Jump to content
Συριωτης Νικος

Ρεταρισμα 1,4 Tsi Χωρις Φορτιο

Recommended Posts

Μαγκες τα φωτα σας οσοι εχετε μπαρομετρα στα tsi κ εχετε αντιμετωπισει η ακουσει κατι παρομοιο!Λοιπον οταν το αμαξι πηγαινει με ανεξαρτητη ταχυτητα στο κιβωτιο κ με ανεξαρτητη ταχυτητα στο δρομο αν κ μονο αν δουλευει υποπιεση (δηλ η βελονα απο το μπαρομετρο βρισκεται κατω απο το 0) ειτε ειναι στο φασμα του κομπρεσσορα ειτε ειναι στο φασμα της τουρμπινας το μοτερ κανε κατι σαν ρεταρισμα ενα πραγμα σαν φρρρρρρ (ξερω οτι δεν ειμαι πολυ παραστατικος) κ το καταλαβαινεις οτι εκεινη την ωρα δεν τραβαει.Αν η πιεση ανεβει απο το 0 κ πανω ολα κανονικα σαν να μην τρεχει τπτ!Επισης εχω παρατηρησει στο vcds αλλα μονο σε ρελαντι κ να πατας το γκαζι(μαζι με συμπλεκτη) οταν το κανει αυτο δειχνει πως ο αερας που ζηταει ειναι περισσοτερος απο τον αερα που παιρνει κ κανει κ missfires οταν το κανει αυτο. Το διαγνωστικο δεν εχει βγαλει καμια βλαβη πανω σε αυτο κ επισης να πω πως δεν εχω αλλαξει ιμαντα κομπρεσσορα αλλα εχω αλλαξει την αντλια νερου καθως νομιζαμε πως ηταν αυτο αλλα τζιφος...ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ???????

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

Εχεις κανει leak test στο κυκλωμα πιεσης και υπόπιεσης;

Για δες και οπτικα το μηχανοστασιο μηπως οπτικα το πιασει το ματι. Σηκωσε το και σε ραμπα τσεκαρε απο κατω οταν κανεις τα τεστ.

Σκαστρα ποτε αλλαξες;

Παλιοτερα αυτο το φφφφρρρ το εκανε σε μενα ενα σωληνακι υποπιεσης του σεβρο πισω απτο μοτερ. Εντοπιστηκε και ενισχυθηκε.

Ειχε ξανατυχει και στον dimiv (δημητρη).

Εχεις παρατηρησει τιποτα περιεργο στο πενταλ του φρενου;

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

δεν είχε τύχει σε εμένα αλλά μάλλον θα συνέβαινε-εμενα ο ασχετος που μου εβαλε το μπαρομετρο πηρε πίεση από το σωληνάκι του σερβο ,εκεί η ενωση που είχε κάνει ήταν για κλάματα με αποτέλεσμα να την βγάλω ,να βάλω ένα σωλήνα πολύ ανθεκτικό και να πάρω υποπιεση για το μπαρομετρο από αλλού-

 

Ο ace2007 που έιχε ακριβώς την ίδια συνδεσμολογία με μενα από τον ίδιο μαλάκα έπαθε ζημια καθώς το συγκεκριμένο σημείο τσάκισε και σχεδόν έμεινε χωρίς φρένα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οχι με φρενα δεν εχω κανενα θεμα αλλα θα το δω αυτο που λετε ειναι πολυ πιθανο θα το δω!!!!!σκαστρα ειναι η καινουρια κ δε βγαζει σφαλμα!αλλα ειναι πιθανο να ειναι κ αυτο με το μπαρομετρο!!!

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

τελικα λυθικε το θεμα κ ξεχασα να απαντησω εδω κ κανα 2μηνο.προβλημα στο χρονισμο ηταν 3μοιρες πισω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στην αργοπορεια ειχες προβλημα;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στην αργοπορεια ειχες προβλημα;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

ναι βραδυπορεια στον εισαγωγης 3 μοιρες...

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

ναι βραδυπορεια στον εισαγωγης 3 μοιρες...

Συμβαινει σε αρκετα tsi.

Ειχα και σε μενα εκτος αλλων στις 90.000 οταν αλλαξα προληπτικα καδενα κλπ

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Συμβαινει σε αρκετα tsi.

Ειχα και σε μενα εκτος αλλων στις 90.000 οταν αλλαξα προληπτικα καδενα κλπ

Sent from my iPhone5 using Tapat

φανταζομαι μετα την αλλαγη καδενας στο εκανε ε?

Link to comment
Share on other sites

Οταν αλλαξα καδενα και χρονισα ειχε χασει αργοπορεια και το εφερα στα ισια του.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οταν αλλαξα καδενα και χρονισα ειχε χασει αργοπορεια και το εφερα στα ισια του.

Sent from my iPhone5 using Tapata

Oi παλιοι λεγανε παρε alfa romeo κ δε θα βερεθεις ποτε παντα θα σου εχει μια εκπληξη!εμεις οι πιο νεοι θα τα λεμε αυτα για τα tsi!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το καθε μοτερ μπορει να εχει μια πολυ μικρη αποκλιση μετα απο πολλα χιλιομετρα.

Δεν ειναι θεμα αξιοπιστιας.

Ξεχνατε οτι, τα μοτερ με ιμαντα αναγκαστικα λογω αλλαγης του, θα χρονιστουν ξανα σε καθε αλλαγη.

Στα μοτερ με καδενα οποτε αλλαχθει καδενα. Καθως δεν υπαρχει οδηγια για αλλαγη στις 80 η 120 η 140 ειναι λογικο οταν η αλλαγη γινεται κατα την κριση του ιδιοκτητη να καθυστερει εκτος αν παρουσιαστει βλαβη νωριτερα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

 

Το καθε μοτερ μπορει να εχει μια πολυ μικρη αποκλιση μετα απο πολλα χιλιομετρα.

Δεν ειναι θεμα αξιοπιστιας.

Ξεχνατε οτι, τα μοτερ με ιμαντα αναγκαστικα λογω αλλαγης του, θα χρονιστουν ξανα σε καθε αλλαγη.

Στα μοτερ με καδενα οποτε αλλαχθει καδενα. Καθως δεν υπαρχει οδηγια για αλλαγη στις 80 η 120 η 140 ειναι λογικο οταν η αλλαγη γινεται κατα την κριση του ιδιοκτητη να καθυστερει εκτος αν παρουσιαστει βλαβη νωριτερα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

ναι αλλα εμενα το θεμα ειναι οτι το εκανε μετα απο το ''σωστο χρονισμα'' στα 68000 οποτε στην περιπτωση μου δεν ισχυει φυσικη φθορα.στην δικη σου ισχυει.τεσπα το φτιαξαμε κ αυτο!

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα εμενα το θεμα ειναι οτι το εκανε μετα απο το ''σωστο χρονισμα'' στα 68000 οποτε στην περιπτωση μου δεν ισχυει φυσικη φθορα.στην δικη σου ισχυει.τεσπα το φτιαξαμε κ αυτο!

Οκ!

Υγ. Σιγουρα χρονιστηκε καλα;

Δεν ειναι ευκολο.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

καλα ειχε χρονιστει την πρωτη φορα τη δευτερη κ την τριτη φορα που το εκανε ασχετος με το θεμα δουλευε για κανα μηνα κ μετα παλι τα ιδια αυτη η ιστορια τραβηξε 2 χρονια κ τωρα επιτελους μετα την 4η φορα ειναι παλι σωστα χρονισμενο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.