Jump to content
Diliger13

Πρόβλημα Με Golf 4 Help!

Recommended Posts

Golf 4, 1400cc, μοντέλο 2001.

Το αυτοκίνητο εδώ και περίπου 2 μήνες δεν το άκουγα καλά και αισθανόμουνα διακοπές στην καύση.

Άρχισε να μου κάνει κάποια τρέμουλα. Το πρόβλημα δεν το παρουσιάζει ποτέ όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο.

Μου το κάνει όταν είμαι ζεστός και στο δρόμο (Αθήνα) για πάνω από 30 λεπτά. ΠΟΤΕ όταν είναι κρύο.

Το πάω συνεργείο και το διαγνωστικό έβγαλε σφάλμα στην βαλβίδα 1. Μου λέει ο τεχνικός ότι είναι από την βενζίνη.

Μου καθαρίζει πεταλούδα και κάτι ακόμα που έχει να κάνει με την εισαγωγή βενζίνης (ένα σιδερένιο στρογγυλό είδα ότι ήταν, μάλλον καμία βαλβίδα?)

και μου λέει βάλε 100στάρα βενζίνη και άνοιξέ το λίγο στην εθνική να στρώσει.

ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ή μάλλον δεν πρόλαβα να το κάνω. Βάζω για 2 βδομάδες απλή αμόλυβδη SHELL και δεν είχα πρόβλημα.

Μου το έκανε ξανά ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ μια φορά. Κάποια στιγμή αναγκαστικά βάζω από AVIN βενζινάδικο 20 ευρώ.

Εκεί άρχισε πάλι τα ίδια. Μου το κάνει πάλι όταν είμαι ζεστός και στο δρόμο (Αθήνα) για πάνω από 30 λεπτά. ΠΟΤΕ όταν είναι κρύο.

Καίω στην γειτονιά (για να μην μείνω) τα 20 ευρώ, πάω πάλι συνεργείο και το διαγνωστικό έδειξε σφάλμα βαλβίδας 2 & 4 αν θυμάμαι καλά.

Μου λέει ότι μάλλον είναι πάλι από βενζίνη , βάλε 100στάρα βενζίνη και άνοιξέ το λίγο στην εθνική να στρώσει.

Αυτή τη φορά πάω σε ένα SHELL και βάζω (ήμουν τελείως άδειος) 50 ευρώ V-Power Racing 100στάρα & ένα μπουκαλάκι για καθαρισμό των μπέκ.

Δεν το συζητώ ότι το ένιωθα πολύ καλύτερα αλλά μετά από 2-3 μέρες ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, και ενώ είμαι ήδη 40 λεπτά στον δρόμο ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

πάλι μου ανάβει στιγμιαία το λαμπάκι και «παίζει στο ρελαντί»

Έτσι ξεκινάει πάντα και μετά την επόμενη μέρα παίζει πολύ περισσότερο και πάει το πολύ μέχρι 3000 στροφές.

Αν κρυώσει όλα μια χαρά πάλι.

Σίγουρα έχει να κάνει με καύση βενζίνης αλλά μπορεί να είναι πολλά?

Να συνεχίσω να προσπαθώ με 100άστα γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβα να βγω εθνική να το τσιτώσω λίγο.

Μήπως έχει να κάνει με τα μπουζί?

Μήπως να καθαρίσω τα μπέκ?

Γιατί από ότι κατάλαβα από το συγκεκριμένο λαμπάκι το διαγνωστικό δεν σου λέει και πολλά.

Καμία ιδέα???

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ελεγξεις πολλαπλασιαστες,μπεκ,μπουζι,βενζινη,τρομπα βενζινης.

Οπως το περιγραφεις,λογικα στο διαγνωστικο το σφαλμα σχετιζεται με misfires(πυρακια) στους αντιστοιχους κυλινδρους.

Link to comment
Share on other sites

Αδερφε τσεκαρισε τα μπουζοκαλωδια σου ακριβως τα ιδια συμπτωματα ειχα και εγω δες http://www.vwclub.gr...=1

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ..ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΠΟΛΛΑ..!!ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΕΚ ΑΛΛΑΞΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δηλαδή από ότι κατάλαβα πάω συνεργείο και αλλάζω μπουζί,μπεκ,μπουζοκαλώδια σαν πρώτη κίνηση?

Πόσα θα μου φύγουν θεέ μου!!! Καμία εκτίμηση για το κόστος?

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω τα μπουζοκαλωδια κανουν περιπου 60 ευρω και μπορεις να τα αλλαξεις μονος σου. Αν ειναι να ξεκινισεις απο καπου ξεκινα απο εκει που εναι και η πιο φθηνη λυση. Τα μπουζι δεν πιστευω να ειναι αλλα πριν αρχισεις τσεκαρε τα...

Edited by ane mkiv
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δηλαδή από ότι κατάλαβα πάω συνεργείο και αλλάζω μπουζί,μπεκ,μπουζοκαλώδια σαν πρώτη κίνηση?

Πόσα θα μου φύγουν θεέ μου!!! Καμία εκτίμηση για το κόστος?

Mην τα αλλαξεις ολα μαζι,γιατι τοτε δεν θα ξερεις τελικα τι και αν εφταιγε.

Link to comment
Share on other sites

Εχθές που επέστρεφα σπίτι από την δουλειά, πήρε κανονικά μπρός (ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ) και μετά από κανένα μισάωρο που ήμουν εν κινήση ξαφνικά μου αναβοσβήνει το κίτρινο εικονίδιο που μοιάζει με μηχανή (Check engine) και πάλι άρχισε να χορεύει στο ρελαντί και τελικά έκανα 10 χλμ με το αμάξι να ζορίζεται. Με το ζόρι έφτανα τις 3000-4000 στροφές.

Το πρωί σήμερα έκανα 1 ώρα διαδρομή χωρίς κανένα πρόβλημα....

Ότι και να είναι (πολλαπλασιαστές, μπουζί, μπουζοκαλώδια, μπεκ κτλ) είνια φυσιολογικό να μην είναι μόνιμο το πρόβλημα και να το κάνει ΠΑΝΤΑ όταν το αυτοκίνητο είναι πάνω από 30 λεπτά εν κινήση? Ποτέ μα ποτέ όταν το βάζω μπροστά δεν κάνει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

στο πόλο που είχα παλιά όταν ζεσταινόταν δεν ανέβαζε στροφές γιατί τελικά όπως αποδείχτηκε είχε βουλώσει ο καταλύτης αλλά δεν έπαιζε το ρελαντί.

δεν ξέρω εάν είναι το ιδιο απλά το αναφέρω το αμάξι δεν πήγαινε όταν ζεσταινόταν όσο ήταν κρύο μια χαρά

Link to comment
Share on other sites

Κάπου είπες ότι στο κάνει μέχρι τις 3000 στροφές το πολύ. Εννοείς ότι δεν ανεβάζει παραπάνω στροφές ή ότι δεν σου κάνει το τρέμουλο όταν βρίσκεται πάνω από τις 3000 στροφές? Το πιο πιθανό είναι πολλαπλασιαστές μπουζο καλώδια, αλλά ίσως είναι και αισθητήρας στροφών στροφάλου. Αν είναι το τελευταίο δεν θα αργήσει αργησει να φανεί στο διαγνωστικό.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από καθαρισμό πεταλούδας, βαλβίδας καυσαερίων 2 φορές , αλλαγή 4 μπουζί και 4 μπουζοκαλώδια βενζίνη 100άρα και ναι σήμερα μου ξανάναψε το λαμπάκι! Μου έχουν σπάσει τα νεύρα...

2 μήνες και ακόμη δεν μπορώ να λύσω το πρόβλημα.

Να αλλάξω μάστορα? Να το πάω μήπως καλύτερα στην αντιπροσωπεία? Έχω απελπιστεί...

Προς το παρόν μου άναψε στιγμιαία και πάλι όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό. Μάλλον βλέπω να είναι τρόμπα βενζίνης ή πολλαπλασιαστής γιατί δεν έχει μείνει και τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Απο τρομπα βεμζινης λιγο δυσλολο να σου αναψει το λαμπακι. Δοκιμασε πολλαπλασιαστες να δεις.

Link to comment
Share on other sites

Πόσοι είναι οι πολλαπλασιαστές και πόσο περίπου είναι το κόστος. Είναι λογικό να μου το κάνει αυτό το πράγμα όταν είμαι ήδη εν κινήση?

Ποτέ δεν μου το έχει κάνει όταν το αυτοκίνητο είναι κρυο.

Λες να είναι πολλαπλασιαστής?

Link to comment
Share on other sites

4 ειναι οι πολλαπλασιαστες σου.θα τους βρεις απο 35-40 ευρω τον ενα οποτε αν θελεις να τους αλλαξεις ολους υπολογιζε ενα 140 τ....ριξε μια ματια εδω... http://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=97&option=com_virtuemart&Itemid=1

Edited by sonakias
Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

4 ειναι οι πολλαπλασιαστες σου.θα τους βρεις απο 25-30 ευρω τον ενα οποτε αν θελεις να τους αλλαξεις ολους υπολογιζε ενα 100ρικο....

Απο την στιγμη που λεει ο φιλος οτι αλαξε μπουζοκαλωδια, και βαση της χρονολογιας αρα εχει 1 πολλαπλασιαστη. στα δεξια της κεφαλης.

Edited by Rouleman
Link to comment
Share on other sites

μπορει να χεις κ δικιο δε ξερω πως ειναι στα mk4...στο δικο μου παντως mk5 το καθε μπουζι εχει κ το δικο του πολλαπλασιαστη...μαλλον ετσι θα ειναι κ στο δικο του...απ οτι εριξα μια ματια αυτος εδω σου κανει http://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1009&category_id=97&option=com_virtuemart&Itemid=1

Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

4 ειναι οι πολλαπλασιαστες σου.θα τους βρεις απο 35-40 ευρω τον ενα οποτε αν θελεις να τους αλλαξεις ολους υπολογιζε ενα 140 τ....ριξε μια ματια εδω... http://www.saveltrad...uemart&Itemid=1

Τα 5αρια εχουν 4αρις οπως και τα 4αρια τα 1600 με κωδικο bcb, τα 1400 εχουν εναν, και ειναι κατω απο το σημα της vw

VOLKSWAGEN_GOLF__4e6a126d5875a.jpg

Edited by Rouleman
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν αλλάξω τον έναν ή τους 4 πολλαπλασιαστές πιστεύεται ότι θα λύθεί το πρόβλημα?

Τί ακριβώς δουλειά κάνουν οι πολλαπλασιστές στην καύση της βενζίνης?

Δηλαδή τζάμπα άλλαξα τα 4 μπουζί και τα 4 μπουζοκαλώδια? Τζάμπα και ο καθαρισμός της πεταλούδας.

Έχω δώσει ως τώρα 150 ευρώ. Δεν μπορεί από το διαγνωστικό να καταλάβει ο τεχνικός ποιο είναι το πρόβλημα ?

Διαβάστε λίγο το ιστορικό του προβλήματος και πείτε μου φταίει ή όχι ο τεχνικός που το πάω? Παιδεύομαι 3 μήνες τώρα με αυτό το πρόβλημα.... Τελικά έχει 1 ή 4 πολλαπλασιαστές? Ξέρει κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Το διαγνωστικο τι προβλημα σου βγαζει?

Το αν φταιει ο μηχανικος ή οχι δεν ειναι κατι που ευκολα μπορει να σου απαντησει καποιος.

Link to comment
Share on other sites

Το διαγνωστικό βγάζει συνέχεια σφάλμα missfire σε 2 κυλίνδρους. Μέχρι τώρα έχουν γίνει τα εξής :

1) Καθαρισμός πεταλούδας

2) Καθαρισμός βαλβίδας καυσαερίων

3) Καθαρισμός μπεκ

4) Αντικατάσταση 4 μπουζί

5) Αντικατάσταση 4 μπουζοκαλώδια

Το πρόβλημα παραμένει. Πάντα το εμφανίζει όταν είμαι εν κινήση 40 με 60 λεπτά.

Θα το πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο πλέον γιατί νομίζω ότι έχει να κάνει με εγκέφαλο....

Σε περίπτωση που χρειαστεί αντικατάσταση ο εγκέφαλος ξέρει κανείς πόσο κοστίζει αν αλλαχθεί

στην αντιπρωσοπεία?

Edited by Diliger13
Link to comment
Share on other sites

Ο κινητηρας σου εχει 1 πολαπλασιαστη και 4 μπουζοκαλωδια δεν νομιζω να φταιει ο εγκεφαλος. τσεκαρες αν τα νεα μπουζωκαλωδια ειναι ενταξει?? μηπως δεν πατανε καλα? Μου κανει τρομερη εντυπωση που δεν εστρωσε το αυτοκινητο σου.Την ιδια ακριβως περιπτωση αντιμετωπησα και εγω με misfares στο πρωτο κυλινδρο και τελικα ηταν καμενο το μπουζοκαλωδιο. Σαν εναλακτικη λυση παντως θα σου ελεγα να δεις την βαλβιδα ψυχρης και μετα πολλαπλασιαστη.

Edited by ane mkiv
Link to comment
Share on other sites

To πηγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργειο VW και τους ανέφερα το ιστορικό. Για αρχη μου αλλάξανε θέση στα μπεκ για να δουν αν βγει πάλι το σφάλμα στους ίδιους κυλίνδρους. Μετά από λίγες ημέρες μου ξανάναψε το λαμπάκι και έχω κλείσει ραντεβού.

Αντε να δούμε.... 3 μήνες παιδεύομαι με αυτό το θέμα και ακόμη τίποτα...

Το διαγνωστικό βγάζει συνέχεια σφάλμα missfire σε 2 κυλίνδρους (στον 1 & 4). Μέχρι τώρα έχουν γίνει τα εξής :

1) Καθαρισμός πεταλούδας

2) Καθαρισμός βαλβίδας καυσαερίων

3) Καθαρισμός μπεκ

4) Αντικατάσταση 4 μπουζί

5) Αντικατάσταση 4 μπουζοκαλώδια

6) Αλλαγή θέσης στα μπεκ.

Πάντα το πρόβλημα εμφανίζεται όταν είμαι εν κινήση για πάνω από 45 λετπά ΠΟΤΕ όταν είναι ΚΡΥΟ το αμάξι.

Προχθές που μου το ξανάκανε και άρχισε να "τρέμει" το αμάξι έσβεισα για λίγο και όταν το ξανάναψα ήταν οκ!

Το λαμπάκι παρέμεινε βέβαια ανοιχτό. Και σήμερα που πήγα δουλεια οκ ήταν.

Έχω κλείσει ραντεβού για Τρίτη στην VW. Τί να πω....

Μπορεί να φταίει ο πολλαπλασιαστής και να έχει αυτά τα συμπτώματα? Δεν θα το έκανε συνέχεια?

Ελπίζω τώρα που αλλάξαμε θέση στα μπεκ να βγάλει error στους άλλους κυλίνδρους οπότε να καταλέιξουμε ότι φταίνε τα μπεκ. Αν και τα καθάρισα μπορεί να χρειάζονται αντικατάσταση?

Edited by Diliger13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.