george44 Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 Έχει ανάψει σήμα βλάβης στο τιμόνι και το αυτοκίνητο δεν παίρνει καν μπρος. Χρειάστηκα οδική βοήθεια για να το πάω σε συνεργείο. Κούνησα πέρα δώθε το τιμόνι, άλλαξα την μπαταρία, αλλά τίποτα. Έχει κλειδώσει. Μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει?Τι μπορεί να συμβαίνει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 kalispera file moy kata pasa pithanotita soy exei xalasi to egkefalaki kleidomatos timonioy ELV.giayto kai den soy anoigi katholoy o diakoptis kai ta lampakia.theleis antoiprosopoia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symearg Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 Μπορί να συμβαίνει αυτό που λέει ο doctor. Μπήκε σε safe mode το αυτοκίνητο. Συμβαίνει όταν πάθει βλάβη κάποιο κρίσιμο σημείο. Προστατεύει τόσο τον οδηγό όσο και το αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 Αντιπροσωπεία οπωσδήποτε όπως λέει και παραπάνω ο electricdoctor.Aλλαγή immobilizer και επανακοδικοποιηση των κλειδιών.Παλιότερα έπρεπε να αλλαχθεί ο εγκέφαλος άνεσης ολόκληρος και η κολώνα τιμονιού.Τώρα έχει βρεθεί τρόπος να αλλάζεται μόνο το immo.Παλιότερα η βλάβη απαιτούσε περίπου 1200 ευρώ.Τώρα πλέον με το 1/3 των χρημάτων την βγάζεις καθαρή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 ELV το γνωστο προβλημα που το εχει βγαλει σχεδον σε ολα τα FSI και δεν ξερω και σε TSI ...ευτυχως τωρα αλλαζουν μονο το εγκεφαλακι που ειναι πανω στην κολονα τιμονιου ( αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος ) ,δεν αλλαζεις ουτε τον ανεσεις ουτε κολονα .εγκεφαλακι κωδικοποιησεις γενικα μαζι με οσα κλειδια εχεις και τελος,καπυ στο 2ωρο να υπολογισεις, ααα κοιτα να δεις οτι να ειναι ολα οπως ηταν πριν στο αυτοκ δηλ τις λειτουργιες του γιατι οταν περνουν πρωτοκολο και κανουν τις κωδικοποιησεις μπορει να κανει και κατι αλλο...τωρα εμενα μου ειχαν αλλαξει και εγκεφαλο ανεσεις και τα ειχαν κανει μανταρα αλλα εχε το νου σου για μετα...περιμενουμε νεα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moutathan Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 (edited) Το ίδιο παρουσίασε και σε μένα με την διαφορά ότι εκεί που ταξίδευα με 70χλμ/ωρα περίπου μου σβήνει ο κινητήρας απασφαλίζονται οι πόρτες και νεκρώνει το ταμπλό οργάνων. Ευτυχώς που δεν μου κλείδωσε κανένα τιμόνι και μπόρεσα να παρκάρω. δεν έπαιρνε μπρος νεκρό εντελώς μετά από 4 προσπάθειες αφαίρεσης και τοποθέτησης του κλειδιού επανήλθε το ταμπλό στην νορμάλ κατάσταση. και πήρε μπρος και ο κινητήρας και συνέχισα το δρομολόγιο μου. την επόμενη μέρα που το ξανακίνησα μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα με την διαφορά τώρα στο ταμπλό μου άναβε το λαμπάκι του τιμονιού σε χρώμα κίτρινο και μετά σε χρώμα κόκκινο με τον ήχο του. ξανά τα ίδια με το κλειδί 3 έως 4 φορές και επιτέλους μόλις φτάνω στο πάρκιν μου γράφει και στον πίνακα οργάνων "Lenkungs - verriegelung ! Werkstatt ! ". την επόμενη μέρα παω στην VW για έλεγχο και μου λέει 1. Αντικατάσταση εγκεφάλου κολόνας τιμονιού 2. Αντικατάσταση εγκεφάλου κλειδώματος (immobilizer) και βλέπουμε γιατί το διαγνωστικό δεν βλέπει παραπέρα. ????????? νταμπλάς μουρθε. μέχρι τώρα 62.000 χλμ (2008-2013) και μου παρουσίασε προβλήματα, στο χειρόφρενο, στην αντλία υψηλής πίεσης, στο χειρόγκαζο, και το αναφερθέν. και γ@@@@ την αξιοπιστία τους και το made in germany. Edited November 12, 2013 by konstantinos passat Διορθωση χρωματος γραμματοσειρας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...