giannakhc Posted November 13, 2012 Report Posted November 13, 2012 (edited) Καλησπεριζω ολο το φορουμ και καλως σας βρηκα!! συνχαρητιρια καταρχην, χθες βραδυ ελιωσα εως τις 4 το πρωι μεσα στο φορουμ καθως βρηκα πολυ ενδιαφεροντα θεματα. Λοιπον.. ειμαι κατοχος ενος golf 5 1.6 fsi του 2005 μοτνελο και θα ηθελα την βοηθεια σας ωστε το βελτιοσω λιγο (κυριως στα χαμηλα που ιστερει λογω ροπης) αξιοπιστα και χωρις να μου αυξηθει αισθητα η ιδη τσιμπιμενη καταναλωση. Οι στοχοι μου ειναι οι εξεις να ζωηρεψει λιγο ο κινητηρας και να ζωρηρεψει και λιγο ο ηχος της εξατμισης, οχι τρελα ελαχιστα π.χ. οσο ενα golf Gt. Το προγραμμα απο οτι εχω ακουσει δεν ειναι καλη ιδεα οποτε κοιτανε τα περιφεριακα π.χ. Φιλτρο αερα και εξατμιση (catback) απο gt/tsi 5mm μεγαλητερης διαμετρου απο αυτην που φοραω Με αυτες τις αλαγες θα αυξηθει η καταναλωση μου? στα πσηλα πιστευω ναι, αφου θα δινει περισσοτερο στα χαμηλα ομως μεχρι 3χ.στροφες? κ αν αυξηθει ποσο θα αυξηθει περιπου? Σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων Edited November 15, 2012 by giannakhc Quote
giannakhc Posted November 14, 2012 Author Report Posted November 14, 2012 Μετα απο αρκετο ψαξιμο στο φορουμ ειδα μια συζητηση που καποιος εβαλε μεγαλητερο cat back απο gt/tsi και υποστυριζε πως ειχε καλητερες ρεμπριζ ισχυει? Βεβαια σχετικα με το φιλτρο αερος ελευθερας ροης ειδα καποιους που λεγανε πως βοηθαει κι αλλους που οχι μονο λεγανε πως δεν βοηθαει αλλα πως μειωνει την αποδοση κιολας τελικα τι υσχυει? Quote
giannakhc Posted November 15, 2012 Author Report Posted November 15, 2012 Επεικινωνισα σημερα με την αντιπροσοπια και μου ειπαν πως με το φιλτρο δεν θα εχω απολυτως καμια διαφορα και με την εξατμιση επισεις πφφ δεν ξερω τι να πιστεψω ποια... Quote
paul_fsi Posted November 15, 2012 Report Posted November 15, 2012 Εεεε αν το παν στην αντιπροωπεία, το πε ο θεός... ΤΕΛΟΣ. Αν θες βάλτο... Αν δεν νοιώθεις διαφορά πέτα το και πήγαινε στο χάρτινο! Τα χουμε γράψει ποσες φορές. Quote
giannakhc Posted November 15, 2012 Author Report Posted November 15, 2012 Σωστο και αυτο αφου το φιλτρο δεν κοστιζει πολυ με την εξατμιση ομως τι παιζει? Εσυ Paul εχεις κανει καποια βελτιωση στο δικο Σου? Quote
xaros Posted November 15, 2012 Report Posted November 15, 2012 Ρίξε μια ματιά σε παλιότερα τόπικ που συζητάνε για τα fsi http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30476 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=27464 Quote
giannakhc Posted November 16, 2012 Author Report Posted November 16, 2012 Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου αν και τα εχω διαβασει και τα δυο τοπικ.. Για το φιλτρο ψιθηκα απο τον αλλο μηνα που παω για γενικο θα το αλαξω αν δεν αυξανετε αισθητα η καταναλωση απο την εξατμιση θα την βαλω και εκεινη Quote
Sofo007 Posted December 19, 2012 Report Posted December 19, 2012 Καλησπέρα φίλε μου, μιας και εγώ ψήνω να πάρω ένα FSI μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ τι κατανάλωση έχεις και σε τι διαδρομές? Είναι το μόνο μου κόλλημα η κατανάλωση για να το αγοράσω, μοντέλο 2005, μιας και κάνω καθημερινά 30 χλμ μπρος-πίσω για τη δουλειά και τα 10 χλμ είναι ανηφόρες με στροφές, όλη η διαδρομή σε περιφερειακό δρόμο... ευχαριστώ Quote
sakisaf Posted December 28, 2012 Report Posted December 28, 2012 Ποιος ειπε πως το προγραμμα δεν ειναι καλη ιδεα? Το εχω βαλει εδω και καιρο στο δικο μου FSI και ειμαι πολυ ευχαριστημενος χωρις προβληματα απο E-Tuners. Quote
giannakhc Posted January 11, 2013 Author Report Posted January 11, 2013 Εντος πολης 9.5-10l/100km εκτος πολης 5l με ταχυτητες 100-120 6l 120-140 δεν εχω υπολογιστη ταξιδιου αυτες ειναι μετρησεις που εχω κανει μονος δεν ειναι απολητα ακριβης Quote