atheodor Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 Πρώτον για να μοιραστώ την εμπειρία μου, δεύτερον για να κράξω τα λαμόγια εξουσιοδοτημένα συνεργεία και τρίτον για όποιον έχει ή μπορεί να έχει αντίστοιχο πρόβλημα και μπορεί να τον γλιτώσω από χρόνο και χρήμα. Η ιστορία έχει ως εξής: Έχω ένα TSI 140 GT Sport DSG 08 με 60.000. Από τότε που πήρα το αμάξι (1μιση μήνας τώρα) έκανε περιστασιακά, και όταν λέω περιστασιακά εννοώ 3-4 φορές σε 1200km, σκορτσαρίσματα-τραντάγματα στις 1800-2200 στροφές. Τα ερμήνευσα ως Missfires (σωστά όπως αποδεικτικε αργότερα) και κατηγόρησα την άτιμη 95αρα που βάζω λόγω κρίσης. Τις τελευταίες 4 μέρες έγιναν πιο έντονα, δηλαδή τουλάχιστον 5 φορές σε 50km διαδρομή οπότε ανησύχησα χωρίς όμως να μπορέσω να εντοπίσω το πρόβλημα. Σε μία ανηφόρα λοιπόν το στιγμιαίο τρανταγμα έγινε 4 φορές συνεχόμενα και αναβόσβησε το check engine για 10 δευτερόλεπτα, οπότε μόλις έφτασα σπίτι φόρτωσα VAG-COM να δω τι παίζει μιας και επιτέλους είχα μια βλάβη ώστε να γίνει πιο συγκεκριμένη η αιτία του προβλήματος. Ο κωδικός βλάβης ήταν "PO304 Αναγνωρίστηκαν ατέλειες καυσης σποραδικά στον κύλινδρο 4". Εφόσον το πρόβλημα ήταν στον κύλινδρο 4 υπέθεσα κατευθείαν πολλαπλασιαστή μιας και αυτοί πολύ μας χαλάνε στα 5άρια, οπότε πριν αγοράσω καινούριο πολλαπλασιαστή έκαντα τράμπα τον 3 με τον 4 για να δώ αν η επόμενη βλάβη θα βγει στον 3. Για να μην τα πολυλογώ το αυτοκίνητο δούλευε μια χαρά, υπέθεσα ότι η φυσα δεν εκανε καλή επαφή πριν, μέχρι που το πρόβλημα επέστρεψε ανανεωμένο, με σταθερό Check Engine και πλέον το αυτοκίνητο να μην οδηγιέτε. Αν ανέβασα πάνω από 2200 τρανταζότανε σε σημείο που και χαλασμένο να μην ήταν θα χάλαγε εκείνη την στιγμή. Γυρνάω σπίτι στο VAG-COM σίγουρος ότι η βλάβη θα ήταν στον κύλινδρο 3 και έτοιμος να παραγγείλω πολλαπλασιαστή αλλά δυστιχώς ήταν στον 4 ξανά. Τελος πάντων, με τα πολλά τον βγάζω και κοιτάω το μπουζί του 4 το οποίο σύμφωνα με το Service Book και μετά από επιβεβέωση και τον Ρόρρη είχε αλλαχτεί στις 33.000km το 2009. To μπουζί ήταν κατάμαυρο και σύμφωνα με τον μηχανικό μου και λίγο google με το barcode ήταν το μαμίσιο του από το 2007. Μια τετράδα μπουζί ιωδίου (45 ευρώ σύνολο) διορθωσε το πρόβλημα και εκανε το αμαξι καλυτερο απο πριν. Επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που "ξεχνάνε" να αλλάξουν κάποιο ανταλλακτικό, το οποίο ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ από τον ιδιοκτήτη μπορώ να πω ότι έχω χάσει την εμπιστοσυνη μου στους αντιπρόσωπους VW στην Ελλάδα οι οποίοι ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος εις βάρος των πελατών τους και αδιαφορούν για την ποιοτητα των υπηρέσιων που προσφέρουν. Ελπίζω να βοήθησα και να μην κούρασα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 25, 2012 Report Share Posted April 25, 2012 Για αυτό πάμε μόνο σε συνεργεία που επιτρέπεται να είσαι παρόν στην αλλαγή. Απροβλημάτιστο από εδώ και πέρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted April 25, 2012 Report Share Posted April 25, 2012 . Μια τετράδα μπουζί ιωδίου (45 ευρώ σύνολο) διορθωσε το πρόβλημα και εκανε το αμαξι καλυτερο απο πριν. 4αδα μπουζί ιριδίου μάλλον θες να πεις; καλυτερα να έβαζες αυτα που προτείνει η vw για τον κινητήρα σου και όχι ιριδίου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted April 25, 2012 Report Share Posted April 25, 2012 Έχεις την απόδειξη του σέρβις από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη όπου λέει ότι πλήρωσε και αλλαγή μπουζί? Γιατί η vw προτείνει την αλλαγή τους στα 60,000χλμ.....(άσχετα αν οι περισσότεροι τα αλλάζουμε στις 30,000) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted April 25, 2012 Report Share Posted April 25, 2012 Πρώτον για να μοιραστώ την εμπειρία μου, δεύτερον για να κράξω τα λαμόγια εξουσιοδοτημένα συνεργεία και τρίτον για όποιον έχει ή μπορεί να έχει αντίστοιχο πρόβλημα και μπορεί να τον γλιτώσω από χρόνο και χρήμα. Η ιστορία έχει ως εξής: Έχω ένα TSI 140 GT Sport DSG 08 με 60.000. Από τότε που πήρα το αμάξι (1μιση μήνας τώρα) έκανε περιστασιακά, και όταν λέω περιστασιακά εννοώ 3-4 φορές σε 1200km, σκορτσαρίσματα-τραντάγματα στις 1800-2200 στροφές. Τα ερμήνευσα ως Missfires (σωστά όπως αποδεικτικε αργότερα) και κατηγόρησα την άτιμη 95αρα που βάζω λόγω κρίσης. Τις τελευταίες 4 μέρες έγιναν πιο έντονα, δηλαδή τουλάχιστον 5 φορές σε 50km διαδρομή οπότε ανησύχησα χωρίς όμως να μπορέσω να εντοπίσω το πρόβλημα. Σε μία ανηφόρα λοιπόν το στιγμιαίο τρανταγμα έγινε 4 φορές συνεχόμενα και αναβόσβησε το check engine για 10 δευτερόλεπτα, οπότε μόλις έφτασα σπίτι φόρτωσα VAG-COM να δω τι παίζει μιας και επιτέλους είχα μια βλάβη ώστε να γίνει πιο συγκεκριμένη η αιτία του προβλήματος. Ο κωδικός βλάβης ήταν "PO304 Αναγνωρίστηκαν ατέλειες καυσης σποραδικά στον κύλινδρο 4". Εφόσον το πρόβλημα ήταν στον κύλινδρο 4 υπέθεσα κατευθείαν πολλαπλασιαστή μιας και αυτοί πολύ μας χαλάνε στα 5άρια, οπότε πριν αγοράσω καινούριο πολλαπλασιαστή έκαντα τράμπα τον 3 με τον 4 για να δώ αν η επόμενη βλάβη θα βγει στον 3. Για να μην τα πολυλογώ το αυτοκίνητο δούλευε μια χαρά, υπέθεσα ότι η φυσα δεν εκανε καλή επαφή πριν, μέχρι που το πρόβλημα επέστρεψε ανανεωμένο, με σταθερό Check Engine και πλέον το αυτοκίνητο να μην οδηγιέτε. Αν ανέβασα πάνω από 2200 τρανταζότανε σε σημείο που και χαλασμένο να μην ήταν θα χάλαγε εκείνη την στιγμή. Γυρνάω σπίτι στο VAG-COM σίγουρος ότι η βλάβη θα ήταν στον κύλινδρο 3 και έτοιμος να παραγγείλω πολλαπλασιαστή αλλά δυστιχώς ήταν στον 4 ξανά. Τελος πάντων, με τα πολλά τον βγάζω και κοιτάω το μπουζί του 4 το οποίο σύμφωνα με το Service Book και μετά από επιβεβέωση και τον Ρόρρη είχε αλλαχτεί στις 33.000km το 2009. To μπουζί ήταν κατάμαυρο και σύμφωνα με τον μηχανικό μου και λίγο google με το barcode ήταν το μαμίσιο του από το 2007. Μια τετράδα μπουζί ιωδίου (45 ευρώ σύνολο) διορθωσε το πρόβλημα και εκανε το αμαξι καλυτερο απο πριν. Επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που "ξεχνάνε" να αλλάξουν κάποιο ανταλλακτικό, το οποίο ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ από τον ιδιοκτήτη μπορώ να πω ότι έχω χάσει την εμπιστοσυνη μου στους αντιπρόσωπους VW στην Ελλάδα οι οποίοι ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος εις βάρος των πελατών τους και αδιαφορούν για την ποιοτητα των υπηρέσιων που προσφέρουν. Ελπίζω να βοήθησα και να μην κούρασα. για αυτο παιδια μονοι μας οσο μπορουμε και οπιοι μπορουνε...εγω οτι μπορω το φτιαχνω μονος μου φυσικα εχω τον χωρο και τα εργαλεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted April 25, 2012 Report Share Posted April 25, 2012 Χμ, εμένα σε γνωστότατη αντιπροσωπεία, υποτίθεται πως θα μου άλλαζαν το φίλτρο λαδιού (μαζί με τα λάδια) και τελικώς μου άφησαν πίσω το παλιό φίλτρο, προφανώς γιατί ήταν σε καλή κατάσταση. Και μιλάμε για ένα αμάξι που έχει +50% της εργοστασιακής ιπποδύναμης... Αλλά δεν θα με ξαναδούν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atheodor Posted April 25, 2012 Author Report Share Posted April 25, 2012 (edited) 4αδα μπουζί ιριδίου μάλλον θες να πεις; καλυτερα να έβαζες αυτα που προτείνει η vw για τον κινητήρα σου και όχι ιριδίου Ναι προφανώς δεν έβαλα λαμπες . Όσο για τα μπουζί δεν ξέρω τι προτείνει η VW αλλά 2 εμπιστούς μηχανικούς μου που ρώτησα μου παν να πάρω ιριδίου για TSI και τα αγόρασα με βάση τον αριθμό πλαισίου το αυτοκινήτου στο οποίο η VW έδινε και απλά και ιριδίου. Έχεις την απόδειξη του σέρβις από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη όπου λέει ότι πλήρωσε και αλλαγή μπουζί? Γιατί η vw προτείνει την αλλαγή τους στα 60,000χλμ.....(άσχετα αν οι περισσότεροι τα αλλάζουμε στις 30,000) Δυστηχώς δεν έχω απόδειξη service αλλά επειδή ήταν στον δρόμο μου πέρασα από εκεί με την άδεια και καλά ότι έχασα το service book και μου δείξαν στο pc τους ότι έχει αλλαξει το αυτοκίνητο στο συγκεκριμένο συνεργείο. Τους ρώτησα και καλά αν θέλει μπουζί το αμάξι (αφού τα είχα αλλάξει και είχα διαγράψει τις βλαβες) και μου παν όχι ακόμα γιατί άλλαξε στις 33.000km. Περίεργο κιόλας γιατί εγώ στα αυτοκίνητα μου αλλάζω κάθε 30. Για αυτό πάμε μόνο σε συνεργεία που επιτρέπεται να είσαι παρόν στην αλλαγή. Απροβλημάτιστο από εδώ και πέρα. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, και το δικό σου το τερατάκι :-) Χμ, εμένα σε γνωστότατη αντιπροσωπεία, υποτίθεται πως θα μου άλλαζαν το φίλτρο λαδιού (μαζί με τα λάδια) και τελικώς μου άφησαν πίσω το παλιό φίλτρο, προφανώς γιατί ήταν σε καλή κατάσταση. Και μιλάμε για ένα αμάξι που έχει +50% της εργοστασιακής ιπποδύναμης... Αλλά δεν θα με ξαναδούν... Τουλάχιστον δεν στο χρέωσαν και δεν έγραψαν ότι το άλλαξαν. Αυτό ήταν το χειρότερο γιατί με δυσκόλεψε πολύ περισσότερο στο να εντοπίσω το πρόβλημα. Edited April 25, 2012 by atheodor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Οχι δεν κατάλαβες, μια χαρά το χρέωσαν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 27, 2012 Report Share Posted April 27, 2012 Εγω ακομα δεν αλλαξα ...εχω 50.000 ...και ειναι σε καλη κατασταση ...αλλα συντομα 1-2 μηνες θα γινει και αυτο μαζι με υγρα φρενων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...