Jump to content
mkaragiannis

Κοψιματα Και Revo

Recommended Posts

Τι εννοεις κοψηματα? Μisfires και κοψηματα ειναι το ιδιο.Το αυτοκινητο σου εχει αρκετα χλμ τσεκαρες μπεκ οπως ειπαμε στο τηλ?Συμπιεση κυλινδρων κτλπ.Επισης πολυ πιθανο να εχεις βαλβιδες καπνισμενες...Δεν σημαινει οτι με downgrade ειναι παντα οκ.Εμενα ηταν μπαμ περιπτωση γιατι τo check engine αναψε καπακι μετα απο update σε 9974 και το αμαξι μου δεν εχει τα ιδια χλμ.

Τι εννοεις κοψηματα? Μisfires και κοψηματα ειναι το ιδιο.Το αυτοκινητο σου εχει αρκετα χλμ τσεκαρες μπεκ οπως ειπαμε στο τηλ?Συμπιεση κυλινδρων κτλπ.Επισης πολυ πιθανο να εχεις βαλβιδες καπνισμενες...Δεν σημαινει οτι με downgrade ειναι παντα οκ.Εμενα ηταν μπαμ περιπτωση γιατι τo check engine αναψε καπακι μετα απο update σε 9974 και το αμαξι μου δεν εχει τα ιδια χλμ.

Φιλε πατροκλε εμεις μιλαμε για BMY μοτερ golf 5 εσυ εχεις το 6αρι:)

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη πες μου Μου όμως ! Πως γίνεται τα κοψιματα να μην τα καταγράφει σαν σφάλμα ; Πως γίνεται να μην το κάνει συνέχεια ;

Πως γίνεται όταν το πηγαίνω σε όλο το εύρος των στροφών σιγά σιγα να μην το κάνει και όταν πάω τέρμα γκάζι να έχω ζητήματα

Επίσης πως γίνεται πολλα παιδιά με κινητήρες TSI του γκρουπ να έχουν τα ίδια ζητήματα με μένα και τελικά να αλλάζουν απλα το προγραμμα και όλα να είναι οκ!!!

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη πες μου Μου όμως ! Πως γίνεται τα κοψιματα να μην τα καταγράφει σαν σφάλμα ; Πως γίνεται να μην το κάνει συνέχεια ;

Πως γίνεται όταν το πηγαίνω σε όλο το εύρος των στροφών σιγά σιγα να μην το κάνει και όταν πάω τέρμα γκάζι να έχω ζητήματα

Επίσης πως γίνεται πολλα παιδιά με κινητήρες TSI του γκρουπ να έχουν τα ίδια ζητήματα με μένα και τελικά να αλλάζουν απλα το προγραμμα και όλα να είναι οκ!!!

Ισως ειναι ακυρο ... και χωρις να εχω ιδιαιτερες γνωσεις μου παει στο μυαλο αντλια βενζηνης..Δεν ξερω αν μπορεις να την μετρησεις αλλα η πληροφορια οταν πατας τερμα γκαζι και μονο τοτε στο κανει εκει με παει.Ξαναλεω ισως ειναι κοτσανα και υπαρχουν ποιο ειδικοι εδω μεσα να απαντησουν.

Ελπιζω να βρεις γρηγορα την ακρη.Παντως σου ξαναλεω ,με οσα εχουμε πει το προβλημα σου ειναι μηχανικο και βγηκε στην επιφανεια με το προγραμμα.Παντως θελει υπομονη ...Εγω παιδευομουν μηνες με τα μηχανικα πριν καταληξω με δικη μου ευθυνη να κανω downgrade.Γιατι αν δεν εισαι σιγουρος πως απο μηχανικης αποψης ειναι οκ ,ρισκαρεις πολυ με το να παιζεις με την χαρτογραφηση.Οπως μου ειπες και εσυ μπορει ενα προγραμμα απλα να κουκουλωσει για λιγο καιρο το πραγματικο προβλημα!!

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Οχι αλλες αντλιες βενζινης.....

Ειναι καθαρα θεμα revo ποσες φορες πρεπει να το πουμε.

Μακαρι Γιαννη να ειναι μονο αυτο!! Αλλα διαβασε το edit ποιο πανω μηπως συμφωνεις βιαστηκες να γραψεις :p

Μου κανει εντυπωση οτι το κανει μονο σε αποτομα πατηματα και δεν το βγαζει σαν σφαλμα....

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Παιδια βρηκα αυτο 25 οκτωβριου 2012 βγηκε.Απο την Revo

technical service bulletin

1.4TSI - Twincharger Known Engine Issues

Vehicles: Audi A1

SEAT Ibiza FR, Cupra, Boconegra

VW Golf MKVI

VW Scirocco

VW Polo Gti

Skoda Fabia VRS

This document is a collation of engine issues that have been seen on the newer generation Euro5 compliant 1.4TSI – Twincharger engines. Certain issues have been addressed by the manufacturer as described below.

Revo Dealers have been advised to NOT flash Revo software onto the ECU if they see any vehicle with these issues without the issues being rectified.

 Misfiring when cold and vehicle is in warm up state – factory update issued

 Misfiring due to faulty coilpacks – certain batches of coilpacks were recognised as faulty and would be replaced under warranty

 Misfiring due to faulty plugs

 Misfiring due to faulty injectors – there was an injector part number change early 2010 newer injectors are believed to have a more efficient spray pattern to prevent excessive depositing on the piston crown. Injectors were also changed to solve misfire issue along with a factory software update.

 Water Pump Failures

 Crankshaft bearing play which can lead to bore wear and piston/piston ring damage

NOTE: there have been numerous cases where completely standard vehicles have suffered from misfires and un-burnt fuel in the cylinder has caused bore-wash leading to piston/piston ring damage.

Not all vehicles suffer from these issues however it’s very important to be aware of the issues prior to flashing the vehicle so you can look out for symptoms of any potential problems. Any issue seen on a standard vehicle will be accentuated if the vehicle is run at a higher level of tune.

Edited by Patroklos
Link to comment
Share on other sites

Οποιος πιστευει οτι εχει προβλημα η αντλια βενζινης του

Eχω στην κατοχη μου μια 03C 127 025 T

Οποιος θελει μου λεει να του την δωσω να την δοκιμασει δωρεαν και αν με αυτη λυθουν τα προβληματα του τοτε την κραταει και τα βρισκουμαι

Απο ποιο αμαξι είναι δλδ?

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη πες μου Μου όμως ! Πως γίνεται τα κοψιματα να μην τα καταγράφει σαν σφάλμα ; Πως γίνεται να μην το κάνει συνέχεια ;

Πως γίνεται όταν το πηγαίνω σε όλο το εύρος των στροφών σιγά σιγα να μην το κάνει και όταν πάω τέρμα γκάζι να έχω ζητήματα

Επίσης πως γίνεται πολλα παιδιά με κινητήρες TSI του γκρουπ να έχουν τα ίδια ζητήματα με μένα και τελικά να αλλάζουν απλα το προγραμμα και όλα να είναι οκ!!!

Μπορείς και να τα έχεις ελέγξει αλλά ξανά κοίταξε:Μπουζί, Πολλαπλασιαστές, φίλτρο βενζίνης κ αέρα, Ν75 & Ν249. Πήγαινε στον αντιπρόσωπο της REVO και γύρνα το σε stock για να δείς αν στο κάνει πάλι. Ενημέρωσε μας και εδώ είμαστε!!!
Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ειναι ενταξει απτη εκδοση εγκεφαλου???και πηγατε στις αντλιες???η λυση που εδωσε ο γιαννης δεν πιανει σε αυτη την περιπτωση???γιατι ολοι τα ιδια εχετε....(κοψιματα) και τουλαχιστον 2-3 βρηκαν ακρη με αυτο που ειπε ο γιαννης....

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς και να τα έχεις ελέγξει αλλά ξανά κοίταξε:Μπουζί, Πολλαπλασιαστές, φίλτρο βενζίνης κ αέρα, Ν75 & Ν249. Πήγαινε στον αντιπρόσωπο της REVO και γύρνα το σε stock για να δείς αν στο κάνει πάλι. Ενημέρωσε μας και εδώ είμαστε!!!

Τα έχω σχεδόν όλα εκτός απο πολλαπλασιαστες! Οπότε αυτο που θα κάνω θα είναι να βγάλω το προγραμμα

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ειναι ενταξει απτη εκδοση εγκεφαλου???και πηγατε στις αντλιες???η λυση που εδωσε ο γιαννης δεν πιανει σε αυτη την περιπτωση???γιατι ολοι τα ιδια εχετε....(κοψιματα) και τουλαχιστον 2-3 βρηκαν ακρη με αυτο που ειπε ο γιαννης....

Ενδέχεται ΛΕΩ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ

Το revo σαν προγραμμα να

είναι στεγνό! Ενδέχεται να

υπάρχει BUG στο προγραμμα

ενδέχεται να έχω πρόβλημα

στο αμάξι ! Το σίγουρο είναι

ότι θα λυθεί στην άδεια των

Χριστούγεννων

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ειναι ενταξει απτη εκδοση εγκεφαλου???και πηγατε στις αντλιες???η λυση που εδωσε ο γιαννης δεν πιανει σε αυτη την περιπτωση???γιατι ολοι τα ιδια εχετε....(κοψιματα) και τουλαχιστον 2-3 βρηκαν ακρη με αυτο που ειπε ο γιαννης....

Τα check engine ,misfires του σταματησανε με την αλλαγη εκδοσης ecu.Αλλα του κανει κοψιματα σε αποτομα πλεον πατηματα .Δεν πρεπει να ψαχτει λιγο παραπερα σε μηχανολογικα ?? Εχει και τα χιλιομετρακια του, που σημαινει ενας λογος παραπανω.Απλα αυτο που ξαναλεω , να ειμαστε σιγουροι απο θεμα μηχανης και μετα να παιζουμε με το βαλε , αλλαξε,σβησε,ξαναβαλε, προγραμμα!!Σε εμενα και τον Γιαννη ειναι διαφορετικες περιπτωσεις.Στον Γιαννη εφτιαχε με αλλαγη προγραμματος και δεν ειχε ποτε revo και σε μενα με downgrade ecu ,αφου πρωτα τσεκαρα τα ΠΑΝΤΑ απο μηχανολογικα.

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Δημητρη αυτο λεω βασικα

ότι τα Περισσότερα πράγματα

τα έχω τσεκάρει !

Μπουζι φίλτρα αέρα και

βενζίνης αντλία βενζίνης

μπροστά και πίσω,

τουρμπινα το μόνο που δεν

έχω δοκιμάσει είναι μπεκ

διαγραφή προγράμματος

Μόνο αυτο δεν έχω κάνει !

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ειναι ενταξει απτη εκδοση εγκεφαλου???και πηγατε στις αντλιες???η λυση που εδωσε ο γιαννης δεν πιανει σε αυτη την περιπτωση???γιατι ολοι τα ιδια εχετε....(κοψιματα) και τουλαχιστον 2-3 βρηκαν ακρη με αυτο που ειπε ο γιαννης....

Λευτέρη, σε μένα αναφέρεσαι? Εγώ πάντως δεν έχω κοψίματα και δόξα το θεό το αμάξι έχει 81.000 χλμ απο τα οποία τα 60.000 με REVO και για την ώρα κυριολεκτικά γαζώνει (Για τα κυβικά του, τη ρύθμιση του και τα γούστα μου). Ο γιάννης ποιος είναι και τί πρότεινε? Ενημερωτικά πάντως με δυο αμάξια φίλων που ασχολήθηκα με τις λιγοστές γνώσεις και εμπειρία που έχω, δουλέυουν πια ομαλότατα χωρίς να επέμβουν "μαστόρια" και να πληρώνουν τα μαλιοκέφαλα τους σε ανταλαλκτικά άσκοπα. Δεν καταλαβάινω γιατί όταν πρωτοβγήκαν τα TSI και εξελίχθηκε αρχικά το REVO δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα και τώρα σιγά σιγά είτε φταίει το αμάξι είτε το πρόγραμμα? Βέβαια αναφέρομαι σε αμάξια ορθώς συντηρημμένα και οδηγούς με σύνεση και λογική και όχι σιδεροφάγους!!!!

Link to comment
Share on other sites

Λευτέρη, σε μένα αναφέρεσαι? Εγώ πάντως δεν έχω κοψίματα και δόξα το θεό το αμάξι έχει 81.000 χλμ απο τα οποία τα 60.000 με REVO και για την ώρα κυριολεκτικά γαζώνει (Για τα κυβικά του, τη ρύθμιση του και τα γούστα μου). Ο γιάννης ποιος είναι και τί πρότεινε? Ενημερωτικά πάντως με δυο αμάξια φίλων που ασχολήθηκα με τις λιγοστές γνώσεις και εμπειρία που έχω, δουλέυουν πια ομαλότατα χωρίς να επέμβουν "μαστόρια" και να πληρώνουν τα μαλιοκέφαλα τους σε ανταλαλκτικά άσκοπα. Δεν καταλαβάινω γιατί όταν πρωτοβγήκαν τα TSI και εξελίχθηκε αρχικά το REVO δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα και τώρα σιγά σιγά είτε φταίει το αμάξι είτε το πρόγραμμα? Βέβαια αναφέρομαι σε αμάξια ορθώς συντηρημμένα και οδηγούς με σύνεση και λογική και όχι σιδεροφάγους!!!!

Παρασκευη βραδυ συναντηθηκα με τον Μιχαλη και αφου βαλαμε διαγνωστικο ειχε misfires. δεν ξερουμε ομως αν ηταν μετα την υποβαθμιση η πριν γιατι το κινεζικο vcds δεν δειχνει σωστη ημερομηνια λαθων.

@Τsilis_Corfu ο Λευτερης σε εμενα αναφερεται

+1000

βρε στεφανε!!!γιαννη λεω!!!

Link to comment
Share on other sites

μπορει να ειναι και θεμα βενζινης......να ειναι.....νοθευμενη ...λεω εγω τωρα....

Ενδέχεται ΛΕΩ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ

Το revo σαν προγραμμα να

είναι στεγνό! Ενδέχεται να

υπάρχει BUG στο προγραμμα

ενδέχεται να έχω πρόβλημα

στο αμάξι ! Το σίγουρο είναι

ότι θα λυθεί στην άδεια των

Χριστούγεννων

μπορουμε να βρουμε ποια προγραμματα ειναι πιο πλουσια και ποια στεγνωνουν ψηλα?? (ανεξαρτητα απο hp-ροπη) Edited by titikos
Link to comment
Share on other sites

μπορει να ειναι και θεμα βενζινης......να ειναι.....νοθευμενη ...λεω εγω τωρα....

μπορουμε να βρουμε ποια προγραμματα ειναι πιο πλουσια και ποια στεγνωνουν ψηλα?? (ανεξαρτητα απο hp-ροπη)

Θα πρεπει να βγεις στο δρομο με vagcom για να εχεις μια τετοια συγκριση! που είναι πολυ χρησιμη!

Γιατι νομιζω αν ρωτησεις τους προγραμματιστες ολοι πλουσιο θα σου πουνε ειναι το δικο τους!

Link to comment
Share on other sites

kalimera paidia tha ithela na sas kanv mia erotisi .ta kopsimata sas paroysiazontai se oloys sto apotomo gazi kai sto eyros strofon 3000 -4000???

αν καταλαβα καλα μαλλον αναφερεσαι οταν απενεργοποιητε ο κομπρεσσορας και αρχιζει και σπουλαρη η τουρμπινα και υπαρχει ενα μικρο lag η λογο ηλεκτρογκαζου (αργη αποκριση)! τα παιδια μαλλον θα αναφερονται σε πιο ψηλες στροφες 5000 +++ οταν το μειγμα δεν ειναι πλουσιο και υπαρχουν missfires ,εμφανιζοντας ενδειξη check engine?

Θα πρεπει να βγεις στο δρομο με vagcom για να εχεις μια τετοια συγκριση! που είναι πολυ χρησιμη!

Γιατι νομιζω αν ρωτησεις τους προγραμματιστες ολοι πλουσιο θα σου πουνε ειναι το δικο τους!

θα ηταν ενδιαφερον να ανοιξουμε ενα θεμα και να κανουμε την συγκκριση για να μην ειμαστε off topic :D
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.