m@kro Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 σε λίγο καιρό κλείνει 2 χρόνια το gti και μαζί με τα υγρά φρένων λέω να αλλάξω και σωληνάκια και να βάλω αεροπορικού τύπου. έχει αλλάξει κάνεις? αν ναι , τι εταιρίας και με τι κόστος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiSe Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 Τα καλυτερα ειναι τα goodridge... και το σωστοτερο ειναι, αν βαλεις να βαλεις μπρος πισω! Το κοστος δεν το ξερω αλλα στο περιπου πιστευω οτι θα παει καμια 120αρα συνολικα... δεν ειμαι σιγουρος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted November 18, 2012 Author Report Share Posted November 18, 2012 ναι για μπρος πίσω λέω. οκ ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 δεν χρειαζοντα στα δυο χρόνια πάντως αλλάγη τα υγρά αλλά κάθε 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 εγω παιδια που εκανα το μεγαλο service στης 60000 χιλιομετρα παιδια δεν αλλαξα υγρα φρενων γτ μου ειπε ο θειος μου οτι ειναι καινουριο το αμαξι μετα απο 2 χρονια θα τα αλλαξουμε δλδ στα 4 χρονια οταν παει το αμαξι :-))οσο αφορα για τα σωληνακια που θελεις να βαλεις φιλε μην τα αλλαξεις μιας και δεν φορας καποια βελτιωμενα φρενα αστα οπως εχουν....αν εισαι σε θεση να βαλεις βελτιωμενα φρενα τοτε σιγουρα να τα αλλαξεις..στο λεω για να μην δινεις τσαμπα λεφτα για κατι που δεν εχει νοημα στην παρουσα φαση που εισαι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris13 Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 Εγω πρωτηνω με χιλια σωληνακια υψυλης και καλα υγρα φρενων το Polo gti μετα απο 3 το πολυ 4 εντονα φρεναρισμα αρχιζει και χανει πολυ σε αιστηση το πεταλ και εκτος απο αυτο αδυνατουν και πολυ τα φρενα. Μια ευκολη και απλη λυση για να βελτιωθει παρα πολυ λοιπον η διαρκεια του φρεναρισματος σε οριακες συνθηκες λοιπον ειναι σωληνακια υψηλης πιεσεως και ποιοτικα υγρα φρενων.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 τακάκια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris13 Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 τι τακακια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted November 18, 2012 Author Report Share Posted November 18, 2012 Έλεγχος υγρών και σωληνώσεων κάθε 2 με 3 χρόνια Το υγρό φρένων έχει την ιδιότητα να απορροφά σταδιακά την υγρασία του περιβάλλοντος και να μειώνεται το σημείο βρασμού του. Σε αυτή την περίπτωση κινδυνεύετε να βρεθείτε χωρίς φρένα σε ένα δυνατό φρενάρισμα. Το σωστό είναι να το αλλάζετε κάθε δύο με τρία χρόνια. Η φθορά στις ελαστικές/μεταλλικές σωληνώσεις του κυκλώματος ή τυχόν διαρροές είναι βλάβες για τις οποίες θα ενημερωθείτε έτσι κι αλλιώς στο τακτικό σέρβις του αυτοκινήτου σας. Το ABS, τέλος, δεν απαιτεί κανενός είδους συντήρηση. πηγή.... http://www.auto*μη επιτρεπόμενο @ URL*/index.php?option=com_content&task=view&id=1401&Itemid=294 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 ε τοσο σου ειπα και εγω φιλε μου καθε 3 με 4 χρονια :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...