wolfburg Posted March 26, 2013 Report Posted March 26, 2013 Ανοίγω ένα θέμα μιας και μου αρέσει περισσότερο το κλασσικό, το old school αν έχετε ακουστά!Πιστεύω ότι η δεκαετία του 90 γέννησε τα πιο γνήσια κ αναγνωρίσιμα "σκαριά" στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ποιά αυτοκίνητα αυτής ή και παλιοτερων δεκαετιών σας άρεσαν είτε επειδή τα έχετε οδηγήσει,είτε επειδή ήταν τεχνολογικά μπροστά για την εποχή τους,είτε επειδή στο άκουσμά τους προκαλούν ρίγη συγκινήσεων!Γνώμες δεκτές απ όλους, κουβέντα να κάνουμε Quote
Billgr4 Posted March 26, 2013 Report Posted March 26, 2013 Eπετρεψε μου να μιλησω με εικονες που πιστευω θα καλυψουν τις οποιες αναφορες περι τεχνολογικης και μηχανολογικης εξελιξη τους.. Polo G40http://flipacars.com/pics/Volkswagen/volkswagen-polo-g40-06.jpgGolf MK2 GTIhttp://www.araba-resimleri.org/resim/golf-mk2-92466.jpg Honda Civic Eg3 DOHC-Vtec http://www.abload.de/img/dsc_00389vsc.jpg BMW E30 http://tuningcars.us/albums/userpics/10001/bmw-e30_2825929.jpg Renault 5 Turbo http://www.carstyling.ru/resources/classic/1976_Renault_5_Alpine-Gordini_01.jpg H σειρα ειναι τυχαια και ειναι προσωπικη μου επιλογη ως old school αυτοκινητα που αφησαν εποχη.. Σιγουρα υπαρχουν κι αλλα καλυτερα, προσωπικα ομως αυτα ξεχωρισα και θαυμαζα απο μικρος.. Quote
wolfburg Posted March 26, 2013 Author Report Posted March 26, 2013 Μπράβο Billgr4 έχουμε ίδια γούστα!Έλα σιγά σιγά και οι υπόλοιποι!!! Quote
GIORGOS VR6 Posted March 26, 2013 Report Posted March 26, 2013 billgr4 για την ωραια φωτο με το GOLF mk2 GTI που εβαλες, εχω ενα ιδιο ακριβως μονη διαφορα η αεροτομη ειναι στο χρωμα του αυτοκινητου Quote
tolisgti Posted March 26, 2013 Report Posted March 26, 2013 corrado,απιστευτο αμαξι για τη χρονολογια του!2 φωτο απ το δικο μου σε υπεραριστη κατασταση μεσα εξω χωρις καποια αναπαλαιωση. Quote
wolfburg Posted March 26, 2013 Author Report Posted March 26, 2013 Αλητεία το corrado.Είχα μπει κάποτε σε ένα G60 κόκκινο στην Κομοτηνή με 160.000.Πολύ δύναμη,φανταστικός ήχος,και επιτάχυνε απροβλημάτιστα μέχρι τα 240+.Ο ιδιοκτήτης οικογενειάρχης γύρω στα 40 αρρωστάκι!!!Συν ότι έβγαινε και VR6 2.9 24βάλβιδο.Το έχεις ακόμα? Quote
tolisgti Posted March 26, 2013 Report Posted March 26, 2013 το εδωσα για να παρω smart μου δωσανε πολυ καλα λεφτα και δελεαστηκα,ακομα το μετανιωνω. ειχα αναβαθμισει και τον κομπρεσορα σε RS με 2 ιμαντες στη γερμανια,ειχε πολυ δυναμη. Quote
wolfburg Posted March 26, 2013 Author Report Posted March 26, 2013 Σκότωσες το corrado για smart?Πολύ μεγάλο λάθος!Καμία σύγκριση Quote
Guest hellenic vanagon Posted March 27, 2013 Report Posted March 27, 2013 (edited) Tην εποχή που έβγαινε το Corrado, υπήρξαν παραλλαγές στο ίδιο θέμα! Μία από αυτές είχε τον ίδιο επαναστατικό κινητήρα, (g60), την ίδια ανάρτηση/φρένα/όργανα, παραπλήσιο αμάξωμα αλλά με τέσσερις πόρτες και τετρακίνηση, που πάντα ζήλευε το Corrado και ποτέ δεν απέκτησε! Passat syncro g60 Διασκεδαστικό σήμερα είναι πως το...προβατάκι αυτό το αγνοεί εντελώς η γενιά των...ποικίλλων ομογάλακτων tsi... Edited March 27, 2013 by hellenic vanagon Quote
wolfburg Posted March 27, 2013 Author Report Posted March 27, 2013 (edited) Φίλε μου το corrado δεν είχε να ζηλέψει τίποτα!Παραπλήσιο αμάξωμα δεν το λές γιατί δεν έχουν καμία σχέση.Άλλο coupe 2+2 θέσεων και άλλο sedan.Άλλωστε δεν είχε ανάγκη τετρακίνησης καθώς είχε φοβερό στήσιμο για την εποχή.Τα δύο αυτά αυτοκίνητα είχαν διαφορετικό προσανατολισμό Edited March 27, 2013 by wolfburg Quote
Guest hellenic vanagon Posted March 27, 2013 Report Posted March 27, 2013 (edited) Φίλε μου το corrado δεν είχε να ζηλέψει τίποτα!Παραπλήσιο αμάξωμα δεν το λές γιατί δεν έχουν καμία σχέση.Άλλο coupe 2+2 θέσεων και άλλο sedan.Άλλωστε δεν είχε ανάγκη τετρακίνησης καθώς είχε φοβερό στήσιμο για την εποχή. Εκτός της εξωτερικής εμφάνισης που είναι διαφορετική, η πλατφόρμα είναι σχεδόν, με μικροδιαφορές, ίδια, και έτσι, στην δικίνητη έκδοση του passat, έχουν κοινά ανταλλακτικά! Όσο για το στήσιμο του Corrado δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω! Απλά το Passat g60 είναι ένα Corrado + τετρακίνηση, δηλαδή ένα τετρακίνητο, τετράπορτο, πενταθέσιο Corrado! Στον Καναδά συνέχεια το...διαπράττουν, τοποθετώντας την τετρακίνηση από το Passat, το οποίο κυρίως εκεί κυκλοφόρησε, σε Corrado πολύ εύκολα! Δες και τα σχετικά βιντεάκια: Edited March 27, 2013 by hellenic vanagon Quote
wolfburg Posted March 27, 2013 Author Report Posted March 27, 2013 Και μιας και έγινε αναφορά για το syncro της VW ποιός θυμάται το Golf 2 Rallye με τον G60 και τα φουσκώματα!Πολύ λίγα κομμάτια παράχθηκαν Quote
stavros geoldasis Posted March 27, 2013 Report Posted March 27, 2013 Το polo το ειχε ο πατερας μου αλλα οχι το g40 το 1.3 8ν πολυ ομορφο για την εποχη του αλλα τον τρακαραν και το εδωσε και πηρε το passat το οποιο και υπαρχει ακομα πιστεψτε με οτι θα ηθελα να το ειχα ακομα με μοτερ 20vt μιλαμε για πολλα γουστα μιας και ηταν παναλαφρο. Quote
Billgr4 Posted March 27, 2013 Report Posted March 27, 2013 Μπράβο Billgr4 έχουμε ίδια γούστα!Έλα σιγά σιγά και οι υπόλοιποι!!! Αφησαν εποχη τα ατιμα... billgr4 για την ωραια φωτο με το GOLF mk2 GTI που εβαλες, εχω ενα ιδιο ακριβως μονη διαφορα η αεροτομη ειναι στο χρωμα του αυτοκινητου Υπεροχο φιλε μου, να το χαιρεσαι!! Quote
Guest hellenic vanagon Posted March 27, 2013 Report Posted March 27, 2013 (edited) Και μιας και έγινε αναφορά για το syncro της VW ποιός θυμάται το Golf 2 Rallye με τον G60 και τα φουσκώματα!Πολύ λίγα κομμάτια παράχθηκαν GOLF II RALLYE (G60 & SYNCRO): ERWIN WEBER, CHAMPION OF GERMAN DRIVERS CHAMPIONSHIP, 1991. Edited March 27, 2013 by hellenic vanagon Quote
wolfburg Posted March 27, 2013 Author Report Posted March 27, 2013 Τι γίνεται ρε παιδιά?όλοι του ηλεκτρόγκαζου,του cruise control και των ηλεκτρικών οθονών είστε? Quote
tolisgti Posted March 27, 2013 Report Posted March 27, 2013 Σκότωσες το corrado για smart?Πολύ μεγάλο λάθος!Καμία σύγκριση δεν το σκοτωσα,πληρωθηκε πααααααααααρα πολυ καλα Quote
wolfburg Posted March 27, 2013 Author Report Posted March 27, 2013 δεν το σκοτωσα,πληρωθηκε πααααααααααρα πολυ καλα Αδερφέ μπορεί να πληρώθηκε αλλά το μετανιώνεις Quote
GIORGOS VR6 Posted March 27, 2013 Report Posted March 27, 2013 Και μιας και έγινε αναφορά για το syncro της VW ποιός θυμάται το Golf 2 Rallye με τον G60 και τα φουσκώματα!Πολύ λίγα κομμάτια παράχθηκαν Ηταν η limited εκδοση με μοτερ G60 16V αν θυμαμαι καλα 225αλογα.78 κομματια βγηκαν τα 3 ηταν δυπορτα Quote
Guest hellenic vanagon Posted March 27, 2013 Report Posted March 27, 2013 (edited) The Rallye GolfThe Volkswagen Rallye Golf is based on the MKII Golf chassis and was developed to comply with the FIA standards in order to compete in the FIA WRC Championship. These standards demanded that a car which was to race in the WRC had a production volume of at least 5000. The Volkswagen Rallye Golf was built between 1988 and 1990 with a total of 5071 cars. Πηγή: Volksforum.com Edited March 27, 2013 by hellenic vanagon Quote
Eskes Posted March 30, 2013 Report Posted March 30, 2013 Προσωπικά και να με συγχωρείται αλλά κανένα passat και κανένα polo δεν έγραψε ιστορία στα στεκια εδω στην Ελλαδα. Ιστορια εγραψαν τα 1. Peugeot 205 gti 2. Citroen Ax gti 3. Renault 5 turbo 4. Fiat Uno turbo 5. Peugeot 106 rallye-Gti (1.3 και 1.6) 6. Citroen Saxo vts 7. Fiat Punto Gt 8. Honda Civic vti 9. Toyota Starlet turbo επειδή ήταν μικρά, δεν είχαν τεκμήριο και ήταν κροτίδες για την εποχή τους άλλα μερικά ακόμα και για σήμερα! πιο passat και πιο polo θα καθόταν σε φανάρι με ένα uno turbo? Η ιστορια για μενα ειναι ολα αυτα τα αυτοκίνητα, μαζι με τα Bmw e30, Opel Ascona, Ford Escort Mk2, Nissan 200sx που μπαίνουν με τις πόρτες ακόμα στις πλατιές Αυτά όλα από μια άλλη ρομαντική εποχή εδώ στην Θεσσαλονίκη που ευτυχώς την πρόλαβα έστω και λίγο άλλα δεν την έζησα από το τιμόνι του οδηγού... μετά γεμίσαμε κυβικά, ηλεκτρικά βοηθήματα και κάπου εδώ χάθηκε η μαγεία του να "οδηγάς". Αν δεν οδηγήσεις ενα μικρο, παλιο turbo οπως ενα uno η ενα punto gt δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει turbo αμάξι (όσοι έχετε οδηγήσει θα καταλάβετε τι εννοώ να μπαίνει το turbo και κουμπωμένος απο την επιτάχυνση στο κάθισμα σου να ακούς τα λάστιχα να τσιρίζουν σε κάθε αλλαγή) Αν δεν μπεις σε ενα 106-Saxo δεν μπορείς να καταλάβεις τι θα πει στρίψιμο σε ορεινή διαδρομή χωρίς τα χαζο esp να αφήνεις γκάζι και το αμαξι να εχει συμπεριφορά από kart. Να μπεις σε ενα "Ax" και να μπορέσεις να κατανοήσεις τι σημαίνει αναλογία κιλα ανα ίππο και πως είναι να οδηγάς ενα ελαφρύ αμάξι στα φανάρια. Να κανεις βολτα με Nissan 200sx, E30, Escort mk2 και να κοιτάς διπλωμένος απο το παράθυρο του συνοδηγού-οδηγού σε καθε στροφή. Ολα αυτα για μενα ειναι ιστορία, μια ιστορια που απο δω και περα δεν θα ξανά γραφτεί με τα ευνουχισμένα αυτοκίνητα που βγάζουν στην παραγωγή... Μετα απο ενα civic, ενα punto gt και ενα 200sx οδηγώ ένα golf gt και πραγματικά οσο ωραίο, ανετο, γρήγορο και αν είναι δεν με συγκινεί... (με συγκινεί μονο σε επίπεδο άνεσης μετα απο τους παππούδες που οδηγούσα) Quote
Guest hellenic vanagon Posted March 30, 2013 Report Posted March 30, 2013 (edited) Nα με συγχωρείτε, αλλά η έννοια "έγραψαν ιστορία", όπως αυτή τέθηκε από τον ιδρυτή του συγκεκριμένου post, είναι μία γενική ιδέα που περιλαμβάνει αυτοκίνητα τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Επίσης, σε ένα VW forum, δεν μπορεί παρά να κατέχουν περίοπτη θέση τα turbo τετρακίνητα μοντέλα, με τα οποία η VAG, (ΑUDI Quattro, turbo), σάρωσε τον ανταγωνισμό στους διεθνείς αγώνες. Αλλά και τα μοντέλλα της VW, που παρουσίασε λίγο αργότερα, με δύο, κατ' εμέ, ακόμα εξωτικότερες, παράλληλες, τεχνολογίες, (Syncro, G40/60 compressor), που, αν και λιγότερο γνωστές στο ευρύ κοινό, προς το οποίο απευθύνονταν σαν εναλλακτικές, βελτιωμένες, προτάσεις, προκάλεσαν μεγάλες τεχνολογικές ανατροπές. Φυσικά ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο, λογικής ιπποδύναμης για καθημερινή χρήση, δεν σπινάρει στις αλλαγές ταχυτήτων! Όσο για το στρίψιμο σε ορεινές διαδρομές... Ένα Syncro στρίβει αθόρυβα, αποτελεσματικά, με ακρίβεια και ασφάλεια, πλήρη εκμετάλλευση της ισχύος, και φυσικά πολύ πιο γρήγορα, τουλάχιστον για τον καθημερινό οδηγό προς τον οποίο απευθύνεται, (κυρίως αλλά όχι μόνο), το σύστημα αυτό. 'Aλλη μία ιστορική φωτό: Kυβερνήτης Ραφτόπουλος, πρωταθλητής Ελλάδας trial 1993, με την θρυλική ζέβρα του, (Τransporter T3 Syncro/Porsche 350 hp), σε χαμηλή πτήση. Από την δράση του: (λογοκριμένο, αφαιρέθηκαν άσχετες σκηνές) http://s361.photobucket.com/user/hellenic_vanagon/media/SyncroTestDrive_Trimmed.mp4.html Edited March 30, 2013 by hellenic vanagon Quote
wolfburg Posted March 30, 2013 Author Report Posted March 30, 2013 (edited) Συμφωνώ και με τους δύο.Τα αυτοκίνητα που ανέφερε ο Eskes έχουν διαδραματήσει σημαντικό ρόλο στην ιστορία της αυτοκίνησης.όσον αφορά το Passat που κάνει λόγο ο hellenic vanagon δεν έχει να δείξει τόσο μάχες στα φανάρια όσο πρωτοποριακή τεχνολογία για την εποχή του(syncro,g60 μοτέρ). Edited March 30, 2013 by wolfburg Quote
Guest hellenic vanagon Posted March 30, 2013 Report Posted March 30, 2013 Συμφωνώ και με τους δύο.Τα αυτοκίνητα που ανέφερε ο Eskes έχουν διαδραματήσει σημαντικό ρόλο στην ιστορία της αυτοκίνησης.όσον αφορά το Passat που κάνει λόγο ο hellenic vanagon δεν έχει να δείξει τόσο μάχες στα φανάρια όσο πρωτοποριακή τεχνολογία για την εποχή του(syncro,g60 μοτέρ). To Passat, το συγκεκριμένο, αναφέρθηκε απλά σαν συγκερασμός του Corrado με το Golf II Syncro/Rallye, (τα οποία υπήρξαν δύο πολύ σημαντικά αυτοκίνητα στην ιστορία της VW, το καθένα για διαφορετικούς λόγους). Iστορία δεν μπορεί να έγραψε, τουλάχιστον στους δρόμους της Ελλάδας, αλλά και διεθνώς, διότι απλούστατα...δεν κυκλοφόρησε! Αν και είναι άγνωστος ο ακριβής αριθμός παραγωγής, θεωρείται πως στον Καναδά, που ήταν η αγορά κύριου προορισμού του, δεν εξάχθηκαν περισσότερα από 1.000. Τώρα οι...μάχες στα φανάρια είναι μία άλλη υπόθεση που δεν ξέρω κατά πόσο συντελεί στην...ιστορικότητα ενός αυτοκινήτου. (Αν πάντως παίζει κάποιο ρόλο, ε, τότε όψιμα το Passat μου γράφει την...ιστοριούλα του. ). Quote
wolfburg Posted March 30, 2013 Author Report Posted March 30, 2013 Ας γράψω και γώ μερικά Ιταλία Alfa Romeo GT sprint Veloce Alfa Romeo 75 turbo Lancia Delta Integrale Evo Lancia Stratos Fiat Coupe Γαλλία Peugeot 205 gti 1.9 Peugeot 106 Rallye και Citroen Saxo VTS αν και τα έχω σιχαθεί επειδή όσοι τα χουν νομίζουν ότι έχουν πιάσει τον παπά απ τα @@@@@@@ Renault Clio Williams Renault Alpine Renault R5 Turbo Γερμανία BMW E30 M3 EVO BMW 2002 Turbo BMW E36 M3 VW Golf 2 GTI VW Golf 2 Rallye VW Golf 3 VR6 VW Corrado VR6 2.9 24V Audi S3 η πρώτη εκδοση του με τα 210 hp Audi S2 και RS2 Audi Quattro Mercedes Benz 190E 2.5-16 Evolution Porsche 993 Carrera Porsche 964 Turbo 3.6 Porsche 911 (993) GT2 Porsche Ruf CTR Yellowbird κρυφός πόθος Ιαπωνία Mazda rx-7 FD Mazda MX-5 Toyota Supra A80 2JZ-GTE Toyota strarlet GT Turbo Toyota Corolla AE86 Subaru Impreza 22B άλλος κρυφός πόθος Mitsubishi Lancer EVO 6 Tommi Makkinen Edition.όσες γενιές κι αν βγουν κανένα δεν συγκρίνεται μαζί του.Το βλέπεις και φοβάσαι να μπεις! Mitsubishi Miraze 1.6 με τον Mivec δεν ήρθε ποτέ Ελλάδα σαν Colt Nissan Skyline GT-R R32 Nissan Skyline GT-R PGC10 Nissan Skyline GT-R C110 Nissan Skyline GT-R R34 Nissan Silvia s13 Datsun 240 Z Honda Integra DC2 Honda NSX Honda Civic Type-r EK9 Τα Γιαπωνεζάκια κρατάνε τα καλά για πάρτη τους Honda Civic Type-r EP3 δεν είναι δεκαετίας 90 αλλά είναι αμαξάρα Honda S-2000 `99 Μπορεί να χω ξεχάσει κάποια αλλά τα παραπάνω έχουν βάλει το χεράκι τους στη λέξη οδηγική απόλαυση! 1 Quote