bia Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 Καλησπέρα!!! Αγορασα το γκολφ 6 1200 105 ιππους τον Ιουνιο!!! Εβαλα ξενον τον Αυγουστο και απο τα μεσα Οκτωβριου αρχισενα μου κανει το εξης... οταν ειμαι σταματημενη π.χ. στο φαναρι και βαζω πρωτη για να ξεκινησω μου σβηνουν τα λαμπακια στο ταμπλω , τις πορτες και το κλιμα για 2-3 δευτερολεπτα. Μου ειπαν οτι πιθανον φταινε τα ξενον, τα εβγαλα και συνεχιζει...Εχετε ακουσει κατι παρομοιο? Απο βδομαδα θα το αφησω στην αντιπροσωπεια. Τα ξενον δεν ηταν της πλακας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 Δεν ήταν τα ξενον το πρόβλημα... Αν δημιουργούσαν πρόβλημα θα το έκαναν και στο ρελαντί ή όταν κινείσαι. Ίσως έχεις καποιο θέμα εγκεφάλου. Να στο βάλουν στο διαγνωστικό και αν βγάλει λάθος να σημειώσεις τι κωδικό εμφανίζει ώστε να σε βοηθήσει κάποιος να βρεις σε τι αντιστοιχεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bia Posted November 21, 2011 Author Report Share Posted November 21, 2011 Το εβαλαν στο διαγνωστικο και δεν εβγαλε τιποτα! Θα το αφησω να το ψαξουν, μου ειπαν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 με μπαταρια ισως αλλα νομιζω οτι κατι εγινε με τα ξενον και εχει κρατησει την βλαβη ο εγκεφαλος παντως με τα ξενον θελει μεγαλη προσοχη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Μάλλον έχει μικρή μπαταρία λόγω του 1,2 που δεν εχει τις ιδιες ανάγκες με τα πιο μεγάλα και με τα ξενον φορτώθηκε πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bia Posted November 21, 2011 Author Report Share Posted November 21, 2011 Οποτε θα χρειαστει να αλλαξουν τον εγκεφαλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Μάλλον έχει μικρή μπαταρία λόγω του 1,2 που δεν εχει τις ιδιες ανάγκες με τα πιο μεγάλα και με τα ξενον φορτώθηκε πολύ. Tα χενον εχουν μικροτερη καταναλωση απο τα αλογονου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Οποτε θα χρειαστει να αλλαξουν τον εγκεφαλο? Χαχαχα. Αυτό μην τους το ρωτήσεις ούτε για πλάκα στην αντιπροσωπεία γιατί ικανοί είναι να πουν ναι. Γνώμη μου ειναι προς το παρόν να μην κάνεις τίποτα. Αν ξανασυμβεί βλέπεις. Μπορεί να ήταν τυχαίο. Έχεις παρατηρήσει την ώρα που βάζεις μπροστά την μηχανή αν χαμηλώνει αισθητά η φωτεινότητα των ενδείξεων στο καντράν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bia Posted November 22, 2011 Author Report Share Posted November 22, 2011 Oχι οτν βαζω μπροστα τη μηχανη δεν κανει κατι... Οταν βαζω πρωτη τα κανει ολα, τωρα τελευταια λιγοτερο συχνα αλλα εχει ενα μηνα αυτη η δουλεια, ποσο να περιμενω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 μην αγχώνεστε!το κάνει στο 90%Απο τα 6αρια! εχει πτώση τασης! οπου πιθανών φτεει η μικρη μπαταριά (44αρα) αυτό θα το διαπιστώσω σε κανα 6μηνο π θα αλαξω μπαταριά απ το δικο μ π ειναι στο οριο πλεων! ΑΛΛΑ δεν μπορω να μην σε "κραξω" που εβαλες χενον! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bia Posted November 23, 2011 Author Report Share Posted November 23, 2011 Κραξε, κραξε γιατι κανενας δεν μου ειπε οτι μπορει να δημιουργηθει προβλημα... Τωρα δεν το κανει πολυ συχνα, μια φορα καθε φορα που το κυκλοφορω ενω πριν συνεχεια! Λες να σταματησει να το κανει εντελως καποια στιγμη ή να το παω στην αντιπροσωπεια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 Αν βάλεις μεγαλύτερη μπαταρία κατα 80-90% θα σταματήσει. Το θέμα είναι επειδή είσαι εντός εγγύησης να το πας και να τους πείσεις ότι η μπαταρία είναι προβληματική και να ζητήσεις αντικατάσταση με μεγαλύτερης χωρητικότητας χωρίς να σε χρεώσουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bia Posted December 1, 2011 Author Report Share Posted December 1, 2011 Το πηγα παιδια χθες το γκολφακι και το πηρα σημερα! Κανενα προβλημα με τη μπαταρία ουτε με τον εγκέφαλο, μου εκαναν αναβάθμιση λογισμικου! Προς το παρον κανενα προβλημα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Απροβλημάτιστο από εδώ και πέρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xatziGOLF Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 Καλησπέρα!!!! Έχω το ίδιο πρόβλημα με την κυρία... Έχω ένα GOLF 6 (122) και 70-80% των φορών που βάζω πρώτη για να ξεκινήσω μου σβήνουν τα πάντα το αυτοκίνητο. Ράδιο, καντράν, τα χειριστίρια του τιμονιού, όλα οτι έχει λάμπα (απο εξω δεν ξερω τι γίνετε με φωτα ημέρα και τα υπόλοιπα)... Το έχω απο τον Απρίλιο του '09. Ένα ηλεκτρολόγος φίλος μου είπε οτι είναι υπερφόρτωση του δυναμό και λέει να του αλλάξω τον αυτόματο. Δεν ξέρω αν είμαι μέσα στην εγκύηση και η αντιπροσωπία που το πήρα έκλεισε. ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 ΠΟΣΟ ακομα χαμηλα αυτη η vw ...44αρες μπαταριες...και τοπουλανε και ακριβα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 παιδια εμενα σεχει 60 αρα απο την μανα του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmar Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 (edited) Παιδιά είστε σίγουροι για την μπαταρία; Εμένα δεν μου φαίνεται λογικό γιατί ο κινητήρας δουλεύει και άρα μικρή σημασία έχει η χωρητικότητα της μπαταρίας. Ακόμα και άδεια να ήταν δεν θα έπρεπε να δουλεύει κανονικά το αυτοκίνητο και να την φορτίζει; Edited December 14, 2011 by noble Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Από το θέμα ¨ενα Θέμα Με Τα Alarm Και Τον Ήχο Του Κινητήρα σας παραθέτω το τελευταίο μήνυμα του συμφορουμίτη που άνοιξε το θέμα. Γειά σας και πάλι.Επαναφέρω το θέμα για ενημέρωση σας. Μου ξαναέβγαλε το πρόβλημα με τα αλαρμ αλλά με μια αλλαγή.Τώρα σβήσανε όλα τα φώτα του ταμπλό.Πήγα αντιπροσωπεία και κάνανε τις εξής αλλαγές που καλό θα είναι αν μπορείτε να τις κάνετε και εσείς καθώς είδα βελτίωση. Αναβάθμιση εγκεφάλου GATEWAY από 0062 σε 0112 και αναβάθμιση εγκεφάλου ψεκασμού από 2315 σε 6456. Ευχαριστώ Στο δικό μου η μπαταρία είναι 44-αρα επίσης κι εκείνο που έχω παρατηρήσει είναι πως όταν έχω την αντίσταση του πίσω παρ-μπρίζ ενεργοποιημένη και σε στάση - ρελαντί στρίβω το τιμόνι δεξιά - αριστερά ακούω το ρελέ της αντίστασης να ανοιγοκλείνει πάρα πολύ γρήγορα, σα να βραχυκυκλώνει. Φυσιολογικό είναι, τρόπος του λέγειν, αφού η αντίσταση του πίσω παρ-μπρίζ ανήκει στον εξοπλισμό άνεσης ενώ το τιμόνι στον εξοπλισμό ασφάλειας. Το φορτίο που ζητείται εκείνη τη στιγμή είναι μεγάλο, οπότε και δίνεται προτεραιότητα στην ασφάλεια. Πάντως όταν θα έρθει η ώρα της μπαταρίας θα βάλω μεγαλύτερη. Τώρα όσον αφορά στη χωρητικότητα της μπαταρίας και τον κυβισμό του αυτοκινήτου, δεν ξέρω αν είναι απόλυτα συνδεδεμένα θέματα, αφού τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση (ξαδέρφια απο Τσεχία) και σε περισσότερα κυβικά και σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα είναι αγαπημένη η 44-αρα μπαταρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Η χωρητικοτητα δεν εχει να κάνει με τον κυβισμό αλλά με τι εξοπλισμο εχει πανω ταμάξι και τι φορτία μπορεί να σηκώσει.Αλλο να εχει θερμαινομενα καθισματα, ηλεκτρικη οροφη κλπ. και αλλο να ειναι με τα βασικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xatziGOLF Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Από το θέμα ¨ενα Θέμα Με Τα Alarm Και Τον Ήχο Του Κινητήρα σας παραθέτω το τελευταίο μήνυμα του συμφορουμίτη που άνοιξε το θέμα. Στο δικό μου η μπαταρία είναι 44-αρα επίσης κι εκείνο που έχω παρατηρήσει είναι πως όταν έχω την αντίσταση του πίσω παρ-μπρίζ ενεργοποιημένη και σε στάση - ρελαντί στρίβω το τιμόνι δεξιά - αριστερά ακούω το ρελέ της αντίστασης να ανοιγοκλείνει πάρα πολύ γρήγορα, σα να βραχυκυκλώνει. Φυσιολογικό είναι, τρόπος του λέγειν, αφού η αντίσταση του πίσω παρ-μπρίζ ανήκει στον εξοπλισμό άνεσης ενώ το τιμόνι στον εξοπλισμό ασφάλειας. Το φορτίο που ζητείται εκείνη τη στιγμή είναι μεγάλο, οπότε και δίνεται προτεραιότητα στην ασφάλεια. Πάντως όταν θα έρθει η ώρα της μπαταρίας θα βάλω μεγαλύτερη. Τώρα όσον αφορά στη χωρητικότητα της μπαταρίας και τον κυβισμό του αυτοκινήτου, δεν ξέρω αν είναι απόλυτα συνδεδεμένα θέματα, αφού τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση (ξαδέρφια απο Τσεχία) και σε περισσότερα κυβικά και σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα είναι αγαπημένη η 44-αρα μπαταρία. Ο κύριος στο άρθρο που παραπέμπεις μιλάει για πεντάρι GOLF. Οι εν λόγω αναβαθμίσεις δεν υπάρχουν στο εξάρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...