Jump to content
kostas_ma

Προβλημα Σε Κινητηρα Mk3

Recommended Posts

Καλησπερα στο club. Εχω ενα golf mk3 1.6 AEK.

Ο κινητηρας εχει ενα προβλημα το οποιο δεν μπορει να το βρει κανενας μηχανικος/ηλεκτρολογος και δεν ξερω τι να κανω.

Το αυτοκινητο οταν το βαζω μπρος στο πολυ κρυο δουλευει σαν 3κυλνδρα/ρεταρισμα βγαζει ασπρο καπνο απ την εξατμηση και δεν εχει δυναμη ν ξεκινησει με τιποτα. Αφου το αφησεις 4-5 λεπτα να δουλεψει δουλευει κανονικα σταματαει κ το νεφος απο την εξατμιση αλλα και παλι αν πατησεις στο δρομο λιγο παραπανω τ γκαζι κανει ατροφιες λες κ παει να μεινει απο βενζινη και αφου ζεσταθει καλα αυτη η ατροφια γινετε πολυ λιγη. Ισα που το καταλαβενεις στο δρομο. Επισης νιωθω οτι τ αμαξι οταν παω να το ξεκινησω θελει παραπανω γκαζι απο οτι ηθελε λες κ δεν εχει λιγοτερη δυναμη.

Εχω αλαξει μπουζια, αντλια, φιλτρο βενζινης, καθαρισμος μπεκιερας, πολλαπλασιαστη και θα αλαξω και μπουζοκαλωδια γιατι ειναι φθαρμενα. Το μονο π σκεφτομαι ειναι να αλαξω και λαδια γιατι στο τελευτεο σερβις δεν εβαλα τα αραλ π βαζω παντα αλλα καποια "φθηνα" που βρηκα.

Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να ειμαι μηχανικος, αν θυμαμαι καλα ο ασπρος καπνος στην εξατμιση σημαινει παρουσια νερου. Μπορει να ειναι απο κατι πολυ σοβαρο εως κατι αστειο, οπως απλα υγρασια στο τελικο καζανακι της εξατμισης (λογω του πολυ κρυου που αναφερεις). Βεβαια οτι δουλευει σαν τρικυλινδρο στην αρχη ισως να ειναι γτ βαζει νερα σε καποιο κυλινδρο. Μαζι με τα μπουζοκαλωδια τσεκαρε και τον διανομεα. Σε εμενα ηταν βραχυκυκλωμενος μου εκαιγε πολλαπλασιαστες και κομπιαζε στην επιταχυνση.

Link to comment
Share on other sites

έχουμε τον ίδιο κινητήρα. και σε έμενα το έκανε αυτό όταν είχε πολύ κρύο και το έβαζα μπρος. αλλά να σου πω την αλήθεια έχω αλλάξει τόσα πράγματα πάνω στο αμάξι που δεν θυμάμαι καν τι το προκαλούσε. πάντως τα μπουζο- καλώδια παίζουν και αυτά ρόλο. όπως επίσης τσέκαρε και τον πολλαπλασιαστη.

Link to comment
Share on other sites

Έχω Polo 6N με κωδικό κινητήρα AEE περίπου ίδιο με τον δικό σου.

Ρετάρισμα οταν είναι κρύο σημαίνει βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης κατα ένα μεγάλο ποσοστό!Βρίσκεται δίπλα στο μπλοκ πάνω στο πλαστικό του θερμοστάτη.

Τα κοψίματα,κομπίσματα θα έλεγα οτι οφειλόταν σε τρόμπα βενζίνης αλλά αφου λες ότι την άλλαξες,πιστεύω να οφείλονται σε ρεύμα.Αρα άλλαξε τα μπουζοκαλώδια και βλέπουμε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικα το προβλημα ωφειλετε στον λαμδα.

Τελικα το προβλημα ωφειλετε στον λαμδα. Θα τον καθαρισω και αν δεν στρωσει αλαγη

Καθάρισε τον!Εύχομαι να διορθωθεί το πρόβλημα γιατί ο καινούριος θα είναι τσιμπημένος!!!

Link to comment
Share on other sites

Και τελικα αλαχτηκε και ο λαμδα αλλα το προβλημα παραμενει και δεν μπορει να βρεθει απο κανεναν. Ξεχασα να πω οτι ο κινητηρας εκανε ατροφιες κ μπερδεματα και ειχε υπερβολικη καταναλωση. 60 χλμ με 25 λιτρα βενζινης μου εβγαλε. Ολα αυτα διορθοθηκαν με τον λαμδα αλλα το πρωινο μπερδεμα/3κυλινδρο παραμενει αν κατσει πολλες ωρες το αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Και τελικα αλαχτηκε και ο λαμδα αλλα το προβλημα παραμενει και δεν μπορει να βρεθει απο κανεναν. Ξεχασα να πω οτι ο κινητηρας εκανε ατροφιες κ μπερδεματα και ειχε υπερβολικη καταναλωση. 60 χλμ με 25 λιτρα βενζινης μου εβγαλε. Ολα αυτα διορθοθηκαν με τον λαμδα αλλα το πρωινο μπερδεμα/3κυλινδρο παραμενει αν κατσει πολλες ωρες το αυτοκινητο.

 

Βαλβίδα ψυχρής όπως σου λέει και παραπάνω ο φίλος wolfsburg, άλλαξες? Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε 4άρι golf 1.6 και ήταν αυτή η βαλβίδα. Έβαζα μπρος, δούλευε ακριβώς όπως λες, σαν τρικλύλινδρο και έβγαζε άσπρο καπνό από πίσω, μετά από 2-3 λεπτά έτστρωνε και μετά καμιά φορά στο δρόμο κατά την επιτάχυνση, μου έκανε κάποια κοψίματα. Άλλαξα τη βαλβίδα ψυχρής και όλα εφτιαξαν. Υπό κανονικές συνθήκες, τώρα που κάνει και κρύα, το αυτοκίνητο όταν το βάζεις μπρος, κανονικά δουλεύει για λίγα λεπτά στις 1100 στροφές και μετά σταδιακά πέφτουν οι στροφές για να σταθεροποιηθούν στις 800 με 900 (για ρελαντί μιλάω πάντα). Αν το σκεφτείς αυτό που σου κάνει είναι αρκιβώς αυτή η διαδικασία, απλά δε σου ξεκινάει με 1100 στροφές, αλλά δουλεύει έτσι όπως περιγράφεις βγάζοντας και αυτόν το άσπρο καπνό και μετά από λίγο σταθεροποιούνται οι στροφές και είναι όλα καλά. Προφανώς αυτή τη δουλειά κάνει η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης (κάτι σαν auto choke). Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος. 

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Αυτο μου ειπε και ο μηχανικος και αλαχτηκε αλλα παλι τα ιδια. Το μονο που αλαξε ειναι οτι το αναξι παντα δουλευε στους 80 ενω τωρα επιασε επιτελους τους 90 βαθμους. Ηταν μονιμα στο τσοκ λεει ο μηχανικος.

Πρωινος μου ειπε οτι λεγετε

Link to comment
Share on other sites

Εχω στειλεγια καθαρισμο κ ελεγχο την μπεκιερα φιλε μου. Καποιοι μου ειπαν για εγκεφαλο αλλα δεν ξερω. Κατι μου λεει για τον αισθητηρα του τσοκ γιατι οταν βγαζω το φυς του καλυτερευει το 3 κιλυνδρο και οταν το ξαναβαζω ξαναχειροτερευει. Εχω κανει οπου παω λεκεδες απο ακαυτες που πεταει

Και πολυυυυυυ ασπρο καπνο οπως ειπε ο φιλος πιο πανω

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει σημασια αν τα εκανες καθαρισμο αν ενα μπεκ ειναι χαλασμενο και κατουραει μεσα δεν φαινεται στον καθαρισμο πρεπει να πας να τα μετρησεις για να το δεις. Επιμενω καποιο κατουραει μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Μετρατε συμπιεση σε ολους τους κυλινδρους.Αν ειναι ενταξει μετρας πιεση βενζινης στα σωληνακια πριν την μπεκιερα.Εφοσον εχεις αλλαξει τα παντα απο ρευμα (πολλαπλασιαστη,μπουζι,μπουζοκαλωδια).Πας σε καμια ανακυκλωση αυτοκινητων και βρες εγκεφαλο να δοκιμασεις>

Link to comment
Share on other sites

Μιας κ αναφέρθηκε ο εγκέφαλος έχω ενα φιλαράκι με Opel Corsa που έχει παρόμοιο πρόβλημα και ο μάστορας του είπε ότι είναι εγκέφαλος

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι πλεον κανει μονιμα μπερδεματα κ απλα οταν ειναι κρυο ειναι λιγο πιο εντονα. Συμπιεση μετρηθηκε τα μπεκ μετρηθηκαν εβαλα κ ενα καθαριστικο μπααας και αλλα τιποτα.. Τωρα σκεφομαι για ηλεκτρονικη η κατι που μετραει τις στροφες. Γιατι στα ψηλα καλυτερευει. Αρα κατι δεν μετραει καλα τις στροφες.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι πεταλούδα?Και εννοώ όχι καθάρισμα αλλά άλλαγμα γιατί συνήθως χαλάει το ποτενσιόμετρο και δεν αντικαθίσταται

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.