Συριωτης Νικος Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 (edited) Μαγκες τα φωτα σας οσοι εχετε μπαρομετρα στα tsi κ εχετε αντιμετωπισει η ακουσει κατι παρομοιο!Λοιπον οταν το αμαξι πηγαινει με ανεξαρτητη ταχυτητα στο κιβωτιο κ με ανεξαρτητη ταχυτητα στο δρομο αν κ μονο αν δουλευει υποπιεση (δηλ η βελονα απο το μπαρομετρο βρισκεται κατω απο το 0) ειτε ειναι στο φασμα του κομπρεσσορα ειτε ειναι στο φασμα της τουρμπινας το μοτερ κανε κατι σαν ρεταρισμα ενα πραγμα σαν φρρρρρρ (ξερω οτι δεν ειμαι πολυ παραστατικος) κ το καταλαβαινεις οτι εκεινη την ωρα δεν τραβαει.Αν η πιεση ανεβει απο το 0 κ πανω ολα κανονικα σαν να μην τρεχει τπτ!Επισης εχω παρατηρησει στο vcds αλλα μονο σε ρελαντι κ να πατας το γκαζι(μαζι με συμπλεκτη) οταν το κανει αυτο δειχνει πως ο αερας που ζηταει ειναι περισσοτερος απο τον αερα που παιρνει κ κανει κ missfires οταν το κανει αυτο. Το διαγνωστικο δεν εχει βγαλει καμια βλαβη πανω σε αυτο κ επισης να πω πως δεν εχω αλλαξει ιμαντα κομπρεσσορα αλλα εχω αλλαξει την αντλια νερου καθως νομιζαμε πως ηταν αυτο αλλα τζιφος...ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ??????? Edited June 13, 2013 by Συριωτης Νικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 13, 2013 Report Share Posted July 13, 2013 (edited) Εχεις κανει leak test στο κυκλωμα πιεσης και υπόπιεσης; Για δες και οπτικα το μηχανοστασιο μηπως οπτικα το πιασει το ματι. Σηκωσε το και σε ραμπα τσεκαρε απο κατω οταν κανεις τα τεστ. Σκαστρα ποτε αλλαξες; Παλιοτερα αυτο το φφφφρρρ το εκανε σε μενα ενα σωληνακι υποπιεσης του σεβρο πισω απτο μοτερ. Εντοπιστηκε και ενισχυθηκε. Ειχε ξανατυχει και στον dimiv (δημητρη). Εχεις παρατηρησει τιποτα περιεργο στο πενταλ του φρενου; Edited July 13, 2013 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 δεν είχε τύχει σε εμένα αλλά μάλλον θα συνέβαινε-εμενα ο ασχετος που μου εβαλε το μπαρομετρο πηρε πίεση από το σωληνάκι του σερβο ,εκεί η ενωση που είχε κάνει ήταν για κλάματα με αποτέλεσμα να την βγάλω ,να βάλω ένα σωλήνα πολύ ανθεκτικό και να πάρω υποπιεση για το μπαρομετρο από αλλού- Ο ace2007 που έιχε ακριβώς την ίδια συνδεσμολογία με μενα από τον ίδιο μαλάκα έπαθε ζημια καθώς το συγκεκριμένο σημείο τσάκισε και σχεδόν έμεινε χωρίς φρένα.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted July 14, 2013 Author Report Share Posted July 14, 2013 οχι με φρενα δεν εχω κανενα θεμα αλλα θα το δω αυτο που λετε ειναι πολυ πιθανο θα το δω!!!!!σκαστρα ειναι η καινουρια κ δε βγαζει σφαλμα!αλλα ειναι πιθανο να ειναι κ αυτο με το μπαρομετρο!!! ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 15, 2014 Author Report Share Posted May 15, 2014 τελικα λυθικε το θεμα κ ξεχασα να απαντησω εδω κ κανα 2μηνο.προβλημα στο χρονισμο ηταν 3μοιρες πισω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Στην αργοπορεια ειχες προβλημα; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 16, 2014 Author Report Share Posted May 16, 2014 (edited) Στην αργοπορεια ειχες προβλημα; Sent from my iPhone5 using Tapatalk ναι βραδυπορεια στον εισαγωγης 3 μοιρες... Edited May 16, 2014 by Συριωτης Νικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 ναι βραδυπορεια στον εισαγωγης 3 μοιρες... Συμβαινει σε αρκετα tsi. Ειχα και σε μενα εκτος αλλων στις 90.000 οταν αλλαξα προληπτικα καδενα κλπ Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 16, 2014 Author Report Share Posted May 16, 2014 Συμβαινει σε αρκετα tsi. Ειχα και σε μενα εκτος αλλων στις 90.000 οταν αλλαξα προληπτικα καδενα κλπ Sent from my iPhone5 using Tapat φανταζομαι μετα την αλλαγη καδενας στο εκανε ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Οταν αλλαξα καδενα και χρονισα ειχε χασει αργοπορεια και το εφερα στα ισια του. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 16, 2014 Author Report Share Posted May 16, 2014 Οταν αλλαξα καδενα και χρονισα ειχε χασει αργοπορεια και το εφερα στα ισια του. Sent from my iPhone5 using Tapata Oi παλιοι λεγανε παρε alfa romeo κ δε θα βερεθεις ποτε παντα θα σου εχει μια εκπληξη!εμεις οι πιο νεοι θα τα λεμε αυτα για τα tsi!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Εχεις παραπονα απο την αξιοπιστια του tsi? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 16, 2014 Author Report Share Posted May 16, 2014 χτες τα λεγαμε ρε!!rotweiller τα tsi!!!!!xaxaxaxaxa!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Χαχαχαχαχαχαχαζα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 (edited) Το καθε μοτερ μπορει να εχει μια πολυ μικρη αποκλιση μετα απο πολλα χιλιομετρα. Δεν ειναι θεμα αξιοπιστιας. Ξεχνατε οτι, τα μοτερ με ιμαντα αναγκαστικα λογω αλλαγης του, θα χρονιστουν ξανα σε καθε αλλαγη. Στα μοτερ με καδενα οποτε αλλαχθει καδενα. Καθως δεν υπαρχει οδηγια για αλλαγη στις 80 η 120 η 140 ειναι λογικο οταν η αλλαγη γινεται κατα την κριση του ιδιοκτητη να καθυστερει εκτος αν παρουσιαστει βλαβη νωριτερα. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited May 16, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 16, 2014 Author Report Share Posted May 16, 2014 Το καθε μοτερ μπορει να εχει μια πολυ μικρη αποκλιση μετα απο πολλα χιλιομετρα. Δεν ειναι θεμα αξιοπιστιας. Ξεχνατε οτι, τα μοτερ με ιμαντα αναγκαστικα λογω αλλαγης του, θα χρονιστουν ξανα σε καθε αλλαγη. Στα μοτερ με καδενα οποτε αλλαχθει καδενα. Καθως δεν υπαρχει οδηγια για αλλαγη στις 80 η 120 η 140 ειναι λογικο οταν η αλλαγη γινεται κατα την κριση του ιδιοκτητη να καθυστερει εκτος αν παρουσιαστει βλαβη νωριτερα. Sent from my iPhone5 using Tapatalk ναι αλλα εμενα το θεμα ειναι οτι το εκανε μετα απο το ''σωστο χρονισμα'' στα 68000 οποτε στην περιπτωση μου δεν ισχυει φυσικη φθορα.στην δικη σου ισχυει.τεσπα το φτιαξαμε κ αυτο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 (edited) ναι αλλα εμενα το θεμα ειναι οτι το εκανε μετα απο το ''σωστο χρονισμα'' στα 68000 οποτε στην περιπτωση μου δεν ισχυει φυσικη φθορα.στην δικη σου ισχυει.τεσπα το φτιαξαμε κ αυτο!Οκ! Υγ. Σιγουρα χρονιστηκε καλα; Δεν ειναι ευκολο. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited May 17, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 17, 2014 Author Report Share Posted May 17, 2014 καλα ειχε χρονιστει την πρωτη φορα τη δευτερη κ την τριτη φορα που το εκανε ασχετος με το θεμα δουλευε για κανα μηνα κ μετα παλι τα ιδια αυτη η ιστορια τραβηξε 2 χρονια κ τωρα επιτελους μετα την 4η φορα ειναι παλι σωστα χρονισμενο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...