sodimitris Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 διαπιστωσα οτι το αμαξι μου χανει νερα,περνωντας σημερα απο την αντιπροσοπια το εβαν στο ανεβατοριο το εψαξαν και μου ειπαν οτι χανει απο το ιντερκουλερ και μαλιστα μου ζητησαν 150ευρω. και ρωταω απο ποτε περναει νερο στο ινερκουλερ?αν ναι υπαρχει καπια πιο οικονοκη λυση στι να μου επισκευασουν αυτο?μηπως συμφερει να αγορασω ενα μεαχειρισμενο και να το ριξωμονς μου πανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 τώρα μπορει να πω βλακεία : το 122αρι έχει υδρόψυκτο i/c , στα 140,160,170αρια είναι αερα- εσυ 140αρι δεν έχεις; μήπως σου ειπαν από το ψυγειο που ειναι πισω απο το i/c? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted January 19, 2012 Author Report Share Posted January 19, 2012 140 εχω,και ναι μου ειπαν ιντερκουλερ!!κολησα και του λεω σιγουρα?και βεβα μου λλει περναει νερο και εκει...τι να πω ρε παιδια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 140 εχω,και ναι μου ειπαν ιντερκουλερ!!κολησα και του λεω σιγουρα?και βεβα μου λλει περναει νερο και εκει...τι να πω ρε παιδια? απο τα κολαρα του ιντερκουλερ ΔΕΝ περναει νερο,αν ειναι δυνατον...πατατα σου ειπε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted January 19, 2012 Author Report Share Posted January 19, 2012 ρε παιδια ναι και εγω αυτο δεν μπορω να καταλαβω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 η διαρροη συνεχιζεται μιας και δεν το εφτιαξα επειδη χανει πολυ λιγο,επειδη ομως δεω μπορω να το βλεπω αλλο,πηρα τηλ στην αντιπροσωπεια που το ειχαν δει και διευκρινισε μου του λεω απο που χανει νερο,μου λεει ουτε απο το ψυγειο του νερου,ουτε απο το intercooler αλλα χανει απο το ψυγειο του λαδιου,και μαλιστα μτου λεω λαδιου και περναει νερο,ναι μου λεει περναει και νερο εκει.πρωτων ειναι σωστο αυτο που μου λεει?δευτερον που ειναι αυτο το ψυγειο?4 εχει το μαξι?αλλο του νερου αλλο του ac αλλο το intercooler και αλλο του λαδιου που λεει αυτος?ελυσα την ποδια να ριξω και εγω μια ματια και διακρινω πως νερο απο μπροστα στα ψυγεια δεν χανει καπου,το νερο ερχεται καπου απο το κομπρεσερ του ac το δυναμο απο κ<απου εκει πισω...για να δω γνωμες ρε παιδια γτ θα το φτιαξω μονος μου γτ τα 150 ευρα που μου ζητησαν δεν υπαρχουν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 Και εγώ είχα διαρροή και το έφτιαξα μόνος μου. Το θέμα είναι να βρείς από πού χάνει. Εχεις καταλάβει την ποσότητα που χάνεις ? Εχεις κυλίδες κάτω από το αμάξι ? Αν ναι, τι χρώμα έχει το υγρό? Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 (edited) χανω περιπου ενα ποτιρι του νερου την εβδομαδα,φυσικα και ειναι κοκκινο το υγρο...g12plus..με τι το εφτιαξες?τι υλικο?το ψυγειο σου ειχε χασει?υπαρχει ψυγειο λαδιου που περναει νερο απο εκει μεσα?αν ναι που ειναι? Edited February 19, 2012 by sodimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 χανω περιπου ενα ποτιρι του νερου την εβδομαδα,φυσικα και ειναι κοκκινο το υγρο...g12plus..με τι το εφτιαξες?τι υλικο?το ψυγειο σου ειχε χασει?υπαρχει ψυγειο λαδιου που περναει νερο απο εκει μεσα?αν ναι που ειναι? Την δική μου περίπτωση την έχω περιγράψει αναλυτικά. Διάβασέ την στο παρακάτω link και ξεκίνα από το διάγραμμα ροής http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=49559&view=findpost&p=476562 Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 (edited) λοιπον,υπαρχει τετιο ψυγειο το οποιοειναι λαδιου και γυρο απο αυτο να το πο απλα κανει κυκλωμα νερο για να το ψυχει,αποτι εμαθα επεισης ειναι ενδιαμεσα κορμος και δυναμο-ac κομπρεσορ.το μονο που θελω αν ξερει καπιος να μου πει ειναι αν οντως ειναι εκει ετσι ωσθε να βγαλω δυναμο και κομπρεσερ ή θελει και τουρβινα εξω? @rouleman το fsi δεν εχει τετοιο ψυγειο μιας και δεν ειναι τουρμπο..μονο οι τουρμπο κινητηρες εχουν τετοιο ψυγειακι λογο υψιλων θερμοκρασιων..για πειτε μου που ειναι........ να το κανω και how to??????? Edited February 19, 2012 by sodimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 λοιπον,υπαρχει τετιο ψυγειο το οποιοειναι λαδιου και γυρο απο αυτο να το πο απλα κανει κυκλωμα νερο για να το ψυχει,αποτι εμαθα επεισης ειναι ενδιαμεσα κορμος και δυναμο-ac κομπρεσορ.το μονο που θελω αν ξερει καπιος να μου πει ειναι αν οντως ειναι εκει ετσι ωσθε να βγαλω δυναμο και κομπρεσερ ή θελει και τουρβινα εξω? @rouleman το fsi δεν εχει τετοιο ψυγειο μιας και δεν ειναι τουρμπο..μονο οι τουρμπο κινητηρες εχουν τετοιο ψυγειακι λογο υψιλων θερμοκρασιων..για πειτε μου που ειναι........ να το κανω και how to??????? Εισαι σιγουρος γι'αυτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 ετσι μου ειπαν!!παιδια για να βγει αυτο θελει και το φιλτρο βγαλσιμο?να σας το κανω How to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 Aυτοι που στο ειπαν μαλλον δεν εχουν δει τι τεχνολογια εχει το fsi για την κατηγορια των ατμοσφαιρικων μοτερ που ανηκει.. Θα την ζηλευαν πολλα τουρμπατα... Στο θεμα σου φυσικα αν κανεις ενα how to θα το εκτιμησουν πολλοι και ισως βοηθησεις πολλους.... Καταρχην ειδες απο που ακριβως χανει ή θα τα ξηλωσεις αδικα; Αυτο φαινεται ευκολα οπως ειπε ο Costas ακολουθωντας τις "γραμμες" του κυκλωματος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 το ειδαν στην αντιπρωσοπεια και μου το ειπαν κ μαλιστα ο ενας μηχανικος ειναι φιλαρακι δλδ δν μου λεει μουφα... οσο τεχνολογεια να εχει τo fsi ευτυχος το πουλησα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 Το ποιό σημαντικό είναι να εντοπίσεις την διαρροή. Ούτε τα 150 ευρώ να έχεις στο μυαλό σου αλλά ούτε το howto. Διερεύνησε προσεκτικά και διπίστωσε πρώτα την βλάβη. Η τεχνική είναι να πρεσσάρεις αέρα 1 bar από το δοχείο ψυκτικού υγρού και να προκαλέσεις την διαρροή. Τα ψυγεία δεν χαλούν από μόνα τους. Συνήθως τα κολάρα και οι σύνδεσμοι είναι που προκαλούν διαρροές, ενώ τα ψυγεία χαλούν από κτυπήματα ή έντονους κραδασμούς. Καλό θα είναι διαβάσεις πρώτα τον εργοστασιασκό οδηγό για τις βλάβες και συναρμολόγηση / αποσυναρμολόγηση κυκλώματος ψύξης. Εαν δεν έχεις τα εργαλεία ή τις γνώσεις ή την διάθεση, άστο καλύτερα να το αναλάβει ένας τεχνικός ειδικού συνεργείου. Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 εργαλειο γνωσεις διαθεση χωρος παρνα υπαρχουν.....τον εργοστασιακο οδηγο τον βρισκω και online Καπου?το how to θα το κανω,θελω να κανω how to με μηχανικα μερη...εχω κανει ειδη αλλαγη αντλιας νερου που εχει και το μαγνητηκο του κομπερεσορα επανω να βοηθησω μελη μιας αι ειναι συνηθησμενη ζημια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 λοιπον,υπαρχει τετιο ψυγειο το οποιοειναι λαδιου και γυρο απο αυτο να το πο απλα κανει κυκλωμα νερο για να το ψυχει,αποτι εμαθα επεισης ειναι ενδιαμεσα κορμος και δυναμο-ac κομπρεσορ.το μονο που θελω αν ξερει καπιος να μου πει ειναι αν οντως ειναι εκει ετσι ωσθε να βγαλω δυναμο και κομπρεσερ ή θελει και τουρβινα εξω? @rouleman το fsi δεν εχει τετοιο ψυγειο μιας και δεν ειναι τουρμπο..μονο οι τουρμπο κινητηρες εχουν τετοιο ψυγειακι λογο υψιλων θερμοκρασιων..για πειτε μου που ειναι........ να το κανω και how to??????? Ασφαλώς και έχουν και ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα ψυγείο λαδιού. Καλά σου τα είπαν. Φυσιολογικά δεν περνάει νερό μέσα από το ψυγείο λαδιού ! Είναι λογικό ότι δεν μπορεί να γίνει ανάμειξη λαδιού νερού. Δουλεύει όπως σου το περιγράψανε. Σαν ψύκτρα. Όταν έχει διαρροή στο ψυγείο λαδιού συνήθως περνάει και λάδι στο δίκτυο του νερού. Παρατήρησε στο παγούρι νερού για ίχνη λαδιού, αν είναι πρόσφατο το φαινόμενο. Αν είναι παλιό και υπήρχε αυτού του είδους η διαρροή θα το είχες καταλάβει με άσχημο τρόπο μάλλον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 (edited) οχι ουτε ιχνος λαδιου στο νερο,το θεμα ειναι αν πρεπει να βγει δυναμο και κομπεσορας η τουρμπινα.....εκεινο σκευτομαι...Για το how to τι λες passater? Edited February 19, 2012 by sodimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 οχι ουτε ιχνος λαδιου στο νερο,το θεμα ειναι αν πρεπει να βγει δυναμο και κομπεσορας η τουρμπινα.....εκεινο σκευτομαι...Για το ηος το τι λες? Δε γνωρίζω τη "διαρρύθμιση" στο TSI. Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το "ηος"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 BPY - 2.0L - Cooling https://rapidshare.com/files/804505481/Cooling_system_components_bpy_2L.pdf Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 κωστα σε ευχαριστω πολυ για τον κοπο καο τον χρονο σου,στο ειπε και το μελος passater διαπιστωσες οτι το fsi δεν εχει ψυγειακι λαδιου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 Δεν θελω να επεκταθουμε σε offtopic σχολια.. Αλλα για αλλη μια φορα το fsi εχει ψυγειο λαδιου κι αυτο λογω της πολυστροφιας του ωστε να διασφαλιστει η ρυθμιση του εκκεντροφορου εισαγωγης σε ολο το φασμα στροφων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 και εγω δεν θελω,ουτε βεβαια επημενω απο εμπειρια μου σου λεω οτι οσο ειχα φσι δεν ειδα κατι τετιο,δεν επειμενω ομως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...