Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
abyron

Το Φτιάχνω, Το Πουλάω Και Ησυχάζω ! (Κομπρεσορας A/C)

Recommended Posts

Μπορεί να είναι παραταβηγμενος ο τιτλος, αλλα απογοητευτηκα και νευριασα και και και....

Golf VI , μοντελο 2009, tsi , 122 ps. Ξαφνικα δεν λειτουργει το a/c. πηγα στο πρωτο μαστορα μου λεει ο κομπρεσορας δεν ! Αλλαγη 700 ευρω . Ντοινγκ ! Τι λες ρε φιλε? Αυτοκινητο 3 χρονων και βγαζει τετοια ζημια? Που να βρω 700 ευρω ?

Παω στον δευτερο το ιδιο. Μου λεει , το ανοιγω βλπεω αν μπορω να το επισκευασω οκ, αλλιως καινουργιο 700 ευρω ! Ειναι δυνατον ? Μου λεει , δεν το ηξερες ρε φιλε πως το vw εχουν προβλημα με τους κομπρεσορες του a/c ? Και τι κανουν για αυτο ρε? Τοσα χρονια δεν ψαχνουν να βρουν τι φταιει?

Αλλα αυτο θελουν. Να τα σταζεις για ανταλλακτικα. Μια το παραθυρο δεν ανεβαινει, μια το παραθυρο δεν κατεβαινει, μια σβηνουν τα λαμπακια, αντε τρεξε να αλλαξεις μπαταρια.Μετα μου βγηκε η επενδυση του χειροφρενου. (εχω φωτος αν δεν πιστευετε) 150 ευρω μου λεει. Τι λες ρε βλακα ?

Αντε γαμ...τε εσεις και το γκολφ σας. Εδωσα 22 χιλιαρικα και στο 3ο χρονο και μου βγαζει απο το πουθεν αζημια 700 ευρω.

Εχω citroen saxo 12 ετων και προχθες αλλαξα μονος μου το μοτερ απο τις πιτσιλιθρες 12 ευρω. Το προηγομενο πεζο 307, 7 χρονια αμαξι και δεν μου εβγαλε τιποτα. ( τα παραδειγματα για τα γαλλικα αυτοκινητα ειναι αληθινα και δεν θελω να τα αβανταρω).

Ε ναι ρε παιδια. Ετσι ειναι. Απογοητευση. Εγω ξανα μακρυα απο vw. Δεν ξερω τι (μην ρωτατε) αλλα δεν ξαναπαιρνω vw. Τραβηγμενο ή οχι, αυτη ειναι η αληθεια.

Νοιωθω κοροιδο.

Πειτε γνωμες τι να κανω, και αν εχει καποιος κανεναν καλο μαστορα εδω θεσσαλονικη να μου πει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι γνώμη περιμένεις? Αφού δεν γουστάρεις το δίνεις και υσηχάζεις?

Το θέμα είναι τι θα πάρεις που νομίζεις ότι δεν θα χαλάει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι γνώμη περιμένεις? Αφού δεν γουστάρεις το δίνεις και υσηχάζεις?

Το θέμα είναι τι θα πάρεις που νομίζεις ότι δεν θα χαλάει.

Πειτε γνωμες απο καλο μαστορα , εκει πηγαινει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε είχα 207 5 χρόνια.

Είχα κατεβάσει σασμαν 2 φορές, άλλαξα καταλύτη και τελικό, μου έσβηνε μόνο του παρολου που είχα νεκρά ευτυχώς δεν σκοτωθηκα, χάλασε η μονάδα του esp, αλλαξα τρομπα νερου και πριν το δώσω πάλι είχε αρχίσει τα κόλπα να σβήνει τα πρωινά κρύο.

Οπότε τι να λέμε... Να δεις εγω πως είχα ξενερωσει παρολου που τα περισσότερα δεν τα πλήρωσα.

Είναι να μη σου τύχει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο κομπρέσσορας του A/C είναι κάτι που χαλάει σε όλα τα αυτοκίνητα και εξαρτάται εν μέρει και από την χρήση του αυτοκινήτου. Αν για παράδειγμα το ενεργοποιείς σε υψηλές στροφές ζορίζεις τον κινητήρα και εν τέλει ο συμπιεστής καταστρέφεται. Και δεν έχει σχέση το VW αλλά γενικότερα το γεγονός ότι αυτά χαλάνε. Φίλοι μου με άλλες μάρκες έχουν αλλάξει κατά καιρούς κομπρέσσορα στο αμάξι του όπως και εγώ στο προηγούμενο οικογενειακό Α4 που είχαμε. Ζημιά 1000 ευρώ.

Η λύση που σου προτείνω είναι να βρεις από μεταχειρισμένα έναν που δν είναι χαλασμένος και να το βάλεις με τα μισά ή και λιγότερα και θα είσαι οκ. Τώρα αν πιστεύεις ότι αν πάρεις άλλη μάρκα δν θα σου βγάζει προβλήματα μάλλον δεν ξέρεις

:acute:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καιρο ειχα να δω τους "κραχτες" των VW... κ δν μιλαω για τον δημιουργο του τοπικ!

Εγγυηση φιλε μου ... κ γω 3 χρονια το χω κ κατι π χαλασε το εφτιαξαν 100% εγγυηση. (στα 2 χρονια εληξε αλλα καινουριο αμαξι ειναι ακομα κ σκοτωνεις αμα λαχει :p)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχει ενα συνεργειο με πολυ πολυ καλη εξιδικευση στα group vag ειναι απεναντι απο τα κοιμητηρια της Θερμης στον ιδιο χωρο με το βενζιναδικο που εχει..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω αν όντως έκανες σωστή χρήση,επειδή το air condition πρέπει να ανοίγει και να κλείνει μόνο σε στάση,όταν βρίσκεσαι σε κίνηση παίρνει απότομα στροφές και είναι θέμα χρόνου να χαλάσει κάτι,από ιμάντες μέχρι και στην περίπτωση σου ο κομπρεσορας.Κι εγώ φέτος στη δουλειά το έμαθα αυτό(στο συνεργείο ΟΑΣΘ).Αλλά όντως είναι να μην σου τύχη το ελαττωματικό αμάξι,γιατί από ο,τι είπες σου έβγαλε και άλλα προβλήματα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορείς να βρεις και από ebay καινούργιο με τα μισά λεφτά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το επιτρεπτό όριο στο οποίο μπορείς να ανοίξεις το a/c είναι στις 1,500 με 2,500 χιλ στροφές κινητήρα. Τάδε εφη ο υπεύθυνος της αντιπροσωπείας της Audi. Και πάλι καλυτερα είναι όταν είσαι σε στάση. Απο εκει και πέρα υπάρχουν και εξαιρέσεις περιπτώσεων που χωρις να το προσέχουν αυτο, ο κομπρεσσορας τους δεν χάλασε ποτε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η δερματινη επενδυση απο το χειροφρενο ηταν ενα φιασκο σε πολλα Golf 2009...απλα βαζεις δερματοκολλα βενζινοκολλα απο μεσα το επαναφερεις και τερμα για παντα .

Το κομπρεσερ της vw χαλαει αρκετα ποιο ευκολα απο πολλα αλλα φτηνοτερα...αλλα ψαξε βρες ενα απο μεταχειρησμενο πανω απο 300 δεν εχει ...επισης δοκιμασε να μιλησεις με κοσμοκαρ....και πες τους τα οπως τα λες εδω....Παω στοιχημα οτι θα παρεις πολυ μεγαλη εκπτωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχει ενα συνεργειο με πολυ πολυ καλη εξιδικευση στα group vag ειναι απεναντι απο τα κοιμητηρια της Θερμης στον ιδιο χωρο με το βενζιναδικο που εχει..

Ευχαριστω θα περασω απο εκει.

Το επιτρεπτό όριο στο οποίο μπορείς να ανοίξεις το a/c είναι στις 1,500 με 2,500 χιλ στροφές κινητήρα. Τάδε εφη ο υπεύθυνος της αντιπροσωπείας της Audi. Και πάλι καλυτερα είναι όταν είσαι σε στάση. Απο εκει και πέρα υπάρχουν και εξαιρέσεις περιπτώσεων που χωρις να το προσέχουν αυτο, ο κομπρεσσορας τους δεν χάλασε ποτε.

Ελα ρε υπευθυνε της αντιπροσωπειας. (Δεν αναφερομαι σε εσενα AlexkSeRRes). Τι θα πει επιτρεπτο οριο? Ελεος. Σιγα μην κοιταω ποσες στροφες εχω εν κινησει για να βαλω σε λειτουργια το a/c. Τι αλλο θα ακουσω?

Βρηκα καινουργιο 350 ευρω. Δεν ξερω ποσα θα μου ζητησει ο μαστορας να το περασει. Θα ψαξω και για μεταχειρισμενο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν δεν έχεις τι να πεις επειδή δεν ξέρεις λες μαλακιες μπας και γίνεις πιστευτός εγώ λέω ... Δεν πας και σε καμιά μάντρα μπας και το πάρεις τζάμπα? ίσως να έχει σωθεί κανένα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχει ενα συνεργειο με πολυ πολυ καλη εξιδικευση στα group vag ειναι απεναντι απο τα κοιμητηρια της Θερμης στον ιδιο χωρο με το βενζιναδικο που εχει..

Φίλε καλημέρα, μπορείς να βοηθήσεις λίγο περισσότερο γιατί εκεί νομίζω έχει διάφορα. Το όνομα του μάστορα ή κάποια ταμπέλα ονομάσία κλπ;

Ενδιαφέρομαι και εγώ για πρόβλημα με παράθυρο... :sorry:

Σ' ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχει ενα συνεργειο με πολυ πολυ καλη εξιδικευση στα group vag ειναι απεναντι απο τα κοιμητηρια της Θερμης στον ιδιο χωρο με το βενζιναδικο που εχει..

περασα απο εκει φιλε μου. καλος μου φανηκε. μου ειπε να μην βαλω μεταχειρισμενο. μονο καινουργιο

Μπορείς να βρεις και από ebay καινούργιο με τα μισά λεφτά.

εψαξα ρε φιλε. δεν βρηκα πολλα πραγματα. και οτι βρηκα ηταν ακριβα. denso απο αθηνα 450 ευρω. ενα no name 330 ευρω. απο θεσσαλονικη βρηκα εναν 350 ευρω χωρις μαρκα !και ταμπελακι ! καινουργιο

Όταν δεν έχεις τι να πεις επειδή δεν ξέρεις λες μαλακιες μπας και γίνεις πιστευτός εγώ λέω ... Δεν πας και σε καμιά μάντρα μπας και το πάρεις τζάμπα? ίσως να έχει σωθεί κανένα?

μαντρα πηρα δεν βρηκα. δεν θελω μεταχειρισμενο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος Τζαβαρας Γιώργος στην Καλλιρρόης, είναι εισαγωγέας ηλεκτρολογικού υλικού αυτοκινήτων, δεν ρωτάς και εκεί να δεις τι παίζει ?

Επίσης και ο Γκιόκας στην αρχή της Μεσογείων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος Τζαβαρας Γιώργος στην Καλλιρρόης, είναι εισαγωγέας ηλεκτρολογικού υλικού αυτοκινήτων, δεν ρωτάς και εκεί να δεις τι παίζει ?

Επίσης και ο Γκιόκας στην αρχή της Μεσογείων.

πηρα τηλ φιλε μου. ο τζαβαρας μου ειπε 420 ευρω (πολλα) και ο αλλος δεν ειχε.

Επισης να σας πω και το αλλο κουφο. Σημερα το αυτοκινητο εχει κανονικα a/c !!!

Δεν ξερω τι να πω ? Δεν μπορω να πω πως χαρηκα και πολυ, γιατι αυτα τα : "μια εχω, μετα δεν εχω και μετα παλι εχω" δεν μου αρεσουν και πολυ. Ελπιζω μονο να ειναι κατι αλλο, λιγοτερο δαπανηρο σε σχεση με νεο κομπρεσορα.

Edited by abyron

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TASOS HN

Στο σύστημα του κλιματισμού υπάρχει ο πρεσσοστάτης υψηλής ο οποίος ενεργοποιείται και σταματά το συμπιεστή

όταν η πίεση του κυκλώματος υψηλής ξεπεράσει τα 300 psi, επίσης υπάρχει και ο θερμοστάτης ασφαλείας ο οποίος επενεργεί με διακοπή της λειτουργίας του συμπιεστή

όταν η θερμοκρασία του στοιχείου ψύξεως πέσει κάτω από το όριο των 2 oC για να αποφευγθεί η δημιουργία πάγου στο στοιχείο( δεν είναι ο παγοφραγμός).

Στον κύκλο λειτουργίας του κλιματιστικού αυτοί οι αυτοματισμοί επενεργούν και βγάζουν εκτός λειτουργίας τον συμπιεστή

αρκετές φορές ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα.

Επίσης δεν γνωρίζω για τα manual κιβώτια , αλλά στο δικό μου που είναι το Tiptronic, υπάρχει κάτω από το πεντάλ του γκαζιού μπουτόν το οποίο σε πλήρη πάτημα του πεντάλ (πχ προσπέραση) θα αλλάξει ταχύτητα και θα βγάλει εκτός το συμπιεστή για όση ώρα είναι πλήρως πατημένο.

Η εμπλοκή του συμπιεστή δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα.

Αυτά από κάποιον που δεν είναι υπεύθυνος αντιπροσωπίας αλλά έχει αρκετά χρόνια στον κλιματισμό.

Edited by HN1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο σύστημα του κλιματισμού υπάρχει ο πρεσσοστάτης υψηλής ο οποίος ενεργοποιείται και σταματά το συμπιεστή

όταν η πίεση του κυκλώματος υψηλής ξεπεράσει τα 300 psi, επίσης υπάρχει και ο θερμοστάτης ασφαλείας ο οποίος επενεργεί με διακοπή της λειτουργίας του συμπιεστή

όταν η θερμοκρασία του στοιχείου ψύξεως πέσει κάτω από το όριο των 2 oC για να αποφευγθεί η δημιουργία πάγου στο στοιχείο( δεν είναι ο παγοφραγμός).

Στον κύκλο λειτουργίας του κλιματιστικού αυτοί οι αυτοματισμοί επενεργούν και βγάζουν εκτός λειτουργίας τον συμπιεστή

αρκετές φορές ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα.

Επίσης δεν γνωρίζω για τα manual κιβώτια , αλλά στο δικό μου που είναι το Tiptronic, υπάρχει κάτω από το πεντάλ του γκαζιού μπουτόν το οποίο σε πλήρη πάτημα του πεντάλ (πχ προσπέραση) θα αλλάξει ταχύτητα και θα βγάλει εκτός το συμπιεστή για όση ώρα είναι πλήρως πατημένο.

Η εμπλοκή του συμπιεστή δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα.

Αυτά από κάποιον που δεν είναι υπεύθυνος αντιπροσωπίας αλλά έχει αρκετά χρόνια στον κλιματισμό.

ωραια ολα αυτα. για να καταλαβω καλυτερα. στη δικια μου περιπτωση κοβει είτε γιατι ανεβαζει υψηλη πιεση είτε γιατι πεφτει η θερμοκρασια του στοιχειου ψυξεως? σωστα?

τι μπορω να κανω απο εδω και περα ? μαλλον τι μπορουν να κανουν απο εδω και περα ?

Edited by abyron

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TASOS HN

ωραια ολα αυτα. για να καταλαβω καλυτερα. στη δικια μου περιπτωση κοβει είτε γιατι ανεβαζει υψηλη πιεση είτε γιατι πεφτει η θερμοκρασια του στοιχειου ψυξεως? σωστα?

τι μπορω να κανω απο εδω και περα ? μαλλον τι μπορουν να κανουν απο εδω και περα ?

Αυτοί που έκαναν τη διάγνωση είχαν μπροστά τους το αυτοκίνητο. Εγώ έχω μπροστά μου μια οθόνη με δημοσιεύσεις και ένα πληκτρολόγιο. Είναι παρακινδυνευμένο να κάνω κάποια διάγνωση για την επισκευή.

Η κεντρική ιδέα της δημοσίευσης μου είναι η εξής : τα κλιματιστικά των αυτοκίνητων δεν έχουν και δεν θα δημιουργήσουν πρόβλημα σε οποίες στροφές του κινητήρα και αν ξεκινήσουν.

Η σύμπλεξη γίνεται με ηλεκτρικό συμπλέκτη για να μπορεί να είναι αποδοτικός σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάνε και μια ερώτηση για το ανταλλακτικό στη SEAT ή στη Skoda. Μερικές φορές το ίδιο ανταλλακτικό το έχουν πιο φθηνό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως ειπα και παραπανω , απο προχθές το a/c δουλευει κανονικα. Παρολα αυτα θα το παω την Δευτερα στον Μανδυλα , για να δω τι θα μου πει. Εχω μεγαλη απορια.

Θα ενημερωσω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα κλιματιστικά των αυτοκίνητων δεν έχουν και δεν θα δημιουργήσουν πρόβλημα

σε οποίες στροφές του κινητήρα και αν ξεκινήσουν.

Η σύμπλεξη γίνεται με ηλεκτρικό συμπλέκτη για να μπορεί να είναι αποδοτικός

σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.

Η σύμπλεξη μπορεί να γίνεται με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη αλλά αυτό δεν αλλαζει το γεγονός ότι σχεδόν ακαριαία, ο κομπρέσσορας ενώ είναι ακίνητος, αποκτά την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα (ανάλογα τη σχέση πολλαπλασιασμού/ υποπολλαπλασιασμού των τροχαλιών).

Άλλο να αποκτά απότομα τις στροφές του ρελαντί και άλλο να τον εμπλέκεις πχ. στις 4000 σαλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...