antreasGT Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 (edited) Καλησπερα σε ολα τα παιδια...Ειμαι κατοχος ενος Golf V TSI των 140.Διανυω τον 4ο μου χρονο και εχω περιπου 52000.Το αυτοκινητο γενικα το προσεχω,δεν το σκιζω,γενικα θεωρω οτι το διατηρω σε πολυ καλη κατασταση.Σημερα το πρωι λοιπον,πηγαινα στην δουλεια μου,και ενω κατεβαινω μια κατηφορα,στιγμιαια μου αναβοσβηνει 3-4 φορες η ενδειξη check engine.Σταματαω αμεσως στην ακρη,σβηνω το αυτοκινητο,περιμενω 1-2 λεπτα και ξαναβαζω μπροστα.Δεν ξαναναψε.Πηγα δουλεια σχολασα,γυρισα σπιτι δεν το ξαναειδα να αναβει.Γνωριζει κανεις τι μπορει να συμβαινει?Στο βιβλιαρακι διαβασα τα κλασσικα,τρεξε αντιπροσωπεια.Να σημειωσω οτι ειμαι πλεον εκτος εγγυησης για 15 μερες περιπου. Επισης τον αλλο μηνα ειναι να κανω το μεγαλο σερβις του 4ου χρονου ή των 60,000.Και κατι τελευταιο,καταλυτη και μπεκ καθε ποτε αλλαζουμε?(για να μην ανοιγω αλλο θεμα,γνωριζει κανεις τι αλλαζουμε εκει και τι κοστος να υπολογιζω πανω-κατω?Υπαρχει κανα λινκ απο αλλο θεμα?) ΥΓ. Μολις διαπιστωσα οτι για καποιο λογο δεν λειτουργει και το ipod adaptor...Τι γινεται ρε π%*στη μου? Edited October 3, 2011 by GolfMKV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Καλησπερα σε ολα τα παιδια...Ειμαι κατοχος ενος Golf V TSI των 140.Διανυω τον 4ο μου χρονο και εχω περιπου 52000.Το αυτοκινητο γενικα το προσεχω,δεν το σκιζω,γενικα θεωρω οτι το διατηρω σε πολυ καλη κατασταση.Σημερα το πρωι λοιπον,πηγαινα στην δουλεια μου,και ενω κατεβαινω μια κατηφορα,στιγμιαια μου αναβοσβηνει 3-4 φορες η ενδειξη check engine.Σταματαω αμεσως στην ακρη,σβηνω το αυτοκινητο,περιμενω 1-2 λεπτα και ξαναβαζω μπροστα.Δεν ξαναναψε.Πηγα δουλεια σχολασα,γυρισα σπιτι δεν το ξαναειδα να αναβει.Γνωριζει κανεις τι μπορει να συμβαινει?Στο βιβλιαρακι διαβασα τα κλασσικα,τρεξε αντιπροσωπεια.Να σημειωσω οτι ειμαι πλεον εκτος εγγυησης για 15 μερες περιπου. Επισης τον αλλο μηνα ειναι να κανω το μεγαλο σερβις του 4ου χρονου ή των 60,000.Και κατι τελευταιο,καταλυτη και μπεκ καθε ποτε αλλαζουμε?(για να μην ανοιγω αλλο θεμα,γνωριζει κανεις τι αλλαζουμε εκει και τι κοστος να υπολογιζω πανω-κατω?Υπαρχει κανα λινκ απο αλλο θεμα?) ΥΓ. Μολις διαπιστωσα οτι για καποιο λογο δεν λειτουργει και το ipod adaptor...Τι γινεται ρε π%*στη μου? Καλο ειναι να το πας να το κοιταξουν για το check αφου θα πας για το σερβις.Μπορει να ειχες καποιο missfire σε κυλινδρο Στο μεγαλο σερβις θα αλλαξεις ιμαντες χρονισμου μαζι με εντατηρες συν τα κλασσικα, μπουζι, φιλτρο αερα, λαδιου,καμπινας, υγρα φρενων, Τα μπεκ δε θα τα αλλαξεις όπως και τον καταλυτη. Για το κοστος υπολογισε πανω απο 500Ε αν το κανεις σε αντιπροσωπεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Για το λαμπάκι για σίγουρα πρέπει να δεις τη σφάλμα κατέγραψε ο εγκέφαλος οπότε ή αντιπροσωπεία ή βρες κάποιον με vag-com. Για το σέρβις των 60,000 αλλάζουμε λάδια, φίλτρο λαδιού, αέρος, καμπίνας και βενζίνης, μπουζί (για 1η φορά σύμφωνα με το manual ). Ιμαντα χρονισμού δεν έχουμε στα tsi. Υγρά φρένων αλλάζουμε για 1η φορά στα 3 χρόνια και μετά ανα δύο χρόνια οπότε αν τα άλλαξες δεν χρειάζεται αυτή τη χρονιά. Καταλύτη και μπεκ αλλάζουμε όταν χαλάσουν και σίγουρα πάνε αρκετά χρόνια ακόμα (φίλος με 130,000χλμ δεν χρειάστηκε να αλλάξει τίποτα πέρα αυτών που λέει το βιβλιαράκι) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Καλο ειναι να το πας να το κοιταξουν για το check αφου θα πας για το σερβις.Μπορει να ειχες καποιο missfire σε κυλινδρο Στο μεγαλο σερβις θα αλλαξεις ιμαντες χρονισμου μαζι με εντατηρες συν τα κλασσικα, μπουζι, φιλτρο αερα, λαδιου,καμπινας, υγρα φρενων, Τα μπεκ δε θα τα αλλαξεις όπως και τον καταλυτη. Για το κοστος υπολογισε πανω απο 500Ε αν το κανεις σε αντιπροσωπεια Tι ιμάντες χρονισμού του λες του ανθρωπου? και εντατήρες? το TSi δεν έχουν!!! Φιλε το πιο πιθανόν ειναι πολλαπλασιαστής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antreasGT Posted October 3, 2011 Author Report Share Posted October 3, 2011 καλησπερα και παλι,ευχαριστω για τις απαντησεις ρε παιδια,να στε καλα.vagcom εχω αλλα παλιο καλωδιο με παλια εκδοση,λογικα δεν θα κανει δουλεια.Εχει καποιος να το τσεκαρουμε?Φυσικα με το αζημειωτο!Για το ipod adaptor,καμια υποθεση τι μπορει να παιζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 καλησπερα και παλι,ευχαριστω για τις απαντησεις ρε παιδια,να στε καλα.vagcom εχω αλλα παλιο καλωδιο με παλια εκδοση,λογικα δεν θα κανει δουλεια.Εχει καποιος να το τσεκαρουμε?Φυσικα με το αζημειωτο!Για το ipod adaptor,καμια υποθεση τι μπορει να παιζει? Κανει, δεν χανεις τιποτα με το να κανεις ενα σκαναρισμα αφού το εχεις. καν' το και πες μας τα αποτελέσματα, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antreasGT Posted October 4, 2011 Author Report Share Posted October 4, 2011 το βασικο μου προβλημα ειναι οτι πλεον δεν εχω λαπτοπ... Υπαρχει κανεις εδω στις γυρω περιοχες δηλαδη Ραφηνα,Νεα Μακρη,Μαραθωνας,Παλληνη,Γερακας να εχει καλωδιο να πεταχτω να το τσεκαρουμε?Θα πληρωσω ρε παιδες κιολας,δεν εχω προβλημα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 το βασικο μου προβλημα ειναι οτι πλεον δεν εχω λαπτοπ... Υπαρχει κανεις εδω στις γυρω περιοχες δηλαδη Ραφηνα,Νεα Μακρη,Μαραθωνας,Παλληνη,Γερακας να εχει καλωδιο να πεταχτω να το τσεκαρουμε?Θα πληρωσω ρε παιδες κιολας,δεν εχω προβλημα! Τι να πληρωσεις ρε φιλε? αν ερχεσαι Καλλιθεα ή νοτια προαστια παρε με τλφ να στο σκαναρω εγώ. πμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Για το λαμπάκι για σίγουρα πρέπει να δεις τη σφάλμα κατέγραψε ο εγκέφαλος οπότε ή αντιπροσωπεία ή βρες κάποιον με vag-com. Για το σέρβις των 60,000 αλλάζουμε λάδια, φίλτρο λαδιού, αέρος, καμπίνας και βενζίνης, μπουζί (για 1η φορά σύμφωνα με το manual ). Ιμαντα χρονισμού δεν έχουμε στα tsi. Υγρά φρένων αλλάζουμε για 1η φορά στα 3 χρόνια και μετά ανα δύο χρόνια οπότε αν τα άλλαξες δεν χρειάζεται αυτή τη χρονιά. Καταλύτη και μπεκ αλλάζουμε όταν χαλάσουν και σίγουρα πάνε αρκετά χρόνια ακόμα (φίλος με 130,000χλμ δεν χρειάστηκε να αλλάξει τίποτα πέρα αυτών που λέει το βιβλιαράκι) Για να χαλασει ο καταλυτης πρωτα θα χαλασει ταμαξι, τα μπεκ δε χαλανε ποτε, μονο καθαρισμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Για πολλαπλασιαστή σε βλέπω, ίσως να μην είναι για πέταμα αλλά στα τελευταία του. Άρχισε να κομπιάζει και λίγο ? 2500-3500rpm ? Αν Κάνεις σκαν με το vagcom και δεις Missfires όπως σωστά σου είπε ένα παιδί πριν πήγαινε στον κύλινδρο πχ. 3ο και κάνε μια τραμπα πολλαπλασιαστή 3ο-4ο να δεις μήπως είναι τα μπουζί Μετά από μια βόλτα ξανα σκαν και αν δείξει 3ο είναι μπουζί αν δείξει 4ο είναι ο πολλαπλασιαστής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geonet Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 (edited) Άποψη μου από προσωπική εμπειρία... TSI 140 (4 και κάτι χρόνια). Κοίταξε λίγο την μπαταρία σου... Η μαμά μπαταρία είναι αρκετά μικρή 44αρα. Μόλις αρχίζει και τελειώνει αρχίζει και δημιουργεί διάφορα προβλήματα από check engine και πρόβληματα στο τιμόνι αλλά και σε άλλους εγκεφάλους όπως παράθυρα κλπ. Σε ότι αφορά το service των 60.000 είναι ότι και το κανονικό συν τα μπουζί. Έλεγχος για τακάκια βάση φθοράς και υγρά βάση τελευταίας αλλαγής. Edited October 5, 2011 by Geonet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antreasGT Posted October 5, 2011 Author Report Share Posted October 5, 2011 παιδες,σας υπερευχαριστω ολους για τις απαντησεις...ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ(nikoskallithea) ο οποιος θα με εξυπηρετησει με το σκαναρισμα,θα τον ενοχλησω σημερα το βραδυ. Για τον ρημαδιασμενο τον ανταπτορα του ιποντ,εχει κανεις αποψη?Τι διαολο μπορει να συμβαινει και να μην λειτουργει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 (edited) Καλα μην τον φοβιζετε.Μπορει ναναι και απλα η βενζινη ή καποιο τυχαια ατελεια καυσης.Τo check engine εμενα μου αναβε για καιρο λιγω βενζινης.Αλλαξα βενζιναδικο και ησυχασα. Edited October 9, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...