.

Σε ότι αφορά το service των 60.000 είναι ότι και το κανονικό συν τα μπουζί. Έλεγχος για τακάκια βάση φθοράς και υγρά βάση τελευταίας αλλαγής.

Edited by Geonet
Link to comment
Share on other sites

παιδες,σας υπερευχαριστω ολους για τις απαντησεις...ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ(nikoskallithea) ο οποιος θα με εξυπηρετησει με το σκαναρισμα,θα τον ενοχλησω σημερα το βραδυ.

Για τον ρημαδιασμενο τον ανταπτορα του ιποντ,εχει κανεις αποψη?Τι διαολο μπορει να συμβαινει και να μην λειτουργει?

Link to comment
Share on other sites

Καλα μην τον φοβιζετε.Μπορει ναναι και απλα η βενζινη ή καποιο τυχαια ατελεια καυσης.Τo check engine εμενα μου αναβε για καιρο λιγω βενζινης.Αλλαξα βενζιναδικο και ησυχασα.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.