Passatoukos Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Update....Μετα τις τελευταιες 2 φορες που μετρησα αυτονομια,διαπιστωσα αυξηση καταναλωσης με υγραεριο περιπου 15% παραπανω απο οτι με βενζινη. Ενημερωσα τον ΕΤΦΑ,Και δευτερα θα παω να το κοιταξουν/φτιαξουν. Οσον αναφορα το θεμα της ζημιας,τον ρωτησα αν με την χρηση που κανω θα το παρω στο χερι... Μου ειπε αν ηταν γιαπωνεζικο το μοτερ,και το δουλευα ετσι με υγραεριο,θα ειχα κανει το μοτερ τραπεζακι... Το δικο μου μοτερ λεει,20v ατμοσφαιρικο,δεν προκειται να παθει ποτε τιποτα. Ειδωμεν. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Γελαω που γραφεις οτι εχεις αυτονομια 350 χιλιομετρα με σχεδον 30 ευρω...γελαω επισης που λες οτι εχεις καταναλωση 14 λιτρα με αεριο...τωρα που εγραψες οτι καις παραπανω και απο βενζινη δεν μενει παρα να πεσω στα πατωματα....εισαι παγκοσμιως πρωτοπορος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 (edited) Δεν μπορω να σε βρισω,γιατι θα φαω warning..Βρε μ********* αντρα,τι σου φαινεται το παραξενο;;;;;;14 λιτρα ΕΝΤΟΣ πολης,με ολη μερα σκισιμο;με βενζινη ποσο εκαιγε;350 χιλιομετρα ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ με βενζινη,με μεση εγω σου λεω με 12 λιτρα,ηθελα 44 λιτρα επι 1.35 το λιτρο= 59 ευρω.Με 27 ευρουλακια 350 χιλιομετρα,σταματα ξεκινα,με οδηγηση δικια μου.Για μενα ειναι ευτυχια.Μην μπερδευεις με το αμαξι σου,ειναι 1.400cc,ειναι χειροκινητο,ειναι 90. Αλογα,και δεν παει βημα.*********Υ.Γ δευτερα θα παω να το κοιταξουν Edited January 22, 2015 by activious προσοχη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 (edited) για να μιλαμε λιγο καλυτερα............. μολις δεν συμφωνει καποιος μαζι σας,αμεσως να μιλησετε ασχημα... και εμενα τα νουμερα που λες.. δεν μου "στεκουν"... τι θα γινει ομως τωρα???οποιος δεν συμφωνει ,θα του κανουμε επιθεση???? χιλιες φορες να τους μιλησεις ηρεμα και να του το εξηγησεις...ετσι μπορει να καταλαβει τι λες αν εχεις δικιο,ή να καταλαβεις εσυ αν εχεις αδικο..(αναλογος την περιπτωση)....... οποτε συνεχιστε την συζητηση ωραια και χαλαρα... Edited January 22, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Activius,λαθος μου,δεν γνωριζεις την σχεση που εχω με τον παναγιωτη για αυτο. Καμια σχεση αυτο που φανταστηκες. Θα σου ηχογραφησω πως μιλαμε στο τηλ???????????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Update....Μετα τις τελευταιες 2 φορες που μετρησα αυτονομια,διαπιστωσα αυξηση καταναλωσης με υγραεριο περιπου 15% παραπανω απο οτι με βενζινη. Ενημερωσα τον ΕΤΦΑ,Και δευτερα θα παω να το κοιταξουν/φτιαξουν. Οσον αναφορα το θεμα της ζημιας,τον ρωτησα αν με την χρηση που κανω θα το παρω στο χερι... Μου ειπε αν ηταν γιαπωνεζικο το μοτερ,και το δουλευα ετσι με υγραεριο,θα ειχα κανει το μοτερ τραπεζακι... Το δικο μου μοτερ λεει,20v ατμοσφαιρικο,δεν προκειται να παθει ποτε τιποτα. Ειδωμεν. Ασε τι σου λεει ο μηχανικος σου οταν το πιεζεις οι θερμοκρασιες που δημιουργουνται ειναι πολυ μεγαλυτερες απο οτι με την βενζινα ιδιως το καλοκαιρι θελει πολυ προσοχη σε υψηλες ταχυτητες να τις κρατας για πολη ωρα. Φιλος με Α4 με ιδιο κινητηρα με τον δικο σου το πηρε στο χερι γιατι πηγε για πολη ωρα με απο 200km το καλοκαιρι φυσικα ο κινητηρας ειχε 310.000km αλλα δεν ειχε καποιο θεμα Καλοπροερετα τα παραπανω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Εννοειται καλοπροαιρετα φιλε. Κανενας πιστευω δεν θελει να σπασει του αλλου το αμαξι. Εχω ακουσει και εγω οτι γενικα δεν πρεπει να το κρατας ψηλα για πολυ ωρα,και προσπαθω να μην το κανω. Απλα δεν ξερω κατα ποσο επηρεαζει το μοτερ το να κοφτιαζεις π.χ σε προσπερασμα. Επισης,υπαρχει καποιο οργανο για να ελενχεις την θερμοκρασια του μοτερ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Εννοειται καλοπροαιρετα φιλε. Κανενας πιστευω δεν θελει να σπασει του αλλου το αμαξι. Εχω ακουσει και εγω οτι γενικα δεν πρεπει να το κρατας ψηλα για πολυ ωρα,και προσπαθω να μην το κανω. Απλα δεν ξερω κατα ποσο επηρεαζει το μοτερ το να κοφτιαζεις π.χ σε προσπερασμα. Επισης,υπαρχει καποιο οργανο για να ελενχεις την θερμοκρασια του μοτερ; Δεν το γνωριζω τη μπορεις να βαλεις γιατι η θερμοκρασια ανεβενει πολυ στο θαλαμο καυσης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 (edited) Μαλιστα...θα προσπαθησω να μην το καιω με αεριοΑλλα πολυ βενΖινη ρε παιδια οταν το γυρνας...βλεπεις το δεικτη να πεφτει liveΥπαρχει κανεις απο εδω που να γνωριζει τι παιζει με υγραεριο σε βουλγαρια;;;;Ο τροπος ανεφοδιασμου,ειναι ιδιος;εχει καμια ιδιαιετεροτητα εκει το αεριο;Ενδεχεται να ανεβω για δουλειες δευτερα αυθημερον και φοβαμαι μην φαω καμια ηττα εκει... Edited January 23, 2015 by activious merge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 (edited) Activius,λαθος μου,δεν γνωριζεις την σχεση που εχω με τον παναγιωτη για αυτο. Καμια σχεση αυτο που φανταστηκες. Θα σου ηχογραφησω πως μιλαμε στο τηλ ωχχχχχχχχχχχχ... μακαρι να ειναι ετσι αλλα σκεψου οτι υπαρχουν και αλλα ατομα εδω και δεν ειναι σωστο να νομιζουν οτι γινονται παρεξηγησεις....... κατο αλλο....γιατι ολοι γραφετε λαθος το ονομα μου??????? Edited January 23, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted February 3, 2015 Report Share Posted February 3, 2015 (edited) Κοντευουμε 10.000χλμ σε 39 μερες....Απολαυση... Ολα λειτουργουν αψογα....Ουσιαστικα σαν να ειναι βενζινη... Μοναδικο θεμα ειναι οτι τσιμπαει παραπανω σε λιτρα σε ταξιδι. Πηγα προχθες πατρα για ποτο,Και εκανα 215 χιλιομετρα,γεμισα πατρα και εκαψα 25 λιτρα...Δηλαδη 12/.5100km...με 4 ατομα και ταχυτητες 110-130... Αρκετα για τα δεδομενα του αυτοκινητου,Επρεπε να ειχε καψει,γυρω στα 9.5. Αλλαξα πρατηριο,μηπως φταιει αυτο,πηγα στην ετφα,το βαλαμε λαπτοπ,και οπως ειδα με τα ματια μου,το αμαξι εδειχνε ρολοι,επο μειγματα,χαρτες κλπ. Ισως ανεβω Σ/Κ βολο και θα το τσεκαρω.. Στον γυρισμο που το εφερα με 180+ και 5.000 στροφες,δεν μετρησα καταναλωση γιατι ακομα θα εκλαιγα. Edited February 3, 2015 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 12.000 και σε καθε γεμισμα παρατηρουσα αυξηση καταναλωσης,ειχε φτασει εντος πολης στα 15 περιπου... Αποφασισα να το ψαξω λιγο,Προς τιμην του για μενα,ο ετφα ανοιξε σαββατο επειδη καθημερινες δουλευω 12-13 ωρες,το τσεκαραμε 2 ωρες...Τιποτα,Ο ανθρωπος σκιστηκε να ψαχνει και να μου εξηγει,και οπως ολα δειχναν ηταν σωστα. Μετα εψαξα λιγο και διαβασα οτι 3κιδα μπουζι που φοραω,δεν συνεργαζονται με αεριο. Παω Saveltrade,περνω 4 bosch Fr6ki332s για Lpg 0.7 διακενο 6 ψυχροτητα. Τα βαλαμε πανω,διαπιστωσαμε στο ξεβιδωμα οτι 2 απο τα παλια μπουζι ηταν ψηλοξεβιδωτα(???)... Εν τελη,Αυριο φευγω 3ημερο 700+ χιλιομετρα οπου και θα μετρησω στο δρομο τι γινεται. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted February 24, 2015 Report Share Posted February 24, 2015 Back to base... Στο πηγαινε,Φουλαρα αθηνα,και ξαναφουλαρα στο λιανοκλαδι,242 χιλιομετρα,τα 200 εθνικη/20αθηνα/20επαρχιακο. Ταχυτητες 120-130 4 ατομα + πορτ μπαγκαζ. 22 λιτρα δηλαδη 9.1l/100km. Αξιοπρεπεστατα,Οπως εκαιγε παντα???? Επιστροφη 280 χιλιομετρα,φουλαρα καρπενησι,εφτασα αθηνα με ταχυτητες 160-220 και ειχα καψει 40 λιτρα... Δηλαδη 14.2l/100km It's all good???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 (edited) αυτα ειναι γκαζι τα λιτρα χρηστο?η βενζινη? Edited February 25, 2015 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Ακομα δεν καταλαβαινω γιατι εβαλες αεριο...με τι βενζινη ποσα εκαιγες δηλαδη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 (edited) Ακομα δεν καταλαβαινω γιατι εβαλες αεριο...με τι βενζινη ποσα εκαιγες δηλαδη?Ρε αεριο βαζεις γιατι καις λιγοτερο,η γιατι τα λιτρα που καις,κοστιζουν 0.68 το λιτρο αντι 1.50 η βενζινη;Ενα 8-9% καιει τωρα παραπανω με αεριο στα 100km. Τα λιτρα που αναφερω ειναι σε αεριο φυσικα. Edited February 26, 2015 by Speedy Μη επιτρεπόμενη λέξη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 (edited) Economist μωρο μου...214 χιλιομετρα εντος αθηνας με την οδηγηση μου...με μονο 20 euros....αυτοματο 1.800cc...1400kg...και εσυ με 20 ευρω μεσα στην πατρα βγαζεις 120 χιλιομετρα....και καις και 100σταρα...και δεν πας βημα...Ρε μηπως εισαι ΛΙΓΟ κοροιδο; Φιλακια Sent from my iPhone using Tapatalk Edited March 9, 2015 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Λοιπον Passatouke, α)Με 20 ευρω 100αρα βγαζω 140+ χλμ β)100αρα μπαινει οχι επειδη ειμαι λεφτας αλλα για να μην εχουμε πυρακια και ιστοριες γ)Το ξερω οτι δεν παει αλλα με τα ιδια λεφτα θα μπορουσα να παρω σαβουρες που πανε ομως δεν το εκανα δ)Μην εχεις την ψευδαισθηση οτι η βαρκα ειναι γρηγορη Αντιο my friend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 xaxaxaxa το γκαζι σκιζει σε οικονομια χρηστο.... αλλα μια ερωτηση σε 2 γαλλικα που βαλανε 2 γνωστοι μου σε C3 και τα δυο εταιρικα ο ενας που το πηγαινε μαχ 140 χλμ παντα στα 2 χρονια σαν ζημιες δεν του χει βγαλει τιποτα,,,ο αλλος που το παταει τερμα 180 μονιμα σε ταξιδια χρειαστηκε να δωσει 800 ευρο σε μπεκ που χρειαστηκε να αντικαταστησει μεσα σε 2 χρονια(ετσι μου ειπε ο τυπας) γιατι αυτο?εχει να κανει με το πως το πας? νομιζα οτι εχουν μονο ενα προβλημα ...το προβλημα της λιπανσεως που λυθηκε με το υγρο που βαζουν πλεον στην δεξαμενη καθε 10000χλμ.υπαρχει και αλλο προβλημα εκτος αυτου???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 (edited) Λευτερη κοιτα,εγω μεσα στην αθηνα,με ΤΕΡΜΑ χαλαρη οδηγηση κανω με 8 ευρω 100 χιλιομετρα...μεσα στην αθηνα...με την οδηγηση μου,πατηματα,κοφτες,κλπ,θελω 10 ευρω για 100 χιλιομετρα...αν αυτο δεν ειναι οικονομια τι ειναι; Οσον αναφορα για ζημιες...Εγω εδω και 2.5 μηνες που το εχω,του πινω το αιμα,ειτε σε πρωτες δευτερες,ειτε σε τελικες,οτι θες,δεν εχει κανει κιχ.... Εχω ακουσει λευτερη πολλα...για μενα,αν το συστημα που θα μπει ειναι παπ@ρατο,και ο μηχανικος,δεν εχεις να φοβασαι τιποτα... Για ζημιες εχω ακουσει 1.000.000....προχθες μου κραζε ενας το αεριο με toyota carina,του λεω τι συστημα ειχες;ενα τουρκικο μου λεει...το βαλα με 450 ευρω... Απλα γελαγα. Να ξερεις οτι το υγραεριο σπαει μοτερ για οσους δεν το εχουνε βαλει,Οσοι το βαλαν στον κυρ μήτσοςgas,εχουν προβληματα,οσοι βαλαν ενα σωστο συστημα,σε εναν σωστο επαγγελματια,δεν εχουν κανενα παραπονο. Τωρα αυτο για την λιπανση,δεν το εχω βαλει ακομα,ειμαι σε σκεψεις,θα ενημερωσω αν το βαλω. Αν το σκεφτεις απλα,βαζω τσεπη καθε μερα 7-8 ευρω απο το πηγαινε ελα στην δουλεια???? Edited March 9, 2015 by Passatoukos 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 29, 2015 Report Share Posted March 29, 2015 Kαιρό είχα να γράψω..... Φτάσαμε κοντά 15.000χλμ σε 3.5 μήνες σχεδον. Ας πουμε λοιπον τον απολογισμό: Με βενζίνη έκαιγα 12 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα με μέση τιμή βενζίνης 1.50ευρώ=18 ευρώ/100 χιλιόμετρα άρα στα 15.000 χιλιομετρα θα ήθελα=2.700 ευρώ. Με άεριο καίω 13 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα,με μέση τιμη άεριου 0.70 ευρώ=9.10 ευρώ/100 χιλιόμετρα άρα στα 15.000 χιλιομετρα θα ήθελα=1365 ευρώ. Δαπανώ περίπου 5 ευρώ την εβδομάδα για άναψε με βενζίνη,δηλαδη χοντρικά μαζι με λίγο λειτουργεια σε βενζινη,30 ευρώ τον μήνα=σε 3.5 μηνες=105 ευρώ για βενζινη. Το κέρδος μου λοιπον σε αυτά τα 15.000 χιλιομετρα στους 3.5 μηνες είναι,1335 ευρώ-105βενζίνη-670 κόστος κίτ υγραερίου-60 ευρώ κτέο-50 σέρβις αέριου=450 ευρώ καθαρό κέρδος ΤΣΕΠΗ. Ζημιά φυσικά καμια,λειτουργεία λές και δεν έχω άεριο,και μόλις σε 3.5 μηνες,έχω αποσβέσει τα πάντα,κερδίσα 450 ευρώ,και κάθε μερα που πηγαινοέρχομαι στην δουλειά(100χλμ) εξοικονομώ περίπου 9 ευρώ. Για να μην λέμε ομως μονο τα θετικά,να πούμε και τα αρνητικα: Τα χιλιόμετρα που κάνω αυξηθηκαν,η ρεζέρβα είναι χύμα στο πόρτ μπαγκάζ,γελοιοποιήσα την ιερή λέξη "φούλαρε το" με 30 ευρώ μονο,μιάς και με βενζίνη,2 φορές το ξεστόμισα. Όλα τα παραπάνω βέβαια,με την προυπόθεση,ότι τα επόμενα 15.000 χιλιόμετρα,δηλάδη μεχρι τον ιούλιο,δεν θα βγάλει καμια ζήμια που θα σχετίζεται με το άεριο. Αν βγάλει μια ζημιά π.χ βαλβίδες,καπάκι,μετά τον ιούλιο,και πάλι,θα έχω ειμαι κερδισμένος,θα έχω καινουργιο καπάκι βαλβιδες/και θα μου έχουν μεινει και λεφτά. Προσοχή στο σύστημα και στον εγκαταστάτη,και για μένα πια το αμάξι έγινε ένα Matiz 900cc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 (edited) xaxaxaxa το γκαζι σκιζει σε οικονομια χρηστο.... αλλα μια ερωτηση σε 2 γαλλικα που βαλανε 2 γνωστοι μου σε C3 και τα δυο εταιρικα ο ενας που το πηγαινε μαχ 140 χλμ παντα στα 2 χρονια σαν ζημιες δεν του χει βγαλει τιποτα,,,ο αλλος που το παταει τερμα 180 μονιμα σε ταξιδια χρειαστηκε να δωσει 800 ευρο σε μπεκ που χρειαστηκε να αντικαταστησει μεσα σε 2 χρονια(ετσι μου ειπε ο τυπας) γιατι αυτο?εχει να κανει με το πως το πας? νομιζα οτι εχουν μονο ενα προβλημα ...το προβλημα της λιπανσεως που λυθηκε με το υγρο που βαζουν πλεον στην δεξαμενη καθε 10000χλμ.υπαρχει και αλλο προβλημα εκτος αυτου???? κοιτα.με αεριο αργα 'η γρηγορα θα βγαλει προβληματα...αν δεν το πας χαλαρα...κανεις δεν τα ξερει αν δεν ειναι της δουλειας...και κανεις δεν προκειτε να τα πει ποτε... εγω που ξερω καποια πραγματα παραπανω λογο δουλειας,δεν προκειτε να εβαζα αεριο με τιποτα...γιατι οταν θα ερθει η ωρα για το προβλημα,τοτε δεν διορθωνετε με τιποτα ...(το αμαξι πλεον εχει παρει την "μεντα".οπως με τα λαδια που αρχιζει ξαφνικα να καιει)... απο την αλλη,αν βαλεις κατω τα ετησια εξοδα,θα δεις οτι ελαχιστα χρηματα κερδιζεις με το αεριο...(αυτο γιατι αλλα σερβις εκανες πριν,αλλα κανεις μετα...σωληνακια,λυπανσεις ,καθαρισμοι και αλλα...) και για να μην γινει καμια παρεξηγηση δεν μιλαω για την περιπτωση του pasatoukos...αυτος εχει κανει σε 3 μηνες, οσα χλμ εχω κανει εγω σε 2 χρονια... αν κανεις πολλα χλμ τοτε αλλαζει καπως το θεμα...αλλα ελαχιστοι κανουμε τοσα πολλα χλμ ανα μερα...αυτος ετσι οπως παει σε 3 χρονια θα πρεπει να αλλαξει αμαξι λογο χλμετρων... τωρα στο θεμα μας...το οτι καποιος διαφωνει με καποιον δεν σημαινει οτι ειναι λογος να μαλωνουν..οποτε ηερμουμε και συνεχιζουμε την συζητηση μας ωραια και καλα... Υ.Γ: παρακαλω πολυ να μην απαντησει καποιος σε αυτα που εγραψα..γιατι ουτε χρονο εχω να απαντησω ,ουτε θα ηθελα να μπω σε διαδικασια αντιπαραθεσης.. ευχαριστω πολυ.. Edited March 30, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Εν μερη θα συμφωνησω Activius. Το αέριο συμφέρει αν κανεις ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα. Εγω που ο κοσμος να χαλασω κανω 100 την μερα,ειναι μονοδρομος. Μεχρι στιγμης παντως,δεν καιει λαδι. Επισης τεραστια σημασια εχει και η αξια του αυτοκινητου. Αν εμενα σε 2 χρονια δεν μου βγαλει ζημια και εχω στην τσεπη 2.500€....Περνω αλλο αμαξι???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 10, 2015 Report Share Posted May 10, 2015 (edited) 20.000χλμ φτανουμε,λάδι δεν θελει να καψει,ρεταρισματα δεν θελει να κανει,λαμπακια δεν θελει να αναψει,αλήθεια αναρωτιεμαι,αυτος ο 20βαλβιδος,check engine εχει?μηπως εχει χαλασει,δεν εχει αναψει εδω και 14 χρονια... Και το κυριοτερο για μενα...του αρέσει να βαράει κοφτες με 0.659 το λιτρο.. Ειδικα απο τοτε που εβαλα την εξατμιση,ΟΛΗΗΗΗ μερα το πηγαινω 4.000+στροφες. Φουλαρα 45 λιτρα με 29 ευρώ....εχει φτασει το αεριο 56% κατω απο την τιμη της βενζινης... Βεβαια σπαζομαι λιγο,γιατι δεν γινεται να φουλαρω απο αθηνα 0.659 και να βαζω στο βολο με 0.89 λεπτά.... Τωρα απο αξιοπιστια τι αλλο να πω,ανεβαινα με 4 ατομα φουλ πορτ μπαγκαζ A/c με 5.000+στροφες και δεν κανει κιχ. Καλοκαιρι ερχεται,ειμαι στα 213.000,Θελω σεμπτεμβρη να ειμαι 230.000....Δυσκολακι αλλα θα το λιωσω στα χιλιομετρα καλοκαιρι. Edited May 10, 2015 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Χθες βραδυ κυνηγιομουν εθνικη οδο με ενα Opel astra 1.6,εβλεπα οτι με το αεριο ψηλα εσφιγγε και μετα της 5.500rpm ψωφαγε...Δεν μπορουσα να τον πιασω. Το γυρναω βενζινη,το αφηνω δευτερολεπτα παταω τερμα,το χαος. Ξανα αεριο,παλι δεν πηγαινε. Ειχα βαλει 15 ευρω Coral σε Shell εταιρικο... Παταγα συνεχεια εθνικη αττικη για να τα καψω και πηγα και εβαλα εκει που βαζω παντα Vingas γερακα 20 ευρω.... Μεχρι στιγμης παει τρενο,σημερα το πρωι αττικη οδο μεχρι 200 τα ανεβασε αερα,και ρεπριζ 3ες 100-150 σκυλιαζε... Ελπιζω να ηταν το αεριο και να μην εχω παρει τιποτα στην μασχαλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...