MKOUME Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 καλή χρονιά με καλά κέφια παίδες..., έχω το GOLFV TSI 140 PS, το πήρα με το που βγήκε τον Σεπ του 2006, χτες έκανα sερβις στα 130.000km, μεγάλο.. Για φρένα μου ζητάνε 100 δισκόπλακες μπροστά κ από 130 τακάκια μπρος&πίσω +40 υγρά φρένων φυσικά κ δεν θα τα κάνω εκεί όπως τα έχουμε ξαναπεί στο forum. Πρέπει, παρόλαυτά να αλλάξω δισκόπλακες μπροστά επειδή έχει κάνει λέιε νυχάκι? κ γιατί να έχει κάνει νυχάκι αφού έχω αλλάξει κανονικά τα τακακια μου...? 400€ δίσκο-πλατό-ρουλεμάν, γιατί λέει ''σκορτσάρει''....? απαραίτητο? ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ??? στεγανοποίηση καπάκι εκκεντροφόρου 500€-με παζάρι στα 400.... το αυτοκίνητο πια θα κάνει 15.000km το χρόνο-κ θέλω να το κρατήσω παιδιά πείτε γνώμες κ κάνα συνεργείο αξιόπιστο κ φυσικά φθηνό...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI140 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Καλη χρονια φιλε , και ξεκινας το 1ο post με προβλημα ε? Χμμμμ η στεγανοποιηση πως? γιατι ? επρεπε? τι σου ειπαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Αν είσαι Αθήνα, πέρνα μία από Φιλαδέλφεια μεριά, Δεκελίας 231 και πήγαινε και ρώτα τιμή για τα ίδια πράγματα στο συνεργείο που βρίσκεται εκεί. Πες πως σε στέλνει ο Νίκος με το λευκό golfάκι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgepan Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 στεγανοποίηση καπάκι εκκεντροφόρου Οταν άλλαξα φέτος για πρώτη φορά μπουζί ( 56000 χλμ ), όπως πήγε να τα λύσει, είχε περάσει από πάνω λίγο λάδι ( εκεί που μπαίνει το μπουζόκλειδο ). Ο μηχανικός μου είπε ότι είναι λίγη ποσότητα για τόσο διάστημα ( 5 χρόνια ) και δεν πειράζει και αυτό συμβαίνει γιατί από το εργοστάσιο δεν βάζουν φλάτζα. Κατά την αποψή του δεν χρειαζόνταν στεγανοποίηση ακόμα και είναι κάτι που έχει δουλίτσα χωρίς όμως να πούμε περρισότερα. Μιλάμε για το ίδιο πράγμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKOUME Posted January 7, 2012 Author Report Share Posted January 7, 2012 στεγανοποίηση καπάκι εκκεντροφόρου Οταν άλλαξα φέτος για πρώτη φορά μπουζί ( 56000 χλμ ), όπως πήγε να τα λύσει, είχε περάσει από πάνω λίγο λάδι ( εκεί που μπαίνει το μπουζόκλειδο ). Ο μηχανικός μου είπε ότι είναι λίγη ποσότητα για τόσο διάστημα ( 5 χρόνια ) και δεν πειράζει και αυτό συμβαίνει γιατί από το εργοστάσιο δεν βάζουν φλάτζα. Κατά την αποψή του δεν χρειαζόνταν στεγανοποίηση ακόμα και είναι κάτι που έχει δουλίτσα χωρίς όμως να πούμε περρισότερα. Μιλάμε για το ίδιο πράγμα; Από αυτά που μου είπε μάλλον ναι. Εξάλλου τα μπουζί άλλαξε κ είδε το λάδι... σε ποίο συνεργείο το είχες πάει? Καλη χρονια φιλε , και ξεκινας το 1ο post με προβλημα ε? Χμμμμ η στεγανοποιηση πως? γιατι ? επρεπε? τι σου ειπαν? τ'ι να πουν τα άτομα φράγκα θέλουν...το αν είναι απαραίτητο προσπαθώ να καταλάβω... το λάδι βγαίνει λέει μέχρι πάνω κ πρέπει να τα λύσει όλα, να τα καθαρίσει κτλ κ να βάλει λέει μια καινούργια συνθετική κόλα που κάνει μια μεμβράνη στεγανοποίησης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgepan Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Από αυτά που μου είπε μάλλον ναι. Εξάλλου τα μπουζί άλλαξε κ είδε το λάδι...σε ποίο συνεργείο το είχες πάει? Στον Τσακουλέρη στο Αιγάλεω, και η αποψή του ήταν να μην ασχοληθώ. Απλά από το εργαστάσιο βάζουν φλατζόκολα, η οποία με τον καιρό ξεραίνεται και για αυτό δημιουργείται αυτή η διαρροή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Η κόλλα με έκπτωση βγαίνει γύρω στα 30-40Ε Από κει και πέρα παίζει ρόλο τι εργασία θα σου πάρει, εκτός αν μπορείς εσύ ο ίδιος να ξηλώσεις θα πάντα και να το πας στο συνεργείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...