Jump to content
takisbrax

Την Βοηθεια Σας Για Αγορα Μεταχηρισμενου 1,4 Tsi

Recommended Posts

Αγαπητοι φιλοι καλησπερα.

Ειμαι σε αναζυτηση νεου αυτοκινητου και τρεφω μια αδυναμια για το 5αρι γκολφ με μοτερ 1,4tsi και παντα 4πορτο.

Το 6αρι γκολφ δεν το κοιταζω καν γιατι τα λεφτα δεν φθανουνε.Μεχρι τα 9.000 ευρω κοιταζω max.

Αυτο που δεν ξερω ομως,ειναι ποιο εχει βγει πιο καλο και φυσικα πανω απο ολλα αξιοπιστο.Δεν με νοιαζει να εχει προγραμμα και εξατμιση,το θελω νορμαλ και αθορυβο.Για ταξιδακια με παρεα ποιοτικη μουσικη,οποτε τα πειραγμενα δεν μας κανουνε.

Το ερωτημα ειναι να παρω ποιο?????Τα 122 αλογα,τα140 η' τα 170 αλογα.Δεν τρελενομαι για πολλα γκαζια και τα 122 αλογα μου κανουνε εμενα και το πολυ-πολυ να βαλω ενα φιλτρακι ελευθερας ροης μεσα στον παπα για να μην πληρωνω φιλτρα καθε 3 και λιγο στο σερβις.

Τι θα με συμβουλευατε να αγορασω.Εσεις που τα εχετε ζησει αυτα τα αυτοκινητα ξερετε που πονανε,ενω ολοι οι εχθροι της vw μιλανε για μοτερ και σασμαν που σπαζουνε το ενα πισω απο το αλλο.

Ευχαριστω προκταβολικα για τις απαντισεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να προσέξεις πέρα από τα κλασικά, να μην είναι κατεβασμένα τα Km , να μην έχει τρακάρισμα κτλ.... και το θέμα με το συχρονιζέ της 2ας που είχαν κάποια Golf 5 πριν το 2007-2008. Μπορείς να πάρεις και το 140ps εκτός από το 122ps που σκέφτεσαι.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να προσέξεις πέρα από τα κλασικά, να μην είναι κατεβασμένα τα Km , να μην έχει τρακάρισμα κτλ.... και το θέμα με το συχρονιζέ της 2ας που είχαν κάποια Golf 5 πριν το 2007-2008. Μπορείς να πάρεις και το 140ps εκτός από το 122ps που σκέφτεσαι.

Ma μετα ο 2008 δεν εβγαλε το 6αρι???

Οποτε αναγκαστικα(λογω χρηματων) θα παω στο 5αρι που ειναι μεχρι το 2008.Αυτα εχουνε θεμα με μοτερ και σασμαν???

Οταν λες θεμα με την 2αρα,θελεις να πεις οτι δεν κουμπωνε καλα και ετριζε στις αλλαγες??

Link to comment
Share on other sites

Το 5αρη έβγαινε μέχρι αύγουστο του 2008, εσύ δες για Golf 5 που είναι κατασκευασμένα μετά τα μέσα του 2007. Δεν ξέρω τι ακριβώς έκανε φίλος, δεν είμαι κάτοχος 5ριου.

Link to comment
Share on other sites

Σαν κατοχος 5ριου 2° εξαμηνο του 2007 (140ps) θεωρειται 2008 οι χρονολογιες μετρανε ανα χρονο αλλα οχι ημερολογιακα

π.χ μοντελα του 2008 θεωρουνται οποια εχουν κατασκευαστει απο 7/2007 εως 6/2008

Παντος το δικο μου 5αρι (77.000χλμ.) δεν εχει βγαλει μηχανικα προβληματα π.χ καδενα και το σασμαν εχει το προβλημα με το συχρονιζε 2ρας αλλα σε μικρη κλιμακα.

Απο καταναλωση πως πανε????Π.χ σε ταξιδακι με 120-130 ποσο περιπου καινε τα 122 αλογα η' τα 140 αλογα????

Ηδικη μου οδηγιση ειναι χαλαρη και δεν το σκιζω το αυτοκιητο

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι πήρα το plus μεταχειρισμένο 1.4 tsi dsg. Απο θέμα δύναμης κατανάλωσης κτλ είναι παρα πολυ ευχαριστημένος. Σε ταξίδι αναλόγως με τη ταχύτητα κινείται. Αν πχ πας με 100 μπορείς να δεις και μέση κατανάλωση στο 5. Με ταχύτητες 120-140 και σκαμπανεβάσματα θα δεις ένα 6-6,5 στη χειρότερη. Αλλα όλα αυτα εξαρτάται απο το πόδι σου. Εγω πετυχαίνει τρομερές κατανάλωσεις αλλα βοηθάει και το dsg απίστευτα με τις αλλαγές του.

Το 140αρι για μένα είναι πιο πλήρες σαν αποδόσεις κτλ απο το 122αρι. Απλα το 140 έχει και κομπρεσορα με Τούρμπο σε αντίθεση με το 122 που είναι μονο Τούρμπο. Και ο κομπρεσορας κάνει μια διάφορα μεταξύ τους. Το κυριότερο να το πάρεις απο κάπου αξιόπιστα με κάποια γραπτή εγγύηση πραγματικών χιλιομέτρων ατρακαριστου ακόμα και εγγύηση μηχανής-σασμάν για 1 χρόνο. Εγω προσωπικά το πήρα απο τη Βελμαρ και είναι πολυ ικανοποιημένος.

Και το βασικότερο να τσεκαρεις τα σέρβις μην είναι σε Avis , herz κτλ που σημαίνει ότι δούλευε leasing με ότι συνεπάγεται.

Επίσης Τσεκάρε αν έχει αλλαχτει καδενα.. Γιατι αν όχι είναι πολυ πιθανόν να σου βγει εσένα και να πρέπει να σκασεις κανά 700αρι..!!!

Η καδενα κυρίως εμφανίζεται μεταξύ 70.000-100.000 χιλιομέτρων.

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι πήρα το plus μεταχειρισμένο 1.4 tsi dsg. Απο θέμα δύναμης κατανάλωσης κτλ είναι παρα πολυ ευχαριστημένος. Σε ταξίδι αναλόγως με τη ταχύτητα κινείται. Αν πχ πας με 100 μπορείς να δεις και μέση κατανάλωση στο 5. Με ταχύτητες 120-140 και σκαμπανεβάσματα θα δεις ένα 6-6,5 στη χειρότερη. Αλλα όλα αυτα εξαρτάται απο το πόδι σου. Εγω πετυχαίνει τρομερές κατανάλωσεις αλλα βοηθάει και το dsg απίστευτα με τις αλλαγές του.

Το 140αρι για μένα είναι πιο πλήρες σαν αποδόσεις κτλ απο το 122αρι. Απλα το 140 έχει και κομπρεσορα με Τούρμπο σε αντίθεση με το 122 που είναι μονο Τούρμπο. Και ο κομπρεσορας κάνει μια διάφορα μεταξύ τους. Το κυριότερο να το πάρεις απο κάπου αξιόπιστα με κάποια γραπτή εγγύηση πραγματικών χιλιομέτρων ατρακαριστου ακόμα και εγγύηση μηχανής-σασμάν για 1 χρόνο. Εγω προσωπικά το πήρα απο τη Βελμαρ και είναι πολυ ικανοποιημένος.

Και το βασικότερο να τσεκαρεις τα σέρβις μην είναι σε Avis , herz κτλ που σημαίνει ότι δούλευε leasing με ότι συνεπάγεται.

Επίσης Τσεκάρε αν έχει αλλαχτει καδενα.. Γιατι αν όχι είναι πολυ πιθανόν να σου βγει εσένα και να πρέπει να σκασεις κανά 700αρι..!!!

Η καδενα κυρίως εμφανίζεται μεταξύ 70.000-100.000 χιλιομέτρων.

Σε ευχαριστω για την απαντηση σου και νομιζω οτι εισαι πολυ κατατοπηστικος σε οσα εγραψες.Αν εχεις καταναλωση 6-6,5 στην χειροτερη με 140 τοτε τι να πω και εγω που κυκλοφορω τωρα με φοκους 2005 1.600cc 115ps και εχει τα 6 λιτρα οταν πας με 90-100?????Στα 140 το φορντ βαραει 8αρια για πλακα.Δραμα η κατασταση φιλε μου.Μια ερωτησουλα τωρα γιατι μολις ανακαληψα απο τα γραφωμενα σου οτι το 122αρι δεν εχει κομπρεσορα,ενω τα 140 και 170 εχουνε.

Αν χαλασει η τουρμπινα η' ο κομπρεσορας ποσο κοστιζουνε.Γενικα χαλανε ευκολα οι κομπρεσορες η' οχι.Παλαιοτερα ειχα ακουσει κατι νουμερα για τους κομπρεσορες που ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο.

Τελος η καδενα εχω μαθει οτι δεν χαλαει σχεδον ποτε.ΑΝ χαλασει δηλ στα 100.000 χλμ υπαρχει περιπτωση να το ξαναπαθει μετα απο 70-80.000 χλμ παλι?

Edited by takisbrax
Link to comment
Share on other sites

Πρόσεξε να δεις.. Οι κατανάλωσεις που αναφέρω είναι πάντα σε ταξίδια. Εγω με το 140αρι σε καθημερινή βάση μέσα στη πόλη είμαι στο 7,5-8. Αλλα με σταματα ξεκινά κτλ!!! Πριν είχα ένα Peugeot 207 1,600 120 άλογα και δεν έπεφτα κάτω απο 9 μέσα στην πόλη. Με το golf έχω δει Κηφισιά - ικεα-πατησια κατανάλωση μέση 4,4 αλλα με το cruise control στα 80 χλμ και κίνηση τίποτα.

Τώρα για η καδενα που αναφέρεις υποτίθεται ότι ο κατασκευαστής λέει δεν χρειάζεται ποτε αλλαγή. Και έτσι είναι.. Αλλα στον όμιλο group είχαν βγει ελλατωματικες στα έτη 2006-2008 αν δεν κάνω λάθος και έτσι στα περισσότερα κάποια στιγμή εμφανίζει το πρόβλημα. Τώρα αν είσαι τυχερός και τα σέρβις έχουν γίνει όλα σε εξουσιοδοτημένο και πιέσεις λίγο και τα κεντρικά πιθανόν να στο φτιάξουν και να πληρώσεις μια μικρή συμμετοχή.

Αυτα δεν στα λέω για να μην πάρεις golf αλλα γιατι αν βρεις πχ ένα με αλλαγμενη καδενα θα έχεις απο εκει κ πέρα το κεφάλι σου ήσυχο. Με τις καινούργιες που βάζουν λύνεται το πρόβλημα.

Επίσης αν το αμάξι το πηγαίνεις στρωτα.. Δηλαδή περιμένεις να ζεσταθει πριν αρχίσεις τις ταρζανιες κτλ δεν θα σου πάθουν τίποτα κομπρεσορες τουρμπινες κτλ. Και απ όσο ξέρω τυγχων επιδιόρθωση τους δεν κοστίζει και παρα πολλα.

Ένα καλο που έχει η vw είναι ότι παρόλο που οι αντιπροσωπείες σου κόβουν το κωλο.. Έξω θα βρεις πολυ φτηνές τιμές και ανταλλακτικά επίσης πολυ φτηνότερα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα χρονια πολλα και καλη χρονια!!θα μπορουσατε να ριξετε μια ματια στο δικο μου θεμα?

ειναι εδω: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=54830

θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες σας γι αυτο με τα 146.000χλμ

Link to comment
Share on other sites

Την καλησπερα μου σε ολους εδω μεσα.Μετα απο 1 χρονο ξαναγραφω, μιας και τελικα ειμαι στο τελικο σταδιο αγορας golf tsi.

Βεβαια παρακολουθουσα τα δρωμενα εδω μεσα,σε τακτα διαστηματα για να μην χανω ''επισοδεια''.

Εντος της εβδομαδας αρχιζω το ξηλωμα του πανακριβου ηχοσυστηματος που εχω στο παρον αυτοκινητο μου και πιστευω οτι συντομα θα εχω στα χερια μου το πολυποθητο γκολακι που ψαχνω.

Αν καποιος εχει ακουσει να πουλιεται 5αρι tsi σε καλη κατασταση και με λιγοτερα απο 90.000 χλμ,ας ριξει ενα σφυριγμα.

Ψαχνω την εκδωση Gt-sport,αντε και κανενα sportline στην χειροτερη,με τα 122 η' 140 αλογα,σε ανοιχτο χρωμα,5πορτο και φυσικα χωρις μετατροπες.

ΜΑΧ 9.000 ευρω.(6αρι με τετοια λεφτα και να ειναι της προκοπης δεν παιζει ε????)

Αντε και καλο μας χειμωνα αδερφια.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε πρέπει να κάνεις μόνος σου έρευνα αγοράς και να δεις τουλάχιστον 20 αυτοκίνητα για να έχεις άποψη τι κυκλοφορεί. Με τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις, tsi 140 στην Αττική μόνο υπάρχουν 50  με μέση τιμή 9.700€. Επομένως από χρήματα είσαι καλά αν διαθέτεις 9.000€.

 

Στο χρώμα βέβαια θα δυσκολευτείς, τα περισσότερα Golf είναι μαύρα, ειδικά τα mk5 αφού το 2007 ή το 2008 δεν είχε έρθει ακόμα αυτή η μόδα του λευκού που από το 2009 έγινε πολύ έντονη. Μπορείς να βρεις και κάποια σε ασημί, λίγα είναι όμως τα ανοιχτόχρωμα. π.χ. μόλις 2 λευκά υπάρχουν από τα 50 που αναφέρθηκαν, το ένα από μαντρά και το 2ο από αντιπροσωπεία της VW που κυρίως είναι μάντρα  κάθε λογής μεταχειρισμένων.

 

Θέλει ψάξιμο, χρόνο και υπομονή, αυτοκίνητο είναι όχι iPhone, φαντάσου ότι ο άνθρωπος που πήρε το δικό μου mk6 είχε δει 40 αυτοκίνητα, ότι κυκλοφορούσε στις μάντρες τις Αττικής και ορισμένα ιδιωτών.

 

Και φυσικά για να είσαι σωστός, πας σε ένα εξουσιοδοτημένο για εξονυχιστικό έλεγχο 1,5 ώρας όπου πέφτει κόσκινο  στα πάντα (φανοποιία, βιβλίο σέρβις βάσει αρχείου VW, ηλεκτρικά, κινητήρας, ψαλίδια, πατώματα, αναρτήσεις, ελαστικά, εξακρίβωση χιλιομέτρων κλπ) - όχι απλά έλεγχος...   ....για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο γιατί μετά από την απόμάκρυνση από το ταμείο (βλέπε γκισέ υπουργείου για την μεταβίβαση) ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...

 

...μην τσιγκουνευτείς πάντως 1.000 ευρώ παραπάνω για ένα άριστο αυτοκίνητο από ιδιώτη, το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ισχύει κατά κανόνα στα αυτοκίνητα από προφανής παραμέτρους (χιλιόμετρα, κατάσταση αυτοκινήτου κλπ).

Edited by ACE2007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε πρέπει να κάνεις μόνος σου έρευνα αγοράς και να δεις τουλάχιστον 20 αυτοκίνητα για να έχεις άποψη τι κυκλοφορεί. Με τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις, tsi 140 στην Αττική μόνο υπάρχουν 50 με μέση τιμή 9.700€. Επομένως από χρήματα είσαι καλά αν διαθέτεις 9.000€.

Στο χρώμα βέβαια θα δυσκολευτείς, τα περισσότερα Golf είναι μαύρα, ειδικά τα mk5 αφού το 2007 ή το 2008 δεν είχε έρθει ακόμα αυτή η μόδα του λευκού που από το 2009 έγινε πολύ έντονη. Μπορείς να βρεις και κάποια σε ασημί, λίγα είναι όμως τα ανοιχτόχρωμα. π.χ. μόλις 2 λευκά υπάρχουν από τα 50 που αναφέρθηκαν, το ένα από μαντρά και το 2ο από αντιπροσωπεία της VW που κυρίως είναι μάντρα κάθε λογής μεταχειρισμένων.

Θέλει ψάξιμο, χρόνο και υπομονή, αυτοκίνητο είναι όχι iPhone, φαντάσου ότι ο άνθρωπος που πήρε το δικό μου mk6 είχε δει 40 αυτοκίνητα, ότι κυκλοφορούσε στις μάντρες τις Αττικής και ορισμένα ιδιωτών.

Και φυσικά για να είσαι σωστός, πας σε ένα εξουσιοδοτημένο για εξονυχιστικό έλεγχο 1,5 ώρας όπου πέφτει κόσκινο στα πάντα (φανοποιία, βιβλίο σέρβις βάσει αρχείου VW, ηλεκτρικά, κινητήρας, ψαλίδια, πατώματα, αναρτήσεις, ελαστικά, εξακρίβωση χιλιομέτρων κλπ) - όχι απλά έλεγχος... ....για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο γιατί μετά από την απόμάκρυνση από το ταμείο (βλέπε γκισέ υπουργείου για την μεταβίβαση) ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...

...μην τσιγκουνευτείς πάντως 1.000 ευρώ παραπάνω για ένα άριστο αυτοκίνητο από ιδιώτη, το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ισχύει κατά κανόνα στα αυτοκίνητα από προφανής παραμέτρους (χιλιόμετρα, κατάσταση αυτοκινήτου κλπ).

Όπως τα λέει ειναι! Και όχι μόνο σε αντιπροσωπείες οι έλεγχοι γιατί αν δεν τους ξέρεις σου κάνουν έναν τυπικό! Σε γνωστό και γνώστη !

Άσχετο: ace για τι ετοιμάζεσαι τώρα ;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει ειναι! Και όχι μόνο σε αντιπροσωπείες οι έλεγχοι γιατί αν δεν τους ξέρεις σου κάνουν έναν τυπικό! Σε γνωστό και γνώστη !

Άσχετο: ace για τι ετοιμάζεσαι τώρα ;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alex καλησπέρα!!

 

Προς το παρόν παίρνω ένα C4 Diesel εταιρικό που αντικαθιστά ένα Leon που εχω μέχρι τώρα πάλι εταιρικό. Δικό μου αυτοκίνητο δεν ξέρω αν θα πάρω...   ...είμαι στην φάση που μένω με το εταιρικό και δεν ξαναπαίρνω τίποτα αλλά μπορεί και να ξυπνήσω ένα πρωί και να μου την δώσει και να πάρω κάτι.

 

Αν ήξερα μηχανή θα έπαιρνα 1000% μηχανή για να έχω στο γκαράζ κάτι διαφορετικό από τα hatch που τα βαρέθηκα, αλλά αφενός είμαι άσχετος και αφετέρου μηχανή στην Αθήνα είναι ψιλοεπικίνδυνο να την κυκλοφορείς, ο κόσμος έχει χαζέψει λόγω της κρίσης και πάνε όλοι όπως να'ναι.

 

Παίζει να χτυπήσω κανένα roadster, μεταχειρισμένο βέβαια και όχι καινούριο.

Edited by ACE2007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κρίμα το γκάζι ,από τα πιο ωραία golf που είχα δει ,το πούλησες όπως ήταν ή χωριστά τα extra?

χαχα είναι επειδή δεν είχες δει το Polo μου παλιά..! Anyway έχεις δίκιο βρε Δημήτρη, άριστο ήταν (το επιβεβαίωσε και η αντιπροσωπεία που έκανε έλεγχο) το θέμα ήταν ότι εγώ το αμάξι δεν το χαιρόμουν. Το μαρτυρούν και τα χιλιόμετρα αφού το πούλησα με 23.000χλμ μόλις. Το θέμα είναι ότι τώρα πήρα Χ λεφτά (που μέρος αυτών τα θέλω για ένα σπίτι που διορθώνω κάποια πράγματα) ενώ σε 2-3 χρονια θα έπαιρνα σίγουρα 4-5.000 ευρώ πιο κάτω. Επικράτησε η λογική και το timing ήταν το σωστό. Και πέρυσι μου την είχε δώσει, το έβαλα αγγελία καθώς είχα βρει ένα S3 και ήμουν έτοιμος να το δώσω αλλά άλλαξα αποψη καθώς το λυπόμουν αφού ήταν καινούριο και η αγορά του S3 ναι μεν φθηνή (με 16.000 στο χέρι είχα βρει) αλλά η μετέπειτα συντήρηση εξαιρετικά υψηλή.

 

Πάντως μην υποτιμάτε τα VW, έχω αλλάξει 5 αυτοκίνητα σε 18 χρόνια, το Polo το πούλησα σε 2 ημέρες, το Golf σε 20 ημέρες σε καιρό κρίσης, ενώ ένα Alfa Romeo που είχα μου πήρε 7 μήνες να το δώσω. Έχουν εξαιρετική απήχηση λόγω της ποιότητας κατασκευής και της μακροζωίας που έχουν.

 

Υ.Γ. Στον εργαζόμενο - παντογνώστη της VW που ήταν ένας από τους 19 αγοραστές που με πήρε για το αμάξι και με ρώτησε αν βάρεσε καδένα ή όχι ακόμα, έχω να πω αν διαβάζει εδώ, ότι πιο "φθηνό" σχόλιο και μεγαλύτερη ξεφτίλα δεν έχω ακούσει ειδικά από άνθρωπο της VW. Είναι πιο τίμιο να πεις στα ίσα ότι έχω μόνο 11 ή 12.000 ευρώ παρά να μειώνεις ένα αυτοκίνητο και την αξία του.

Σε τέτοιον άνθρωπο δεν θα το πούλαγα ΠΟΤΕ το αυτοκίνητο, για αυτόν και άλλο ένα εξυπνοπούλι που πήρε να ρωτήσει και άκουσα διάφορα κουλά, προτιμώ να το έβαφα μπλε και να το έριχνα στην θάλασσα που λέει και ένας φίλος...

Έλεος ρε μεγάλε, καδένα σε αυτοκίνητο χαρτί με 23.000χλμ... 

 

Υ.Γ. 2 Στον άνθρωπο που το πήρε, αφενός επειδή ήταν ΚΥΡΙΟΣ και αφετέρου επειδή ήταν πρώην κάτοχος Golf 4 το έδωσα όπως είναι, με DVD, μπαρόμετρα κλπ και ας είναι καλά να το χαίρεται και αυτός και η οικογένεια του.

Edited by ACE2007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ωραίος ρε φίλε :clapping: ,

ευχομαι να συνεχίζεις να γράφεις στο forum παρόλο που δεν είσαι κάτοχος πια vw γιατί έχεις προσφέρει πολλά εδώ μεσα-

 

sorry για το offtopic

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε πρέπει να κάνεις μόνος σου έρευνα αγοράς και να δεις τουλάχιστον 20 αυτοκίνητα για να έχεις άποψη τι κυκλοφορεί. Με τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις, tsi 140 στην Αττική μόνο υπάρχουν 50  με μέση τιμή 9.700€. Επομένως από χρήματα είσαι καλά αν διαθέτεις 9.000€.

 

Στο χρώμα βέβαια θα δυσκολευτείς, τα περισσότερα Golf είναι μαύρα, ειδικά τα mk5 αφού το 2007 ή το 2008 δεν είχε έρθει ακόμα αυτή η μόδα του λευκού που από το 2009 έγινε πολύ έντονη. Μπορείς να βρεις και κάποια σε ασημί, λίγα είναι όμως τα ανοιχτόχρωμα. π.χ. μόλις 2 λευκά υπάρχουν από τα 50 που αναφέρθηκαν, το ένα από μαντρά και το 2ο από αντιπροσωπεία της VW που κυρίως είναι μάντρα  κάθε λογής μεταχειρισμένων.

 

Θέλει ψάξιμο, χρόνο και υπομονή, αυτοκίνητο είναι όχι iPhone, φαντάσου ότι ο άνθρωπος που πήρε το δικό μου mk6 είχε δει 40 αυτοκίνητα, ότι κυκλοφορούσε στις μάντρες τις Αττικής και ορισμένα ιδιωτών.

 

Και φυσικά για να είσαι σωστός, πας σε ένα εξουσιοδοτημένο για εξονυχιστικό έλεγχο 1,5 ώρας όπου πέφτει κόσκινο  στα πάντα (φανοποιία, βιβλίο σέρβις βάσει αρχείου VW, ηλεκτρικά, κινητήρας, ψαλίδια, πατώματα, αναρτήσεις, ελαστικά, εξακρίβωση χιλιομέτρων κλπ) - όχι απλά έλεγχος...   ....για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο γιατί μετά από την απόμάκρυνση από το ταμείο (βλέπε γκισέ υπουργείου για την μεταβίβαση) ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...

 

...μην τσιγκουνευτείς πάντως 1.000 ευρώ παραπάνω για ένα άριστο αυτοκίνητο από ιδιώτη, το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ισχύει κατά κανόνα στα αυτοκίνητα από προφανής παραμέτρους (χιλιόμετρα, κατάσταση αυτοκινήτου κλπ).

Eιναι εφικτο να βρεθει αν το κοντερ ειναι κατεβασμενο???

Ισως.....θα το δω αυτο εντος της εβδομαδας........να ριξω μια κλεφτη-ξοφαλτση ματια και σε κανενα 6αρι.Θα ζοριστω αρκετα,(βλεπε επιπλεον εξοδα) αλλα μπρος τα καλοι τι ειναι ο πονος ε?

Link to comment
Share on other sites

Eιναι εφικτο να βρεθει αν το κοντερ ειναι κατεβασμενο???

Ισως.....θα το δω αυτο εντος της εβδομαδας........να ριξω μια κλεφτη-ξοφαλτση ματια και σε κανενα 6αρι.Θα ζοριστω αρκετα,(βλεπε επιπλεον εξοδα) αλλα μπρος τα καλοι τι ειναι ο πονος ε?

 

Σχετικά με το κοντέρ, θα πρέπει να υπάρχει μία ροή ή αλληλουχία αν θες, στα αναγραφόμενα χιλιόμετρα στο service book με τα στοιχεία στους υπολογιστές της αντιπροσωπείας. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται η εξακρίβωση.

 

Επίσης φαίνεται κάθε recall που έχει γίνει, οι βλάβες που έχουν επισκευαστεί κλπ.

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

ωραίος ρε φίλε :clapping: ,

ευχομαι να συνεχίζεις να γράφεις στο forum παρόλο που δεν είσαι κάτοχος πια vw γιατί έχεις προσφέρει πολλά εδώ μεσα-

 

sorry για το offtopic

Εννοείται δεν θα χαθούμε και ειδικά για 5-10 ανθρώπους όπως εσύ εδώ θα είμαι. Άσε που με κάποιον ανεξήγητο τρόπο όλο φεύγω από τα VW και όλο ξαναγυρίζω... 

 

...είχα πολύ κέφι & αρκετή όρεξη - ενθουσιασμό με το mk6 (σε εμπνέει και το άτιμο τεχνολογικά..), βρήκα και ένα φόρουμ αρκετά πολιτισμένο με προυποθέσεις για να πάρεις ή να δώσεις πράγματα. Τα παιδιά του VW Club έχουν κάνει σπουδαία δουλειά και το forum αποτελεί εγκυκλοπαίδεια γνώσεων...  ...εκείνο το ατόπημα με το ατυχές warning να μην είχαμε και δεν θα είχα λείψει ποτέ...

 

...α και να μπορούσα να πήγαινα σε μία συνάντηση θα ήθελα αλλά δεν προέκυψε. Οικογένεια, δουλειά κλπ δεν αφήνουν και πολύ χρόνο αν και αυτά είναι δικαιολογίες βασικά, μάλλον δεν ήρθα γιατί δεν το κυνήγησα ποτέ ή δεν είναι του στυλ μου να βγαίνω με αγνώστους. Χάρηκα πάντως τουλάχιστον σαν ηλεκτρονική παρέα εδώ είμασταν για να γράφουμε και να εξιστορούμε το ψώνιο μας αφού λίγο πολύ όλοι καψούρηδες είμαστε με τις 4 ρόδες....

...το αυτοκίνητο δεν θα γίνει πλυντήριο ή ψυγείο ποτέ... 

 

100 φορές sorry για το off.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Τελικα το πραγμα παει για αγορα σε 6αρι γκολφακι και οχι 5αρι.

Αυτο που δεν ξερω ειναι κατα ποσο αξιοπιστο ειναι το μοτερ με τα 160 αλογα, σε σχεση με τον πιο απλο κινητηρα με τα 122?

Απο καταναλωση, σε νορμαλ συνθηκες ταξιδιου και χωρις σκισηματα που περιπου παιζουνε αυτα τα 2?

Δηλ εθνικη (120-140) η επαρχιακο δρομο με 80-100 ποσο περιπου θα καψει το καθενα?

Συγχωρεστε με αν ψαχνω πραγματα που εχουνε γραφει ξανα σε αλο θεμα,αλλα ειμαι καινουργιος εδω μεσα και εχω χασει την μπαλα ψαχνωντας αρκετα απο τα θεματα που μεχρι τωρα εχουνε σχολιαστει.

Ευχαριστω προκαταβολικα.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται δεν θα χαθούμε και ειδικά για 5-10 ανθρώπους όπως εσύ εδώ θα είμαι. Άσε που με κάποιον ανεξήγητο τρόπο όλο φεύγω από τα VW και όλο ξαναγυρίζω... 

 

...είχα πολύ κέφι & αρκετή όρεξη - ενθουσιασμό με το mk6 (σε εμπνέει και το άτιμο τεχνολογικά..), βρήκα και ένα φόρουμ αρκετά πολιτισμένο με προυποθέσεις για να πάρεις ή να δώσεις πράγματα. Τα παιδιά του VW Club έχουν κάνει σπουδαία δουλειά και το forum αποτελεί εγκυκλοπαίδεια γνώσεων...  ...εκείνο το ατόπημα με το ατυχές warning να μην είχαμε και δεν θα είχα λείψει ποτέ...

 

...α και να μπορούσα να πήγαινα σε μία συνάντηση θα ήθελα αλλά δεν προέκυψε. Οικογένεια, δουλειά κλπ δεν αφήνουν και πολύ χρόνο αν και αυτά είναι δικαιολογίες βασικά, μάλλον δεν ήρθα γιατί δεν το κυνήγησα ποτέ ή δεν είναι του στυλ μου να βγαίνω με αγνώστους. Χάρηκα πάντως τουλάχιστον σαν ηλεκτρονική παρέα εδώ είμασταν για να γράφουμε και να εξιστορούμε το ψώνιο μας αφού λίγο πολύ όλοι καψούρηδες είμαστε με τις 4 ρόδες....

...το αυτοκίνητο δεν θα γίνει πλυντήριο ή ψυγείο ποτέ... 

 

100 φορές sorry για το off.

Εγω θα σου πω , πως ποτε δεν ειναι αργα να ερθεις σε μια συναντηση μας . Θα χαρουμε να σε γνωρισουμε και απο κοντα . Πιστεψε με και γω της ιδιας νοοτροπιας ημουν "τι να παω να κανω αναμεσα σε ξενους" , ωσπου μια μερα πηρα την αποφαση να παω να δω με ποιους μιλαω , να κοψω φατσες που λενε . Και φτασαμε στο σημερα μετα απο 5 χρονια να ειμαστε ολοι μια μεγαλη παρεα ,μια οικογενεια .

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το πραγμα παει για αγορα σε 6αρι γκολφακι και οχι 5αρι.

Αυτο που δεν ξερω ειναι κατα ποσο αξιοπιστο ειναι το μοτερ με τα 160 αλογα, σε σχεση με τον πιο απλο κινητηρα με τα 122?

Απο καταναλωση, σε νορμαλ συνθηκες ταξιδιου και χωρις σκισηματα που περιπου παιζουνε αυτα τα 2?

Δηλ εθνικη (120-140) η επαρχιακο δρομο με 80-100 ποσο περιπου θα καψει το καθενα?

Συγχωρεστε με αν ψαχνω πραγματα που εχουνε γραφει ξανα σε αλο θεμα,αλλα ειμαι καινουργιος εδω μεσα και εχω χασει την μπαλα ψαχνωντας αρκετα απο τα θεματα που μεχρι τωρα εχουνε σχολιαστει.

Ευχαριστω προκαταβολικα.

 

Λίγο παραπάνω καταναλωση το 160αρι ,μην φανταστεις καμια τρελη διαφορα ,εχει σχεση και ο τροπος που οδηγει ο καθενας-

 

Το 122αρι όπως είπες και εσυ ,δεν έχει κομπρεσορα ,είναι πιο απλο και όχι τοσο πολυπλοκο όσο το 160αρι οπότε λιγότερες βλάβες-

 

ροπη εχουν πολύ και τα δυο ,το 160αρι όπως είναι λογικο είναι πιο γρηγορο -

 

και τα δυο αν σε ενδιαφερει η βελτιωση πάνε ψηλα ,το ένα 155 και το αλλο 215+ μονο με προγραμμα

Link to comment
Share on other sites

 αν σε ενδιαφερει η βελτιωση πάνε ψηλα ,το ένα 155 και το αλλο 215+ μονο με προγραμμ

και ετσι μια χαρα ειναι φιλε.εξαλου δεν ειμαι απο εκεινους που γουσταρουνε τα πολλα γκαζια σε καθημερινη βαση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.