Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

johnmit24

Ρουλεμαν Δισκου.

Recommended Posts

Εχει τυχει σε κανεναν να ακούγεται το ρουλεμαν δισκου μετα απο 20.000κμ; η μηπως ειναι κατι αλλο;

Είσαι σίγουρος οτι ειναι το ρουλεμάν?

Μήπως ακούγεται ενα τρίξιμο κατά την πίεση του συμπλέκτη?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε εμένα αυτο ακούγεται !!!! τι σημαίνει και τι κάνουμε γιαυτο ?

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by Mdgeorge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχετικά με το τριξημο !! Θα χρειαστεί αλλαγη το συρματοσχοινο; Υπάρχει κίνδυνος να σπάσει ;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή όταν είσαι σε ρελαντί ακούς ένα συνεχόμενο θόρυβο (τύπου ελαφρύ κκκρρρρ ή χχχρρρρρ) και μόλις πατήσεις τον συμπλέκτη τότε αυτός ο θόρυβος σταματα, σωστά; Αν ναι τότε υπάρχει περίπτωση να είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη και αν το αλλάξεις τότε μάλλον μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα (ίσως και λιγότερα από αυτά στα οποία σου το παρουσίασε) θα ξαναεμφανιστεί.

 

Στο 106 που είχα, αυτό αλλάχτηκε όταν άλλαξα δίσκο - πλατώ και μετά από 10.000 περίπου επανήλθε, αλλά δεν ασχολήθηκα μαζί του αφού το αυτοκίνητο δούλευε μια χαρά μέχρι και τη στιγμή που το έδωσα μετά από 65.000 χλμ περίπου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αυτο ακριβός κανει καθώς και όταν ειναι σβηστο το αμάξι η δουλεύει, ακούω τριξημο όταν πετάω το συμπλεκτη ! Γιαυτο γίνεται κάτι η δε υπάρχει κίνδυνος ;

Edited by Mdgeorge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή όταν είσαι σε ρελαντί ακούς ένα συνεχόμενο θόρυβο (τύπου ελαφρύ κκκρρρρ ή χχχρρρρρ) και μόλις πατήσεις τον συμπλέκτη τότε αυτός ο θόρυβος σταματα, σωστά; Αν ναι τότε υπάρχει περίπτωση να είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη και αν το αλλάξεις τότε μάλλον μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα (ίσως και λιγότερα από αυτά στα οποία σου το παρουσίασε) θα ξαναεμφανιστεί.

 

Στο 106 που είχα, αυτό αλλάχτηκε όταν άλλαξα δίσκο - πλατώ και μετά από 10.000 περίπου επανήλθε, αλλά δεν ασχολήθηκα μαζί του αφού το αυτοκίνητο δούλευε μια χαρά μέχρι και τη στιγμή που το έδωσα μετά από 65.000 χλμ περίπου.

 

Εχμ!! Μισό... Αν μιλάμε για τη ντίζα του συμπλέκτη, έχω την εντύπωση ότι είναι αυτορυθμιζόμενη και δεν πάιρνει και πολύ επέμβαση, αλλά την αλλάζεις.

 

Το τρίξιμο που ακούς είναι σίγουρα από τη ντίζα ή μήπως είναι απλά από το πετάλ του συμπλέκτη που ίσως να στέγνωσε και να χρειάζεται λίγο σπρέυ στο ελλατήριο του; Δηλαδή αν βέλεις κάποιον να πατά το συμπλέκτη και είσαι έξω από το αυτοκίνητο θα ακούσεις το τρίξιμο; Γιατί αν εξωτερικά δεν ακούγεται, μάλλον είναι από το πετάλ.

 

Αλλά ακόμη κι αν είναι η ντίζα γιατί δεν το πάς μέχρι το συνεργείο να πάρεις μια άποψη; Ίσως να έπιασε βρωμιά και με λίγο φύσημα και κάποιο σπρέυ να φτιάξει.

 

Μη βαράς και ξέρω ότι ο χρόνος είναι περιορισμένος, ίσως περισσότερο περιορισμένος από τα χρήματα.

Κοίτα, αν είναι να σου σπάσει θα σου σπάσει κι ας μην κάνει ποτέ κανένα θόρυβο. Παθώς και μαθώς ο αδελφός του κουμπάρου μου που δυο τετράγωνα από το σπίτι του με το που πήγε να πατήσει το συμπλέκτη απλά το πετάλ έμεινε κάτω και δεν επανήλθε ποτέ. Το δε αυτοκίνητο... Audi A6 του 2002 με περίπου 90.000 χιλιόμετρα.

Edited by stratosg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγινε ! Ευχαριστω πολυ !! Περνάω απο το μηχανικό για έλεγχο !! Κ θα κοιτάξω κ το πενταλ!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από το μηχανικό να πας για τη ντίζα και παρεμπιπτώντος ρώτησε τον και για το ρουλεμάν. Αν κι ο δικός μου μηχανικός μου είχε πει ότι δεν χρειάζεται να αλλαχτεί ούτε στο Pug 106 1.4 αλλά ούτε και στο Fabia MK1 1.2 που ακουγόταν από τις 32.000 χλμ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή όταν είσαι σε ρελαντί ακούς ένα συνεχόμενο θόρυβο (τύπου ελαφρύ κκκρρρρ ή χχχρρρρρ) και μόλις πατήσεις τον συμπλέκτη τότε αυτός ο θόρυβος σταματα, σωστά; Αν ναι τότε υπάρχει περίπτωση να είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη και αν το αλλάξεις τότε μάλλον μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα (ίσως και λιγότερα από αυτά στα οποία σου το παρουσίασε) θα ξαναεμφανιστεί.

 

Στο 106 που είχα, αυτό αλλάχτηκε όταν άλλαξα δίσκο - πλατώ και μετά από 10.000 περίπου επανήλθε, αλλά δεν ασχολήθηκα μαζί του αφού το αυτοκίνητο δούλευε μια χαρά μέχρι και τη στιγμή που το έδωσα μετά από 65.000 χλμ περίπου.

Καλημέρα σε όλους. Να ρωτήσω. Επειδή εμφανίστηκε στον πατέρα μου ακριβώς αυτό (Passat 1.6 FSI 2006 - ~60000km) τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνει; Τον θόρυβο του τον επεσήμανε ο μηχανικός της καρέντα στην Αχαρνών όπου και το πήγε για service. Ο πατέρας μου δεν τον είχε προσέξει. Του είπε για κάποια χρήματα που σε εμένα που είμαι σχετικά άσχετος για τις τιμές της αγοράς μου φάνηκαν εξωφρενικά. Του είπε ότι δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το τι είναι ο θόρυβος αλλά μάλλον είναι ρουλεμάν και θα πρέπει να κατεβάσει σασμάν μόνο και μόνο για να το ελέγξει. 

Τι κάνουμε λοιπόν; Τι προτείνετε; 

Όταν το συνδέει ο μηχανικός στον υπολογιστή δεν θα πρέπει να υπάρχει κάποια ένδειξη που πράγματι να λέει ότι υπάρχει πρόβλημα;

Ευχαριστώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Να ρωτήσω. Επειδή εμφανίστηκε στον πατέρα μου ακριβώς αυτό (Passat 1.6 FSI 2006 - ~60000km) τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνει; Τον θόρυβο του τον επεσήμανε ο μηχανικός της καρέντα στην Αχαρνών όπου και το πήγε για service. Ο πατέρας μου δεν τον είχε προσέξει. Του είπε για κάποια χρήματα που σε εμένα που είμαι σχετικά άσχετος για τις τιμές της αγοράς μου φάνηκαν εξωφρενικά. Του είπε ότι δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το τι είναι ο θόρυβος αλλά μάλλον είναι ρουλεμάν και θα πρέπει να κατεβάσει σασμάν μόνο και μόνο για να το ελέγξει. 

Τι κάνουμε λοιπόν; Τι προτείνετε; 

Όταν το συνδέει ο μηχανικός στον υπολογιστή δεν θα πρέπει να υπάρχει κάποια ένδειξη που πράγματι να λέει ότι υπάρχει πρόβλημα;

Ευχαριστώ.

Το διαγνωστικό δυστυχώς δεν μπορεί να δείξει βλάβη στο ρουλεμάν.Τα χρήματα ελέγχου και αντικατάστασης που απαιτούνται στην αντιπροσωπεία είναι πράγματι πολλά.Μάλλον σε εξωτερικό συνεργείο πρέπει να γίνει ο έλεγχος και η αντικατάσταση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το διαγνωστικό δυστυχώς δεν μπορεί να δείξει βλάβη στο ρουλεμάν.Τα χρήματα ελέγχου και αντικατάστασης που απαιτούνται στην αντιπροσωπεία είναι πράγματι πολλά.Μάλλον σε εξωτερικό συνεργείο πρέπει να γίνει ο έλεγχος και η αντικατάσταση.

Χρειάζεται όμως ένας τέτοιος έλεγχος οπωσδήποτε κι ας είναι ανεπαίσθητος ο ήχος; Χωρίς να ξέρω καθόλου, το κατέβασμα σασμάν είναι εύκολη διαδικασία; Και πως μπορώ να ξέρω αν χρειάζεται οπωσδήποτε αλλαγή ή θα μου προτείνουν την αλλαγή για να βγάλουν χρήμα από έναν άσχετο;

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα, όπως σου είπε κι ο Professor, απλά πηγαίνεις το αυτοκίνητο σε ακόμη έναν (ή δυο αν θες) μηχανικό εκτός VW, αλλά θα ήταν καλύτερο (όχι όμως απαραίτητο) να είναι εξειδικευμένος σε αυτοκίνητα του ομίλου VAG κι απλά να του πεις να "ακούσει" το θόρυβο που παρατήρησες και να τον ρωτήσεις τι μπορεί να είναι. Οπότε θα βγάλεις μέσες άκρες και τα συμπεράσματά σου.

 

Επίσης για το ποιο είναι καλό συνεργείο... Ρωτάς κι εδώ αλλά και στον περίγυρώ σου κι αποφασίζεις. Μόνο μη ρωτήσεις εμένα γιατί είμαι από επαρχία και μάλλον δεν σε βολεύω... 700χλμ από Αθήνα.

 

Κατά τα άλλα δεν είναι ότι το καθημερινό να κατεβαίνει το κιβώτιο, αλλά φαντάζομαι πως κάπως έτσι θα γίνεται και η αλλαγή του συμπλέκτη,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατ'αρχήν η σκέψη είναι να πάει στο auto club στην Νέα Φιλαδέλφεια. Μετά βλέπουμε. Και τώρα η κρίσιμη ερώτηση: αν κάνει μονο αυτόν τον θόρυβο και τελικά οφείλεται στο ρουλεμάν πρέπει να γίνει αλλαγή με όποιο κόστος αυτό συνοδεύεται ή το αφήνω έτσι μέχρι που όμως; Μπορεί να μου κάνει μεγαλύτερη ζημιά ή να με αφήσει στην εθνική πχ; Στα θέματα του golf που βρήκα περισσότερες αναφορές, χωρις να ξέρω αν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα αφού είναι άλλο αμάξι, πολλοί λένε ότι το αφήνουν και απλά ανέχονται τον θόρυβο. Ζητάνε 400 ευρώ ρε παιδιά για να κατεβάσουν το σασμαν. Μόνο για τον έλεγχο δλδ 400 ευρώ στην καρέντα.

Edited by GiorgosVar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλο δεν είναι η αλλαγή να γίνει μαζί με το δίσκο πλατό

όταν φτάσουν τα χιλιόμετρα η όταν αρχίζει να πατηναρει ;

μιας και αν γίνει η αλλαγή μπορεί μετά απο λίγο καιρό μπορει να ξανακάνει θόρυβο ! Τι λέτε ;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλο δεν είναι η αλλαγή να γίνει μαζί με το δίσκο πλατό

όταν φτάσουν τα χιλιόμετρα η όταν αρχίζει να πατηναρει ;

μιας και αν γίνει η αλλαγή μπορεί μετά απο λίγο καιρό μπορει να ξανακάνει θόρυβο ! Τι λέτε ;;

 

Ενδεικτικό κόστος για αυτό που λέει ο φίλος από πάνω κάποιος; Συμφέρει να αλλάξεις δίσκο πλατό αν δεν έχει πρόβλημα; Και γιατί να ξανακάνει τον θόρυβο αφού θα αλλάξει ρουλεμάν;

Share this post


Link to post
Share on other sites

300 ευρώ δίσκο πλατό κ η εργασία ίδια ! Αν χαλάσει ο δίσκος ξανά άνοιγμα το σασμαν

Share this post


Link to post
Share on other sites

300 ευρώ δίσκο πλατό κ η εργασία ίδια ! Αν χαλάσει ο δίσκος ξανά άνοιγμα το σασμαν

300 ευρώ ρουλεμαν και δισκο πλατο και εργασια? αν μπορεις να το πεις εδω αλλιώς pm, σε ποιο συνεργείο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη Καρεντα αυτήν την τιμή είπαν, εκτός αν εννοούσαν εκτός της εργασίας ! Η τίποτε άλλο που δε κατάλαβα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη Καρεντα αυτήν την τιμή είπαν, εκτός αν εννοούσαν εκτός της εργασίας ! Η τίποτε άλλο που δε κατάλαβα.

Φιλε μου στην καρεντα στην αχαρνων του πατερα μου του ειπαν 400 ευρώ το κατεβασμα και ελεγχος σασμαν- μετα παμε στα 700-800 αν αλλαξει ρουλεμαν και μπορει να φτασει 1200-1500 για δισκο πλατο. Τρελαθηκαμε εντελως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ξαναγράφω (για τελευταία φορά).

 

Εγώ και στο Fabia και παλιότερα σε ένα 106 που είχα το άφησα ως είχε και δεν το άλλαξα. Για την ιστορία στο 106 είχα αλλάξει συμπλέκτη στις 57.000 χλμ γιατί το είχε μια κυρία και πατινάριζε άσχημα. Είχα πληρώσει τότε (2004) 250 ευρώ συνολικά σε εξειδικευμένο συνεργείο κι όχι στην αντιπροσωπεία. Περίπου στις 60.000 άρχισε να ακούγεται το ρουλεμάν του συμπλέκτη όπως μου είχε πει τότε ο μηχανικός. Ο ίδιος επέμεινε να μην το αλλάξω γιατί μετά από μερικές χιχλιάδες χιλιόμετρα θα ακουστεί πάλι. Τελικά το αυτοκίνητο πωλήθηκε το 2009 με 113.000 χλμ χωρίς να αλλάξω το ρουλεμάν, χωρίς να πατινάρει ο συμπλέκτης και χωρίς να παρουσιάσει κάποια δυσλειτουργία του σασμάν.

 

Το Fabia το πήρα κι εκείνο μεταχειρισμένο με 32.500 χλμ και ήδη ακουγοταν. Το πούλησα ένα χρόνο μετά (ένεκα κρίσης) με 37.500 χλμ χωρίς επίσης κανένα άλλο προβλημα.

 

Ο θόρυβος της περίπτωσής μου είναι ένα χρχρχρχρχρχρχρ το οποίο εξαφανιζόταν με το πάτημα του συμπλέκτη και στα δυο αυτοκίνητα. 

 

Όσο για το ποσό που σας ζήτησαν είναι εξωπραγματικό. Επιμένω να πάει το αυτοκίνητο κι αλλού και να επισημανθεί ο θόρυβος και να ζητηθεί η πιθανή αιτία του θορύβου. Δεν έχει σημασία αν πάτε σε αντιπροσωπεία ή σε εξωτερικό συνεργείο, αρκεί να πάτε για να πάρετε τιμές. Άλλωστε ένας μηχανικός που δεν είναι εντελώς χάλια, όπως το τρίο της γνωστής διαφήμισης που στο τέλος προτείνουν και format, λογικά θα το ακούσει εύκολα.

 

Χωρίς να έχω ασχολήθεί με συμπλέκτη για εμένα, νομίζω πως βαριά η αλλαγή θα κοστίζει 500 ευρώ συνολικά, δηλαδή ανταλλακτικά (δίσκο - πλατώ - βολάν) κι εργασία, εκτός όμως αντιπροσωπείας. Εικάζω πως μπορεί να είναι εκεί οι τιμές γιατί έψαξα ενδεικτικά τιμές για τέτοιο σετ (και μάλιστα μονής μάζας) για ένα φίλο που έχει ταξί (έχω ανοίξει και θέμα) , οπότε τα ανταλλακτικά έβγαιναν γύρω στα 300 ευρώ, πάντα τιμές που εμφανίζονται στο δίκτυο χωρίς καμία περαιτέρω επικοινωνία από μερους μου.

Edited by stratosg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε μου στην καρεντα στην αχαρνων του πατερα μου του ειπαν 400 ευρώ το κατεβασμα και ελεγχος σασμαν- μετα παμε στα 700-800 αν αλλαξει ρουλεμαν και μπορει να φτασει 1200-1500 για δισκο πλατο. Τρελαθηκαμε εντελως.

Το σετ θα το βρεις εκτός αντιπροσωπείας 200-250 ευρώ το πολύ sachs ή valeo φοράμε.Πρόσθεσε και 150 εργασία βαριά-βαριά.Άρα με 400 είσαι οκ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν. 

Έγινε αλλαγή δισκου-σασμαν-ρουλεμαν λογω τριβής αλλά KAI κάποιου ρουλεμάν (ή διπλού ρουλεμάν) μεσα στο σασμαν το οποίο λυθηκε. Η δουλειά έγινε στο Auto Club στην Νεα Φιλαδέλφεια. Σύνολο 960 ευρώ και πολύ καλή εξυπηρέτηση. Ένας κάποιος θόρυβος παραμένει αλλά όταν πατάς συμπλέκτη σιγά σιγά σβήνει ο θόρυβος κάτι που το χαρακτήρισαν φυσιολογικό λόγω της παλαιότητας του αμαξιού και των ανοχών του σασμάν. Ότι μας είπαν γράφω, μηχανικός δεν είμαι.

Αυτά.Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα παιδια για να μην ανοιγω αλλο θεμα θελω να με βοηθησετε λιγακι απο προχθες δεν μου παιρνει καλα τις ταχυτητες τι να κοιταξω τις ντιζες του λεβιε το τρομπακι του συμπλεκτη η το δισκοπλατο και πειτε μου αν ειναι δισκοπλατο τι να προτιμησω sachs luk valeo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πότε άλλαξες τελευταία φορά σετ συμπλέκτη??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...