kostas_ma Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 Καλησπερα στο club. Εχω ενα golf mk3 1.6 AEK. Ο κινητηρας εχει ενα προβλημα το οποιο δεν μπορει να το βρει κανενας μηχανικος/ηλεκτρολογος και δεν ξερω τι να κανω. Το αυτοκινητο οταν το βαζω μπρος στο πολυ κρυο δουλευει σαν 3κυλνδρα/ρεταρισμα βγαζει ασπρο καπνο απ την εξατμηση και δεν εχει δυναμη ν ξεκινησει με τιποτα. Αφου το αφησεις 4-5 λεπτα να δουλεψει δουλευει κανονικα σταματαει κ το νεφος απο την εξατμιση αλλα και παλι αν πατησεις στο δρομο λιγο παραπανω τ γκαζι κανει ατροφιες λες κ παει να μεινει απο βενζινη και αφου ζεσταθει καλα αυτη η ατροφια γινετε πολυ λιγη. Ισα που το καταλαβενεις στο δρομο. Επισης νιωθω οτι τ αμαξι οταν παω να το ξεκινησω θελει παραπανω γκαζι απο οτι ηθελε λες κ δεν εχει λιγοτερη δυναμη. Εχω αλαξει μπουζια, αντλια, φιλτρο βενζινης, καθαρισμος μπεκιερας, πολλαπλασιαστη και θα αλαξω και μπουζοκαλωδια γιατι ειναι φθαρμενα. Το μονο π σκεφτομαι ειναι να αλαξω και λαδια γιατι στο τελευτεο σερβις δεν εβαλα τα αραλ π βαζω παντα αλλα καποια "φθηνα" που βρηκα. Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 Χωρις να ειμαι μηχανικος, αν θυμαμαι καλα ο ασπρος καπνος στην εξατμιση σημαινει παρουσια νερου. Μπορει να ειναι απο κατι πολυ σοβαρο εως κατι αστειο, οπως απλα υγρασια στο τελικο καζανακι της εξατμισης (λογω του πολυ κρυου που αναφερεις). Βεβαια οτι δουλευει σαν τρικυλινδρο στην αρχη ισως να ειναι γτ βαζει νερα σε καποιο κυλινδρο. Μαζι με τα μπουζοκαλωδια τσεκαρε και τον διανομεα. Σε εμενα ηταν βραχυκυκλωμενος μου εκαιγε πολλαπλασιαστες και κομπιαζε στην επιταχυνση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strmantz Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 έχουμε τον ίδιο κινητήρα. και σε έμενα το έκανε αυτό όταν είχε πολύ κρύο και το έβαζα μπρος. αλλά να σου πω την αλήθεια έχω αλλάξει τόσα πράγματα πάνω στο αμάξι που δεν θυμάμαι καν τι το προκαλούσε. πάντως τα μπουζο- καλώδια παίζουν και αυτά ρόλο. όπως επίσης τσέκαρε και τον πολλαπλασιαστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_ma Posted December 8, 2013 Author Report Share Posted December 8, 2013 Αλαξα πολλαπλασιαστη εβαλα τον παλιο μου απ το 14αρι και κανει τα ιδια. Εσενα δηλαδη εστρωσε τωρα;; Φοβαμαι μην εχω θεμα με συμπιεσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 Έχω Polo 6N με κωδικό κινητήρα AEE περίπου ίδιο με τον δικό σου. Ρετάρισμα οταν είναι κρύο σημαίνει βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης κατα ένα μεγάλο ποσοστό!Βρίσκεται δίπλα στο μπλοκ πάνω στο πλαστικό του θερμοστάτη. Τα κοψίματα,κομπίσματα θα έλεγα οτι οφειλόταν σε τρόμπα βενζίνης αλλά αφου λες ότι την άλλαξες,πιστεύω να οφείλονται σε ρεύμα.Αρα άλλαξε τα μπουζοκαλώδια και βλέπουμε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_ma Posted December 10, 2013 Author Report Share Posted December 10, 2013 Αλαχτηκαν και τα καλωδια. Θα φανει αυριο το πρωι τι καναμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_ma Posted December 13, 2013 Author Report Share Posted December 13, 2013 Τελικα το προβλημα ωφειλετε στον λαμδα. Τελικα το προβλημα ωφειλετε στον λαμδα. Θα τον καθαρισω και αν δεν στρωσει αλαγη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Τελικα το προβλημα ωφειλετε στον λαμδα. Τελικα το προβλημα ωφειλετε στον λαμδα. Θα τον καθαρισω και αν δεν στρωσει αλαγη Καθάρισε τον!Εύχομαι να διορθωθεί το πρόβλημα γιατί ο καινούριος θα είναι τσιμπημένος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_ma Posted January 26, 2014 Author Report Share Posted January 26, 2014 Και τελικα αλαχτηκε και ο λαμδα αλλα το προβλημα παραμενει και δεν μπορει να βρεθει απο κανεναν. Ξεχασα να πω οτι ο κινητηρας εκανε ατροφιες κ μπερδεματα και ειχε υπερβολικη καταναλωση. 60 χλμ με 25 λιτρα βενζινης μου εβγαλε. Ολα αυτα διορθοθηκαν με τον λαμδα αλλα το πρωινο μπερδεμα/3κυλινδρο παραμενει αν κατσει πολλες ωρες το αυτοκινητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 (edited) Και τελικα αλαχτηκε και ο λαμδα αλλα το προβλημα παραμενει και δεν μπορει να βρεθει απο κανεναν. Ξεχασα να πω οτι ο κινητηρας εκανε ατροφιες κ μπερδεματα και ειχε υπερβολικη καταναλωση. 60 χλμ με 25 λιτρα βενζινης μου εβγαλε. Ολα αυτα διορθοθηκαν με τον λαμδα αλλα το πρωινο μπερδεμα/3κυλινδρο παραμενει αν κατσει πολλες ωρες το αυτοκινητο. Βαλβίδα ψυχρής όπως σου λέει και παραπάνω ο φίλος wolfsburg, άλλαξες? Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε 4άρι golf 1.6 και ήταν αυτή η βαλβίδα. Έβαζα μπρος, δούλευε ακριβώς όπως λες, σαν τρικλύλινδρο και έβγαζε άσπρο καπνό από πίσω, μετά από 2-3 λεπτά έτστρωνε και μετά καμιά φορά στο δρόμο κατά την επιτάχυνση, μου έκανε κάποια κοψίματα. Άλλαξα τη βαλβίδα ψυχρής και όλα εφτιαξαν. Υπό κανονικές συνθήκες, τώρα που κάνει και κρύα, το αυτοκίνητο όταν το βάζεις μπρος, κανονικά δουλεύει για λίγα λεπτά στις 1100 στροφές και μετά σταδιακά πέφτουν οι στροφές για να σταθεροποιηθούν στις 800 με 900 (για ρελαντί μιλάω πάντα). Αν το σκεφτείς αυτό που σου κάνει είναι αρκιβώς αυτή η διαδικασία, απλά δε σου ξεκινάει με 1100 στροφές, αλλά δουλεύει έτσι όπως περιγράφεις βγάζοντας και αυτόν το άσπρο καπνό και μετά από λίγο σταθεροποιούνται οι στροφές και είναι όλα καλά. Προφανώς αυτή τη δουλειά κάνει η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης (κάτι σαν auto choke). Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος. Edited January 27, 2014 by archon_rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_ma Posted January 27, 2014 Author Report Share Posted January 27, 2014 Αυτο μου ειπε και ο μηχανικος και αλαχτηκε αλλα παλι τα ιδια. Το μονο που αλαξε ειναι οτι το αναξι παντα δουλευε στους 80 ενω τωρα επιασε επιτελους τους 90 βαθμους. Ηταν μονιμα στο τσοκ λεει ο μηχανικος. Πρωινος μου ειπε οτι λεγετε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Τοτε καποιο μπεκ κατουραει μεσα οταν καθεται πολλες ωρες και μεχρι να καψει την ακαυτη κανει σαν τρικιλυδρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_ma Posted January 27, 2014 Author Report Share Posted January 27, 2014 Εχω στειλεγια καθαρισμο κ ελεγχο την μπεκιερα φιλε μου. Καποιοι μου ειπαν για εγκεφαλο αλλα δεν ξερω. Κατι μου λεει για τον αισθητηρα του τσοκ γιατι οταν βγαζω το φυς του καλυτερευει το 3 κιλυνδρο και οταν το ξαναβαζω ξαναχειροτερευει. Εχω κανει οπου παω λεκεδες απο ακαυτες που πεταει Και πολυυυυυυ ασπρο καπνο οπως ειπε ο φιλος πιο πανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Δεν εχει σημασια αν τα εκανες καθαρισμο αν ενα μπεκ ειναι χαλασμενο και κατουραει μεσα δεν φαινεται στον καθαρισμο πρεπει να πας να τα μετρησεις για να το δεις. Επιμενω καποιο κατουραει μεσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stellis Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Μετρατε συμπιεση σε ολους τους κυλινδρους.Αν ειναι ενταξει μετρας πιεση βενζινης στα σωληνακια πριν την μπεκιερα.Εφοσον εχεις αλλαξει τα παντα απο ρευμα (πολλαπλασιαστη,μπουζι,μπουζοκαλωδια).Πας σε καμια ανακυκλωση αυτοκινητων και βρες εγκεφαλο να δοκιμασεις> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Μιας κ αναφέρθηκε ο εγκέφαλος έχω ενα φιλαράκι με Opel Corsa που έχει παρόμοιο πρόβλημα και ο μάστορας του είπε ότι είναι εγκέφαλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_ma Posted February 5, 2014 Author Report Share Posted February 5, 2014 Το αμαξι πλεον κανει μονιμα μπερδεματα κ απλα οταν ειναι κρυο ειναι λιγο πιο εντονα. Συμπιεση μετρηθηκε τα μπεκ μετρηθηκαν εβαλα κ ενα καθαριστικο μπααας και αλλα τιποτα.. Τωρα σκεφομαι για ηλεκτρονικη η κατι που μετραει τις στροφες. Γιατι στα ψηλα καλυτερευει. Αρα κατι δεν μετραει καλα τις στροφες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted February 6, 2014 Report Share Posted February 6, 2014 Μήπως είναι πεταλούδα?Και εννοώ όχι καθάρισμα αλλά άλλαγμα γιατί συνήθως χαλάει το ποτενσιόμετρο και δεν αντικαθίσταται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...