Jump to content
isiodos

Αλλαγή Ιμάντες

Recommended Posts

Καλημέρα..Έχω VW POLO 1400 16v μοντέλο 2001 με 224.000 ΧΛΜ...Έκλεισα 4 χρόνια από την τελευταία αλλαγή και έχω κάνει 20.000 μόνο...Στο συνεργείο μου είπαν ότι έχει αρχίσει και σκάει ο ιμάντας αλλά αντέχει ακόμη.Αν γίνει αλλαγή κοστίζει 200 ευρώ μαζί με τα εργατικά και πως αν θέλω να μην αλλάξω τρόμπα νερού γιατί δεν έχει πολλά χιλιόμετρα... Είναι αναγκαία η αλλαγή τους και πάλι ? Τι λέτε εσείς? το κόστος είναι εντάξει? Την τρόμπα να την αλλάξω?

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κανω λαθος στο manual αναφερει οτι η αλλαγη ιμαντων γινεται με βαση τα χιλιομετρα ή τον χρονο οποτε λογω 4ετιας θελεις αλλαγη.

Περι κοστους μπορεις να βρεις τα ανταλλακτικα σε μαγαζι και να γλυτωσεις αρκετα απο θεμα ανταλλακτικων.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε προσωπικα παντα,αν θελεις την γνωμη μου,εγω τους εχω απο το 2008 και εχωντας κανει 73.000χλμ ειναι ακομα αψογος.

Στα 4 χρονια αν ο μηχανικος τον δει,πιστευω δεν χρειαζεται αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

Το υλικο των ιμαντων ειναι ευπαθες στον χρονο.

Ξερενεται κ δεν εχει την ανθεκτικοτητα που χρειαζεται.

Απο κει και περα ο καθενας κρινει και πραττει.

Προσωπικα θα τον αλλαζα.

Link to comment
Share on other sites

Παίζουν ρόλο κ τα χρόνια!

Το λάστιχο τους ξεραίνεται

Μπές http://www.tzianetas.gr/ και παρήγγειλε έχει σετ πρώτης τοποθέτησης και έκπτωση 20% για πελάτες εκτός Λαμίας.

Σου τα στέλνει αυθημερόν με το ΚΤΕΛ

Link to comment
Share on other sites

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!

 

Το ποσο θα σου βγει εξαρταται απο το που θα παρεις τα πραγματα και ποσο θα σου παρει ο μηχανικος εργασια.

 

Αν θελεις γραφε με μικρους χαρακτηρες,τα κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις  ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και συγνώμη για τα κεφαλαία.....Η αγορα των ανταλλακτικων πόσο κοστίζει ? Ο μηχανικός είναι γνωστός μου.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι λιγα τα χλμ. και δεν θα εχει ιδιαιτερη φθορα. Ομως:

Εκτος απτον ιμαντα φθορα παρουσιαζουν τεντωτηρας και ρουλεμαν.

Επισης ειναι γενικα σχετικα ακυρος ο εμφανισιακος ελεγχος σε ιμαντα.

Τι κοστος εχει η αντλια νερου, εχεις ρωτησει;

Αν ειναι πολυ μικρο αλλαξε τη κι αυτη.

Λογω ιδιαζουσας περιπτωσης αλλα μη γνωριζοντας τις συνθηκες που οδηγας-παρκαρεις μονιμα θα ελεγα με επιφυλαξη μεσα στο '15 να πας γι'αλλαγη.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ειναι λιγα τα χλμ. και δεν θα εχει ιδιαιτερη φθορα.

Τι κοστος εχει η αντλια νερου, εχεις ρωτησει;

Αν ειναι πολυ μικρο αλλαξε τη κι αυτη.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

50 ευρω κοστίζει

Link to comment
Share on other sites

συνολο ανταλλακτικα και εργασια 200 ευρω....καλα ειναι ? μου ειπε και αν θελω να μην αλλαξω αντλια επειδη εχω λιγα χιλιομετρα..εσεις τι λετε?

Edited by doggy
changed to lowercase.
Link to comment
Share on other sites

Μην πειράξεις τιποτα. τα χλμ είναι πολύ λίγα

και τα χρόνια όχι πολλά.Αφού κάνεις λίγα χλμ ,

παίζει ρόλο μόνο ο χρόνος. θα σκεφτόμουν αλλαγή

μετα από 2-3 χρόνια με έλεγχο του ιμάντα κάθε χρόνο.

Βέβαια αν χρειασθεί αλλαγή η αντλία νερού τοτε θα γίνει και αλλαγή

και του σετ ιμάντα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Isiodos, 

 

λίγο τσιμπημένη μου ακούγεται η τιμή. Στο polo μου (6Ν) αν δεν απατώμαι μου βγαίνει κάπου στα 130 ευρώ. Μπορεί και να λαθεύω, θα μιλήσω με τον μηχανικό μου και θα σου πω με σιγουριά.

 

Θερμή παράκληση γράφε με μικρά γράμματα. Επεξεργάστηκα το προηγούμενο μήνυμά σου και τα μετέτρεψα σε μικρά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Isiodos, 

 

λίγο τσιμπημένη μου ακούγεται η τιμή. Στο polo μου (6Ν) αν δεν απατώμαι μου βγαίνει κάπου στα 130 ευρώ. Μπορεί και να λαθεύω, θα μιλήσω με τον μηχανικό μου και θα σου πω με σιγουριά.

 

Θερμή παράκληση γράφε με μικρά γράμματα. Επεξεργάστηκα το προηγούμενο μήνυμά σου και τα μετέτρεψα σε μικρά.

110 ιμαντες ρεγουλατοροι-50 αντλία-10 παραφλου και 20 εργασία

Link to comment
Share on other sites

Μην πειράξεις τιποτα. τα χλμ είναι πολύ λίγα

και τα χρόνια όχι πολλά.Αφού κάνεις λίγα χλμ ,

παίζει ρόλο μόνο ο χρόνος. θα σκεφτόμουν αλλαγή

μετα από 2-3 χρόνια με έλεγχο του ιμάντα κάθε χρόνο.

Βέβαια αν χρειασθεί αλλαγή η αντλία νερού τοτε θα γίνει και αλλαγή

και του σετ ιμάντα.

Καλησπέρα φίλε μου...Ο ιμάντας εχει κανει καποιες πολυ μικρές ρωγμές..ισα ισα διακρίνονται...Οι κατω πλευρά του που ακουμπάει στο γρανάζι  είναι άθικτη...Ο μάστορας  μου ειπε αν αλλάξω ιμάντα να μην πειραξω την αντλία επειδή εχει λιγα χιλιομετρα.

Link to comment
Share on other sites

ε οπότε καλά είσαι θα έλεγα. Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με την ίδια αντλία; 

Όντως ίσως να είναι τσάμπα χρήματα αλλά αν έχεις κάνει κάμποσα χιλιόμετρα, αφού θα λυθούν όλα είναι ευκαιρία να την αλλάξεις τώρα και αυτήν για να τελειώνεις.

Link to comment
Share on other sites

ε οπότε καλά είσαι θα έλεγα. Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με την ίδια αντλία; 

Όντως ίσως να είναι τσάμπα χρήματα αλλά αν έχεις κάνει κάμποσα χιλιόμετρα, αφού θα λυθούν όλα είναι ευκαιρία να την αλλάξεις τώρα και αυτήν για να τελειώνεις.

20.000 μονο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου...Ο ιμάντας εχει κανει καποιες πολυ μικρές ρωγμές..ισα ισα διακρίνονται...Οι κατω πλευρά του που ακουμπάει στο γρανάζι  είναι άθικτη...Ο μάστορας  μου ειπε αν αλλάξω ιμάντα να μην πειραξω την αντλία επειδή εχει λιγα χιλιομετρα.

Μέσα σε 4 χρόνια μικροσκασίματα είναι φυσιολογικά και η κατάσταση όπως την περιγράφεις απέχει πολύ από

την κατάσταση κινδύνου κοψίματος..

Εγώ θα έκανα, όπως έγραψα,έλεγχο μετά από ένα χρόνο και πάλι θάβλεπα, με σοβαρή πιθανότητα

και πάλι να μην τον άλλαζα.Δυστυχώς δεν έχω μανιουαλ του polo για να δώ πότε γίνεται αλλαγή του ιμάντα

αλλά δεν πιστεύω να χρειάζεται κάτω από 120000χλμ.

Αμα όμως σου έχει καρφωθεί στο μυαλο΄το θέμα του ιμάντα

και έχεις εννοια ,άλλαξέ τον και ξεμπέρδευε.Αν δεν νοιωθεις ήσυχος και ασφαλής δεν μπορείς να οδηγήσεις.

Ψαξε μέσα σου και αποφάσισε έστω και να ενεργήσεις αντιτεχνικά και αντιοικονομικά.

Για την αντλία βεβαίως είναι καινούργια,απλώς έγραψα πως σε περίπτωση βλάβης την αλλάζεις

αντλία αλλά και ιμάντα με την ευκαιρία.

Edited by ankarage
Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε 4 χρόνια μικροσκασίματα είναι φυσιολογικά και η κατάσταση όπως την περιγράφεις απέχει πολύ από

την κατάσταση κινδύνου κοψίματος..

Εγώ θα έκανα, όπως έγραψα,έλεγχο μετά από ένα χρόνο και πάλι θάβλεπα, με σοβαρή πιθανότητα

και πάλι να μην τον άλλαζα.Δυστυχώς δεν έχω μανιουαλ του polo για να δώ πότε γίνεται αλλαγή του ιμάντα

αλλά δεν πιστεύω να χρειάζεται κάτω από 120000χλμ.

Αμα όμως σου έχει καρφωθεί στο μυαλο΄το θέμα του ιμάντα

και έχεις εννοια ,άλλαξέ τον και ξεμπέρδευε.Αν δεν νοιωθεις ήσυχος και ασφαλής δεν μπορείς να οδηγήσεις.

Ψαξε μέσα σου και αποφάσισε έστω και να ενεργήσεις αντιτεχνικά και αντιοικονομικά.

Για την αντλία βεβαίως είναι καινούργια,απλώς έγραψα πως σε περίπτωση βλάβης την αλλάζεις

αντλία αλλά και ιμάντα με την ευκαιρία.

εχω 230.000 χλμ και εχω αλλαξει 4 φορες.τώρα όμως εχω κανει λιγα χιλιομετρα..τισ προηγούμενες φορέςάλλαζα λογω χιλιομέτρων.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.