Diliger13 Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Golf 4, 1400cc, μοντέλο 2001. Το αυτοκίνητο εδώ και περίπου 2 μήνες δεν το άκουγα καλά και αισθανόμουνα διακοπές στην καύση. Άρχισε να μου κάνει κάποια τρέμουλα. Το πρόβλημα δεν το παρουσιάζει ποτέ όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο. Μου το κάνει όταν είμαι ζεστός και στο δρόμο (Αθήνα) για πάνω από 30 λεπτά. ΠΟΤΕ όταν είναι κρύο. Το πάω συνεργείο και το διαγνωστικό έβγαλε σφάλμα στην βαλβίδα 1. Μου λέει ο τεχνικός ότι είναι από την βενζίνη. Μου καθαρίζει πεταλούδα και κάτι ακόμα που έχει να κάνει με την εισαγωγή βενζίνης (ένα σιδερένιο στρογγυλό είδα ότι ήταν, μάλλον καμία βαλβίδα?) και μου λέει βάλε 100στάρα βενζίνη και άνοιξέ το λίγο στην εθνική να στρώσει. ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ή μάλλον δεν πρόλαβα να το κάνω. Βάζω για 2 βδομάδες απλή αμόλυβδη SHELL και δεν είχα πρόβλημα. Μου το έκανε ξανά ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ μια φορά. Κάποια στιγμή αναγκαστικά βάζω από AVIN βενζινάδικο 20 ευρώ. Εκεί άρχισε πάλι τα ίδια. Μου το κάνει πάλι όταν είμαι ζεστός και στο δρόμο (Αθήνα) για πάνω από 30 λεπτά. ΠΟΤΕ όταν είναι κρύο. Καίω στην γειτονιά (για να μην μείνω) τα 20 ευρώ, πάω πάλι συνεργείο και το διαγνωστικό έδειξε σφάλμα βαλβίδας 2 & 4 αν θυμάμαι καλά. Μου λέει ότι μάλλον είναι πάλι από βενζίνη , βάλε 100στάρα βενζίνη και άνοιξέ το λίγο στην εθνική να στρώσει. Αυτή τη φορά πάω σε ένα SHELL και βάζω (ήμουν τελείως άδειος) 50 ευρώ V-Power Racing 100στάρα & ένα μπουκαλάκι για καθαρισμό των μπέκ. Δεν το συζητώ ότι το ένιωθα πολύ καλύτερα αλλά μετά από 2-3 μέρες ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, και ενώ είμαι ήδη 40 λεπτά στον δρόμο ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ πάλι μου ανάβει στιγμιαία το λαμπάκι και «παίζει στο ρελαντί» Έτσι ξεκινάει πάντα και μετά την επόμενη μέρα παίζει πολύ περισσότερο και πάει το πολύ μέχρι 3000 στροφές. Αν κρυώσει όλα μια χαρά πάλι. Σίγουρα έχει να κάνει με καύση βενζίνης αλλά μπορεί να είναι πολλά? Να συνεχίσω να προσπαθώ με 100άστα γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβα να βγω εθνική να το τσιτώσω λίγο. Μήπως έχει να κάνει με τα μπουζί? Μήπως να καθαρίσω τα μπέκ? Γιατί από ότι κατάλαβα από το συγκεκριμένο λαμπάκι το διαγνωστικό δεν σου λέει και πολλά. Καμία ιδέα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Πρεπει να ελεγξεις πολλαπλασιαστες,μπεκ,μπουζι,βενζινη,τρομπα βενζινης. Οπως το περιγραφεις,λογικα στο διαγνωστικο το σφαλμα σχετιζεται με misfires(πυρακια) στους αντιστοιχους κυλινδρους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Αδερφε τσεκαρισε τα μπουζοκαλωδια σου ακριβως τα ιδια συμπτωματα ειχα και εγω δες http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=43701&st=0&p=442599&hl=%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B1&fromsearch=1entry442599 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeritis Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Αδερφε τσεκαρισε τα μπουζοκαλωδια σου ακριβως τα ιδια συμπτωματα ειχα και εγω δες http://www.vwclub.gr...=1 ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ..ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΠΟΛΛΑ..!!ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΕΚ ΑΛΛΑΞΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diliger13 Posted December 21, 2011 Author Report Share Posted December 21, 2011 Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δηλαδή από ότι κατάλαβα πάω συνεργείο και αλλάζω μπουζί,μπεκ,μπουζοκαλώδια σαν πρώτη κίνηση? Πόσα θα μου φύγουν θεέ μου!!! Καμία εκτίμηση για το κόστος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 (edited) Νομιζω τα μπουζοκαλωδια κανουν περιπου 60 ευρω και μπορεις να τα αλλαξεις μονος σου. Αν ειναι να ξεκινισεις απο καπου ξεκινα απο εκει που εναι και η πιο φθηνη λυση. Τα μπουζι δεν πιστευω να ειναι αλλα πριν αρχισεις τσεκαρε τα... Edited December 21, 2011 by ane mkiv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δηλαδή από ότι κατάλαβα πάω συνεργείο και αλλάζω μπουζί,μπεκ,μπουζοκαλώδια σαν πρώτη κίνηση? Πόσα θα μου φύγουν θεέ μου!!! Καμία εκτίμηση για το κόστος? Mην τα αλλαξεις ολα μαζι,γιατι τοτε δεν θα ξερεις τελικα τι και αν εφταιγε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diliger13 Posted December 22, 2011 Author Report Share Posted December 22, 2011 Εχθές που επέστρεφα σπίτι από την δουλειά, πήρε κανονικά μπρός (ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ) και μετά από κανένα μισάωρο που ήμουν εν κινήση ξαφνικά μου αναβοσβήνει το κίτρινο εικονίδιο που μοιάζει με μηχανή (Check engine) και πάλι άρχισε να χορεύει στο ρελαντί και τελικά έκανα 10 χλμ με το αμάξι να ζορίζεται. Με το ζόρι έφτανα τις 3000-4000 στροφές. Το πρωί σήμερα έκανα 1 ώρα διαδρομή χωρίς κανένα πρόβλημα.... Ότι και να είναι (πολλαπλασιαστές, μπουζί, μπουζοκαλώδια, μπεκ κτλ) είνια φυσιολογικό να μην είναι μόνιμο το πρόβλημα και να το κάνει ΠΑΝΤΑ όταν το αυτοκίνητο είναι πάνω από 30 λεπτά εν κινήση? Ποτέ μα ποτέ όταν το βάζω μπροστά δεν κάνει τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 στο πόλο που είχα παλιά όταν ζεσταινόταν δεν ανέβαζε στροφές γιατί τελικά όπως αποδείχτηκε είχε βουλώσει ο καταλύτης αλλά δεν έπαιζε το ρελαντί. δεν ξέρω εάν είναι το ιδιο απλά το αναφέρω το αμάξι δεν πήγαινε όταν ζεσταινόταν όσο ήταν κρύο μια χαρά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 Κάπου είπες ότι στο κάνει μέχρι τις 3000 στροφές το πολύ. Εννοείς ότι δεν ανεβάζει παραπάνω στροφές ή ότι δεν σου κάνει το τρέμουλο όταν βρίσκεται πάνω από τις 3000 στροφές? Το πιο πιθανό είναι πολλαπλασιαστές μπουζο καλώδια, αλλά ίσως είναι και αισθητήρας στροφών στροφάλου. Αν είναι το τελευταίο δεν θα αργήσει αργησει να φανεί στο διαγνωστικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diliger13 Posted December 27, 2011 Author Report Share Posted December 27, 2011 Προς το παρόν άλλαξα τα 4 μπουζοκαλώδια και τα 4 μπουζί (110 ευρώ) και μέχρι στιγμής όλα καλά. Μακάρι... για να δούμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted December 27, 2011 Report Share Posted December 27, 2011 Δεν θα εχεις κανενα προβλημα αλλα 110 ευρω πολλα τα βρισκω εγω περσι τα πηρα με 50 ή 60 ευρω aftermarket βεβαια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diliger13 Posted January 10, 2012 Author Report Share Posted January 10, 2012 Μετά από καθαρισμό πεταλούδας, βαλβίδας καυσαερίων 2 φορές , αλλαγή 4 μπουζί και 4 μπουζοκαλώδια βενζίνη 100άρα και ναι σήμερα μου ξανάναψε το λαμπάκι! Μου έχουν σπάσει τα νεύρα... 2 μήνες και ακόμη δεν μπορώ να λύσω το πρόβλημα. Να αλλάξω μάστορα? Να το πάω μήπως καλύτερα στην αντιπροσωπεία? Έχω απελπιστεί... Προς το παρόν μου άναψε στιγμιαία και πάλι όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό. Μάλλον βλέπω να είναι τρόμπα βενζίνης ή πολλαπλασιαστής γιατί δεν έχει μείνει και τίποτα άλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 Απο τρομπα βεμζινης λιγο δυσλολο να σου αναψει το λαμπακι. Δοκιμασε πολλαπλασιαστες να δεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diliger13 Posted January 10, 2012 Author Report Share Posted January 10, 2012 Πόσοι είναι οι πολλαπλασιαστές και πόσο περίπου είναι το κόστος. Είναι λογικό να μου το κάνει αυτό το πράγμα όταν είμαι ήδη εν κινήση? Ποτέ δεν μου το έχει κάνει όταν το αυτοκίνητο είναι κρυο. Λες να είναι πολλαπλασιαστής? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 (edited) 4 ειναι οι πολλαπλασιαστες σου.θα τους βρεις απο 35-40 ευρω τον ενα οποτε αν θελεις να τους αλλαξεις ολους υπολογιζε ενα 140 τ....ριξε μια ματια εδω... http://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=97&option=com_virtuemart&Itemid=1 Edited January 10, 2012 by sonakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 (edited) 4 ειναι οι πολλαπλασιαστες σου.θα τους βρεις απο 25-30 ευρω τον ενα οποτε αν θελεις να τους αλλαξεις ολους υπολογιζε ενα 100ρικο.... Απο την στιγμη που λεει ο φιλος οτι αλαξε μπουζοκαλωδια, και βαση της χρονολογιας αρα εχει 1 πολλαπλασιαστη. στα δεξια της κεφαλης. Edited January 10, 2012 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 μπορει να χεις κ δικιο δε ξερω πως ειναι στα mk4...στο δικο μου παντως mk5 το καθε μπουζι εχει κ το δικο του πολλαπλασιαστη...μαλλον ετσι θα ειναι κ στο δικο του...απ οτι εριξα μια ματια αυτος εδω σου κανει http://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1009&category_id=97&option=com_virtuemart&Itemid=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 (edited) 4 ειναι οι πολλαπλασιαστες σου.θα τους βρεις απο 35-40 ευρω τον ενα οποτε αν θελεις να τους αλλαξεις ολους υπολογιζε ενα 140 τ....ριξε μια ματια εδω... http://www.saveltrad...uemart&Itemid=1 Τα 5αρια εχουν 4αρις οπως και τα 4αρια τα 1600 με κωδικο bcb, τα 1400 εχουν εναν, και ειναι κατω απο το σημα της vw Edited January 10, 2012 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 δε ξερω φιλος...ας απαντησει καποιος που γνωριζει σιγουρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diliger13 Posted January 10, 2012 Author Report Share Posted January 10, 2012 Παιδιά αν αλλάξω τον έναν ή τους 4 πολλαπλασιαστές πιστεύεται ότι θα λύθεί το πρόβλημα? Τί ακριβώς δουλειά κάνουν οι πολλαπλασιστές στην καύση της βενζίνης? Δηλαδή τζάμπα άλλαξα τα 4 μπουζί και τα 4 μπουζοκαλώδια? Τζάμπα και ο καθαρισμός της πεταλούδας. Έχω δώσει ως τώρα 150 ευρώ. Δεν μπορεί από το διαγνωστικό να καταλάβει ο τεχνικός ποιο είναι το πρόβλημα ? Διαβάστε λίγο το ιστορικό του προβλήματος και πείτε μου φταίει ή όχι ο τεχνικός που το πάω? Παιδεύομαι 3 μήνες τώρα με αυτό το πρόβλημα.... Τελικά έχει 1 ή 4 πολλαπλασιαστές? Ξέρει κανείς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 Το διαγνωστικο τι προβλημα σου βγαζει? Το αν φταιει ο μηχανικος ή οχι δεν ειναι κατι που ευκολα μπορει να σου απαντησει καποιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diliger13 Posted January 18, 2012 Author Report Share Posted January 18, 2012 (edited) Το διαγνωστικό βγάζει συνέχεια σφάλμα missfire σε 2 κυλίνδρους. Μέχρι τώρα έχουν γίνει τα εξής : 1) Καθαρισμός πεταλούδας 2) Καθαρισμός βαλβίδας καυσαερίων 3) Καθαρισμός μπεκ 4) Αντικατάσταση 4 μπουζί 5) Αντικατάσταση 4 μπουζοκαλώδια Το πρόβλημα παραμένει. Πάντα το εμφανίζει όταν είμαι εν κινήση 40 με 60 λεπτά. Θα το πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο πλέον γιατί νομίζω ότι έχει να κάνει με εγκέφαλο.... Σε περίπτωση που χρειαστεί αντικατάσταση ο εγκέφαλος ξέρει κανείς πόσο κοστίζει αν αλλαχθεί στην αντιπρωσοπεία? Edited January 18, 2012 by Diliger13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 (edited) Ο κινητηρας σου εχει 1 πολαπλασιαστη και 4 μπουζοκαλωδια δεν νομιζω να φταιει ο εγκεφαλος. τσεκαρες αν τα νεα μπουζωκαλωδια ειναι ενταξει?? μηπως δεν πατανε καλα? Μου κανει τρομερη εντυπωση που δεν εστρωσε το αυτοκινητο σου.Την ιδια ακριβως περιπτωση αντιμετωπησα και εγω με misfares στο πρωτο κυλινδρο και τελικα ηταν καμενο το μπουζοκαλωδιο. Σαν εναλακτικη λυση παντως θα σου ελεγα να δεις την βαλβιδα ψυχρης και μετα πολλαπλασιαστη. Edited January 20, 2012 by ane mkiv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diliger13 Posted February 2, 2012 Author Report Share Posted February 2, 2012 (edited) To πηγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργειο VW και τους ανέφερα το ιστορικό. Για αρχη μου αλλάξανε θέση στα μπεκ για να δουν αν βγει πάλι το σφάλμα στους ίδιους κυλίνδρους. Μετά από λίγες ημέρες μου ξανάναψε το λαμπάκι και έχω κλείσει ραντεβού. Αντε να δούμε.... 3 μήνες παιδεύομαι με αυτό το θέμα και ακόμη τίποτα... Το διαγνωστικό βγάζει συνέχεια σφάλμα missfire σε 2 κυλίνδρους (στον 1 & 4). Μέχρι τώρα έχουν γίνει τα εξής : 1) Καθαρισμός πεταλούδας 2) Καθαρισμός βαλβίδας καυσαερίων 3) Καθαρισμός μπεκ 4) Αντικατάσταση 4 μπουζί 5) Αντικατάσταση 4 μπουζοκαλώδια 6) Αλλαγή θέσης στα μπεκ. Πάντα το πρόβλημα εμφανίζεται όταν είμαι εν κινήση για πάνω από 45 λετπά ΠΟΤΕ όταν είναι ΚΡΥΟ το αμάξι. Προχθές που μου το ξανάκανε και άρχισε να "τρέμει" το αμάξι έσβεισα για λίγο και όταν το ξανάναψα ήταν οκ! Το λαμπάκι παρέμεινε βέβαια ανοιχτό. Και σήμερα που πήγα δουλεια οκ ήταν. Έχω κλείσει ραντεβού για Τρίτη στην VW. Τί να πω.... Μπορεί να φταίει ο πολλαπλασιαστής και να έχει αυτά τα συμπτώματα? Δεν θα το έκανε συνέχεια? Ελπίζω τώρα που αλλάξαμε θέση στα μπεκ να βγάλει error στους άλλους κυλίνδρους οπότε να καταλέιξουμε ότι φταίνε τα μπεκ. Αν και τα καθάρισα μπορεί να χρειάζονται αντικατάσταση? Edited February 2, 2012 by Diliger13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...