Jump to content
mariustulius

Πρόβλημα Σε Golf 1.6 Fsi

Recommended Posts

Καθότι καινούργιος στέλνω τους χαιρετισμούς μου και συνεχίζω με το πρόβλημα. Αγόρασα ένα golf 1.6 fsi μεταχειρισμένο (42.0000 χιλ/χλμ μοντ. 2005 ) από τον gratsia το οποίο εντός της εγγύησης παρουσίασε ένα πρόβλημα με το πενταλ του συμπλέκτη και το σασμάν, Το πήγα στην αντιπροσωπεία όπουν αφού το είδαν μου άλλαξαν κάποιο γρανάζι στο σασμαν και εν συνεχεία δίσκο πλατο και ρουλεμάν συμπλέκτη. Το αυτοκίνητο πήγαινε καλα μέχρι που πρίν μια βδομάδα στο ρελαντί άρχισε να κάνει ένα θόρυβο περιοδικό όχι συνεχή , ο οποίος αυξανόταν όταν άναβες το αιρκοντίσιον. Μόλις πατούσες τον συμπλέκτη ο θόρυβος σταματούσε. Αφού η εγγύηση είχε πλέον τελειώσει το πήγα στον δικό μου μηχανικό ο οποίος κατέβασε εκ νέου το σασμαν και αλλαξε και πάλι το ρουλεμαν του συμπλέκτη. Όμως ο ήχος που ανέφερα πιο πάνω συνεχίζει να ακούγεται ιδιαίτερα δε όταν η θερμοκρασάι του περιβάλλοντος ανεβαίνει πάνω από 30 βαθμούς κελσίου (το λέω γιατι γενικά το έχω σε κλειστό γκαάζ οπότε σπανίως το καίει ο ήλιος). Διάβασα μέσα στο φόρουμ για παρόμοιες περιπτώσες και κάποιοι λένε για ρουλεμάν συμπλέκτη και άλλοι για τρόμπα νερού. Έχει ποτέ κανείς αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και αν ναι σε τι οφειλόταν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Αν λες ένα τακ-τακ το οποίο ακούγεται στο ρελαντί δύσκολα θα διορθωθεί. Πολλοί έχουν προσπαθήσει και μετά απο λίγο επανέρχεται...

Link to comment
Share on other sites

Αν ο θόρυβος που ακούς είναι σαν κρρρρ το οποίο όταν πατάς συμπλέκτη χάνεται, είναι κατά 90% το ρουλμάν του συμπλέκτη κι όσες φορές κι αν το αλλάξεις μετά από μερικά χιλιόμετρα θα αρχίσει να ακούγεται και πάλι. Συμβαίνει σε πάρα πολλά αυτοκίνητα ανεξαρτήτου μάρκας.

Link to comment
Share on other sites

Σωστό αυτό που λές αλλά μετά την αλλαγή του ρουλεμάν του συμπλέκτη έκανα μόλις 40 χλμ και ο θόρυβος ακούστηκε ξανά, οπότε δεν μπορώ να πιστέψω πως χάλασε τόσο γρήγορα. Σήμερα θα το ξαναπάω συνεργείο.Αν μου βρεί τι είναι θα το μοιραστώ με το λοιπό forum .

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο ακριβώς έχω και εγω φιλε μου στο αμάξι μου απο τα πρωτα 5 χιλιάδες χλμ και έχοντας αλλάξει για δεύτερη φορα το ρολεμαν συμπλεκτη ελπίζω να μην ξανακούσει. Ο ήχος που ακούγα εγω είναι σαν τιτιβισμα, σαν να ακουμπαει μια φτερωτη κάπου και να ακούγεται το χτύπημα κάθε φορα που περνάει το φτερό απο το σημείο! Σταθερο και συνεχές δλδ. Αυτο για την τρομπα νερού δεν το έχω διαβάσει. Παντως εμένα τωρα πρέπει να παίζει να έχω και άλλο πρόβλημα γιατι ακούω κάτι ήχους σαν να κουνιέται μια κούνια αυτός ο σκουριασμενος ήχος που κανει δλδ, τον οποίο ακούω με πρώτη η όπισθεν και ανοιχτό παράθυρο. Δεν ξέρω ποιο πρόβλημα είναι χειρότερο και τι άλλο θα εμφανιστεί! Το αμάξι το χάρηκα 5000 χλμ απροβληματιστο. Μετα αρχίσαμε τα προβλήματα και πλέον συνεργείο κάθε λίγο και λιγάκι.

Edited by AlexkSeRRes
Link to comment
Share on other sites

Αν ο θόρυβος που ακούς είναι σαν κρρρρ το οποίο όταν πατάς συμπλέκτη χάνεται, είναι κατά 90% το ρουλμάν του συμπλέκτη κι όσες φορές κι αν το αλλάξεις μετά από μερικά χιλιόμετρα θα αρχίσει να ακούγεται και πάλι. Συμβαίνει σε πάρα πολλά αυτοκίνητα ανεξαρτήτου μάρκας.

φυσικά και κάνεις πλάκα ε? ενα ανταλακτικό που χαλάει όσες φορές και να το αλλάξεις δεν φτιάχνει ε? χμ....οκ...απλά ξανασκέψου το τι έγραψες...

και όπως έγραψα σε άλλο τοπικ αυτό είχα και γω και άλλαξα το ρουλεμαν του ΚΙΒΩΤΙΟΥ και μετα από 80.000κλμ είναι μια χαρά...

φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κάνω καμία πλάκα και το μόνο λάθος που έχει το μήνυμά μου είναι ότι παρέλειψα να βάλω πριν από τη λέξη χιλιόμετρα τη λέξη χιλιάδες. Εννοώντας λοιπόν μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, δηλαδή από 1.000 κι άνω. Ενδεικτικά στο 106 που είχα ο θόρυβος επανείλθε μετά απο 300 χλμ (αλλαγή στις 67.500χλμ) κι έγινε πιο έντονος μετά από 32.000χλμ ενώ στο Fabia που είχα το άλλαξα (αλλαγή στις 30.782 χλμ) και μετά από 7.000χλμ που πούλησα το αυτοκίνητο δεν επανείλθε. Επίσης εγώ έγραψα για το ρουλμάν του συμπλέκτη που αρκετοί μηχανικοί αναφέρουν κι ως "τρελό". Τώρα επειδή το δικό σου έτυχε να αντέξει 80.000χλμ δεν σημαίνει ότι είναι ο κανόνας.Επίσης το ότι συμμετέχω σε ένα forum, δεν σημαίνει ότι δεν έχω ζωή κι ότι γράφω για να κάνω πλάκα σε ανθρώπους που δεν γνωρίζω νομίζοντας ότι είμαι καλυμμένος πίσω από ένα ψευδώνυμο. Ότι γράφω το γράφω μετά από προσωπικές εμπειρίες από τα κατά καιρούς αυτοκίνητα που είχα και αντίστοιχα στις αντιπροσωπείες και τα συνεργεία που τα παρακολουθούσαν. στα πλαίσια πάντα της καλής θέλησης και της ανταλλαγής ιδεών κι απόψεων, που είναι και ο σκοπός ενός forum.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Δεν κάνω καμία πλάκα και το μόνο λάθος που έχει το μήνυμά μου είναι ότι παρέλειψα να βάλω πριν από τη λέξη χιλιόμετρα τη λέξη χιλιάδες. Εννοώντας λοιπόν μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, δηλαδή από 1.000 κι άνω. Ενδεικτικά στο 106 που είχα ο θόρυβος επανείλθε μετά απο 300 χλμ (αλλαγή στις 67.500χλμ) κι έγινε πιο έντονος μετά από 32.000χλμ ενώ στο Fabia που είχα το άλλαξα (αλλαγή στις 30.782 χλμ) και μετά από 7.000χλμ που πούλησα το αυτοκίνητο δεν επανείλθε.

Προφανώς όταν φτιάχνεις κάτι και μετά από τόσα λίγα χιλιόμετρα επανέρχετε προφανώς η λάθως επισκευή έγινε η λάθος διάγνωση και το πρόβλημα ήταν άλλο....

Δηλαδή ένα εξάρτημα που σου άντεξε 300κλμ θεωρείς ότι ξαναχάλασε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα? το πιο πιθανό είναι να μην ήταν αυτό που άλλαξες προβληματικό...

Επίσης το ότι συμμετέχω σε ένα forum, δεν σημαίνει ότι δεν έχω ζωή κι ότι γράφω για να κάνω πλάκα σε ανθρώπους που δεν γνωρίζω νομίζοντας ότι είμαι καλυμμένος πίσω από ένα ψευδώνυμο. Ότι γράφω το γράφω μετά από προσωπικές εμπειρίες από τα κατά καιρούς αυτοκίνητα που είχα και αντίστοιχα στις αντιπροσωπείες και τα συνεργεία που τα παρακολουθούσαν. στα πλαίσια πάντα της καλής θέλησης και της ανταλλαγής ιδεών κι απόψεων, που είναι και ο σκοπός ενός forum.

δεν σου είπα ότι λες ψεμματα η κανεις πλάκα...σχήμα λόγου είναι ξέρεις....απλά διαφωνώ... μην σε πιάνει το ρομαντικό σου..

φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς όταν φτιάχνεις κάτι και μετά από τόσα λίγα χιλιόμετρα επανέρχετε προφανώς η λάθως επισκευή έγινε η λάθος διάγνωση και το πρόβλημα ήταν άλλο....

Δηλαδή ένα εξάρτημα που σου άντεξε 300κλμ θεωρείς ότι ξαναχάλασε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα? το πιο πιθανό είναι να μην ήταν αυτό που άλλαξες προβληματικό...

αυτή είναι η πραγματικότητα αφού πατάς το συμπλέκτη και ο θόρυβος εξαφανίζεται τότε είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη και να το αλλάξεις μετά από λίγο θα επανέλθει ο ήχος. Το ίδιο ακούγεται και στο δικό μου Golf αλλά στο πόλο που είχα πριν. Όπου και να το είχα πάει το ίδιο μου έλεγαν δεν αξίζει να αλλάξεις μόνο το ρουλεμάν οπότε κράτα και όταν έχεις θέμα με τον συμπλέκτη αλλάζεις όλο μαζί το σετ δίσκο πλατό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.