Sjxristos Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 (edited) λοιπόν Κυριακή ξημερώματα τα κατάφερα μετά από σχεδόν 140.000 χλμ η τουρμπίνα μας άφησε (πάρα πολύ άσπρο καπνό και μετά τις 3500rms 0 πίεση ) πήρα Γιαννακόπουλο Λάρισα και η τιμή είναι 1600€ καινούρια και 1200 με επιστροφή της παλιάς... Θέλω να ρωτήσω τί προτείνεται καινούργια , επισκευή ή μήπως κανα υβρίδιο ? Νομίζω είχα ακούσει για σετ επισκευής παίζει κάτι τέτοιο? Golf V GT 07 Edited September 30, 2014 by Sjxristos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 Μαμα ειναι το αμαξι σου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjxristos Posted September 30, 2014 Author Report Share Posted September 30, 2014 ΦΠ(εξάτμιση 63,5 μετά το dp) και ic s3 γιατί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 (edited) Διότι τα υβρίδια στοιχίζουν κ θελουν κ αλλα περιφερειακά για ν αποδώσουν. Οι τιμες που σου είπαν είναι υπερβολικές-πιασοκολέ. Ανάλογα το τι επαθε κοίτα μήπως μπορεί ν επισκευαςτεί. Αν χρειαζεται αλλαγή τουρμπίνας, εγω θα έβαζα μια καλή μεταχειρισμένη, ή καινούργια αξιόπιστη δοκιμαςμένη ολόιδια αντιγραφή απο καταστημα θεσσαλονίκης με κόστος το 1/3 της καινούργιας που πουλάνε τα μαγαζιά που ανέφερες. Ρωτα και αλλού για τιμές. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited September 30, 2014 by chrispant 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 (edited) λοιπόν Κυριακή ξημερώματα τα κατάφερα μετά από σχεδόν 140.000 χλμ η τουρμπίνα μας άφησε (πάρα πολύ άσπρο καπνό και μετά τις 3500rms 0 πίεση ) πήρα Γιαννακόπουλο Λάρισα και η τιμή είναι 1600€ καινούρια και 1200 με επιστροφή της παλιάς... Θέλω να ρωτήσω τί προτείνεται καινούργια , επισκευή ή μήπως κανα υβρίδιο ? Νομίζω είχα ακούσει για σετ επισκευής παίζει κάτι τέτοιο? Golf V GT 07 Πρώτα απόλα χαλαρά, αυτά συμβαίνουν, αργά ή γρήγορα σε κάθε αμάξι με υπερσυμπιεστή. Οι τιμές είναι αυτές που αναφέρεις περίπου. Το τι θα σου προτείνουμε έχει να κάνει με τις οικονομικές σου δυνατότητες σε συνάρτηση με τις απαιτήσεις σου. Η τουρμπίνα σου κατά μεγάλη περίπτωση έχει εκτός από δακτύλιο στεγανοποίησης, θρος, φαγωμένο άξονα κλπ αχρηστευμένο σώμα. Χρειάζεται να λυθεί και να γίνει εκτίμηση. Ο καπνός που βλέπεις είναι νερό/παραφλού που καίγεται. Για να πας σε πλήρες setup υβριδικής τουρμπίνας το κόστος ξεφεύγει και έχει πολλές φορές συζητηθεί σε άλλο τόπικ. Αν το αποφασίσεις το συζητάμε εκεί. Edited September 30, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjxristos Posted September 30, 2014 Author Report Share Posted September 30, 2014 λοιπόν!! Το αμάξι το περίμενα να πω την αλήθεια γιατί τελευταία πήγαινε πολύ καλύτερα από τα καλά του 1,8 over και το έριχνε σταδιακά μετά της 5-5500 (πάντα με καλή 100ara) και αργούσε να βράσει τα λάδια!αυτό μου έκανε εντύπωση !! Τες πα κάτι αντίστοιχο θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο οπότε λέω για μια νέα τουρμπίνα λογικά ίδια αν δεν επισκευάζεται αυτή!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 Καλυτερα μεταχειρισμένη με λιγα χιλιομετρα ΓΝΗΣΙΑ, παρα καινούργια κινεζικη στο 1/3 της τιμης. Αν ειναι να παρεις καινουργια αντιγραφη της μαμα , πάρτην απο ebay θα σου βγει τσαμπα. Αλλα οπως ειπα καλυτερα γνησια μεταχειρισμενη και της κανεις ενα service στον επισημο αντιπροσωπο της Borg Warner με γνησια ανταλλακτικα και εισαι ΕΤΟΙΜΟΣ !!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 12, 2014 Report Share Posted October 12, 2014 Ο τιτλος Αλλαχτηκε, καθως ηταν ασαφης και το προβλημα εστιαζεται στην τουρμπινα και μονο ως αναλωσιμο. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 Τελικά το έφτιαξες? το feedback βοηθάει τους επόμενους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjxristos Posted November 1, 2014 Author Report Share Posted November 1, 2014 Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά περίμενα τις φώτο!!! Η νεκροψία έδειξε όπως μου είπε ο επίσημος αντιπρόσωπος της BornWarnet όπου και κατέληξα τελικά ότι η τουρμπίνα από κάτι φράκαρα απότομα στην φτερωτή καυσαερίων και γι'αυτό έσπασε και είναι άχρηστη μονόδρομος καινούργια 890 με ΦΠΑ. Γνώμη μου είναι ότι ήταν να γίνει λόγο 140κ χλμ με πολύυυυυ πάτημα..και έγινε Θα ήθελα πολύ να ακούσω τα δικά σας συμπεράσματα και λύσεις φωτογραφίες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 (edited) παντως απο 1600 καινουργια πεσαμε στα 890 ευρο...πολυ καλα... Edited November 1, 2014 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjxristos Posted November 1, 2014 Author Report Share Posted November 1, 2014 Οι τιμές που παίζουν ή τουλάχιστον που βρήκα εγώ είναι οι εξής : 1600€ αντιπροσωπία καινούργια(ανακατασκευής) ,1200€ αντιπροσωπία καινούργια(ανακατασκευής) με επιστροφή της δικής , και http://www.turbo-mechanika.com/ 890 € ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΚΟΎΤΑ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjxristos Posted December 7, 2014 Author Report Share Posted December 7, 2014 (edited) μια απορία παιδιά αν έπαιρνα αυτό εδώ θα μουν κομπλέ ?? http://www.ebay.com/itm/261598340046?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Edited December 7, 2014 by Sjxristos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...