thodorispolo Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 Καλημερα σε ολους και καλη χρονια.Μολις μπηκε το 2012 και ειπα οτι μετα την αλλαγη του μοτερ που εγινε στα 8200km θα ημουν οκ.Στα 10800km αναψε η ενδειξη για χαμηλη σταθμη λαδιου,συμπληρωσα μονος μου ενα 1,2lt λαδι δλδ αναλογια 460ml/1000km περιπου.Δε το θεωρησα σημαντικο αφου το μοτερ ειναι σχεδον αστρωτο και το αμαξι κινειται πολυ μεσα στην πολη οποτε ειναι λογικη μια αυξημενη καταναλωση.Το προσπερναμε αυτο.Σημερα το πρωι μπηκα να παω σε μια δουλεια,το αφησα κανα 2 λεπτα να ζεσταθει και ξεκινησα οπως παντα,χαλαρα δηλαδη για την δουλεια μου.Πριν λιγο ομως σε καναδυο σταματα ξεκινα και ενω μοτερ και σασμαν ηταν σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας πριν βαλει το dsg απο 1η 2η οπως εκανε παντα ενιωσα εντονο τρεμουλο σε ολο το αυτοκινητο σαν να αρνουταν το σασμαν να βαλει 2η,το ειχε ξανακανει 3-4 φορες με το παλιο μοτερ αλλα ποτε τοσο εντονα..κατα την γνωμη μου μετα απο 12000km σχεδον το dsg εχει γινει λιγο αποτομο και νευρικο στις αλλαγες 1-2-3,σα να πατιναρει κανει πραγμα που το θεωρω λιγο δυσκολο...Εχει αντιμετωπισει κανεις παρομοιο προβλημα??Υπαρχει περιπτωση να χρειαστω αλλαγη dsg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41072&pid=481078&st=40entry481078 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 και επίσης διαβασε και αυτό ... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34207&pid=483268&st=460entry483268 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorispolo Posted January 11, 2012 Author Report Share Posted January 11, 2012 Ευχαριστω για τις πληροφοριες παιδια...αυτα το συγκεκριμενο θεμα το εχω διαβασει αλλα ειχα χασει τα τελευταια...mechanotronic εχει αλλαξει κανεις???μου φαινεται οτι με την πολη κινηση στην πολη το προβλημα ολο και μεγαλωνει...μηπως να τσεκαρω σε μια αλλη αντιπροσωπεια αν τοποθετηθηκε σωστα το σασμαν στο μοτερ??εχω ακουσει για καταστροφη του απο λαθος τοποθετηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 το mechatronic δεν λυνει το προβλημα αν διαβασεις στο λινκ που σου εστειλα γραφουν οτι βγηκε νεος πολυδισκος συμπλεκτης που μαλλον ισχυει γιατι πρωτα η VW ειχα δωσει εντολή να μην αλλαζει καμια αντιπροσωπεια πολυδισκο συμπλεκτη γιατι δεν λυνει το προβλημα,οσοι πηγαιναν πιο παλια τους ελεγαν οτι δεν μπορουμε να κανουμε κατι,πλεον μερικα παιδια που πηγαν ξανα τους ειπε οτι αρχισαν οι αλλαγες σε πολυδισκο συμπλεκτη σε οσους ειχαν θεμα με νεο βελτιωμενο....τωρα αν ειναι αληθεια δεν ξερω,παντως σε ξενα φορουμ που εχουν το ιδιο θεμα δεν εχει γραφτει κατι.. Περνα μια βολτα απο αντιπροσωπεια ρωτα και ενημερωσε και εμας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@riosgti Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 Παιδιά νομίζω υπάρχει επιτέλους update λογισμικού του σασμάν και λύνεται το πρόβλημα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Καλημερα σε ολους και καλη χρονια.Μολις μπηκε το 2012 και ειπα οτι μετα την αλλαγη του μοτερ που εγινε στα 8200km θα ημουν οκ.Στα 10800km αναψε η ενδειξη για χαμηλη σταθμη λαδιου,συμπληρωσα μονος μου ενα 1,2lt λαδι δλδ αναλογια 460ml/1000km περιπου.Δε το θεωρησα σημαντικο αφου το μοτερ ειναι σχεδον αστρωτο και το αμαξι κινειται πολυ μεσα στην πολη οποτε ειναι λογικη μια αυξημενη καταναλωση.Το προσπερναμε αυτο.Σημερα το πρωι μπηκα να παω σε μια δουλεια,το αφησα κανα 2 λεπτα να ζεσταθει και ξεκινησα οπως παντα,χαλαρα δηλαδη για την δουλεια μου.Πριν λιγο ομως σε καναδυο σταματα ξεκινα και ενω μοτερ και σασμαν ηταν σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας πριν βαλει το dsg απο 1η 2η οπως εκανε παντα ενιωσα εντονο τρεμουλο σε ολο το αυτοκινητο σαν να αρνουταν το σασμαν να βαλει 2η,το ειχε ξανακανει 3-4 φορες με το παλιο μοτερ αλλα ποτε τοσο εντονα..κατα την γνωμη μου μετα απο 12000km σχεδον το dsg εχει γινει λιγο αποτομο και νευρικο στις αλλαγες 1-2-3,σα να πατιναρει κανει πραγμα που το θεωρω λιγο δυσκολο...Εχει αντιμετωπισει κανεις παρομοιο προβλημα??Υπαρχει περιπτωση να χρειαστω αλλαγη dsg? Aπό αυτό το τρέμουλο έχουμε χάσει τον ύπνο μας αρκετοί.. Πήγαινε στην αντιπροσωπεία ανέφερε ακριβώς αυτό και νομίζω πως θα πλέον θα βρεις την άκρη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfius Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Μια βασικη ρυθμιση στο DSG πρεπει να γινεται καθε φορα που : αλλαζει κινητηρας ή αλλαζει DSG ή αλλαζει mechatronic ή αποσυνδεεται η μπαταρια (ή εχει χαμηλη ταση <11.5 V στους πολους). Μετα απο την βασικη και 10 οδηγικους κυκλους επανερχεται σε βελουδινες αλλαγες. Το κανεις και μονος σου με ενα vagcom. Αυτο για τα κομπιασματα. Εαν υπαρχει λειτουργικο προβλημα τωρα αυτο ειναι λλο πραγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...