Paliama Posted November 30, 2012 Report Posted November 30, 2012 paidia endiaferomai gia na agorasw cat back apo gt gia na to valw sto fsi m...an kserete kapoia eykairia help me !!! Quote
XIONOULIS Posted December 1, 2012 Report Posted December 1, 2012 εχω εχω downpipe απο τφσι αλλα δεν ξερω αν κανει σε σενα...φτηνο ποπαυ...για κοιτα καα *μη επιτρεπόμενο @ URL* Quote
Sjxristos Posted December 1, 2012 Report Posted December 1, 2012 έχω εγώ αν θες τελικό από GT κ όλη την εξάτμιση όχι όμως το DP Quote
Giannis307 Posted December 2, 2012 Report Posted December 2, 2012 που να το βαλει το downpipe ρε παιδια fsi εχει ο ανθρωπος...ατμοσφαιρικο.....απο καταλυτη και πισω μονο.....αλλα δες διατομες γιατι ενδεχωμενως να μην κανεις και τπτ με την εξατμηση απο το gt....αλλη η φιλοσοφια της τουρμπο εξατμησης αλλη της ατμοσφαιρας..... Quote
Sjxristos Posted December 2, 2012 Report Posted December 2, 2012 ναι φίλε μου συμφωνώ αλλά .. καταλύτης +dp=1.. στα tsi άρα θα χρειαστεί κ αλλα πράματα Quote
Billgr4 Posted December 2, 2012 Report Posted December 2, 2012 Ρε παιδια ενα μεσαιο-τελικο ζηταει ο ανθρωπος kαι δεν θα εχει κανενα θεμα, αλλα προσωπικα θα σου συνιστουσα απο tsi 140, με το μεγαλυτερο μεσαιο δηλαδη, φιλε Paliama.. Quote
Paliama Posted December 2, 2012 Author Report Posted December 2, 2012 paidia sas eyxarhstw olous para poly gia tin voithia...o filos johnis gt mou dinei se poly kalh timoula cat back apo gt 170 kai mallon 8a to kleisoume...8a exw provlima??? Billgr4 eipes na valw apo tsi 140 kalhtera...gt etsi ??? sorry alla apo exatmiseis den to xw !!! Quote
sonakias Posted December 3, 2012 Report Posted December 3, 2012 βαλε αυτη που βρηκες μια χαρα εισαι!αντε καλοφορετη!απλος νομιζω οτι θα χρειαστεις κ το πισω κατω κομματι του προφυλακτηρα για να βγουν οι αποπληξεις της εξατμησης,εαν δε το εχεις,αλλιως μπορεις να κοψεις το προφυλακτηρα σου... Quote
Billgr4 Posted December 3, 2012 Report Posted December 3, 2012 Φιλε Paliama, εννοειται κι αυτη που βρηκες ειναι καλη οπως λεει πιο πανω ο Sonakias.. Βαλ'την με κλειστα ματια, απλα η αλλη λυση που σου προτεινα ηταν διοτι λογω μεγαλυτερου μεσαιου καζανιου που εχει και σε συναρτηση του γεγονοτος οτι ανεβαζεις χιλιοστα στην διατομη του cat back απο 50 σε 55, θα ειχες λιγακι παραπανω ροπη πραγμα που ζητουσες απο οτι ειδα σε αλλο θεμα..Παρ'ολα αυτα εχει το εξης αρνητικο.. Οι αποληξεις ειναι προς τα κατω και αν θελεις GTI ή GT look θα πρεπει να δωσεις παραπανω χρηματα για κοψε ραψε, μπουκες κλπ... Οποτε παιρνεις το cat back που βρηκες απο το μελος johnis gt κ εισαι jet.. Κανενα προβλημα και η χροια του αυτοκινητου σου θα αποκτησει ενα ωραιο μπασο... Quote
Paliama Posted December 3, 2012 Author Report Posted December 3, 2012 sas eyxarhstw poly olous...8a parw tin exatmisi apo ton filo johnisgt kai proxeira 8a kopso ton diko m profylaktira...alloste to katw kommati apo gti kostizei kapou sta 80 euro..klain...i ali8eia einai oti 8elw na parei ligi anasa to amaxi giayto allazw cat back...den 8a m dwsei lete apo to GT ? Quote
xaros Posted December 3, 2012 Report Posted December 3, 2012 Φίλε πες μας πληροφορίες για το αμάξι σου για να σου απαντήσουμε. Καταρχήν ποιο fsi έχεις (η λογική λέει το 1,6), αν έχεις κάνει κάτι στην εισαγωγή, αν έχεις ή σκοπεύεις να βάλεις πρόγραμμα.... Quote
XIONOULIS Posted December 3, 2012 Report Posted December 3, 2012 (edited) να σου δωσει? χαχα εννοειται πως οχι.....σε ατμασφαρικο αν δεν βαλεις αλλο donwpipe η χταποδι και αλλο καταλυτη ποιο ελευθερο απτις 500 τρυπες που θα ειναι ο δικο σου δεν προκειται να δεις ουτε ενα αλογο....το caτback δεν αλλαζει κατι...ολα τα λεφτα ειναι στο καταλυτη.και στο χταποδι...μπροστα.....εγω αλλαξα σε σουπερσπριντ ολη+χταποδι και ..ειχα με τα 75 αλογα το γκολφακι και ειχα ριξει τρελο χρημα για νατο κανω να παει τουλαχιστον 90...φπε σε 1400 ...χαχαχα μαλακιες ολοι κανουμε....και εννοειται φιλτρο αερος αλλο...εγω επαιζα με βmc τοτε βαρελακια... φιλικα θα πρεπει να αλλαξεις και αλλα πραγμτα για να δεις μια μικρη αυξηση ροπης....η οποια θα ειναι και αμελητεα....σε σχεση με αλλους κινητηρες...συμβουλη αστο οπως ειναι και μην το πειραζεις και οποτε εχεις φραγκα στην ακρη περνεις ενα τσι 122 η 140 και κανεις παρυ απο την χαρα σου.....τωρα ολα τα αλλα ειναι.....επειδη τα περασα και επρεπε να περασω απο τα 75 στα 90 μετα 150-180-200-270-για να φτασω εδω που ειμαι...με οτι αυτο συνεπαγεται...και ειδα ιδια σωμασι.. Edited December 3, 2012 by quicksilver Quote
Billgr4 Posted December 3, 2012 Report Posted December 3, 2012 Μη δινεις ορκο, καπετανιο... Ξερω τι γραφω.. Quote
Paliama Posted December 3, 2012 Author Report Posted December 3, 2012 to 1.6 exw re c...den perimenw na parw 3 kai 5 aloga...ligo anasa to amaxi 8elw na parei pou me tin logiki k mono 8a kanei diafora...den skopevw na kanw trela pragmata...foraei filtro eleytheras to amaxi kai epeidi 8elw na to kanw k look gti de 8a paei xameno Quote
xaros Posted December 4, 2012 Report Posted December 4, 2012 να σου δωσει? χαχα εννοειται πως οχι.....σε ατμασφαρικο αν δεν βαλεις αλλο donwpipe η χταποδι και αλλο καταλυτη ποιο ελευθερο απτις 500 τρυπες που θα ειναι ο δικο σου δεν προκειται να δεις ουτε ενα αλογο....το caτback δεν αλλαζει κατι...ολα τα λεφτα ειναι στο καταλυτη.και στο χταποδι...μπροστα.....εγω αλλαξα σε σουπερσπριντ ολη+χταποδι και ..ειχα με τα 75 αλογα το γκολφακι και ειχα ριξει τρελο χρημα για νατο κανω να παει τουλαχιστον 90...φπε σε 1400 ...χαχαχα μαλακιες ολοι κανουμε....και εννοειται φιλτρο αερος αλλο...εγω επαιζα με βmc τοτε βαρελακια... φιλικα θα πρεπει να αλλαξεις και αλλα πραγμτα για να δεις μια μικρη αυξηση ροπης....η οποια θα ειναι και αμελητεα....σε σχεση με αλλους κινητηρες...συμβουλη αστο οπως ειναι και μην το πειραζεις και οποτε εχεις φραγκα στην ακρη περνεις ενα τσι 122 η 140 και κανεις παρυ απο την χαρα σου.....τωρα ολα τα αλλα ειναι.....επειδη τα περασα και επρεπε να περασω απο τα 75 στα 90 μετα 150-180-200-270-για να φτασω εδω που ειμαι...με οτι αυτο συνεπαγεται...και ειδα ιδια σωμασι.. να σου δωσει? χαχα εννοειται πως οχι.....σε ατμασφαρικο αν δεν βαλεις αλλο donwpipe η χταποδι και αλλο καταλυτη ποιο ελευθερο απτις 500 τρυπες που θα ειναι ο δικο σου δεν προκειται να δεις ουτε ενα αλογο....το caτback δεν αλλαζει κατι...ολα τα λεφτα ειναι στο καταλυτη.και στο χταποδι...μπροστα.....εγω αλλαξα σε σουπερσπριντ ολη+χταποδι και ..ειχα με τα 75 αλογα το γκολφακι και ειχα ριξει τρελο χρημα για νατο κανω να παει τουλαχιστον 90...φπε σε 1400 ...χαχαχα μαλακιες ολοι κανουμε....και εννοειται φιλτρο αερος αλλο...εγω επαιζα με βmc τοτε βαρελακια... φιλικα θα πρεπει να αλλαξεις και αλλα πραγμτα για να δεις μια μικρη αυξηση ροπης....η οποια θα ειναι και αμελητεα....σε σχεση με αλλους κινητηρες...συμβουλη αστο οπως ειναι και μην το πειραζεις και οποτε εχεις φραγκα στην ακρη περνεις ενα τσι 122 η 140 και κανεις παρυ απο την χαρα σου.....τωρα ολα τα αλλα ειναι.....επειδη τα περασα και επρεπε να περασω απο τα 75 στα 90 μετα 150-180-200-270-για να φτασω εδω που ειμαι...με οτι αυτο συνεπαγεται...και ειδα ιδια σωμασι.. Είναι όλα θέμα μοτέρ, τώρα αν σου πω τα σαξόραλα πόσα άλογα + βλέπουν με σκούπα τελικό δε θα με πιστεύεις.... Φίλε Paliama αφού συνειδητοποιημένα δεν περιμένεις και πολλά πράγματα προχώρα το. Και τίποτα να μη κερδίσεις στη τελική, μόνο που θα πάρεις λίγο μπασάκι από ήχο αλλά θα βγουν και οι μπούκες στο πίσω μέρος για μένα αξίζει... Quote
Paliama Posted December 4, 2012 Author Report Posted December 4, 2012 koita to amaxi m paei kala...1.6 ews twra den me exei perasei se ola ta pathmata(den vazw ta kouvadakia mesa) opote perimenw k ligo kalytero anoigma me tin exatmish Quote
XIONOULIS Posted December 4, 2012 Report Posted December 4, 2012 ναι εγω μιλαω για τα μοτερ τα κλασσικα....1,4 75 αλογα 1.8τ 20βτ και τφσι 2.0 Quote
titikos Posted December 10, 2012 Report Posted December 10, 2012 να σου δωσει? χαχα εννοειται πως οχι.....σε ατμασφαρικο αν δεν βαλεις αλλο donwpipe η χταποδι και αλλο καταλυτη ποιο ελευθερο απτις 500 τρυπες που θα ειναι ο δικο σου δεν προκειται να δεις ουτε ενα αλογο....το caτback δεν αλλαζει κατι...ολα τα λεφτα ειναι στο καταλυτη.και στο χταποδι...μπροστα.....εγω αλλαξα σε σουπερσπριντ ολη+χταποδι και ..ειχα με τα 75 αλογα το γκολφακι και ειχα ριξει τρελο χρημα για νατο κανω να παει τουλαχιστον 90...φπε σε 1400 ...χαχαχα μαλακιες ολοι κανουμε....και εννοειται φιλτρο αερος αλλο...εγω επαιζα με βmc τοτε βαρελακια... φιλικα θα πρεπει να αλλαξεις και αλλα πραγμτα για να δεις μια μικρη αυξηση ροπης....η οποια θα ειναι και αμελητεα....σε σχεση με αλλους κινητηρες...συμβουλη αστο οπως ειναι και μην το πειραζεις και οποτε εχεις φραγκα στην ακρη περνεις ενα τσι 122 η 140 και κανεις παρυ απο την χαρα σου.....τωρα ολα τα αλλα ειναι.....επειδη τα περασα και επρεπε να περασω απο τα 75 στα 90 μετα 150-180-200-270-για να φτασω εδω που ειμαι...με οτι αυτο συνεπαγεται...και ειδα ιδια σωμασι.. +1000 το μονο που μπορει να κερδισεις ειναι ελαχιστο θορυβο και φυσικα πιο ομορφο look Quote