Jump to content
george44

Βλάβη Στο Σύστημα Τιμονιού Σε Vw Passat 2007 1.6 Fsi

Recommended Posts

Έχει ανάψει σήμα βλάβης στο τιμόνι και το αυτοκίνητο δεν παίρνει καν μπρος. Χρειάστηκα οδική βοήθεια για να το πάω σε συνεργείο. Κούνησα πέρα δώθε το τιμόνι, άλλαξα την μπαταρία, αλλά τίποτα. Έχει κλειδώσει. Μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει?Τι μπορεί να συμβαίνει?

Link to comment
Share on other sites

Μπορί να συμβαίνει αυτό που λέει ο doctor. Μπήκε σε safe mode το αυτοκίνητο. Συμβαίνει όταν πάθει βλάβη κάποιο κρίσιμο σημείο. Προστατεύει τόσο τον οδηγό όσο και το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Αντιπροσωπεία οπωσδήποτε όπως λέει και παραπάνω ο electricdoctor.Aλλαγή immobilizer και επανακοδικοποιηση των κλειδιών.Παλιότερα έπρεπε να αλλαχθεί ο εγκέφαλος άνεσης ολόκληρος και η κολώνα τιμονιού.Τώρα έχει βρεθεί τρόπος να αλλάζεται μόνο το immo.Παλιότερα η βλάβη απαιτούσε περίπου 1200 ευρώ.Τώρα πλέον με το 1/3 των χρημάτων την βγάζεις καθαρή.

Link to comment
Share on other sites

ELV το γνωστο προβλημα που το εχει βγαλει σχεδον σε ολα τα FSI και δεν ξερω και σε TSI ...ευτυχως τωρα αλλαζουν μονο το εγκεφαλακι που ειναι πανω στην κολονα τιμονιου ( αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος ) ,δεν αλλαζεις ουτε τον ανεσεις ουτε κολονα .εγκεφαλακι κωδικοποιησεις γενικα μαζι με οσα κλειδια εχεις και τελος,καπυ στο 2ωρο να υπολογισεις, ααα κοιτα να δεις οτι να ειναι ολα οπως ηταν πριν  στο αυτοκ δηλ τις λειτουργιες του γιατι οταν περνουν πρωτοκολο και κανουν τις κωδικοποιησεις μπορει να κανει και κατι αλλο...τωρα εμενα μου ειχαν αλλαξει και εγκεφαλο ανεσεις και τα ειχαν κανει μανταρα αλλα εχε το νου σου για μετα...περιμενουμε νεα

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο παρουσίασε και σε μένα με την διαφορά ότι εκεί που ταξίδευα με 70χλμ/ωρα περίπου μου σβήνει ο κινητήρας απασφαλίζονται οι πόρτες και νεκρώνει το ταμπλό οργάνων. Ευτυχώς που δεν μου κλείδωσε κανένα τιμόνι και μπόρεσα να παρκάρω. δεν έπαιρνε μπρος νεκρό εντελώς μετά από 4 προσπάθειες αφαίρεσης και τοποθέτησης του κλειδιού επανήλθε το ταμπλό στην νορμάλ κατάσταση. και πήρε μπρος και ο κινητήρας και συνέχισα το δρομολόγιο μου. την επόμενη μέρα που το ξανακίνησα μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα με την διαφορά τώρα στο ταμπλό μου άναβε το λαμπάκι του τιμονιού σε χρώμα κίτρινο και μετά σε χρώμα κόκκινο με τον ήχο του. ξανά τα ίδια με το κλειδί 3 έως 4 φορές και επιτέλους μόλις φτάνω στο πάρκιν μου γράφει και στον πίνακα οργάνων  "Lenkungs - verriegelung !   Werkstatt ! ".  την επόμενη μέρα παω στην VW για έλεγχο και μου λέει  


1. Αντικατάσταση εγκεφάλου κολόνας τιμονιού  


2. Αντικατάσταση εγκεφάλου κλειδώματος (immobilizer)


και βλέπουμε γιατί το διαγνωστικό δεν βλέπει παραπέρα. ?????????


νταμπλάς μουρθε. 


μέχρι τώρα 62.000 χλμ (2008-2013) και μου παρουσίασε προβλήματα, στο χειρόφρενο, στην αντλία υψηλής πίεσης, στο χειρόγκαζο, και το αναφερθέν. και γ@@@@ την αξιοπιστία τους  και το made in germany.


Edited by konstantinos passat
Διορθωση χρωματος γραμματοσειρας
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.