vaciliss Posted July 11, 2013 Report Share Posted July 11, 2013 (edited) geia sas kai apo mena , psaxnw na agorasw metaxeirismeno to golf 5 alla exw blextei ligo me to TSI me ta 140 kai me to GT me ta 170 aloga.tha ithela voithia apo kapoion pou na kserei ... 1) sth katanalwsh ti diafora exoun metaksy tous, dhladh poso parapanw kaiei to GT 2) stis metatropes , diavasa oti forane to idio moter kai oti me ena programma to TSI anevainei eukola.Nai, alla adistoixa eukola me ena programma den anevainei kai to GT akoma perissotero. Episis ti ginete me th katanalwsh an valeis programma kai ti ginete me thn aksiopistia tou kathenos meta to programma? dhladh sto GT pou einai hdh anevasmeno apo to ergostasio einai poio epipono kai poio pithano na vgalei zhmia an to programatiseis apo to TSI??episis exw akousei oti me to programma h katanalwsh mporei na pesei estw kai ligo h na meinei idia, isxuei?? 3)h ekdosh TSI GT SPORT pou exei 140 aloga ti diafora exei apo ta alla? as voithisei opoios kserei na vgalw mia akrh giati psaxnw kai ta duo kai den exw katalhksei giati den exw ksebleksei akoma ta apo panw erwthmata.... ti protinete???? Edited July 11, 2013 by vaciliss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 12, 2013 Report Share Posted July 12, 2013 φιλαρακι καλώς ήρθες ,μην γράφεις greeklish αν θες ,λοιπόν : 1) μικρη διαφορά , 2)το ίδιο μοτέρ φοράνε και αλλάζει η χαρτογράφηση του εγκεφαλου ,το 140αρι δουλευει μικρότερη πίεση από το 170αρι- με πρόγραμμα και τα δυο πάνε στα ίδια άλογα ,καταπόνηση η ίδια ,κατανάλωση θα αυξηθεί 0,5 με 1 λιτρο και σε σπάνιες περιπτώσεις θα δεις καλυτερη κατανάλωση- αξιοπιστία : παίρνεις ρίσκο με το πρόγραμμα ,σίγουρα κάποια μέρη του κινητήτα καταπονουνται περισσότερο από μαμα αυτοκίνητο ,προσωπικά πιστέυω ότι με λογική χρήση και σχολαστική συντηρηση δεν έχεις θέμα ,υπάρχουν 170αρια εδω με΄σα με πρόγραμμα και πάνω από 100.000 κμ 3)η έκδοση gt στο 140 είναι θέμα εξοπλισμου ,ζάντες 17αρες αν δεν κάνω λάθος ,άλλη ανάρτηση κλπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgepan Posted July 12, 2013 Report Share Posted July 12, 2013 Καλημέρα και από μένα! Το gt sport 140 φοράει 16άρες ζάντες, μικρότερα φρένα από το gt170 και δεν έχει πίσω προφυλακτήρα με άνοιγμα και διπλή μπούκα εξάτμισης. Επίσης στο εσωτερικό δεν έχει το όργανο του boost και έχει στη θέση του θερμοκρασία νερού. Αυτά μου έρχονται στο μυαλό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaciliss Posted July 12, 2013 Author Report Share Posted July 12, 2013 Μου κανει εντυπωση που η καταπονηση ειναι ιδια αφου απο οτι ξερω το ενα εχει και κομπρεσορα πανω ενω το αλλο μονο turbo. Επισις αυτο ακριβως ειναι το προβλημα μου, οτι επειδη θα παρω μεταχειρισμενο μην εχω προβλημα με γυρισμενα χιλιομετρα κτλπ Ετσι οπως τα λες βεβαια δεν βρισκω λογο να παρω το tsi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 12, 2013 Report Share Posted July 12, 2013 όχι και το 140 και το 170 έχουν κομπρεσορα και τουρμπο - το 122 έχει μόνο τουρμπο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaciliss Posted July 12, 2013 Author Report Share Posted July 12, 2013 Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας, και για να κλεισω, με τα κριτηρια που εχω αναφερει και με μια ενδεχομενη μετατροπη τι προτινετε ; 140 η 170; 1) τι κερδιζω και τι χανω; Π.χ. Απο καταναλωση, απο στισιμο( ξερω οτι το gt εχει καλυτερο στισιμο)απο μετατροπες κτλπ 2)Επισις τι μπορω να κανω για να αποφυγω να με κοροιδεψουν στο μεταχειρισμενο( γυρισμενα χιλιομετρα, ζημιες κτλπ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 12, 2013 Report Share Posted July 12, 2013 (edited) Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας, και για να κλεισω, με τα κριτηρια που εχω αναφερει και με μια ενδεχομενη μετατροπη τι προτινετε ; 140 η 170; 1) τι κερδιζω και τι χανω; Π.χ. Απο καταναλωση, απο στισιμο( ξερω οτι το gt εχει καλυτερο στισιμο)απο μετατροπες κτλπ 2)Επισις τι μπορω να κανω για να αποφυγω να με κοροιδεψουν στο μεταχειρισμενο( γυρισμενα χιλιομετρα, ζημιες κτλπ) Παρε το GT αν τα λεφτά είναι πάνω κάτω τα ίδια με του tsi.Έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη,17άρες ζάντες, μεγαλύτερα φρένα και το μπουστεράκι μέσα στο καντράν που δίνει άλλη αίσθηση .Για ζημιές εννοείται ότι θα πας σε κάποιο συνεργείο για γενικό έλεγχο πριν την αγορά.Η αντιπροσωπεία παλιότερα απ΄όσο ξέρω έπαιρνε 50 ευρώ για ένα τέτοιο έλεγχο.Τα χιλιόμετρα αν είναι γυρισμένα φαίνονται και από την γενική εικόνα του αυτοκινήτου αλλά περισσότερο από τη φθορά του τιμονιού και των καουτσουκένιων πεντάλ. Edited July 12, 2013 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonenero Posted July 17, 2013 Report Share Posted July 17, 2013 επειδη ειναι πρακτικα ιδια εκτος απο μικρες διαφορες οπως η διαμετρος των φρενων μπροστα αποληξεις κ ζαντες (το boosteraki ειναι μια χαζομαρα θα το καταλαβεις αν δεις κανονικο) παρε αυτο που ειναι καλοδιατηρημενο κ μη σκεφτεις ποτε τα αλογα ενα προγραμμα ειναι μπορει αυτος που εχει το 140ρι να ειναι μερακλης κ να το εχει φτιαξει Look gti κ να μη σε νοιαζουν τα παραπανω εξτρα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...