Jump to content
dim.gti

Εντονο Τρεμουλο Σε Cold Start Polo Gti 6R

Recommended Posts

καλημερα σας,

εδω και λιγο καιρο εχω αυτο το συμπτωμα στο αμαξι οταν το βαζω μπροστα και ειναι εντελως κρυο.οταν δουλευει στις 1000-1200 σαλ ειναι πολυ εντονο.οταν πεσει στις 750 περιπου το κανει με καποιες διακοπες.μετα οταν αρχιζει και ζεσταινεται δε κανει κιχ.εχω 14000χλμ και το αμαξι φυλασσεται σε κλειστο γκαραζ οποτε δε νομιζω οτι φταινε οι πολυ χαμηλες θερμοκρασιες των τελευταιων ημερων.μηπως εχω misfires?το εχει παθει κανενας αλλος?

μακαρι να χω ενα vag com να το λογκαρω να δω τι παιζει

τα 14000 ειναι πολυυυυυ λιγα για να αρχισουμε με τετοια :getlost:

καθε γνωμη δεκτη.

ευχαριστω

Edited by δημ.gti
Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν να είναι λόγω ψύχους, αφού κι εμένα έκανε το δικό μου αντίστοιχα τρεμουλιάσματα. και είμαι στα 24.600 χλμ. Ίσως και να είναι και τίποτα υγρασίες στο όλο σύστημα, που δημιουργούνται από τη διαφορά θερμοκρασίας,

Το χειρότερο σενάρο είναι να φταίει η καδένα χρονισμοού, όπως διάβασα σε κάποιο φόρουμ του εξωτερικού. Και νομίζω ότι υπάρχει οδηγία για τους πρώτους 1.2Tsi (τουλάχιστο στα Skoda) για έλεγχο μέσω του ριθμού πλαισίου για πιθανή αλλαγή καδένας χρονισμού. Μου το επιβεβαίωσε η αντιπροσωπεία μου, αλλά ακόμη περιμένω απάντηση για το αν είναι μέσα και το δικό μου αυτοκίνητο.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

για τα 1.4 gti δεν εχω διαβασει κατι τετοιο μεχρι τωρα σε σχεση με αυτο..

και για το αν φταινε οι χαμηλες θερμοκρασιες το τελευταιο καιρο,δεν πιστευω να ειναι απο αυτο.το αμαξι μ ειναι μεσα σε κλειστο γκαραζ και οταν το βαζω μπροστα φαντασου το αμαξι δειχνει γυρω στους 12-17 βαθμους κελσιου.δε ξερω τι μπορει να συμβαινει.πλησιαζει το σερβις μου οποτε θα γινει ελεγχος και γιαυτο και ειδωμεν.. :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Ουπς!!! Με γεια τα μάτια (τα δικά μου). Ναι έχεις απόλυτο δίκιο για τα δικά σας δεν έχει ακουστεί τίποτε. Πάντως κι εγώ σε γκαράζ το έχω αλλά κατά καιρούς το κάνει και το δικό μου. Πιστεύω πως δεν είναι τίποτα πάντως,

Link to comment
Share on other sites

καλημερα σας, εδω και λιγο καιρο εχω αυτο το συμπτωμα στο αμαξι οταν το βαζω μπροστα και ειναι εντελως κρυο.οταν δουλευει στις 1000-1200 σαλ ειναι πολυ εντονο.οταν πεσει στις 750 περιπου το κανει με καποιες διακοπες.μετα οταν αρχιζει και ζεσταινεται δε κανει κιχ.εχω 14000χλμ και το αμαξι φυλασσεται σε κλειστο γκαραζ οποτε δε νομιζω οτι φταινε οι πολυ χαμηλες θερμοκρασιες των τελευταιων ημερων.μηπως εχω misfires?το εχει παθει κανενας αλλος? μακαρι να χω ενα vag com να το λογκαρω να δω τι παιζει τα 14000 ειναι πολυυυυυ λιγα για να αρχισουμε με τετοια :getlost: καθε γνωμη δεκτη. ευχαριστω

Από την εμπειρία μου στα 160άρια CAV: Αν εννοείς τον αρκετά πιο τραχύ ήχο που κάνει στο cold start (~1080rpm) είναι normal, λειτουργεί επίτηδες έτσι (cold start mode) για να ανέβει γρήγορα η θερμοκρασία του καταλύτη λόγω προδιαγραφών euro5, αλλά δεν το κάνει στις πολλές χαμηλές θερμοκρασίες (π.χ.5oC) για να μην αυξηθεί απότομα η θερμοκρασία καταλύτη και πάθει κάτι. Δηλαδή αν κάνει αρκετο κρύο, τότε ναι μεν θα πάει στις 1080rpm όταν είναι κρύος ο κινητήρας, αλλά θα ακούγεται normal σαν ήχος ο κινητήρας.

Link to comment
Share on other sites

συμπληρωσα λαδι που του ελειπε και εχει ηρεμησει κατα πολυ οσο αφορα το τρεμουλο.το μονο που κανει παντα σε cold start ειναι ενας συντονισμος,ενα κροταλισμα απο το χωρο του κινητηρα οταν δουλευει πανω απο 1000rpm.αυτο εννοεις φιλε pinion?

υγ.τον ηχο που αναφερω μου τον εκανε και το golf V που χα πριν το πολο

Link to comment
Share on other sites

ενα κροταλισμα απο το χωρο του κινητηρα οταν δουλευει πανω απο 1000rpm.αυτο εννοεις φιλε pinion?

Αν και δύσκολη η περιγραφή, θα έλεγα: Ακούγεται πιο "μπάσα" ο κινητήρας με αίσθηση ψιλοδιακοπών, και μερικές ψιλοτρέμει σαν να μην δουλεύει σωστά, για λίγο λιγότερο από 1 λεπτό, όπως λέει και ο φίλος Pechlis. Αυτό είναι ουσιαστικά διπλοί ψεκασμοί, γίνεται μόνο στην κρύα εκκίνηση όταν μπαίνει σε cold start mode. Μετά από λίγο σταματάει, αλλάζει ο ήχος του κινητήρα, ηρεμεί και πέφτουν οι στροφές στο φυσιολογικό. Το κάνουν και τα 122άρια και είναι λόγω euro5.

Το κροταλισματάκι/συντονισμός (σαν πολύ γρήγορο τικ-τικ-τικ) που λες δημ.gti, αν ακούγεται μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας τότε πιθανότατα είναι απλά η αντλία υψηλής που όταν είναι κρύα κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο, σε όλα τα TSI συμβαίνει αυτό. Αυτό το κάνει μόνο στο ρελαντί ή όταν πατάς γκάζι, όταν ρολάρεις (δλδ με ταχύτητα και να πέφτουν οι στροφές) πρέπει να σταματάει λογικά.

Όλα αυτά βέβαια έχουν να κάνουν και πώς αντιλαμβάνεται κανείς τους θορύβους, θέλω να πω άλλοι τα ακούν όλα αυτά πολύ, άλλοι καθόλου γιατί δεν δίνουν σημασία. Προσωπικά το ψειρίζω λίγο! :p

Link to comment
Share on other sites

Αν και δύσκολη η περιγραφή, θα έλεγα...

...Προσωπικά το ψειρίζω λίγο! :p

Όλα όσα περιγράφεις τα κάνει και το δικό μου που δεν είναι GTi, αλλά ένα απλό 1.2Tsi. Όλα όμως και μετά από 24.800 χλμ δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δύσκολη η περιγραφή, θα έλεγα: Ακούγεται πιο "μπάσα" ο κινητήρας με αίσθηση ψιλοδιακοπών, και μερικές ψιλοτρέμει σαν να μην δουλεύει σωστά, για λίγο λιγότερο από 1 λεπτό, όπως λέει και ο φίλος Pechlis. Αυτό είναι ουσιαστικά διπλοί ψεκασμοί, γίνεται μόνο στην κρύα εκκίνηση όταν μπαίνει σε cold start mode. Μετά από λίγο σταματάει, αλλάζει ο ήχος του κινητήρα, ηρεμεί και πέφτουν οι στροφές στο φυσιολογικό. Το κάνουν και τα 122άρια και είναι λόγω euro5.

Το κροταλισματάκι/συντονισμός (σαν πολύ γρήγορο τικ-τικ-τικ) που λες δημ.gti, αν ακούγεται μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας τότε πιθανότατα είναι απλά η αντλία υψηλής που όταν είναι κρύα κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο, σε όλα τα TSI συμβαίνει αυτό. Αυτό το κάνει μόνο στο ρελαντί ή όταν πατάς γκάζι, όταν ρολάρεις (δλδ με ταχύτητα και να πέφτουν οι στροφές) πρέπει να σταματάει λογικά.

Όλα αυτά βέβαια έχουν να κάνουν και πώς αντιλαμβάνεται κανείς τους θορύβους, θέλω να πω άλλοι τα ακούν όλα αυτά πολύ, άλλοι καθόλου γιατί δεν δίνουν σημασία. Προσωπικά το ψειρίζω λίγο! :p

ο ηχος ειναι αυτος στο βιντεο.το ανεβασα γιατι δε μπορω να το περιγραψω διαφορετικα :p

ΥΓ και γω ειμαι ψειρας μεχρι αηδιας :yes:

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που κανει ειναι διπλοψεκασμοι και ειναι και ο κομπρεσσορας το κανει και το scirroco ενος φιλου μου και ειναι πολυ ωραιο ακουστικα εδω το κανει εμενα το passat που ειναι 1.6 8ν και σκασιδια ταυτοχρονα και μπερδεματα απο την εξατμιση θα τραβηξω βιντεο και θα σας το δειξω.

Link to comment
Share on other sites

αυτος ο μεταλλλικος θορυβος απο που προερχεται ακριβως?και δε νομιζω να εχει σχεση με κομπρεσορα γιατι μου το κανε και και το golf V fsi που χα πριν...

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν εχω ακουσει ποτε μεταλικο θορυβο αυτο το τακ τακ μπορει να ειναι τα μπεκ μπορει να ειναι τα ωστηρια που ειναι υδραυλικα αλλα νομιζω οτι εχει να κανει με κομπρεσσορα μπορει να ειναι και το σπιραλ της εξατμισης και η καδενα επισης να ακουγεται.

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακουγεται το passat σε cold start και ειναι και ατμοσφαιρα και 8ν :

http://www.youtube.com/watch?v=OoeofVR2qpE&feature=youtu.be

απο τρεμουλο δεν θελετε να μπειτε μεσα να το νιωσετε λες και δουλευει με 1 κυλινδρο.

Link to comment
Share on other sites

στο βιντεο του φιλου δημ.gti οντως ακουω κατι περιεργο μεταλλικό... του φίλου με το passat ολα ακουγονται φυσιολογικα!

Εμενα 1.4 tsi 160hp κανει σκασιματα απο την εξατμιση πιο μπασο ηχο αλλα οχι μεταλλικους θορυβους!. Βεβαια εγω εχω θορυβους απο το DSG που κανει σαν τενεκες στις λακουβες και μου σπαει τα νευρα !

Link to comment
Share on other sites

Τον μεταλλικο τον κανει και του φιλου μου το 1.4 tsi 160 φυσιολογικο ειναι ετσι νομιζω εμενα στο passat ακουγεται το σπιραλ της εξατμισης παρα πολυ.

Link to comment
Share on other sites

φιλε σταυρο το δικο σου ακουγεται μια χαρα οντως!φτου φτου κιολας.υγειεστατο.

αυτος ο μεταλλικος θορυβος απ το δικο μου δε ξερω τι ρολο βαραει ομως..

ΥΓ the_winner σου εγγυωμαι οτι μετα απο καποιους μηνες δε θα το προσεχεις καν τον θορυβο απ το DSG.θα το συνηθισεις..

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου το ιδιο θεμα ειχα με το Golf GT Sport 140 μου. Εφταιγε τελικα η μονοδρομη βαλβιδα των αναθυμιασεων. Τραβα την και δες αν συνεχιζεις να εχεις κραδασμο.

Το ιδιο εκανε και το cupra μου στο πρωτο μοτερ και τελικα αλλαξαν μπεκ για να στρωσει. Αρχισε με το ευκολο.

EditQ τωρα ακουσα το βιντεακι σου. Μου ακουγεται για μπεκ. Εχεις και κραδασμους στην καροτσα?

Edited by Ulfius
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου το ιδιο θεμα ειχα με το Golf GT Sport 140 μου. Εφταιγε τελικα η μονοδρομη βαλβιδα των αναθυμιασεων. Τραβα την και δες αν συνεχιζεις να εχεις κραδασμο.

Το ιδιο εκανε και το cupra μου στο πρωτο μοτερ και τελικα αλλαξαν μπεκ για να στρωσει. Αρχισε με το ευκολο.

EditQ τωρα ακουσα το βιντεακι σου. Μου ακουγεται για μπεκ. Εχεις και κραδασμους στην καροτσα?

ναι..

τρεμει..

μπεκ? :shok:

μη λες τετοια κ ακουω τα κουπρα να σπανε λογω μπεκ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι φυσιολογικος αυτος ο θορυβος..στο λεω και απο το δικο μου Tsi 160 αλλα και απο του φιλου μου το polo gti που το εχω ακουσει και με -12 cold start ...

Αυτο το ΚΡΡΡ ΚΡΡΡ που ακουγεται ...εννοω...δες μηπως συντονιζει κανας σωληνας η βρισκει τιποτα στον ανεμιστηρα μπροστα

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Φίλε δημ.gti τον ίδιο θόρυβο κάνει κι εμένα, σε polo tsi. Μήπως είναι η καδένα; Τελικά το πήγες αντιπροσωπεία να δεις τί θα σου πούνε; Με την πρώτη ευκαιρία θα το πάω κι εγώ. Εκτιμώ πάντως πως είναι η καδένα.

Link to comment
Share on other sites

Παιζει να ειναι και καδενα δυστηχως...καλο θα ηταν να στειλετε ενα mail εαν ερθει καποια Recall να σας παρουν αμεσα .Γενικα μην το αφηνετε

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.