Nemessis Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Καλημέρα, όπως φαίνεται κ απο τον τίτλο η απορία μου έχει να κάνει με την κατανάλωση. Διαβασα σε διάφορα φόρουμ κ σε διαφορα Trainings επιμένουν πώς σε διαδρομές με Cruise Control έχεις χαμηλότερη κατανάλωση. Προσωπικά δεν το έχω διαπιστώσει, έχετε κάποια άποψη να μας την μοιράσετε? :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Και εγω τα ιδια ειχα διαβαζει αλλα στην πραξη αλλα ειδα, με cruise control εχω μεγαλυτερη καταναλωση σχεδον 1λιτρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dartaholics Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 (edited) Σε προχθεσινό μου ταξίδι Αθήνα - ζαχαρω Ηλείας με αρκετή χρήση cruise control και dsg , απόσταση καμία 300 χλμ έγραψε καταναλωση 6,8 με αρκετές προσπερασεις και ταχύτητες μονίμως πάνω απο 100 εώς και 160 σε κάποια σημεία. Και μερικη χρήση του sport μιας και το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμενο τη προηγούμενη βδομάδα και το δοκίμαζα. Golf plus 1,4 tsi. Για τα δικα μου δεδομένα θεωρω ότι είχα πολυ καλη καταναλωση μιας και σε σχέση με το προηγούμενο μου 207 cc 1,6 120 άλογα με το ζόρι έπεφτα κοντα στα 7,5 αν και αυτο δεν είχε 6 σχέση. Edited July 29, 2012 by Dartaholics Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Σε Εγνατια Ηγουμενιτσα-Θεσσαλονικη,360 χιλιομετρα διαδρομη με το cruise control στα 140 χαω ξαναγεμιζα με 8-10 ευρω λιγοτερα.Στη τελικη γλυτωνεις δεν γλυτωνεις καυσιμα ειναι απο τα λιγα extra που αξιζει πανω στο αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Πρόσφατα τοποθέτησα κι εγω cruise control στο golf μου. Στην αρχη κι εμένα μου φάνηκε σαν να έχω αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με την κλασσική οδήγηση. Όμως με τον καιρό που βρήκα "τα κουμπιά του" παρατήρησα σημαντικά μειωμένη κατάλωση σε σχέση με παλιά χωρις αυτό! Κάνω καθημερινά περίπου 100 km και βάζω σταθερή ταχύτητα γύρω στα 110 με 120. Το μυστικό νομίζω είναι να κινείσαι με όσο το δυνατόν υψηλότερες σχέσεις και στροφές μέχρι στισ 3000 για να μην σου αυξάνεται η κατανάλωση. Αν ττου βάζεις μικρές σχέσεις και υψηλές στροφές παρατηρώ ότι η κατανάλωση αυξάνεται και δεν χρειάζεται να βάζεις το cruise control. Εμένα πάντως μου έχει λύση τα χέρια. (τα πόδια για την ακρίβεια!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 Αν βάλεις το cruise control σταθερά σε μια ταχύτητα σε πορεία σαφώς και έχεις πολύ μεγάλη οικονομία... Το να λέμε το χρησιμοποίησα και είδα μεγαλύτερη κατανάλωση σχεδόν 1 λίτρο έτσι αυθαίρετα βέβαια, δεν λέει τίποτα. Από μόνο του δεν κάνει τίποτα άλλο άλλωστε, από το να κρατά σταθερή πορεία στον αυτοκινητόδρομο, που ο οδηγός εκ φύσεως όπου βρει ανοιχτό δρόμο θα γκαζώσει, μέχρι να πέσει πάνω σε κάποιον που τον κλείνει οπότε θα κόψει μέχρι να προσπεράσει, κλπ... Το cruise control αυτό το οδηγικό στυλ περιορίζει, διατηρώντας σταθερή ταχύτητα οπότε από εκεί προκύπτει η οικονομία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 Εγώ έχω παρατηρήσει με τη στιγμιαία κατανάλωση ότι καίει και σε κατηφόρα, δηλαδή σε μια σχετικά μικρή κλίση που όμως το αμάξι μπορεί να διατηρήσει ταχύτητα είχε στιγμιαία 3-4 και μετά από κάποια δευτερόλεπτα πήγε 0 και πχ εκεί εγώ θα χα αφήσει το γκάζι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 (edited) Αν βάλεις το cruise control σταθερά σε μια ταχύτητα σε πορεία σαφώς και έχεις πολύ μεγάλη οικονομία... Το να λέμε το χρησιμοποίησα και είδα μεγαλύτερη κατανάλωση σχεδόν 1 λίτρο έτσι αυθαίρετα βέβαια, δεν λέει τίποτα. Από μόνο του δεν κάνει τίποτα άλλο άλλωστε, από το να κρατά σταθερή πορεία στον αυτοκινητόδρομο, που ο οδηγός εκ φύσεως όπου βρει ανοιχτό δρόμο θα γκαζώσει, μέχρι να πέσει πάνω σε κάποιον που τον κλείνει οπότε θα κόψει μέχρι να προσπεράσει, κλπ... Το cruise control αυτό το οδηγικό στυλ περιορίζει, διατηρώντας σταθερή ταχύτητα οπότε από εκεί προκύπτει η οικονομία. Φιλε μου, δεν μιλαω αυθαιρετα, εχω cruise και το χρησημοποιω συχνα, και εχω βγαλει τα συμπερασματα μου, οτι με το ποδι μου στο γκαζι παω ποιο οικονομικα, απο εκει και περα ο καθενας που εχει τετοιο πραγμα στο αμαξι του μπορει απο μονος του να βγαλει τα δικα του συμπερασματα. Αν παιζεις συνεχεια με το γκαζι και αυξομειωνεις ταχυτητα συνεχως πχ 120-150km, οπως λες, σαφως θα δεις οικονομια με το cruise μιας και αυτο θα σου κραταει σταθερη ταχυτητα πχ 130km, αλλα ο θεματοδοτης νωμιζω μιλαει να συγγρινουμε σταθερη ταχυτητα με το ποδι και σταθερη ταχυτητα με cruise. Edited August 7, 2012 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...