DimitrisRouGolf Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 καλησπερα παιδια ! χρονια πολλα Χριστοσ Ανεστη ! εχω ενα golfaki 1,4 tsi με εισαγωγη κατμπακ και προγραμμα! απο την στιγμη που εβαλα το προγραμμα εκανε καποιες διακοπες αλλαξα τα μποθζι αλλα συνεχισαν ! πιστεβω πως ειναι πολλαπλασιαστες ! μπορειτε να μου προτεινετε καποιεσ λυσεις για πολλαπλασιαστες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 (edited) Σου βγάζει κάποιο σφάλμα ή απλά εσύ καταλαβαίνεις διακοπές - σκαλοπάτια; Απ την στιγμή που λες ότι άρχισε να το κάνει με το που έβαλες το πρόγραμμα, δεν είναι απαραίτητο ότι είναι διακοπές ή ότι φταίει κάποιος/οι πολλαπλασιαστής/ές. Μπορεί να είναι μια N75, μια ταλαιπωρημένη σχάστρα N249 που άρχισε να χάνει λόγω της παραπάνω πίεσης, κλπ κλπ. Μπορεί να φταίει και το ίδιο το πρόγραμμα (τι είναι?). Αν έχεις πρόσβαση σε ένα vag com, δες αρχικά αν καταγράφει διακοπές (δες κ τις συνολικές - Κανάλι 224). Αν όντως βλέπεις διακοπές, κάνε μια τράμπα πολλαπλασιαστές να δεις αν φτιάχνει στον κύλινδρο που είχες διακοπές. Αν ναι, τότε άλλαξέ τον/τους και λογικά αυτό θα ήταν. Εγώ θα έβαζα τους original. Πέραν των OE υπάρχουν και οικονομικότερες λύσεις σε aftermarket π.χ. Beru, Για κάτι "καλύτερο" υπάρχουν οι πανάκριβοι OKADA που υποτίθεται ότι είναι για βελτιωμένα, αλλά απ όσα ακούω δεν νομίζω ότι αξίζουν τα χρήματά τους. Αν δεν καταγράφει διακοπές, και ουσιαστικά είναι σκαλοπάτια αυτό που καταλαβαίνεις ως διακοπές, ξεκινάς με μια Ν75 & μια Ν249 και βλέπεις. Αν συνεχίσει, κοιτάς και το πρόγραμμα. Αν δεν βγάλεις άκρη εκεί που έβαλες το πρόγραμμα, ζητάς να σου περάσουν το εργοστασιακό πάλι, να δεις τι κάνει. Για κάπνα στις βαλβίδες και σπασμένα πιστόνια ας μην μιλήσουμε ακόμη :crazy: , ένα - ένα. Edited April 23, 2014 by PiNiOn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisRouGolf Posted April 23, 2014 Author Report Share Posted April 23, 2014 μου εβγαζε missfires 1ο 4ο κιλινδρο και ο προγραμματιστης μου ειπε για μπουζι πολλαπλασιαστες και μετα αν δεν φτιαξει να κοιταξω μπεκ και καθαρισμο κιλινδρων ! ν75 και ν249 εχουν αλαχτει ! το προγραμμα ειναι οverload! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1987 Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Έχω ένα golf 6 με τα 160ps έχω αλλάξει μια φορά πολλαπλασιαστή στα 47000 χμ και τώρα ξανά έχω το ίδιο πρόβλημα ( από ότι έχω καταλάβει). Το αμάξι έχει 79000 χμ και όταν πατάω απότομα το γκάζι κάνει διακοπές και μου αναβοσβήνει το check. Από ότι έχω καταλάβει μάλλον έχω πρόβλημα με τουσ πολλαπλασιαστές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 (edited) μου εβγαζε missfires 1ο 4ο κιλινδρο και ο προγραμματιστης μου ειπε για μπουζι πολλαπλασιαστες και μετα αν δεν φτιαξει να κοιταξω μπεκ και καθαρισμο κιλινδρων ! ν75 και ν249 εχουν αλαχτει ! το προγραμμα ειναι οverload! φίλε τι πρόγραμμα φοράς?πολλ/στες βάλε beru μια χαρα κανουν την δουλειά τους Edited April 23, 2014 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 (edited) Έχω ένα golf 6 με τα 160ps έχω αλλάξει μια φορά πολλαπλασιαστή στα 47000 χμ και τώρα ξανά έχω το ίδιο πρόβλημα ( από ότι έχω καταλάβει). Το αμάξι έχει 79000 χμ και όταν πατάω απότομα το γκάζι κάνει διακοπές και μου αναβοσβήνει το check. Από ότι έχω καταλάβει μάλλον έχω πρόβλημα με τουσ πολλαπλασιαστές EPC ανάβει ? Έχεις και σκασίματα από την εξάτμιση ? καλησπερα παιδια ! χρονια πολλα Χριστοσ Ανεστη ! εχω ενα golfaki 1,4 tsi με εισαγωγη κατμπακ και προγραμμα! απο την στιγμη που εβαλα το προγραμμα εκανε καποιες διακοπες αλλαξα τα μποθζι αλλα συνεχισαν ! πιστεβω πως ειναι πολλαπλασιαστες ! μπορειτε να μου προτεινετε καποιεσ λυσεις για πολλαπλασιαστες ? Αν ισχύει αυτολεξεί το διακοπές τότε είναι πιθανότερο να θες πολλαπλασιαστές. Το ποιος χρήζει αντικατάστασης μ' ένα διαγνωστικό θα βρεθεί γρήγορα. Συνήθως η Ν75 εκδηλώνεται με πτώση πίεσης και σκαμπανεβάσματα πίεσης συνήθως. Η δε Ν249 με σφάλμα στο διαγνωστικό (σε προχωρημένη φθορά) και με αρκετή πτώση πίεσης ιδιαίτερα στο overboost και μετά στην περιοχή του τούρμπο. Συνήθως οι βαλβίδες είναι συνδεδεμένες με το δεν "πάει" όπως παλιά. Οι πολλαπλασιαστές με τις διακοπές και το ρετάρισμα. Edited April 23, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1987 Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Μου έχει ανάψει το ΕPC μία φορά και ναι έχω και σκασίματα από την εξάτμιση. Όταν το πάω χαλαρά το αμάξι είναι μια χαρά εάν πατήσω απότομα το γκάζι κάνει διακοπές και αναβοσβήνει το check Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisRouGolf Posted April 24, 2014 Author Report Share Posted April 24, 2014 (edited) φίλε τι πρόγραμμα φοράς?πολλ/στες βάλε beru μια χαρα κανουν την δουλειά του overload φοραω φιλε! δεν νομιζω να ειναι προβλημα του προγραμματος ομως! δεν μου εχει αναψει κανενα λαμαπακι check engine παντως! Edited April 24, 2014 by DimitrisRouGolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisRouGolf Posted April 24, 2014 Author Report Share Posted April 24, 2014 (edited) EPC ανάβει ? Έχεις και σκασίματα από την εξάτμιση ? Αν ισχύει αυτολεξεί το διακοπές τότε είναι πιθανότερο να θες πολλαπλασιαστές. Το ποιος χρήζει αντικατάστασης μ' ένα διαγνωστικό θα βρεθεί γρήγορα. Συνήθως η Ν75 εκδηλώνεται με πτώση πίεσης και σκαμπανεβάσματα πίεσης συνήθως. Η δε Ν249 με σφάλμα στο διαγνωστικό (σε προχωρημένη φθορά) και με αρκετή πτώση πίεσης ιδιαίτερα στο overboost και μετά στην περιοχή του τούρμπο. Συνήθως οι βαλβίδες είναι συνδεδεμένες με το δεν "πάει" όπως παλιά. Οι πολλαπλασιαστές με τις διακοπές και το ρετάρισμα. nickdev εμενα μου κανει σκασιματα απο εξατμιση και εχω καταλαβει σωστα ( το epc ειναι το κουμπακι που εχουμε μπροστα απο τις ταχυτητες που ενεργοπιητε και απενεργοπιοιτε οταν πατας αποτομα το γκαζι απο 3000 μεχρι τερμα με 3η ταχυτητα τοτε οταν ακουω τα σκασιματα αναβοζβινει και το epc Edited April 24, 2014 by DimitrisRouGolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Epc στο καντραν Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisRouGolf Posted April 24, 2014 Author Report Share Posted April 24, 2014 Epc στο καντραν Sent from my iPhone5 using Tapa οχι το epc δεν μου εχει αναψει ποτε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Σε ποιο μερος εισαι; Υποψιαζομαι πολλαπλασιαστης. Θελει σκαν να βρεις τον κυλινδρο και να τον αλλαξεις. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisRouGolf Posted April 24, 2014 Author Report Share Posted April 24, 2014 αθηνα ειμαι κανονισα να παω το απογευμα στον μιχανηκο να παμε βολτα με το διαγνωστικο ! θα σας ενημερωσω το βραδυ για τις εξελιξεις ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 αθηνα ειμαι κανονισα να παω το απογευμα στον μιχανηκο να παμε βολτα με το διαγνωστικο ! θα σας ενημερωσω το βραδυ για τις εξελιξεις ! Ετσι ακριβως, Ειναι απαραιτητο το διαγνωστικο! Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisRouGolf Posted April 25, 2014 Author Report Share Posted April 25, 2014 καλημερα παιδια! χθες εκαανα βολτα με το διαγνωστικο και εκτωσ απο τα κοψηματα υπηρχε και ενα σφαλμα το οποιο ηταν αισθητηρας χολ g40 ! ο μηχανικος μου ειπε οτι στην καλυτερη τον περιπτωσεων ειναι ο αισθητηρασ γιατι κουνιοταν λιγο με το χερι ! μου ειπε οτι μπορει να μην μετραει σωστα ! ξερει κανενας τι αλλο μπορει να ειναι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrosmk6 Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 Καλησπερα στην ομαδα.Εκανα αναβαθμιση στο 122αρι μου με μια κ03 και εγω σαν καλο παιδι.Το προβλημα ειναι οτι βαλαμε προγραμμα και οταν σηκωνει 1,2 και πανω βγαζει σφαλμα στην σκαστρα η οποια ειναι forge ακουγετε σαν να ανοιγοκλεινει και η πιεση ανεβοκατεβαινει στο μπαρομετρο.Με vcds ελενξαμε πολλαπλασιαστες και ο 2ος και ο 3ος εβγαλαν τιμεσ που εφταναν -8,5 και -6,8 αντοιστιχα.Ο προγραμματιστης μου ειπε οτι εχει πολλες επιστροφες το αμαξι και για αυτο το λογο κανει αυτα τα σκαμπανεβασματα.Εσεις τι πιστευετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 Αν όλα είναι εντάξει μηχανολογικά και στο πρόγραμμά σου. Αν τα -8.5 και -6.8 είναι Cfs, πρόσεχε μην πάρεις κανένα πιστόνι στο χέρι. Μέχρι -12 κάνει retard. Άλλαξε βενζίνη μήπως έτυχες σε νοθευμένη, βάλε τα νέα μπουζί αυτά που λέμε στο τόπικ για το 1.4 TSi από Vw. Με vagcom, δες με logging αν κάποιος πολλαπλασιαστής παρουσιάζει ραγδαία αύξηση σε missfires άλλαξέ τον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...