freak107 Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 (edited) Καλησπέρα παιδια, Εχω μια ερωτηση. Είναι φυσιολογικό στο αμάξι, με πρόγραμμα, κάπου κοντά στις 2000 στροφές, να ακούγεται ξεφύσημα?? Στο εύρος του kompressor συμβαίνει αυτό και το αμάξι λες και κόβει. Παρεπιπτόντως αυτό συνέβαινε και προηγουμένως, αλλά ήταν εντονότερο το κόψιμο, μέχρι που ανακαλύψαμε πως το αμάξι ήθελε άλλη αντλία νερού, πράγμα που έγινε. Το αμάξι ανεβάζει κανονικότατα πίεση. Εκεί που συμβαίνει το ξεφύσημα, το αμάξι από πίεση 0.1-0.2, σε χαλαρό γκάζωμα, γυρνάει σε πιέση 0 ή και υποπίεση -0.1. Έχω ελέγξει το αμάξι, όσο είναι δυνατό, και δεν βλέπω να υπάρχει κάποια διαρροή. Παρεπιπτόντως, ξέχασα να αναφέρω πως στο αμάξι έχουν επίσης αλλαχθεί Ν75 και Ν249 (έχει μπεί η κλειστού τύπου της forge) Ευχαριστω Edited March 28, 2012 by freak107 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 ποιο προγραμμα εχεις??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Δεν ειμαι σιγουρος για τι πραγμα μιλας αλλα αν εννοεις την σκαστρα ειναι φυσιολογικο. Κ σε παρκαρισμα αν εισαι (κατω απο 2000σαλ) παλι θα ακουστει. Ειναι αναλογος το γκαζι που πατας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted March 29, 2012 Author Report Share Posted March 29, 2012 Custom πρόγραμμα έχω φίλε activious. Η σκάστρα όπως προανέφερα είναι της forge του κλειστού τύπου. Ακούγεται λες και έχεις κάπου κάτι τρύπιο. Κάτι τέτοιο. Αλλά δεν είναι κάτι τρύπιο. Τα έχω τριπλοελέγξει όλα. Όταν λες αναλόγως το γκάζι φίλε diMike τι εννοείς ακριβώς; Εγώ μιλάω για αργή, προοδευτική αύξηση της ταχύτητας του αμαξιού. Όχι με σταθερό γκάζι.Λίγο προοδευτικό αλλά πάντα αργά αργά. Στο απότομο γκάζι δεν καταλαβαίνω κατι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASLYBERIS Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Τελικα βρηκες ποια ηταν η αιτια που σου εριχνε την πιεση;το ιδιο προβλημα αντιμετοπιζω τωρα και εγω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 (edited) @ Ηλια, Το αμαξι πρεπει να του κανεις ενα scan για σφαλματα, μετα ενα leak test κυκλωματος πιεσης υποπιεσης και πιεσης να δεις διαρροες. Στη συνεχεια θα χρειαςτει ενα log εν κινησει ειναι απαραιτητο σε μερικα blocks, ωστε να δεις τι δεν παει καλα. Τα σφαλματα που σου εχουν προαναφερει ειναι ολα εξαιρετικα πιθανα. Τα log πρεπει να γινουν απο γνωστη. Καλα ξεμπερδεματα. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited March 6, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 παντως σε μισογκαζο ή προοδευτικο γκαζι ετσι κανει ο TSI με κομπρεσσορα στην αρχη σηκωνει πιεση και μετα σταδιακα πεφτει στο 0bar δεν βλεπω κατι το λαθος....:/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...