george82 Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του forum. Δυστυχώς ένα λυπηρό συμβάν γίνεται η αφορμή να γίνω μέλος του forum και να ζητήσω τις γνώμες σας. Στην οικογένεια έχουμε ένα Polo μοντέλο του 2011. Αυτό το οδηγεί κυρίως η γυναίκα μου. Πριν πέντε μέρες λοιπόν ενεπλάκη σε ατύχημα σε κάποια διασταύρωση. Είχε κανονικά προτεραιότητα αλλά κάποιος πεζός θέλησε να διασχίσει τρέχοντας κάθετα το δρόμο. Η γαναίκα μου για να μην τον χτυπήσει έστριψε το αμάξι, μπήκε στο αντίθετο ρεύμα και χτύπησε μετωπικά με άλλο αμάξι, ευτυχώς με σχετικά χαμηλή ταχύτητα (όχι πάνω από 70). Το αμάξι μπροστά έχει γίνει αγνώριστο και το μοτέρ του δεν λειτουργεί. Βλέπετε για κακή μας τύχη το άλλο αμάξι ήταν ένα BMW E34, το οποίο αν εξαιρέσετε τον προφυλακτήρα και τα μπροστινά φώτα δεν έπαθε καμία άλλη ζημιά και ο οδηγός του έφυγε οδηγώντας το κανονικά!!! Πρώτο ερώτημα: Πώς είναι δυνατόν ένα σύγχρονο αμάξι του 2011 να διαλύεται ενώ ένα άλλο εικοσαετίας και βάλε να γλυτώνει με γρατζουνιές;;; Το ατύχημα έγινε δυο τετράγωνα μακριά από το σπίτι μας και πήγα εκεί αμέσως. Οι αερόσακοι στο Polo άνοιξαν αλλά η γυναίκα μου περιγράφει έντονο ταρακούνημα. Αντιθέτως ο οδηγός του Ε34 (ο αερόσακος, αν έχει, δεν είχε ανοίξει) είπε ότι δεν ένιωσε σχεδόν τίποτα. Και κυρίως το αμάξι του δούλευε κανονικότατα! Δηλαδή πόσο άρμα είναι αυτό το αμάξι;;;; Δεύτερο ερώτημα: Αξίζει να επιδιορθωθεί; Η ασφαλιστική δέχεται να το βγάλουμε ολική καταστροφή αλλά δεν μας δίνει ούτε τα μισά της αρχικής του αξίας. Τρίτο ερώτημα: Άκουσα από μερικούς γνωστούς να λένε ότι υπάρχει περίπτωση το Ε34 να έχει (παράνομη) θωράκιση αλλά αν αυτό δεν γραφεται στην άδεια μπορώ να τον κυνηγήσω δικαστικά. Ισχύει κάτι τέτοιο; Από το σπασμένο προφυλακτήρα του είδα στο εσωτερικό δυο οριζόντιες δοκούς (κάτι σαν bull bar στο εσωτερικό του προφυλακτήρα) οι οποίες όμως δεν στράβωσαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Αν αυτο σε παρηγορει,εχω Passat b5 του 2000. Εσκασε πανω μου Transit με 40 χιλιομετρα,επαθα 400 ευρω ζημια,το φορτηγο ολικη. Εσκασε πισω μου opel corsa δεν εμεινε τιποτα απο το corsa αλλαξα προφυλακτηρα,απλα ειχε φυγει ενα κομματακι αλλα ηταν τσαμπα. Εσκασε πισω μου Renault kangoo η μουρη του εγινε πλακα-μαρμαρο εγω επαθα μια γρατζουνια στον προφυλακτηρα. Παρε το e34 μια βολτα,και θα καταλαβεις τι παει να πει ΑΡΜΑ. Εσκασε Passat b5 σαβ το δικο μου στου ξαδερφου μου το punto,4.000€ Τη punto,ο αλλος το πασσατ εφυγε με σπασμενο μασκακο???????????? Αρχικα,πως θα διεκδικησεις κατι απο τον αλλον,την στιγμη που εφταιγε η γυναικα σου,σαφως πηγε να γλυτωσει ενα πεζο και μπραβο της που ειχε την ψυχραιμια,αλλα σκεψου να ειχε χτυπησει αυτος με το E34. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akaleo Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Έτσι αποδεικνύεται η ποιότητα κατασκευής στα σύγχρονα αμάξια που δεν έχει καμία σχέση με τη προηγούμενη δεκαετία! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 τα νεας τεχνολογιας οχηματα δινουν βαση στην παθητικη ασφαλεια κ γιαυτο τσαλακωνουν τοσο ευκολα. θα πρότεινα να κανετε τον σταυρο σας ολοι που δεν χτυπησε κανεις και να μην σκατε για τα σιδερα. απο την στιγμη που εφταιγε η γυναικα σου τι παραπανω ψαχνεις; σκεψου το αισιο τελος που ειχε η κατασταση και παρηγορησου απο αυτο!!! 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 (edited) τα νεας τεχνολογιας οχηματα δινουν βαση στην παθητικη ασφαλεια κ γιαυτο τσαλακωνουν τοσο ευκολα. θα πρότεινα να κανετε τον σταυρο σας ολοι που δεν χτυπησε κανεις και να μην σκατε για τα σιδερα. απο την στιγμη που εφταιγε η γυναικα σου τι παραπανω ψαχνεις; σκεψου το αισιο τελος που ειχε η κατασταση και παρηγορησου απο αυτο!!! Ακριβώς. Σημασία έχει η ασφάλεια του ανθρώπου. Ετσι και αλλιώς μιλάμε για σύγκρουση 2 αυτοκινήτων διαφορετικής κατηγορίας.Δείτε και ένα σχετικό άρθρο που έχει και σύγκρουση οχημάτων άλλης κατηγορίας και εξηγεί γιατί υπερτερεί το μεγαλύτερο: http://motorreview.com/old-car-new-car-safer/ Αλλά, όπως καταλήγει, "Physics is physics, but despite the big car versus small car issue, modern vehicles of any size are significantly safer than vehicles of not that long ago. Modern cars are designed to crumple in a crash, dissipating the energy from the collision around the driver’s area, protecting the driver inside. Ultimately, if in an accident, we would rather have a completely smashed up vehicle that we can walk away from rather than a lightly damaged vehicle that we cannot." Edited April 29, 2015 by AvatarX 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george82 Posted April 29, 2015 Author Report Share Posted April 29, 2015 Ακριβώς. Σημασία έχει η ασφάλεια του ανθρώπου. Ετσι και αλλιώς μιλάμε για σύγκρουση 2 αυτοκινήτων διαφορετικής κατηγορίας. Δείτε και ένα σχετικό άρθρο που έχει και σύγκρουση οχημάτων άλλης κατηγορίας και εξηγεί γιατί υπερτερεί το μεγαλύτερο: http://motorreview.com/old-car-new-car-safer/ Αλλά, όπως καταλήγει, "Physics is physics, but despite the big car versus small car issue, modern vehicles of any size are significantly safer than vehicles of not that long ago. Modern cars are designed to crumple in a crash, dissipating the energy from the collision around the driver’s area, protecting the driver inside. Ultimately, if in an accident, we would rather have a completely smashed up vehicle that we can walk away from rather than a lightly damaged vehicle that we cannot." Αν καταλαβαίνω καλά, αναφέρεσαι στο άκαμπτο ή μη αμάξωμα. Τα παλιοιύ τύπου αμάξια έχουν σαφώς λιγότερο άκαμπτο αμάξωμα με τον οδηγό να δέχεται όμως μεγάλες δυνάμεις, σωστά; Γιατί όμως ο οδηγός του Ε34 δεν ένιωσε σχεδόν τίποτα; Ούτε αερόσακοι δεν άνοιξαν! Και τα δύο αυτοκίνητα είναι από Γερμανό κατασκευαστή άρα κάπου αλού πρέπει να είναι η διαφορά. Έτσι δεν είναι; Αν αυτο σε παρηγορει,εχω Passat b5 του 2000. Εσκασε πανω μου Transit με 40 χιλιομετρα,επαθα 400 ευρω ζημια,το φορτηγο ολικη. Εσκασε πισω μου opel corsa δεν εμεινε τιποτα απο το corsa αλλαξα προφυλακτηρα,απλα ειχε φυγει ενα κομματακι αλλα ηταν τσαμπα. Εσκασε πισω μου Renault kangoo η μουρη του εγινε πλακα-μαρμαρο εγω επαθα μια γρατζουνια στον προφυλακτηρα. Παρε το e34 μια βολτα,και θα καταλαβεις τι παει να πει ΑΡΜΑ. Εσκασε Passat b5 σαβ το δικο μου στου ξαδερφου μου το punto,4.000€ Τη punto,ο αλλος το πασσατ εφυγε με σπασμενο μασκακο Αρχικα,πως θα διεκδικησεις κατι απο τον αλλον,την στιγμη που εφταιγε η γυναικα σου,σαφως πηγε να γλυτωσει ενα πεζο και μπραβο της που ειχε την ψυχραιμια,αλλα σκεψου να ειχε χτυπησει αυτος με το E34. ΄Επεσα στην περίπτωση δηλαδή! Πάλι καλά να λέω που ήταν σειρά 5 και όχι 7 ε;!! Πάντως χάζεψα με τα λάστιχα από το Ε34. 235 μπροστά και 275 πίσω. Βάλε πόσα κυβικά έχει πάνω για να θέλει τέτοιο λάστιχο. Αν είναι έτσι τότε γιατί να ξοδευόμαστε σε καινούρια αυτοκίνητα; Με μια ματιά στο car βρήκα Ε34 με το 1/5 της αξίας του polo!!! Βέβαια είναι και η συντηρηση και η φορολογία, δυστυχώς ... Νομίζω πως όποιο αμάξι και από τα δύο κινούμενο με την ίδια ταχύτητα χτυπούσε τον πεζό το ίδιο αποτελέσμα θα είχαμε. Κάνω λάθος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Μια ερώτηση απο περιέργεια πως σε αποζημιώνει η ασφαλιστική αφού έφταιγε η γυναίκα σου, εχεις μεικτή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george82 Posted April 29, 2015 Author Report Share Posted April 29, 2015 Μια ερώτηση απο περιέργεια πως σε αποζημιώνει η ασφαλιστική αφού έφταιγε η γυναίκα σου, εχεις μεικτή? Πάλι καλά να λες που είχαμε μεικτή ... Η διαφορά σε χρήματα με την απλή ήταν σχετική μεικτή γι' αυτό και την επιλέξαμε. Τώρα η ασφαλιστική μας δίνει μόνο 3500 ευρώ για να το βγάλουμε ολική. Σκέφτομαι να τα πάρω και να αγοράσω μεταχειρισμένο Ε34 αφού αποδείχτηκε τανκς! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Polo του 2011,για τι αξια ηταν ασφαλισμενο,ποιος ειναι ο μεσος ορος πωλησης του αυτοκινητου αυτη την στιγμη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 (edited) Πόσο?3500 χιλιάρικα για polo του 2011? Η αντικειμενική του αξία είναι το λιγότερο 6700 ευρώ ανάλογα την έκδοση κ φτάνει τα 11.500 για το GTI. Να μην δεχτείς τα 3500 είναι τα μισά από την αντικειμενική του αξία αν υποθέσουμε ότι μιλάμε για την 1.2 Trendline των 70 ίππων που είναι η πιο απλή εκδοση Edited April 29, 2015 by wolfsburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Τί 3500; Κανονικά πρέπει να σου δώσουν το ποσό για το οποίο είναι ασφαλισμένο και λέει στο συμβόλαιο ή στη χειρότερη (αν δεν τους πας δικαστικά) όσο πουλιέται κατά μέσο όρο σύμφωνα με τον πίνακα συνήθως του autotriti: http://www.autotriti.gr/data/usedcars/times/258.asp Μην δεχτεις μόνο 3500. Πήγαινε και σε κάποιο δικηγόρο με το ασφαλιστηριο συμβόλαιο σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted May 2, 2015 Report Share Posted May 2, 2015 (edited) Αν καταλαβαίνω καλά, αναφέρεσαι στο άκαμπτο ή μη αμάξωμα. Τα παλιοιύ τύπου αμάξια έχουν σαφώς λιγότερο άκαμπτο αμάξωμα με τον οδηγό να δέχεται όμως μεγάλες δυνάμεις, σωστά; Γιατί όμως ο οδηγός του Ε34 δεν ένιωσε σχεδόν τίποτα; Ούτε αερόσακοι δεν άνοιξαν! Και τα δύο αυτοκίνητα είναι από Γερμανό κατασκευαστή άρα κάπου αλού πρέπει να είναι η διαφορά. Έτσι δεν είναι; ΄Επεσα στην περίπτωση δηλαδή! Πάλι καλά να λέω που ήταν σειρά 5 και όχι 7 ε;!! Πάντως χάζεψα με τα λάστιχα από το Ε34. 235 μπροστά και 275 πίσω. Βάλε πόσα κυβικά έχει πάνω για να θέλει τέτοιο λάστιχο. Αν είναι έτσι τότε γιατί να ξοδευόμαστε σε καινούρια αυτοκίνητα; Με μια ματιά στο car βρήκα Ε34 με το 1/5 της αξίας του polo!!! Βέβαια είναι και η συντηρηση και η φορολογία, δυστυχώς ... Νομίζω πως όποιο αμάξι και από τα δύο κινούμενο με την ίδια ταχύτητα χτυπούσε τον πεζό το ίδιο αποτελέσμα θα είχαμε. Κάνω λάθος; Ο οδηγός της BMW δεν ένιωσε τίποτα, γιατί απλά όλη την ενέργεια της πρόσκρουσης την απορρόφησε το Polo κ έγινε παλιοσίδερα. Αν υπό τις ίδιες συνθήκες, είχε συγκρουστεί με όχημα ίδιο με το δικό του, θα το είχε νιώσει κ με πολύ άσχημο τρόπο μάλιστα, μιας κ όπως αναφέρθηκε, η συγκεκριμένη BMW δεν έχει ζώνες παραμόρφωσης που θα απορροφήσουν την ενέργεια της πρόσκρουσης κ θα μειώσει το αντίκτυπο στους επιβαίνοντες! Ευτυχώς που είναι όλοι καλά πάνω από όλα κ μακάρι να έχει αίσιο τέλος η ιστορία σου! Edited May 2, 2015 by faniaros 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george82 Posted May 4, 2015 Author Report Share Posted May 4, 2015 Ο οδηγός της BMW δεν ένιωσε τίποτα, γιατί απλά όλη την ενέργεια της πρόσκρουσης την απορρόφησε το Polo κ έγινε παλιοσίδερα. Αν υπό τις ίδιες συνθήκες, είχε συγκρουστεί με όχημα ίδιο με το δικό του, θα το είχε νιώσει κ με πολύ άσχημο τρόπο μάλιστα, μιας κ όπως αναφέρθηκε, η συγκεκριμένη BMW δεν έχει ζώνες παραμόρφωσης που θα απορροφήσουν την ενέργεια της πρόσκρουσης κ θα μειώσει το αντίκτυπο στους επιβαίνοντες! Ευτυχώς που είναι όλοι καλά πάνω από όλα κ μακάρι να έχει αίσιο τέλος η ιστορία σου! Αυτό που λες δεν παραβιάζει τον τρίτο νόμο του Νεύτωνα περι δράσης-αντίδρασης; Εννοώ σε κάθε σύγκρουση όση δύναμη δέχεται το ένα σώμα τόση ακριβώς δέχεται και το άλλο. Στην περίπτωση του Polo τη δύναμη την απορρόφησε το αμάξι και διαλύθηκε αλλά και ο οδηγός ένιωσε τράνταγμα. Στο BMW όμως αμάξι και οδηγός δεν έπαθαν σχεδόν τίποτα. Άρα που πήγε η ενέργεια;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted May 4, 2015 Report Share Posted May 4, 2015 Σωστό αυτό που λες, όμως, η BMW λόγω μεγαλύτερης μάζας είχε μεγαλύτερη αδράνεια, με αποτέλεσμα ο ρυθμός μεταβολής της κινητικής της ενέργειας να είναι μικρότερος σε σχέση με αυτόν του Polo, κ αφού αυτό ήταν που απορρόφησε το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας της πρόσκρουσης, ο οδηγός της δεν την αντελήφθει το ίδιο έντονα. Δεν είμαι κ ο πλέον κατάλληλος να σου εξηγήσω, μιας κ κάποιος που ασχολείται με το αντικείμενο θα μπορούσε να σου δώσει μια πιο ολοκληρωμένη απάντηση, κ δεν είμαι κ σίγουρος αν έχω καταλάβει σωστά το περιστατικό από τη περιγραφή σου.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antreasGT Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 Παίδες, καλά όλα αυτά, ευτυχώς που και η σύζυγος του παιδιού, ο πεζός αλλά και ο οδηγός της Ε34 είναι σώοι και αβλαβείς, δυστυχώς μου αφήνει πολύ άσχημη εντύπωση και μου μένει πως θα τον κυνηγούσε και δικαστικά ενώ έπεσε κάποιος πάνω του ερχόμενος απο αντίθετο ρεύμα... Ρε παιδιά, για το Θεό δηλαδή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 On 4/28/2015 at 10:24 ΜΜ, george82 said: Είχε κανονικά προτεραιότητα αλλά κάποιος πεζός θέλησε να διασχίσει τρέχοντας κάθετα το δρόμο. Απορώ γιατί κανείς δε μιλάει για αυτό. Πήραν τα στοιχεία του πεζού; Ορίστηκε ως υπεύθυνος τους ατυχήματος; Η ασφαλιστική γιατί να θεωρήσει υπεύθυνη την γυναικά-οδηγό με ότι αυτό συνεπάγεται στα επόμενα συμβόλαια. Εντάξει, ο πεζός δε θα πληρώσει τις ζημίες, αλλά ας έτρωγε το πρόστιμο τουλάχιστον. Γιατί επαλαμβάνουμε ότι φταίει η οδηγός του πόλο; Εκτός αν αυτό έγινε στη διάβαση πεζών βέβαια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...