Jump to content
Daniele

Πρόβλημα Κατά Την Εκκίνηση : Passat 1.4 Tsi

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

Πρόσφατα (13-1-12) αγόρασα (από ΕΤΕΑ Θεσσαλονίκη) το Passat του θέματος. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα πρόβλημα που μου παρουσίασε καθώς επίσης και την απάντηση της αντιπροσωπίας.

Τις τελευταίες μέρες λοιπόν μόνο κατά την εκκίνηση του κινητήρα και μόνο όταν ήταν κρύος για λίγα δευτερόλεπτα ο κινητήρας δούλευε πάνω από τις 1100 στροφές και με διακοπές (σαν να μπουκώνει άλλοτε έντονα και άλλοτε ελάχιστα). Μετά από λίγα δευτερόλεπτα επανερχόταν σε κανονική λειτουργία. Σε κατάσταση πορείας δεν εμφάνιζε κανένα πρόβλημα.

Το πήγα την Δευτέρα (χθές) από βραδύς για να γίνει έλεγχος την επομένη (Τρίτη), σήμερα. Μου τηλεφώνησαν λοιπόν και μου είπαν ότι κατά τον διαγνωστικό έλεγχο έδειξε βλάβη ο αισθητήρας λαδιού, ο οποίος παραγγέλθηκε σήμερα, αύριο τοποθετείται και αν όλα πάνε καλά θα παραλάβω και το αυτοκίνητο.

Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος από τους φίλους του φόρουμ έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο. Αν σε κάποιους όμως τύχει, αύριο θα ξέρω την απάντηση για το πρόβλημα και θα σας ενημερώσω.

Φιλικά

Ντανιέλε

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φίλε!!!

Δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο.Μακάρι να είναι σωστή η διάγνωση,να αντικατασταθεί το ανταλλακτικό και όλα να πάνε καλά. ;)

Link to comment
Share on other sites

Πες τους να σου αλλαξουν και μια βαλβιδα ψυχρης εκκινησης γιατι στο κανει οταν ειναι κρυο δεν φταιει ο αισθητηρας λαδιου εχεις αυξημενη καταναλωση καυσιμου?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας!

Καταρχήν ευχαριστώ τους φίλους παραπάνω που ανταποκρίθηκαν στο θέμα μου.

Σήμερα φίλε Σταύρο θα τους τηλεφωνήσω και θα τους αναφέρω την πρότασή σου. Όχι φίλε μου καμία αλλαγή στην κατανάλωση. Να αναφέρω όμως ότι ο θόρυβος του κνητήρα τα κρίσημα αυτά δευτερόλεπτα είναι πολύ πιο μπάσος, κάπως σαν να έχει φιλτροχοάνη ένα πράγμα.

Ελπίζω να έχει αίσιο τέλος αυτή η ιστορία.

Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ!

Φιλικά

Ντανιέλ

Edited by Daniele
Link to comment
Share on other sites

Πρίν λίγη ώρα παρέλαβα το αυτικίνητο. Αν και κρύο ξεκίνησε μια χαρά!!!

Φίλε Σταύρο αναφέρα και την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης αλλά ο μηχανικός είπε ότι δεν χρειαζόταν. Τέλος καλό όλα καλά!

Και πάλι σας ευχαριστώ όλους που ανταποκριθήκατε στο πρόβλημά μου!

Φιλικά

Ντανιέλ.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ φίλε Professor αλλα η χαρά μάλλον κράτησε λίγο.

Αφού έκανα λίγα χιλιόμετρα εντός πόλης μετά από μια ολιγόλεπτη στάση ξύπνησε ένας άλλος διάολος...

Όταν πήγα να εκκινήσω τον κινητήρα μου άναψε μια πορτοκαλί ένδειξη στην κεντρική οθόνη του ταμπλό που μου έλεγε ότι ο αισθητήρας λαδιού (αυτός που μου άλλαξαν σήμερα) δεν λειτουργούσε. Αυτή η ένδειξη αναβόσβησε για ένα λεπτό περίπου και μετά σταμάτησε. Οπότε αύριο πάλι με όρεξη στην αντιπροσωπεία, νωρίς - νωρίς.

Κάνω υπεράνθρωπες προσπάθειες για να παραμείνω ήρεμος και να μην τα βάλω με την αξιοπιστία της επένδυσής μου... :nea:

Link to comment
Share on other sites

Παίδες οι γερμαναράδες αποφάνθηκαν. Να αλλάξουμε το κατράν γιατί αυτό δείχνει εσφαλμένα δεδομένα. Επειδή όπως καταλαβαίνατε στην ΕΤΕΑ δεν μπόρεσαν να καταλάβουν το πρόβλημα, απευθύνθηκαν στο εργοστάσιο παραγωγής. Με την σειρά τους αυτοί τους είπαν ότι φταίει το κατράν και αμέσως στέλνουν καινούριο, το οποίο θα έρθει Ελλάδα σε 5 ημέρες περίπου.

Και αναρρωτιέμαι τώρα εγώ... Πως ένα εσφαλμένο κατράν μπορεί να επιρρεάσει την ομαλή λειτουργία του αυτοκινήτου μόνο κατά την εκκίνηση του κινητήρα, όταν αυτός είναι κρύος... Το κατράν δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα πολυόργανο αναγγελίας σημάτων και πληροφοριών που λαμβάνει από τον εγκέφαλο και διάφορους άλλους αισθητήρες. Πως στην ευχή να δεχτώ εγώ ότι αύτο το εσφαλμένο πολυόργανο φταίει και άμα το αλλάξω θα διορθωθούν όλα? Χώρια οι θόρυβοι και τα τριξίματα που θα επακολουθήσουν πολύ πιο σύντομα, μετά από τέτοιες επεμβάσεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ειλικρινά είμαι εκτός εαυτού. Μάλλον πρέπει να επικοινωνήσω άμεσα με μια πολύ καλά διακοσμημένη επιστολή προς ΕΤΕΑ και εργοστάσιο παραγωγής.

Λυπάμαι πολύ!

Υ.Σ1. Κρίμα είχα πολύ καλύτερη γνωμή για την VW.

Υ.Σ.2 Ούτε service δεν έχω προλάβει να το κάνω....

Link to comment
Share on other sites

Παίδες οι γερμαναράδες αποφάνθηκαν. Να αλλάξουμε το κατράν γιατί αυτό δείχνει εσφαλμένα δεδομένα. Επειδή όπως καταλαβαίνατε στην ΕΤΕΑ δεν μπόρεσαν να καταλάβουν το πρόβλημα, απευθύνθηκαν στο εργοστάσιο παραγωγής. Με την σειρά τους αυτοί τους είπαν ότι φταίει το κατράν και αμέσως στέλνουν καινούριο, το οποίο θα έρθει Ελλάδα σε 5 ημέρες περίπου.

Και αναρρωτιέμαι τώρα εγώ... Πως ένα εσφαλμένο κατράν μπορεί να επιρρεάσει την ομαλή λειτουργία του αυτοκινήτου μόνο κατά την εκκίνηση του κινητήρα, όταν αυτός είναι κρύος... Το κατράν δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα πολυόργανο αναγγελίας σημάτων και πληροφοριών που λαμβάνει από τον εγκέφαλο και διάφορους άλλους αισθητήρες. Πως στην ευχή να δεχτώ εγώ ότι αύτο το εσφαλμένο πολυόργανο φταίει και άμα το αλλάξω θα διορθωθούν όλα? Χώρια οι θόρυβοι και τα τριξίματα που θα επακολουθήσουν πολύ πιο σύντομα, μετά από τέτοιες επεμβάσεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ειλικρινά είμαι εκτός εαυτού. Μάλλον πρέπει να επικοινωνήσω άμεσα με μια πολύ καλά διακοσμημένη επιστολή προς ΕΤΕΑ και εργοστάσιο παραγωγής.

Λυπάμαι πολύ!

Υ.Σ1. Κρίμα είχα πολύ καλύτερη γνωμή για την VW.

Υ.Σ.2 Ούτε service δεν έχω προλάβει να το κάνω....

Aντί να ασχοληθούν σοβαρά με το πρόβλημα αρχίζουν οι μεσοβέζικες λύσεις.....

Και γω νομίζω ότι δεν είναι το καντράν.Κάτι άλλο είναι.Τι σχέση έχει το καντράν με την λειτουργία του κινητήρα κατά την εκκίνηση???

Καλό είναι να πας και από την 'αδερφή" αντιπροσωπεία της πόλης μας.Ίσως να βρουν τη λύση.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Professor με σθένος προσπάθησαν να με πείσουν ότι φταίει το καντράν.

Τώρα το να πάω και στην "αδελφή" αντιπροσωπεία δεν θα μου πουν κάτι διαφορετικό από την στιγμή που το αυτοκίνητο στην βάση δεδομένων της VW φαίνεται να έχει πρόβλημα στο καντράν πλέον. Τι να πω δεν ξέρω...

Φίλε Βασίλη, ειλικρινά, έδωσες την καλύτερη απάντηση!!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Professor με σθένος προσπάθησαν να με πείσουν ότι φταίει το καντράν.

Τώρα το να πάω και στην "αδελφή" αντιπροσωπεία δεν θα μου πουν κάτι διαφορετικό από την στιγμή που το αυτοκίνητο στην βάση δεδομένων της VW φαίνεται να έχει πρόβλημα στο καντράν πλέον. Τι να πω δεν ξέρω...

Δεν έχουμε λοιπόν τίποτα άλλο από το να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει.Κράτα μας ενήμερους.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω, α)την απάντηση της επιστολής που έστειλα στο εργοστάσιο παραγωγής & β) την αντικατάσταση του καντράν.

Σας ευχαριστώ για την βοήθεια και την ανταπόκρισή σας στο πρόβλημά μου.

Φιλικά

Ντανιέλ.

Link to comment
Share on other sites

έχω και εγώ το 1.4 tsi 2008 και πάντα απο τότε που το αγόρασα καινούργιο, πάντα στην εκκίνηση ο κινητήρας δουλεύει για 1-2 sec σε ψηλές στροφές (1100-1200) όταν είναι νορμάλ ο καιρός. Τον χειμώνα μπορεί να κάτσει για περισσότερα sec τόσο ψηλά και μετά απο λίγο πέφτει στις κανονικές στροφές (650-700) ...

Δεν νομίζω ότι το αυτοκίνητό σου έχει πρόβλημα...πιστεύω έτσι είναι η λειτουργία του συγκεκριμένου κινητήρα (ίσως και λόγω τούρμο) ...

Edited by JKalimer
Link to comment
Share on other sites

Aν διαβάσεις προσεκτικότερα το 1ο πόστ θα δεις ότι αναφέρει για διακοπές και μπούκωμα κατά την διαδικασία της κρύας εκκίνησης.Αυτό που αναφέρεις JKalimer είναι η νορμάλ λειτουργία και γίνεται σε όλους τους κινητήρες του γκρουπ.

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί που το πήρα για να έρθω στην δουλειά μου δούλεψε κανονικά, σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αρχίζω να αμφισβητώ τον εαυτό μου, μήπως είμαι υπερβολικός?

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί που το πήρα για να έρθω στην δουλειά μου δούλεψε κανονικά, σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αρχίζω να αμφισβητώ τον εαυτό μου, μήπως είμαι υπερβολικός?

Εγώ νομίζω ότι πρέπει να είσαι λίιιιιιιγο υπερβολικός... (σε σχέση και με την ποιότητα της βενζίνης που κυκλοφορεί)

και σε καμία περίπτωση δεν θα άφηνα κάποιους Έλληνες τεχνικούς να μου λύσουν το ταμπλό για να μου αλλάξουν καντράν σε 4 μηνών αυτοκίνητο...

Edited by JKalimer
Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι πρέπει να είσαι λίιιιιιιγο υπερβολικός... (σε σχέση και με την ποιότητα της βενζίνης που κυκλοφορεί)

και σε καμία περίπτωση δεν θα άφηνα κάποιους Έλληνες τεχνικούς να μου λύσουν το ταμπλό για να μου αλλάξουν καντράν σε 4 μηνών αυτοκίνητο...

Φίλε μου JKalimer, το ενδεχόμενο της ποιότητας της βενζίνης ήταν η πρώτη μου υποψία. Βάζω σε συγκεκριμένο βενζινάδικο, το ίδιο σύμπτωμα το παρουσιαζεί και με απλή αμόλυβδη και με 100άρα, και από διαφορετικό βενζινάδικο. Προφανώς την βενζίνη την αποκλείουμε. Λέγοντας υπερβολικός εννοούσα το γεγονός ότι δεν πάνε να του βάλουν και φωτιά, γιατί να στεναχωριέμαι, αφού έχει 2+2 χρόνια εγγύηση....

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Daniele θα συμφωνησω με τον Jkalimer οτι ετσι πρεπει να δουλευει ο συγκεκριμενος κινητηρας.Και στο δικο μου(tsi 1.4) κανει αυτα που αναφερεις.Δηλαδη κατα την εκκινηση τις περισσοτερες φορες δουλευει στις 650 στροφες ενω καποιες αλλες ανεβαζει 1100 στροφες, ο ηχος του κινητηρα ειναι πιο μπασος και νιωθω καποιες μικροδιακοπες για 5-10 δευτερολεπτα περιπου και μετα στρωνει.Και εγω οταν ανεβασε πρωτη φορα στροφες παραξενευτηκα.Τωρα μετα απο ενα χρονο βλεπω οτι μαλλον ειναι φυσιολογικο.Οσον αφορα την αλλαγη καντραν πιστευω οτι δεν εχει καμια σχεση αφου αυτο εμφανιζει δεδομενα!Πες τους να το περασουν σε μενα που τρεμει ο δεικτης του ταχυμετρου μου και δεν μπορουν να βρουν γιατι!Οσον αφορα την απογοητευση σου για την VW δεν εισαι ο μονος.Οταν αγοραζεις ενα αμαξι πιο ακριβο απο αλλα της ιδιας κατηγοριας δεν περιμενεις οτι θα εχει προβληματακια απο την αρχη.Δεν ειναι ομως ετσι. Και στο φθηνοτερο και στο ακριβοτερο μπορει να βγει προβλημα.Οσον αφορα το αμαξι σου (που πιστευω οτι δεν εχει προβλημα) δες τα θετικα του στοιχεια (που πιστευω ειναι πολλα) και αν εχει και καποιο προβλημα θα λυθει.Δυστυχως η ευτυχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα.

Edited by zgr
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

Πρόσφατα (13-1-12) αγόρασα (από ΕΤΕΑ Θεσσαλονίκη) το Passat του θέματος. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα πρόβλημα που μου παρουσίασε καθώς επίσης και την απάντηση της αντιπροσωπίας.

Τις τελευταίες μέρες λοιπόν μόνο κατά την εκκίνηση του κινητήρα και μόνο όταν ήταν κρύος για λίγα δευτερόλεπτα ο κινητήρας δούλευε πάνω από τις 1100 στροφές και με διακοπές (σαν να μπουκώνει άλλοτε έντονα και άλλοτε ελάχιστα). Μετά από λίγα δευτερόλεπτα επανερχόταν σε κανονική λειτουργία. Σε κατάσταση πορείας δεν εμφάνιζε κανένα πρόβλημα.

Το πήγα την Δευτέρα (χθές) από βραδύς για να γίνει έλεγχος την επομένη (Τρίτη), σήμερα. Μου τηλεφώνησαν λοιπόν και μου είπαν ότι κατά τον διαγνωστικό έλεγχο έδειξε βλάβη ο αισθητήρας λαδιού, ο οποίος παραγγέλθηκε σήμερα, αύριο τοποθετείται και αν όλα πάνε καλά θα παραλάβω και το αυτοκίνητο.

Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος από τους φίλους του φόρουμ έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο. Αν σε κάποιους όμως τύχει, αύριο θα ξέρω την απάντηση για το πρόβλημα και θα σας ενημερώσω.

Φιλικά

Ντανιέλε

Όπως έγραψαν και άλλοι εδω μέσα, αυτό με τις στροφές σε κρύο είναι φυσιολογικό! Ο κύριος λόγος που γίνεται είναι για να "ζεσταθεί" ο καταλύτης-λάδι στο turbo κτλ... αν μπορώ να το πω με πολύ απλό τρόπο.

Σε κρύο καιρό ίσως κρατήσει παραπάνω δευτερόλεπτα από ότι σε ζεστό καιρό.

Don't Worry, Be Happy!

Link to comment
Share on other sites

Όπως έγραψαν και άλλοι εδω μέσα, αυτό με τις στροφές σε κρύο είναι φυσιολογικό! Ο κύριος λόγος που γίνεται είναι για να "ζεσταθεί" ο καταλύτης-λάδι στο turbo κτλ... αν μπορώ να το πω με πολύ απλό τρόπο.

Σε κρύο καιρό ίσως κρατήσει παραπάνω δευτερόλεπτα από ότι σε ζεστό καιρό.

Don't Worry, Be Happy!

Εντάξει παίδες ας δεχτούμε ότι όπως συμπεριφέρεται κρύο είναι φυσιολογικό!

Από τότε που αλλάξαμε τον αισθητήρα λαδιού πολλές φορές που θα το βάλω μπροστά αναβοσβήνει η πορτοκαλί ένδειξη που υποδηλώνει βλάβη στο σύστημα λαδιού και με ζητά επίσκεψη στο συνεργείο. Πριν αλλάξομε τον αισθητήρα ουδέποτε μου άναψε τέτοια ένδειξη. Σήμερα μου τηλεφώνησαν από την ΕΤΕΑ ότι το καντράν ήρθε και την Πέμπτη να πάω να μου το αλλάξουν. Δυστυχώς οι γερμαναράδες ακόμη δεν μου έχουν απαντήσει στην επιστολή που τους έστειλα....

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει παίδες ας δεχτούμε ότι όπως συμπεριφέρεται κρύο είναι φυσιολογικό!

Από τότε που αλλάξαμε τον αισθητήρα λαδιού πολλές φορές που θα το βάλω μπροστά αναβοσβήνει η πορτοκαλί ένδειξη που υποδηλώνει βλάβη στο σύστημα λαδιού και με ζητά επίσκεψη στο συνεργείο. Πριν αλλάξομε τον αισθητήρα ουδέποτε μου άναψε τέτοια ένδειξη. Σήμερα μου τηλεφώνησαν από την ΕΤΕΑ ότι το καντράν ήρθε και την Πέμπτη να πάω να μου το αλλάξουν. Δυστυχώς οι γερμαναράδες ακόμη δεν μου έχουν απαντήσει στην επιστολή που τους έστειλα....

Κάποιος με Vag-Com στη Θεσσαλονίκη ας βοηθήσει λίγο τον άνθρωπο αυτό γιατί μάλλον τον κοροϊδεύουν! Έναν έλεγχο να σου κάνουν για το τι βλάβες έχει καταγράψει ο εγκέφαλος! Να σημειώσω ότι δεν φταίει πάντα το εξάρτημα που παρουσιάζει σφάλμα κατά το Vag-Com!!!

Είτε σου αλλάξανε αισθητήρα λαδιού (χωρίς να φταίει) και τον βάλλανε και λάθος ή προκαλέσανε άλλη ζημιά!!! Είτε δεν ξέρουν τι τους γίνεται!!!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι πρέπει να είσαι λίιιιιιιγο υπερβολικός... (σε σχέση και με την ποιότητα της βενζίνης που κυκλοφορεί)

και σε καμία περίπτωση δεν θα άφηνα κάποιους Έλληνες τεχνικούς να μου λύσουν το ταμπλό για να μου αλλάξουν καντράν σε 4 μηνών αυτοκίνητο...

4 βίδες είναι να βγάλει, δε θα κάνει επέμβαση ανοιχτής καρδιάς! Μέχρι και γω το έβγαλα στο δικό μου και μετά από 2,5 χρόνια δεν ακούγεται τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παίδες!

Να με συγχωρέσετε που άργησα να απαντήσω.

Τελκά 17-5 όπως ήταν προγραμματισμένο έγινε η αλλαγή του καντράν. Το πρόβλημα με τον αισθητήρα λαδιού διορθώθηκε. Σχετικά με την εν ψυχρώ λειτουργία του κινητήρα τόσο οι γερμανοί όσο και ο επίσημος εισαγωγέας της VW στην Ελλάδα (ΚΟΣΜΟΚΑΡ ΑΕ) (γραπτώς οι πρώτοι, τηλεφωνικά οι δεύτεροι) με διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Είναι μια απολύτως φυσιολογική συμπεριφορά του συγκεκριμένου κινητήρα.

Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι από κάτι φυσιολογικό βρήκαμε ένα σφάλμα το οποίο διορθώθηκε, όπως φαίνεται μέχρις στιγμής. Τυχερός μες στην ατυχία μου. Δεν πειράζει τέλος καλό όλα καλά!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς σε όλους όσους ανταποκριθήκατε στο πρόβλημά μου!

Επίσης ευχαριστώ τον κ. Βασίλη Βλασακίδη και τον κ. Γεώργιο Αγγελίδη από το τμήμα service της ΕΤΕΑ ΑΕ, την ΚΟΣΜΟΚΑΡ ΑΕ και τέλος τους κυρίους i.V. Holger Andres i. V. Maurizio Meloni από το τμήμα εξυπηρέτησης του εργοστασίου παραγωγής στο Wolfsburg.

Με εκτίμηση

Ντανιέλ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.