stelios3 Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 εγω οταν τον ρωτησα τον πωλητη μου ειχε πει οτι δεν θα χρειαστει να κανεις καμια συντηριση στο dsg.δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αυτο και για αυτο εκανα το τοπικ και για να ενημερωθουν και αλλοι μελοντικοι αγοραστες.... ειχα ομως μια συζητηση με εναν ταριφα,ο οποιος ειχε MERCEDES αυτοματη και μου ειπε οτι δινει γυρω στα 400 ευρω για λαδια για την συντηριση του σασμαν ανα 80000 χιλιομετρα!και μου το ελεγε σαν παραπονο......τελος του μηνος το παραλαμβανω και εγω...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted September 5, 2007 Author Report Share Posted September 5, 2007 εγω οταν τον ρωτησα τον πωλητη μου ειχε πει οτι δεν θα χρειαστει να κανεις καμια συντηριση στο dsg.δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αυτο και για αυτο εκανα το τοπικ και για να ενημερωθουν και αλλοι μελοντικοι αγοραστες.... ειχα ομως μια συζητηση με εναν ταριφα,ο οποιος ειχε MERCEDES αυτοματη και μου ειπε οτι δινει γυρω στα 400 ευρω για λαδια για την συντηριση του σασμαν ανα 80000 χιλιομετρα!και μου το ελεγε σαν παραπονο......τελος του μηνος το παραλαμβανω και εγω...... H Mercedes δεν εχει DSG Εχω 12600 χλμ και εκτος απο τα γνωστα ελαχιστα αρνητικα του κιβωτιου, δεν εχω κανενα προβλημα so far. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 περιμενω το golf gt sport 140ps.το γνωριζω αυτο!το ανεφερα για να δειξω τι συντηριση πραγματοποιειται σε αυτο το σασμαν.καποιος με περισσοτερα χιλιομετρα με dsg να μας πει???...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 (edited) συμφωνα με το βιβλιαρακι θελει αλλαγη λαδιων στις 80.000 χλμ γνωστος μου τα αλλαξε στις 45,000 το κόστος είναι λίγο τσουχτερό γιατι αλλάζει 7 λίτρα λάδι! κοντα στα 350 Ε του βγηκε Edited September 6, 2007 by k.pil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted September 5, 2007 Author Report Share Posted September 5, 2007 Εβγαλε καποιο προβλημα και τα αλλαξε η απλα εκανε απο μονος του την αλλαγη? Παντως δε θεωρω ¤350 πολλα λεφτα, εστω και ανα 40 με 45Κ χλμ. Δεν ειναι κατι που αλλαζουμε συνεχεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 προληπτικα για κανέναν αλλο λόγο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 ετσι οπως τα λες πρεπει να ειναι....παντος διαβασα καπου οτι το καινουργιο dsg δεν θα χρειαζεται καθολου λαδια....δεν ειμαι σιγουρος αν ισχυει αυτο....αν ισχυει ομως σιγουρα ειναι μεγαλη ευκολια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 γνωριζεις Κ.piil τι λαδια βαζουν?υπαρχουν και στο εμποριο αυτα τα λαδια? συμφωνα με το site αυτο ετσι θα ειναι το καινουργιο dsg με τις 7 ταχυτητες........http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=61287&category_id=72 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 τα λάδια ειναι αυτα..... οσο για το καινουργιο dsg που ως τωρα εχει μπει νομίζω μονο στο 1,400 tsi των 122 αλόγων θα παίρνει 1,5-2 λιτρα λάδι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted September 6, 2007 Author Report Share Posted September 6, 2007 τα λάδια ειναι αυτα..... οσο για το καινουργιο dsg που ως τωρα εχει μπει νομίζω μονο στο 1,400 tsi των 122 αλόγων θα παίρνει 1,5-2 λιτρα λάδι! Εσυ τι προτεινεις επομενως? Αλλαγη προληπτικα στα 40Κ χλμ η κανονικα στα 80Κ χλμ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 δεν νομιζω να χρειαζεται στα μισα χιλιομετρα να γινονται οι αλλαγες.πιστευω στα 70.000 χιλιομετρα ειναι καλα......ετσι υποθετω..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 ειναι ευκολη η αλλαγη λαδιων η πρεπει να πηγαινουμε στην αντιπροσωπεια και αφου εχει τελειωσει η εγγυηση???μπορουμε να τα προμηθευτουμε τα λαδια απο καπου αλλου εκτος αντιπροσωπειας??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 (edited) δεν γνωριζω παιδια.. βασικα ο φιλος μου τα αλλαξε επειδη τοu αυτοκινητοu "του πινει το αιμα".. πιστευω ότι η μαμα εταιρια ξέρει ποτε πρεπει να κανει αλλαγη λαδιων (80,000χλμ) απο που αλλου μπορει καποιος να τα προμηθευτει δεν το γνωριζω Edited September 8, 2007 by k.pil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 k.pil αν δεν σου κανει κοπω ρωτα τον φιλο σου μηπως γνωριζει περισσοτερα και να μας ενημερωσεις ολους εμας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
developer Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Θα ήθελα με την σειρά μου και εγώ να θέσω το εξής θέμα: To DSG κιβώτιο λογικά θα πρέπει να περιλαμβάνει Δίσκο και πλατώ, με δεδομένο ότι δεν έχει μεταροπέα ροπής όπως τα συμβατικά αυτόματα. Αυτά κάθε πότε αλλάζονται? Όταν φθαρούν, όπως σε ένα συμβατικό χειροκίνητο? Εφόσον η σύμπλεξη γίνεται όχι από το πόδι μας (!) αλλά από κάποιο ρομποτικό συμπλέκτη πώς είναι δυνατό να αντιληφθείς ότι έχει φθαρεί ο δίκσος (αν υπάρχει...)? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j.k Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να βοηθήσει μιας και υπάρχουν κάποιες μικρές διαφορές στα μοντέλα αλλά μάλλον πάνω κάτω ο τρόπος αλλαγής των λαδιών του DSG είναι αυτός. Συγχωρέστε με αν έχει δώσει και κάποιος άλλος παρόμοιο link μιας και το έχω στα bookmarks και δεν θυμάμαι που το έχω βρει. http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169356 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Αν το καλοσκεφτείτε είναι σαν πολύδισκος συμπλέκτης. Σαν Haldex, με δισκάκια τριβής που έρχονται σε επαφή και μεταδίδουν κίνηση. Όντως το μόνο που απαιτεί είναι αντικατάσταση του λιπαντικού του. Πιστεύω πως τα 60.000 είναι μια καλή στιγμή να το κάνει κανεις. Σε λίγο κλείνω τα 50.000 και εκτός από τα λάδια μηχανής θα αλλάξω και εκείνα του DSG. Νομίζω πως σε κόστος είναι γύρω στα 400 Ευρώ με εργασία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Γνωρίζει κάποιος αν το νέο 7άρι DSG είναι πιο ενισχυμένο από το κλασικό 6άρι που φοράνε τα αμάξια; Επίσης έχει ακουστεί τίποτα αν μπορεί να μπει επάνω στο Edition 30 το συγκεκριμένο; Γιατί αν βγαίνει πιο ενισχυμένο, θα είναι και πιο καλή λύση πιστεύω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 αρη το 7ταχυτο ειναι μονο για τον TSI των 122 αλόγων.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Τώρα ακόμα... Δε θα το προσαρμόσουν και στα υπόλοιπα ρε Κυριάκο; Δεν πιστεύω πως τη συμφέρει την εταιρία να έβγαλε ένα κιβώτιο ΜΟΝΟ για ένα αμάξι παραγωγής... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renaissance Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Και γιατι ρε παιδια να βαλουν ενα "πιο ενισχυμενο" σε αμαξι 122 αλογων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 "καπου" διαβασα (δεν θυμαμαι τωρα. . . ) οτι αντεχει μονο εως 25 kg ροπη. . . (δεν ξερω και αν ειναι αληθεια) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Μπααααα... Είναι σε αμάξι με αρκετό potential Κώστα... Πιστεύω πως μια 30άρα την αντέχει, έστω και οριακά... τα 25 λίγα μου φαίνονται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Μόλις έψαξα για το κιβώτιο... Ανακάλυψα κάτι που δεν ήξερα... Οπως τις τουρμπίνες για τα βενζινοκίνητα (τα πετρελαίου φοράνε Garett), έτσι και το DSG τα φτιάχνει η BorgWarner (για τις τουρμπίνες το ήξερα). To DSG μάλιστα ονομάζεται DualTronic..... Ενδιαφέρον, αλλά άσχετο. Επίσης, στο site της εταιρίας, δεν αναφέρεται τίποτα για ΜΑΞΙΜΟΥΝ ροπή που σηκώνει το κάθε κιβώτιο. Αλλά από μια σύντομη έρευνα, φαίνεται πως αναπτύσσεται αρκετά και σηκώνει καλές ροπές... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 σε καποιο τεχνικο αρθρο το ειχα διαβασει αλλα δεν θυμαμαι το που ρε γμτο. . . παντος για το δικο σου στανταρ δεν κανει! λογικα δεν θα μπαινει... δεν νομιζω να εχετε την ιδια "χελωνα" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...