Jump to content
Thanos7

Αλλαγη Ζαντων/Ελαστικων

Recommended Posts

Καλα αν ειναι λιγο ανηφορικος ο δρομος ακομα και στην εθνικη δεν πιανει πανω απο 120-130 (και με τις 16αρες).. Eνω οταν ειναι ισιος ή και λιγο κατηφορικος πιανει και 190+.. Αυτο που λες για το γκαζι, δηλαδη να το πατας τερμα κατω και να μην καταλαβαινει τιποτα ειναι οντως βασανο.. Γενικα στις υψηλες στροφες δεν τραβαει ουτε τωρα, οποτε δεν νομιζω πως θα μου κακοφανει τοσο η διαφορα για μια ιντσα στις ζαντες :D

Θα τις βαλω παντως και το πολυ πολυ σε κανα φαναρι να κανω τον αδιαφορο και να το παιζω χαλαρος :crazy:

Να τις βάλεις τις 17άρες

Λάβε όμως υπ' όψιν σου (αν θέλεις βέβαια) 2 συμβουλές:

1. Βρες ζάντα 6.5''Χ17'' (ή το πολύ 7''Χ17'')

2. Βάλε λάστιχο 205/50/R17 (υπάρχουν αρκετές λύσεις για να μην ξεφύγεις στο οικονομικό)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά θα σου έλεγα να σκεφτείς που οδηγας.

Γτ αν είναι τίποτα κωλοδρομοι οι 17αρες θα σε ταλαιπωρησουν. Πολυ τρανταγμα.. Χάνεις σε άνεση κερδίζεις σε ομορφιά.

Φοραγα σε Peugeot 207cc 205/45/17 και είχα αλλάξει μαζι με τα εργοστασιακα 3 φορές λάστιχα μιας και έπερνα με μαλακα λινα λόγω οροφής και κραδασμων.

Απο τα καλύτερα που έβαλα εκτός τα toyo t1r που μου άρεσαν αρκετα ήταν μια θυγατρική της goodyear που δυστυχώς δεν μου έρχεται στο μυαλό. Και τα κατα ευχαριατηθηκα δίχως το παραμικρό πρόβλημα.

Πλέον στο golf plus φοράει 16αρα και για οικογενειακές καταστάσεις χαίρομαι την άνεση του. Αυτο το τρανταγμα της 17αρας στους κωκοδρομους που ζούμε με είχε κουράσει πολυ.

Απο την άλλη να πω ότι ο πατέρας μου με 18αρες σε εος που είχε αγοράσει απο τα Τσαουση ειχε πολυ πιο μαλακό πάτημα απο τι είχα εγω με τις 17αρες.

Οπότε εκει η διαφορα έγκειται και σε τι συνδυασμό αναρτισεων κτλ θα φοράει το ΑΜΑΞΙ.

Εμένα με σπορ αναρτήσεις το πεζο με κούρασε παρα πολυ πάντως.

Καλη επιλογή σε ότι και να διαλέξεις.

Μπρος στα καλη τι είναι ο πόνος.

Link to comment
Share on other sites

Απο τα καλύτερα που έβαλα εκτός τα toyo t1r που μου άρεσαν αρκετα ήταν μια θυγατρική της goodyear που δυστυχώς δεν μου έρχεται στο μυαλό.

Τα FULDA είναι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τα fulda αυτα που λέω... Δεν μου έρχεται με τίποτα. Έχω σκάσει...

Μη σκας :drinks:

Ή τα SAVA είναι ή τα DEBICA

Link to comment
Share on other sites

Α bravo τα sava intensa uhp ήταν.. Και ο λαστιχας που μου τον προτεινε φιλος μου είπε ότι για 17αρια κτλ είναι μανούλα.

Πραγματικα τα ευχαριστηθηκα πολυ και απροβληματιστα!!!

Link to comment
Share on other sites

Στους δρομους του Hρακλειου (μιας και φευγω για φοιτητης τωρα) λετε να εχω προβλημα αμα βαλω 17αρες; Οι ζαντες που θελω βγαινουν σε 205/40/17 και ειναι αυτες (http://www.wheelheaven.co.uk/wheel_GT4-alloy-wheels-by-RS_97_0_index.php - το πρωτο κοκκινο link), γνωμη για αυτες;; Και το τελευταιο ειναι το τι λαστιχα να βαλω, γιατι οπου πηγα μου προτειναν κατι λαστιχα που δεν τα ξερει η μανα τους (Imperium και κατι αλλα δεν τα θυμαμαι)..

Link to comment
Share on other sites

Στους δρομους του Hρακλειου (μιας και φευγω για φοιτητης τωρα) λετε να εχω προβλημα αμα βαλω 17αρες; Οι ζαντες που θελω βγαινουν σε 205/40/17 και ειναι αυτες (http://www.wheelheav..._97_0_index.php - το πρωτο κοκκινο link), γνωμη για αυτες;; Και το τελευταιο ειναι το τι λαστιχα να βαλω, γιατι οπου πηγα μου προτειναν κατι λαστιχα που δεν τα ξερει η μανα τους (Imperium και κατι αλλα δεν τα θυμαμαι)..

έχεις p.m

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου στο Ηράκλειο σπουδάζω και γώ.... Αν τρέχεις και δεν προσέχεις θα έχεις πρόβλημα αλλά το πιο πολύ είναι με την άνεση αφού κοπανάει πιο πολύ με 17". Επίσης πάρε καλά λάστιχα γιατί είναι πολύ σαπούνια κάτω οι δρόμοι.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ολα αυτα με τις διαστασεις και τις ζαντες αλλα πως θα ξερω αν θα ειναι καλης κατασκευης τα λαστιχα που θα μου βαλουν εκει;; :unknw: Αν θα αξιζουν τα λεφτα τους με λιγα λογια...

Edited by Thanos7
Link to comment
Share on other sites

Τα λάστιχα όλα ότι και να αποφασίσεις να βάλεις επάνω έχουν ημερομηνία κατασκευής. Θα δεις πχ 14/2012.. Αυτο σημαίνει ότι είναι κατασκευασμένα τη 14 βδομάδα του 2012.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να το ξέρεις..Δεν ξέρεις πού το έχουν αποθηκεύσει,σε τι θερμοκρασίες,κλπ κλπ.Ελπίζεις να μν φας το στραπάτσο.Εγώ που έχω διαστάσεις 215/40/R17 και Dunlop έχω κάνει 30.000 χλμ,με τα μισά στην πόλη και από Σεπτέμβρη πάω για αλλαγή όχι επιγόντως απλά το αμάξι δεν πατάει όπως μέχρι τα πρωτα 15-18.000χλμ.Όλα είναι θέμα χρήσης ή κατάχρησης.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να το ξέρει αρκεί να πάει σε καλό λαστιχά...Και φυσικά να διαβάσεις πριν πας και να μην σου πει ο άλλος σου βάζω michelin πχ γιατι είναι τα καλύτερα και να του πεις ναι. Το ιδανικό είναι να του περιγράψεις πως οδηγείς, πως ειναι οι δρόμοι που συνήθως κινείσαι, αν οι διαδρομές είναι σύντομες (ώστε το λάστιχο να ζεστένεται έστω στοιχειωδώς), αν παρκάρεις συχνά άρα θα χρειάζεσαι πιο σκληρα πλαινά κλπ Έτσι θα καταλήξετε στο κατάλληλο λάστιχο για σενα...

Edited by Paul_Fsi
Link to comment
Share on other sites

Μη σκοτιζεσε και πολυ. Απο ποιοτητα οτι λαστιχο και να βαλεις απο τις 3-4 μεγαλες μαρκες που εχουν αναφερθει η τις 5-6 θυγατρικες τους δεν θα ειναι προβληματικα ποιοτικα.Σπανιο. Πανω κατω το προιον ειναι το ιδιο και δεν εχουμε αγωνιστικες απαιτησεις - μονο την ασφαλεια μας.Ολα ειναι θεμα marketing και το ελαστικο ειναι καθαρα υποκειμενικη υποθεση για τον καθε οδηγο.Ο καθενας οποιο νομιζει πως του καθετε καλυτερα. Αν υπαρχει προβλημα θα ειναι απο τον τροπο αποθηκευσης τους στο λαστιχαδικο/εμπορα κτλ. και θα σου κανει προβλημα εξαρχης. Ενα καλα αποθηκευμενο λαστιχο δεν παθαινει τπτ. Πιστευω οτι υπαρχουν μερικες αποψεις λες και ειμαστε στο 1980: Λαστιχα αλλαγη πριν τον χειμωνα και να ειναι "φρεσκο"...Ευτυχως τα ελαστιχα εχουν εξελιχθει τοσο που αυτες οι αποψεις καλο θα ηταν να μην υπαρχουν. Οποτε βρες ενα μαγαζι τις προκοπης και βαλε οποιο λαστιχο σε κερδισει, στο κατω κατω για αλλαγη θα παει μετα απο καποια χλμ και θα εχεις και αποψη.

Link to comment
Share on other sites

Καλα αυτα τα περι θερμοκρασιων ειναι η χειροτερη μπουρδα που εχω ακουσει,δλδ οταν βαλω το λαστιχο και παω σε στροφιλικια και ζεσταθει,με την παραπανω λογικη πρεπει να τα πεταξω??

Link to comment
Share on other sites

Καλα αυτα τα περι θερμοκρασιων ειναι η χειροτερη μπουρδα που εχω ακουσει,δλδ οταν βαλω το λαστιχο και παω σε στροφιλικια και ζεσταθει,με την παραπανω λογικη πρεπει να τα πεταξω??

Πες τα βρε χρυσόστομε

Κι άλλες μπούρδες ακούγονται για τα λάστιχα,

που τις κουβαλάει ο παππούς στον γιο

και ο γιος στον εγγονό

και πάει λέγοντας

Την εποχή που ίσχυαν αυτά, τα λάστιχα φτιάχνονταν ανακατεύοντας

φυσικό καουτσούκ με τις κουτάλες μέσα στα καζάνια

Διαβάζω διαβάζω και ανακατεύομαι =@

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παραπάνω μίλησα για σύντομες διαδρομές και το είπα ως περίπτωση που θα σε σπρώξει σε ένα πιο μαλακό λάστιχο που έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας πιο εύκολα... Γιατί εγώ ας πούμε που μέχρι την σχολή μου κάνω 8-9 χιλιόμετρα με στροφές αν βάλω μπρος και αρχίσω να χώνομαι άλλο κράτημα θα έχω σε σχέση με τον άλλον που έρχεται αλλα έχει κάνει και 10 χλμ πιο πριν... Ελπίζω να μην παρανοήσατε :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παραπάνω μίλησα για σύντομες διαδρομές και το είπα ως περίπτωση που θα σε σπρώξει σε ένα πιο μαλακό λάστιχο που έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας πιο εύκολα... Γιατί εγώ ας πούμε που μέχρι την σχολή μου κάνω 8-9 χιλιόμετρα με στροφές αν βάλω μπρος και αρχίσω να χώνομαι άλλο κράτημα θα έχω σε σχέση με τον άλλον που έρχεται αλλα έχει κάνει και 10 χλμ πιο πριν... Ελπίζω να μην παρανοήσατε :clapping:

Παύλο ηρέμησε :drinks:

Δεν έχει να κάνει με σένα το θέμα (προφανώς)

Έχει να κάνει με τον Έλληνα ηλεκτρολόγο που ξέρει περισσότερα για σωλήνες από ένα υδραυλικό

Με τον μαθηματικό που ξέρει περισσότερα στις οικοδομές από έναν οικοδόμο

Με τον οδηγό νταλίκας που βάζει καλύτερα τα πλακάκια από έναν πλακά

Mε τους ΔΤ, τους ΔΦ, το ζέσταμα, της ημερομηνίες, τα καλύτερα τα MICHELIN και πάει λέγοντας

Link to comment
Share on other sites

φανταζομαι το καρφι ηταν για μενα. το θεμα δεν ειναι αν ξερω περισσοτερα απο εναν <<επαγγελματια>> και αλιμονο αν ηξερα. αλλα οταν καποιος εν γνωση του προσπαθει να σου πασαρει καποιο προιον που δεν σου χρειαζεται, δεν σου ταιριαζει και πολλες φορες θα ειναι και επικινδυνο για σενα (και οχι μονο), μονο και μονο επειδη απλα ετυχε να του εμεινε στο μαγαζι και θελει να το ξεφορτωθει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παίδες!

Ψάχνομαι για λάστιχα για το Γκολφ στη στάνταρ διάσταση 205/55/16. Έχω από Δευτέρα φάει το νετ και είχα ψιλοαπογοητευτεί, γιατί ενώ υπάρχουν πολλά καλά λάστιχα, δεν μπορούσα να βρω κάποιο καλό σπορ λάστιχο σε αυτή τη διάσταση.

Όπου καλό σπορ για μένα σημαίνει βασικά απόδοση στο στεγνό και αμεσότητα στις στροφές. Αν μπορούσα να συνδυάσω με αυτά και μειωμένο θόρυβο μαζί με μειωμένη αντίσταση κύλισης, θα είχα το ιδανικό λάστιχο, αλλά επειδή το ιδανικό συνήθως δεν υπάρχει, κοιτάζω βασικά τα δύο πρώτα.

Είχα ξεχωρίσει τα εξής:

Dunlop SportMaxx RT

Continental Premium Contact 5

Dunlop SP Sport Fast Response

Pirelli Cinturato P7

αλλά κανένα δεν μου γέμιζε το μάτι, γιατί για όλα διάβαζα στο νετ ότι έχουν μαλακά πλαϊνά και στις στροφές η αίσθηση πάει περίπατο. Από πρόσφυση έχουν μπόλικη, αλλά από αίσθηση και "turn-in" τζίφος!

Μέχρι που έπεσα πάνω στο Bridgestone Potenza Adrenaline RE002 και ένιωσα σαν να βρήκα μια εταιρία που με σκέφτηκε και έβγαλε το λάστιχο που ήθελα στη διάστασή μου! Οι δοκιμές στο νετ να επιβεβαιώνουν την καλή αίσθηση στις στροφές, μαζί και τα σχόλια των χρηστών στα διάφορα review sites (πολύ καλό το http://www.tyrereviews.co.uk).

Θα ήθελα να ακούσω απόψεις για το λάστιχο αυτό, τόσο από τους επαγγελματίες που γράφουν στο φόρουμ, όσο και από χρήστες. Όλες οι απόψεις δεκτές!

Το Γκολφ είναι ένα TSI 160 με Revo, δηλαδή στα ~210 άλογα. Ανάρτηση είναι η στάνταρ. Θέλω ένα λάστιχο να "ζωντανέψει" το τιμόνι και το μαλακό μπροστινό. Προφανώς είμαι διατεθειμένος να κάνω κάποιες παραχωρήσεις στην άνεση.

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Τις εβαλα τελικα τις ζαντες (17αρες) και λαστιχα Michelin. Και δεν ειδα καμια διαφορα σε θεμα αποδοσης! :pardon:

Πάτησες μέχρι τελικές και δεν είδες διαφορά σε σχέση με πριν??

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, το πήρα απόφαση και έβαλα τα Dunlop SportMaxx RT. Κάτι που το Adrenaline ήθελε παραγγελία, κάτι που τα Dunlop έδιναν εγγύηση για ένα χρόνο ή 20.000 χλμ, κάτι που το λάστιχο αυτό έχει πάνω του τις τρελές τεχνολογίες.. το προτίμησα!

Ακόμα δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη, μιας και δεν έχω κάνει ιδιαίτερα χλμ και ψάχνω και τις σωστές πιέσεις. Από πιέσεις μάλλον θα καταλήξω σε 2,5 bar μπροστά-πίσω, ενδεχομένως λίγο λιγότερο τα πίσω. Οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι:

  • Πολύ βελτιωμένο τιμόνι! Κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα, γιατί δεν το περίμενα! Προφανώς τα ER300 ήταν χειρότερα απ` ό,τι νόμιζα!
  • Εντυπωσιακό κράτημα! Φοβερή αίσθηση σιγουριάς σε γρήγορες καμπές στον αυτοκινητόδρομο!
  • Ήσυχα! Σίγουρα πιο ήσυχα από τα ER300.

Το μόνο που με προβληματίζει κάπως - όχι ιδιαίτερα - είναι ο δείκτης ταχύτητας Υ! Να τρακοσαρίσω λίγο δύσκολο, αλλά δεν είχε πιο κάτω. Πάντως, κάποιες δοκιμές που έκανα σε δρόμους-γυαλί, δεν μου έδειξαν να γλιστράνε εύκολα. Βέβαια, είναι πολύ καινούρια ακόμα, θα το δω αυτό. Το καλό είναι ότι, ούτως ή άλλως, το αυτοκίνητο δεν το κινώ στην πόλη, το έχω για μεγάλες διαδρομές και ταξίδια. Επιπλέον, ενδεχομένως η σκληρότερη δομή και το σκληρότερο υλικό δίνουν καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι! Θα σας μεταφέρω πιο ολοκληρωμένη άποψη σε λίγο καιρό.

Τα έβαλα 370 ευρώ στο Φωκά στο Περιστέρι σε διάσταση 205/55/16-91Υ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.