Jump to content
giorgosxk

Touran 1.4 Tsi Highline Θόρυβος Σασμάν

Recommended Posts

Καλησπερα και απο εμενα παιδια. Αγορασα προχθες ενα TSI Higline του 2007 με 90000 χλμ. Το πηγα για τεχνικο ελεγχο πρην την αγορα (σε αντηπροσωπεια) και μου ειμαν οτι ειναι ατρακαριστο και οτι εκτος απο μια σκαστρα που ηθελε αλαγη...ολλα οκ. Προσεξα ομως οτι ακουγετε ενας θορυβος σαν κροταλισμα απο το σασμαν (κυριως σε νεκρα) ο οποιος χανετε οταν πατησω συμπλεκτη .

Εχει κανης αναλογη εμπειρια? σε μαστορα (εκτος αντιπροσωπειας) που το πηγα (για να αλλαξει τη σκαστρα) ειπε οτι ιδρονει στην ταπα του σασμαν και εληπε βαλβολινη (1 λιτρο). Μπορει να εχουν βαρεσει τα ρουλεμαν? γιατι κοστος μιλαμε σε τετοια περιπτωση? :sad:

Edited by giorgosxk
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε φουλ δισκο πλατο κιτ ρουλεμαν συμπλεκτη κ διχαλα μαζι με τον οδηγο και θα εισαι κομπλε

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε φουλ δισκο πλατο κιτ ρουλεμαν συμπλεκτη κ διχαλα μαζι με τον οδηγο και θα εισαι κομπλε

πιθανο κοστος?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβω....αλλάζοντας όλα αυτά, θα είμαι κομπλέ; δεν θα υπάρχει πλέον ο θόρυβος (κροτάλισμα);  Ρωτάω γιατί έχω διαβάσει και άλλα τόπικς που αναφέρουν αυτές τις αλλαγές αλλά ο θόρυβος παρέμεινε μετά τις αλλαγές...

Και κάτι ακόμα..τι μπορεί να προκάλεσε αυτό το πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

μηχανικο η αυτοματο σασμαν εχει το αυτοκινητο?

αφού λέμε ότι χάνετε όταν πατάω συμπλέκτη!

Link to comment
Share on other sites

Κατα 90% ειναι ρολεμαν-διχαλο συμπλεκτη...ειδικα αν τα 90.000 τα εκανε σε πολη..ειναι απολυτα φυσιολογικο ,τωρα αν δεν υπαρχει ουσιαστικο προβλημα....αστο...και οταν ειναι κανεις οτι σου ειπαν ακριβως απο πανω τα αλλαζεις ολα...και κανεις και μια καλη επαναρυθμιση της ντιζας του σασμαν και θα εισαι καινουριος !

Link to comment
Share on other sites

αφού λέμε ότι χάνετε όταν πατάω συμπλέκτη!

 

 

Ναι εχεις δίκιο δεν το πρόσεξα.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα..

προφανως φταινε τα ρουλεμαν του σασμαν (τρελος).

ο μάστορας λέει οτι αφού δεν ακούγετε όταν πατάς το συμπλέκτη...δεν είναι ρουλεμάν αλλά δισκόπλατο!  :thumbsd:

κάποιοι φίλοι με TSI μου λένε :phone:  οτι έτσι κάνουν όλα αλλά όταν ζεσταθούν σταματάει ο θόρυβος 

δεν ξέρω ποια τι να πιστέψω    να μπω στα έξοδα και να μην υπάρχει αποτέλεσμα γιατί έτσι κάνουν όλα; 

ας βοηθήσει κάποιος :help: 

 

Edited by giorgosxk
Link to comment
Share on other sites

ο μάστορας λέει οτι αφού δεν ακούγετε όταν πατάς το συμπλέκτη...δεν είναι ρουλεμάν αλλά δισκόπλατο!  :thumbsd:

κάποιοι φίλοι με TSI μου λένε :phone:  οτι έτσι κάνουν όλα αλλά όταν ζεσταθούν σταματάει ο θόρυβος 

δεν ξέρω ποια τι να πιστέψω    να μπω στα έξοδα και να μην υπάρχει αποτέλεσμα γιατί έτσι κάνουν όλα; 

ας βοηθήσει κάποιος :help: 

 

Δίκιο έχει μάλλον ο μάστορας σου. Για τους φίλους σου που λένε οτι σταματάει ο θόρυβος όταν ζεσταθεί και αυτοί έχουν δίκιο. Συμβαίνει όταν η φθορά είναι ακόμη στην αρχή. Μετά θα κροταλίζει και ζεστό. Το κόστος (υπάρχει και σχετικό θέμα στα topik των Golf) για το σετ είναι από 170 - 200€ (Luk, Sachs, Valeo) και κανένα 150άρι ο τεχνικός. Υπολόγισε και 20 - 30€ τις βαλβολίνες. Πάντως δεν είναι και κάτι το επείγον η επισκευή του. Είναι απλά οι πρώτες ενδείξεις φθοράς.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.