Jump to content
MadBull

Αλλαγη Κινητηρα Σε Golf V Gti Απο 2.0 Tfsi Σε 1.8 Tsi...... Γινεται?

Recommended Posts

Off Topic

Ποιο offtopic ρε μεσα στο θεμα ειμαστε ολοι..... απο 'δω και περα μονο γι αυτα θα μιλαμε.. Παει το... "επιλογη εξατμισης", "ποιο προγραμμα στα tsi" και λοιπα
Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν σκεφτομαι καπως λεω την αληθεια εστω και με υπερβολη νομιζεται πως εγω ειμαι καλυτερα?

καλα ασχετο απο το τι λεει και αν καταλαβαινει τι λεει ο Πανος... θεωρω πως εδω μεσα ειναι αυτος με την μικροτερη ευθυνη για την κατασταση της χωρας... και το ξερετε. για το μελλον της χωρας θα πρεπει να ανυσηχουμε με ατομα που σκεφτοντε ετσι..

το οφφτοΠικ Που ειΝαι?

χαιρομαι ρε φιλε για το πρωτο σκελος πραγματικα.οσο για το δευτερο με προσβαλεις δεν μπορεις να ξερεις αν θα πρεπει να ανυσηχεις για ενα ατομο που απλα λεει τη γνωμη του για αυτοκινητα.αλλα γι αυτο το λογο ακριβως δικαολογησαι.και οχι απλα εχω τι μιρκοτερη ευθυνη αλλα και αναποδα ολοι οι μεγαλοι εχουν τη μεγαλυτερη.

να πω απλα οτι σε λιγο καιρο δεν θα ειναι τα 2λιτρα πολυτελεια οπως λεω και απο πανω αλλα και να εχεις αμαξι θα ειναι πολυτελεια!οπως παει το πραγμα.θα ελεγα οπως το πανε(που θα πηγαινε στους πολιτικους μας και οχι απλα στη κυβερνηση γιατι ολοι εκει μεσα ειναι...) αλλα δεν βλεπω φως γιατι το προβλημα δεν ειναι της χωρας μας ειναι παγκοσμιο.απλα η χωρα μας ηταν ο πιο αδυναμος κρικος και η χωρα με τη μεγαλυτεργ πολιτικη σαπιλα και ετσι την ορμιξαν πρωτα απο τις αλλες.δειτε απο πια οπτικη το βλεπω απο την οπτικη οπως ειναι η παγκοσμια οικονομια και το τωρα στη χωρα μας και οχι με το τι ειναι δικαιο και οχι.διαμορφωνεται μια νεα παγκοσμια οικονομια ειτε το θελουμε ειτε οχι κανεις δεν θα μας ρωτησεισαυτη θα ζουμε απο εδω και περα.ε λοιπον σαυτο το νεο κοσμο το να εχεις λοιπον 2λιτρο και σε λιγο το να χεις αμαξι θα ναι ειδος πολυτελειας και θα κυκλοφορουν μετρημενα αμαξια στο δρομο...........οσο για το θεμα εγω πρωτεινω 1.400 tsi

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας, η λύση για τους δίλιτρους είναι μια : αλλαγή στροφάλου !

Χρειάζεται βέβαια γάτο μηΧανολόγο που θα ετοιμάσει τη σΧετιΚή δήλωση Και πιθανώς Και Κονέ στο υπουργείο.

το θετιΚό είναι ότι οι 1.8 Και 2.0 T(F)Si έΧουν ίδια διάμετρο Και διαφορετιΚή διαδρομή. οπότε μπορείς θεωρητιΚά (Και πραΚτιΚά, αλλά αυτό έΧει Και τις δυσΚολίες του) να αλλάξεις το στρόφαλο του δίλιτρου με αυτόν του 1.8 Και έτσι να αλλάξεις τη διαδρομή Και να έλθεις αΚριβώς στον Κυβισμό του 1.8. απορώ πως δεν το έΧει Κάποιος σΚεφτεί ήδη...

Edited by harisma23
Link to comment
Share on other sites

Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας, η λύση για τους δίλιτρους είναι μια : αλλαγή στροφάλου !

Χρειάζεται βέβαια γάτο μηΧανολόγο που θα ετοιμάσει τη σΧετιΚή δήλωση Και πιθανώς Και Κονέ στο υπουργείο.

το θετιΚό είναι ότι οι 1.8 Και 2.0 T(F)Si έΧουν ίδια διάμετρο Και διαφορετιΚή διαδρομή. οπότε μπορείς θεωρητιΚά (Και πραΚτιΚά, αλλά αυτό έΧει Και τις δυσΚολίες του) να αλλάξεις το στρόφαλο του δίλιτρου με αυτόν του 1.8 Και έτσι να αλλάξεις τη διαδρομή Και να έλθεις αΚριβώς στον Κυβισμό του 1.8. απορώ πως δεν το έΧει Κάποιος σΚεφτεί ήδη...

μου αΚουγεται δυσΚολο να δηλωθει αυτο......

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί είναι δύσΚολο;

αΚόμα Και τεχνιΚά να το δει Κανείς, είναι πολύ πιο απλό από αλλαγή Κινητήρα με όλα τα περιφερειαΚά του (πλεξούδες, εγΚέφαλος Κτλ).

αλλάζεις στρόφαλο, επαναπρογραμματίζεις τον εγΚέφαλο (αυτό είναι το μόνο "δύσΚολο" Κομμάτι) Και τελείωσες. λίγο απλουστευτιΚό, αλλά δεν απέχει Και πολύ από την πραγματιΚότητα.

Και βεβαίως είναι Κάτι που διΚαιούσαι 100% να δηλώσεις, αφού με αλλαγή στροφάλου, δηλαδή μείωση της διαδρομής, Κάνεις πραγματιΚά αλλαγή του Κυβισμού.

υ.γ: άσχετο, αλλά γιατί μου Κάνει αυτά τα Κουφά με τα μιΚρά Και τα Κεφαλαία γράμματα; σε ιε9 γράφω.

Edited by harisma23
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να γίνεται. αν το κάθε κομβίο του νέου στροφάλου είναι πχ. ένα εκατοστό πιο κοντό (άρα έχουμε 2cm μικρότερη ΔιαΔρομή) τότε στο Άνω νεκρό σημείο το πιστόνι θα απέχει ένα εκατοστό παραπάνω από την κεφαλή (βαλβίΔες, μπουζί κλπ) απ'ότι ο παλιός στρόφαλος. αυτό θα αλλάξει κατά Πολυυυυυ τη σχέση συμπίεσης. και μιλάμε για αυτοκίνητο με 40 εγκέφαλους και 400 σένσορες.

(εκτός και αν το μπλοκ επιτρέπει να τοποθετηθεί σε άλλο σημείο ο στρόφαλος, χλωμό.)

Link to comment
Share on other sites

Τι λεΤε ρε Τι σχεση εχει Τι αμαξι εχει ο αλλος ? οΤαν Το πηρε ...πληρωσε και Το αναλογο φπα....εαν καιει πληρωνει βενζινη παραπανω απο μας ...Ναι σΤο σημα να πληρωσει παραπανω αλλα ειναι ιδιο ενα 1800 focus tdci με ενα clk που κανει 60.000 ? ειναι Το ιδιο ενα golf gti με ενα evo ? με ενα α5 Των 65.000 ? Τα κυβικα δεν εχουν να πουν καΤι η Τιμη αγορας εχει ....μην καΤαδικαζουμε Τον διπλανο απο ζηλια ...η προδοΤες Του πασοκ φΤαινε γιαΤι ΤεΤοια μεΤρα συγνωμη αλλα ουΤε η ακρα δεξια και η ακρα αρισΤερα μαζι θα επαιρναν .νΤοπη Τους οι δοσιλογοι.

Link to comment
Share on other sites

φανταστειτε τον καημενο τον ανθρωπακο που πειρε ενα χιουνταη σονατα για χωρους και για ικανοποιητικες επιδοσεις οικογενιακου αυτοκινητου...ο ανθρωπος το αγορασε 20000ευρω και επειδη ειναι 2λιτρο θα κληθει να πληρωση εκτακτη εισφορα 270 ευρω 3 φορες το 2012 και 660 τελη......μιλαμε οι εθνοπροδωτες του πασοκ δεν εχουν ουτε ιερο ουτε οσιο!!!και δεν ειναι μονο το ανωθεν αυτοκινητο..υπαρχουν εκατονταδες παραδειγματα με φθηνα αμαξια που ειναι 2λιτρα και οι ιδιοκτητες τους εχουν βρεθει σε δυσκολη θεση.

Edited by Fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

για να αλλάξεις κινητήρα απο 2000 σε μικροτερο ο νόμος λεει οτι πρέπει να ειναι+ - 25% μικρότερος η μεγαλύτερος αλλά και 1,8 να βρεις πρέπει να αλλάξεις και εγκέφαλο και πλεξούδα από το αμάξι άρα το κόστος ανεβαίνει πάρα πολύ!!

και εγώ διλιτρο εχω και εχω αγανάκτησή...

δες ποιο κάτω αναλυτικά τις προϋποθέσεις....

arrow_w.gif Αλλαγή κινητήρα

Αρμόδια Υπηρεσία

Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης του τόπου κατοικίας του ενδιαφερομένου.

Προϋποθέσεις

1. α.Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογούμενη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις, για κάθε περίπτωση, ισχύουσες διατάξεις.

β. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.*

γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.*

δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.

ε.Προκειμένου για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:

ι.) Το αυτοκίνητο με τονέο κινητήρα πρέπει να παρουσιάζει εκπομπές καυσαερίων ίσες ή μικρότερες από τα αντίστοιχα πρός το νέο κυλινδρισμό του όρια που προβλέπονταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμηση του οχήματος διατάξεις**

ιι.) Θα αντικατασταθούν, σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης κ.λ.π, εφόσον στην έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, αναγράφονται τέτοιες προυποθέσεις.*

2. Στη περίπτωση αντικατάστασης των κινητήρων, περιλαμβάνεται και η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κυλινδρισμού του κινητήρα. Η διασκευή αυτή είναι επιτρεπτή.***

3. Επιτρέπεται η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης ύστερα από έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής των αυτοκινήτων ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής των αυτοκινήτων. Η ώς άνω διασκευή δε θεωρείται αντικατάσταση του κινητήρα.***

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η τοποθέτηση κινητήρα του ιδίου τύπου με αυτόν που αναγράφεται στον αριθμό κυκλοφορίας δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα

* Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου

μηχανολόγου μηχανικού

** Με πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.

*** Για αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας απαιτείται και πιστοποιητικό καυσαερίων από το εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά

● Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)

● 'Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος

● Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού

● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών)

● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει

● Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)

● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου)

● Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)

Link to comment
Share on other sites

ΕΛΛΑΔΑΡΑ: Υποκυβισμός ΙΧ, Mε 1.000 ευρώ γλιτώστε τέλη Κυκλοφορίας και τεκμήρια

http://www.blog.gr/article.php?id=55913&category_id=39

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα θελει πολλα χαρτια, αλλα απο το να σκοτωσουμε για 8000-9000 ή να μας μαδανε συνεχεια... παντος συμφωνα με τον νομο μπορουμε να βαλουμε το μοτερ απο το GT ... και εαν δεν κανω λαθος καποιο μελος μας πρεπει να το εχει κανει...

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα θελει πολλα χαρτια, αλλα απο το να σκοτωσουμε για 8000-9000 ή να μας μαδανε συνεχεια... παντος συμφωνα με τον νομο μπορουμε να βαλουμε το μοτερ απο το GT ... και εαν δεν κανω λαθος καποιο μελος μας πρεπει να το εχει κανει...

εχεις δίκιο φιλε μου αμάξι που εκανε 30+χιλιαρικα αναγκάζεσαι να το σκοτώνεις....

μας εχουν κάνει αιμοδότες του κράτους....

πάντως όπως είπα ποιο πάνω αλαγη γίνεται μόνο κατά 25% δηλαδή μεχρι 1,600 κυβικά οχι 1,400.

Link to comment
Share on other sites

γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.*

συμφωνα με αυτο ομως μπορουμε να βαλουμε 1.400 απο gt

Edited by MadBull
Link to comment
Share on other sites

για αυτο εγω παιδια το πουλησα το gti και κυκλοφορω αποκλειστικα με mercedes c55 amg 5500 κυβικα 370 ατμοσφαιρικα αλογα.τελος φορολογια τελος στα τελη..μονο βενζινα!! θα παρετε τα @@ μου γκαγκστερ του υπουργειου μεταφορων και οικονομικων...δεν σας πληρωνων τιποτα!!οταν ειχα το gti μου βαζατε να πληρωσω οσα δεν πληρωνε ενα 1800αρι μερσεντες των 60000 ευρω...τωρα εχω 5500 κυβικα δεν θα πληρωσω τιποτα και απο τα διοδια θα περναω αερα δεν σας δινω φραγκο κλεφτοκοταδες που δεν εχετε δουλεψει μιση ωρα στην ζωη σας.απο μενα για σας με αγαπη!1783100_6_b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.