Jump to content
DimitrisRouGolf

Πολλαπλασιαστες 1.4 Tsi Με Προγραμμα

Recommended Posts

καλησπερα παιδια ! χρονια πολλα Χριστοσ Ανεστη ! εχω ενα golfaki 1,4 tsi με εισαγωγη κατμπακ και προγραμμα! απο την στιγμη που εβαλα το προγραμμα εκανε καποιες διακοπες αλλαξα τα μποθζι αλλα συνεχισαν ! πιστεβω πως ειναι πολλαπλασιαστες ! μπορειτε να μου προτεινετε καποιεσ λυσεις  για πολλαπλασιαστες ?

Link to comment
Share on other sites

Σου βγάζει κάποιο σφάλμα ή απλά εσύ καταλαβαίνεις διακοπές - σκαλοπάτια;  Απ την στιγμή που λες ότι άρχισε να το κάνει με το που έβαλες το πρόγραμμα, δεν είναι απαραίτητο ότι είναι διακοπές ή ότι φταίει κάποιος/οι πολλαπλασιαστής/ές. Μπορεί να είναι μια N75, μια ταλαιπωρημένη σχάστρα N249 που άρχισε να χάνει λόγω της παραπάνω πίεσης, κλπ κλπ. Μπορεί να φταίει και το ίδιο το πρόγραμμα (τι είναι?).

 

Αν έχεις πρόσβαση σε ένα vag com, δες αρχικά αν καταγράφει διακοπές (δες κ τις συνολικές - Κανάλι 224). Αν όντως βλέπεις διακοπές, κάνε μια τράμπα πολλαπλασιαστές να δεις αν φτιάχνει στον κύλινδρο που είχες διακοπές. Αν ναι, τότε άλλαξέ τον/τους και λογικά αυτό θα ήταν. Εγώ θα έβαζα τους original. Πέραν των OE υπάρχουν και οικονομικότερες λύσεις σε aftermarket π.χ. Beru, Για κάτι "καλύτερο" υπάρχουν οι πανάκριβοι OKADA που υποτίθεται ότι είναι για βελτιωμένα, αλλά απ όσα ακούω δεν νομίζω ότι αξίζουν τα χρήματά τους.

 

Αν δεν καταγράφει διακοπές, και ουσιαστικά είναι σκαλοπάτια αυτό που καταλαβαίνεις ως διακοπές, ξεκινάς με μια Ν75 & μια Ν249 και βλέπεις. Αν συνεχίσει, κοιτάς και το πρόγραμμα. Αν δεν βγάλεις άκρη εκεί που έβαλες το πρόγραμμα, ζητάς να σου περάσουν το εργοστασιακό πάλι, να δεις τι κάνει.

 

Για κάπνα στις βαλβίδες και σπασμένα πιστόνια ας μην μιλήσουμε ακόμη :crazy: :crazy: , ένα - ένα. :girl_devil:

Edited by PiNiOn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μου εβγαζε missfires 1ο  4ο κιλινδρο και ο προγραμματιστης μου ειπε για μπουζι πολλαπλασιαστες και μετα αν δεν φτιαξει να κοιταξω μπεκ και καθαρισμο κιλινδρων ! ν75 και ν249 εχουν αλαχτει ! το προγραμμα ειναι οverload!

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα golf 6 με τα 160ps έχω αλλάξει μια φορά πολλαπλασιαστή στα 47000 χμ και τώρα ξανά έχω το ίδιο πρόβλημα ( από ότι έχω καταλάβει). Το αμάξι έχει 79000 χμ και όταν πατάω απότομα το γκάζι κάνει διακοπές και μου αναβοσβήνει το check. Από ότι έχω καταλάβει μάλλον έχω πρόβλημα με τουσ πολλαπλασιαστές

Link to comment
Share on other sites

μου εβγαζε missfires 1ο 4ο κιλινδρο και ο προγραμματιστης μου ειπε για μπουζι πολλαπλασιαστες και μετα αν δεν φτιαξει να κοιταξω μπεκ και καθαρισμο κιλινδρων ! ν75 και ν249 εχουν αλαχτει ! το προγραμμα ειναι οverload!

φίλε τι πρόγραμμα φοράς?πολλ/στες βάλε beru μια χαρα κανουν την δουλειά τους

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα golf 6 με τα 160ps έχω αλλάξει μια φορά πολλαπλασιαστή στα 47000 χμ και τώρα ξανά έχω το ίδιο πρόβλημα ( από ότι έχω καταλάβει). Το αμάξι έχει 79000 χμ και όταν πατάω απότομα το γκάζι κάνει διακοπές και μου αναβοσβήνει το check. Από ότι έχω καταλάβει μάλλον έχω πρόβλημα με τουσ πολλαπλασιαστές

EPC ανάβει ? Έχεις και σκασίματα από την εξάτμιση  ?

καλησπερα παιδια ! χρονια πολλα Χριστοσ Ανεστη ! εχω ενα golfaki 1,4 tsi με εισαγωγη κατμπακ και προγραμμα! απο την στιγμη που εβαλα το προγραμμα εκανε καποιες διακοπες αλλαξα τα μποθζι αλλα συνεχισαν ! πιστεβω πως ειναι πολλαπλασιαστες ! μπορειτε να μου προτεινετε καποιεσ λυσεις  για πολλαπλασιαστες ?

Αν ισχύει αυτολεξεί το διακοπές τότε είναι πιθανότερο να θες πολλαπλασιαστές.

Το ποιος χρήζει αντικατάστασης μ' ένα διαγνωστικό θα βρεθεί γρήγορα.

 

Συνήθως η Ν75 εκδηλώνεται με πτώση πίεσης και σκαμπανεβάσματα πίεσης συνήθως.

Η δε Ν249 με σφάλμα στο διαγνωστικό (σε προχωρημένη φθορά) και με αρκετή πτώση πίεσης ιδιαίτερα στο overboost και μετά στην περιοχή του τούρμπο.

 

Συνήθως οι βαλβίδες είναι συνδεδεμένες με το δεν "πάει" όπως παλιά. Οι πολλαπλασιαστές με τις διακοπές και το ρετάρισμα.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μου έχει ανάψει το ΕPC μία φορά και ναι έχω και σκασίματα από την εξάτμιση. Όταν το πάω χαλαρά το αμάξι είναι μια χαρά εάν πατήσω απότομα το γκάζι κάνει διακοπές και αναβοσβήνει το check

Link to comment
Share on other sites

φίλε τι πρόγραμμα φοράς?πολλ/στες βάλε beru μια χαρα κανουν την δουλειά του

 

 

overload φοραω φιλε! δεν νομιζω να ειναι προβλημα του προγραμματος ομως! δεν μου εχει αναψει κανενα λαμαπακι  check engine παντως!

Edited by DimitrisRouGolf
Link to comment
Share on other sites

EPC ανάβει ? Έχεις και σκασίματα από την εξάτμιση  ?

Αν ισχύει αυτολεξεί το διακοπές τότε είναι πιθανότερο να θες πολλαπλασιαστές.

Το ποιος χρήζει αντικατάστασης μ' ένα διαγνωστικό θα βρεθεί γρήγορα.

 

Συνήθως η Ν75 εκδηλώνεται με πτώση πίεσης και σκαμπανεβάσματα πίεσης συνήθως.

Η δε Ν249 με σφάλμα στο διαγνωστικό (σε προχωρημένη φθορά) και με αρκετή πτώση πίεσης ιδιαίτερα στο overboost και μετά στην περιοχή του τούρμπο.

 

Συνήθως οι βαλβίδες είναι συνδεδεμένες με το δεν "πάει" όπως παλιά. Οι πολλαπλασιαστές με τις διακοπές και το ρετάρισμα.

 

nickdev εμενα μου κανει σκασιματα απο εξατμιση και εχω καταλαβει σωστα ( το epc ειναι το κουμπακι που εχουμε μπροστα απο τις ταχυτητες που ενεργοπιητε και απενεργοπιοιτε οταν πατας αποτομα το γκαζι απο 3000 μεχρι τερμα με 3η ταχυτητα τοτε οταν ακουω τα σκασιματα αναβοζβινει και το epc

Edited by DimitrisRouGolf
Link to comment
Share on other sites

Epc στο καντραν

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιο μερος εισαι;

Υποψιαζομαι πολλαπλασιαστης.

Θελει σκαν να βρεις τον κυλινδρο και να τον αλλαξεις.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

αθηνα ειμαι κανονισα να παω το απογευμα στον μιχανηκο να παμε βολτα με το διαγνωστικο ! 

θα σας ενημερωσω το βραδυ για τις εξελιξεις !

Link to comment
Share on other sites

αθηνα ειμαι κανονισα να παω το απογευμα στον μιχανηκο να παμε βολτα με το διαγνωστικο !

θα σας ενημερωσω το βραδυ για τις εξελιξεις !

Ετσι ακριβως, Ειναι απαραιτητο το διαγνωστικο!

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδια! χθες εκαανα βολτα με το διαγνωστικο και εκτωσ απο τα κοψηματα υπηρχε και ενα σφαλμα το οποιο ηταν αισθητηρας χολ g40 ! ο μηχανικος μου ειπε οτι στην καλυτερη τον περιπτωσεων ειναι ο αισθητηρασ γιατι κουνιοταν λιγο με το χερι ! μου ειπε οτι μπορει να μην μετραει σωστα ! ξερει κανενας τι αλλο μπορει να ειναι ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην ομαδα.Εκανα αναβαθμιση στο 122αρι μου με μια κ03 και εγω σαν καλο παιδι.Το προβλημα ειναι οτι βαλαμε προγραμμα και οταν σηκωνει 1,2 και πανω βγαζει σφαλμα στην σκαστρα η οποια ειναι forge ακουγετε σαν να ανοιγοκλεινει και η πιεση ανεβοκατεβαινει στο μπαρομετρο.Με vcds ελενξαμε πολλαπλασιαστες και ο 2ος και ο 3ος εβγαλαν τιμεσ που εφταναν -8,5 και -6,8 αντοιστιχα.Ο προγραμματιστης μου ειπε οτι εχει πολλες επιστροφες το αμαξι και για αυτο το λογο κανει αυτα τα σκαμπανεβασματα.Εσεις τι πιστευετε?

Link to comment
Share on other sites

Αν όλα είναι εντάξει μηχανολογικά και στο πρόγραμμά σου.

Αν τα -8.5 και -6.8 είναι Cfs, πρόσεχε μην πάρεις κανένα πιστόνι στο χέρι. Μέχρι -12 κάνει retard.

Άλλαξε βενζίνη μήπως έτυχες σε νοθευμένη, βάλε τα νέα μπουζί αυτά που λέμε στο τόπικ για το 1.4 TSi από Vw.

Με vagcom, δες με logging αν κάποιος πολλαπλασιαστής παρουσιάζει ραγδαία αύξηση σε missfires άλλαξέ τον.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.