Jump to content
Guest kostasfilias

1.4 Fsi Η 1.4 Tsi?

Recommended Posts

Το 122 από βλάβες τι βγάζει συνήθως? Είναι όντως πιο αξιόπιστο ή απλά ήμουν τυχερός ή τελικά είμαστε αρκετά πιο λίγοι οι κάτοχοι του στο forum?

Link to comment
Share on other sites

Γενικά είναι πιο αξιόπιστο από τα υπόλοιπα γιατί δεν έχει κομπρεσσορα...Κατά τα άλλα όλο και κάτι θα ζητάει κι αυτό σαν vw που είναι

Link to comment
Share on other sites

Tsi φυσικα.

Με 1.4 fsi θα σε περνανε στην εθνικη παπια 125 δικαβαλα με motorsport εξατμιση????????????

Το 122ρι το Tsi ειναι αρκετα αξιοπιστο.

Μην το ψαχνετε και ιδιαιετερα,και μια ζημια να βγαλει 7-10 χρονων αμαξι,δεν εγινε και τιποτα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι άλλο πράγμα όμως να έχεις μικροζημιές σε ένα αυτοκίνητο 6-8 χρόνων όπως πχ μπαταρία, αντλία νερού-βενζίνης, δυναμό, μπεκ κτλ και άλλο να θες κάθε 70-80.000χλμ πεντακοσάρικα και χιλιάρικα για καδένες, βαλβίδες καπάκια τρόμπες νερού και δεν ξέρω και εγω τι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Να υποθεσω οτι αυτα τα γραφεις για καλαμπουρακι φιλε μου,γιατι διαφορετικα μαλον εισαι απο τους πλεον τυχερους κατοχους golf 5, η' στην τελικη δεν παρακολουθεις καθολου τον χορο της αυτοκινησης και τον ντουνια ολοκληρο που εχει βουιξη απο τις απιστευτες βλαβες που εχουνε παρουσιασει τα tsi με τα 140 και 170 αλογα,τοσο σε καδενες χρονισμου,οσο και στα σπασμενια πιστονια.Για να μην αναφερθω και στις υπολοιπες βλαβες για τις οποιες η μαμα VW κανει τον κινεζο εδω και αρκετα χρονια.

 

Αληθεια, πιστευεις οτι ολοι αυτοι εδω μεσα που γραψανε για καδενες χρονισμου-σπασμενα πιστονια-χαλασμενα dsg τα εχουνε βγαλει απο το κεφαλι του ετσι για να μας κανουνε πλακα?

 

Με κανεις να πιστευω οτι εισαι ιδιοκτητης αντιπροσωπειας VW που δεν ξερει,δεν ακουσε,δεν ειδε και που φυσικα επιμενει οτι τα vw ειναι αυτοκινητα με την λεγομενη γερμανικη αξιοπιστια.....εδω γελαμε φυσικα....

 

Σεβομαι την αποψη σου και φυσικα την προσωπικοτητα σου και δεν εχω σκοπο να ελθουμε  σε ριξη γιατι πολυ απλα δεν γνωριζομαστε,δεν εχουμε κατι να χωρισουμε και γιατι παντα σεβομαι τον συνομιλητη μου .

 

Ευχομαι να μην βρεθεις στην θεση οσων τα σκασανε κανονικα για να επισκευασουνε το καμαρι τους με τις παραπανω βλαβες που ανεφερα.

 

Αγαπητέ,

 

Τον χορό τον παρακολουθώ μια χαρά. Και όχι δεν είμαι από τους τυχερούς κατόχους. Είμαι από τους προσεκτικούς κατόχους που σέβονται το αυτοκίνητο και έχουν την αίσθηση τη εστι να έχεις tsi. Οι περισσότεροι με σπασμένες μπιέλες, πιστόνια και το τι άλλο αναφέρεις που δεν είναι λογικό να το αλλάξεις πιθανός θα έχουν κακομεταχιριστεί το αμάξι. Έλεος δηλαδή, μιλάς για καδένες, ε εντάξει βρε αδερφέ δεν υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο. Καδένα και τρόμπα του νερού που είναι τα σίγουρα τα οποία θα αλλάξεις γιατί εκεί πονάει το τσι είναι κάθε 80-90.000κμ. Και όχι δεν είμαι ιδιοκτήτης αντιπροσωπείας απλός εκνευρίζομαι όταν αρχίζετε και κράζετε κάτι το οποίο δεν προσέχετε. Και μην αρχίσεις να λες για μεμονομένες περιπτώσεις οι οποίες ήταν "άτυχες". Και στο κάτω κάτω ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έχουν ελαττώματα, μπήκες ποτέ στον κόπο να διαβάσεις κανά φορουμ της bmw? Τις mitsubishi? Τις pegeuot? Ή μήπως διαβάζεις μόνο VAG φόρουμ και νομίζεις τα υπόλοιπα μοντέλα είναι σιδεροκέφαλα;

 

Πάντα φιλικά Πέτρος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις κάθε 80.000χλμ καδένα (300-500), τρόμπα (200-400) , άνοιγμα καπακιού για καθαρισμό (500-1000) αμέσως μαζεύεται ενάμιση χιλιάρικο χωρίς να μιλάμε για σπασμένη μηχανή!!! Αν έχεις και dsg ακόμα χειρότερα. ¨Οπως κάθε αυτοκίνητο δεν θα βγάλει και μικροζημιές (πολλαπλασιαστές, μπεκ, αντλίες...). Συν την προγραμματισμένη συντήρηση του η οποία αν δεν ψάξεις και πας σε αντιπροσωπεία είναι πανακριβη... Δεν είναι αμελητέο το κόστος για αυτό άλλωστε κάποια μοντέλα έχουν χάσει αρκετά σε αξία μεταπώλησης.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ,

 

Τον χορό τον παρακολουθώ μια χαρά. Και όχι δεν είμαι από τους τυχερούς κατόχους. Είμαι από τους προσεκτικούς κατόχους που σέβονται το αυτοκίνητο και έχουν την αίσθηση τη εστι να έχεις tsi. Οι περισσότεροι με σπασμένες μπιέλες, πιστόνια και το τι άλλο αναφέρεις που δεν είναι λογικό να το αλλάξεις πιθανός θα έχουν κακομεταχιριστεί το αμάξι. Έλεος δηλαδή, μιλάς για καδένες, ε εντάξει βρε αδερφέ δεν υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο. Καδένα και τρόμπα του νερού που είναι τα σίγουρα τα οποία θα αλλάξεις γιατί εκεί πονάει το τσι είναι κάθε 80-90.000κμ. Και όχι δεν είμαι ιδιοκτήτης αντιπροσωπείας απλός εκνευρίζομαι όταν αρχίζετε και κράζετε κάτι το οποίο δεν προσέχετε. Και μην αρχίσεις να λες για μεμονομένες περιπτώσεις οι οποίες ήταν "άτυχες". Και στο κάτω κάτω ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έχουν ελαττώματα, μπήκες ποτέ στον κόπο να διαβάσεις κανά φορουμ της bmw? Τις mitsubishi? Τις pegeuot? Ή μήπως διαβάζεις μόνο VAG φόρουμ και νομίζεις τα υπόλοιπα μοντέλα είναι σιδεροκέφαλα;

 

Πάντα φιλικά Πέτρος.

 

Να προσέχουμε την καδένα εμείς που έχουμε βελτιωμένα αυτοκίνητα ΝΑΙ, να την προσέχουν και αυτοί που έχουν "μαμά" αυτοκίνητα πάει πολύ!!! Ε όχι, δεν είναι λογικό & ούτε φυσιολογικό! Αν ήταν έτσι, ας έγραφε στο βιβλίο συντήρησης ότι χρειάζεται η καδένα αλλαγή κάθε 90.000 χλμ.... ούτε ιμάντας να ήταν δηλαδή....

Δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα στραβά της κάθε μάρκας αυτοκινήτου και ας το έχουμε αγοράσει... Τι να κάνουμε, ουδείς τέλειος σε αυτή τη ζωή... Πόσο μάλλον οι αυτοκινητοβιομηχανίες...

Και κάτι ακόμα, μην παθιάζεστε με τα αυτοκίνητά σας, τα αγοράσατε & πληρώνετε τη συντήρησή τους, δεν σας τα έκαναν δώρο (αν είναι δώρο να μας το πείτε, δεν είναι κακό!!!!). 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να προσέχουμε την καδένα εμείς που έχουμε βελτιωμένα αυτοκίνητα ΝΑΙ, να την προσέχουν και αυτοί που έχουν "μαμά" αυτοκίνητα πάει πολύ!!! Ε όχι, δεν είναι λογικό & ούτε φυσιολογικό! Αν ήταν έτσι, ας έγραφε στο βιβλίο συντήρησης ότι χρειάζεται η καδένα αλλαγή κάθε 90.000 χλμ.... ούτε ιμάντας να ήταν δηλαδή....

Δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα στραβά της κάθε μάρκας αυτοκινήτου και ας το έχουμε αγοράσει... Τι να κάνουμε, ουδείς τέλειος σε αυτή τη ζωή... Πόσο μάλλον οι αυτοκινητοβιομηχανίες...

Και κάτι ακόμα, μην παθιάζεστε με τα αυτοκίνητά σας, τα αγοράσατε & πληρώνετε τη συντήρησή τους, δεν σας τα έκαναν δώρο (αν είναι δώρο να μας το πείτε, δεν είναι κακό!!!!). 

 

Δεν είναι λογικο το κάθε αυτοκίνητο ή η κάθε εταιρία τελοσπαντον να έχει κάποιο ελάτωμα; Νομίζω όπως είπα εγώ το βρίσκω λογικότατο γιατί πέρασαν αρκετά αυτοκίνητα από το χέρι μου...Εγώ συγκεκριμένα τα 80-90000χλμ τα διανύω σε 6-7 χρόνια, οπότε κάθε 6-7χρόνια να δίνω ενα 300αρι δεν με χαλά:) . Τώρα εαν διανύετε τα 80-900000 σε 1-2χρόνοια ας πέρνατε toyota yaris να βάζετε μόνο βενζίνη. (Το αυτοκίνητο μου έχει σχεδόν 98,000 και το μόνο που έχω αλλάξει είναι 2 n75). Αγαπάω το αυτοκίνητο μου αλλά δεν παθιάζομαι με αυτό, ίσα-ίσα παραδέκτηκα ότι υπάρχουν ελαττώματα και τα αποδέχτηκα.

Link to comment
Share on other sites

Καθεστε και μακρηγορείτε χωρίς νόημα.

Tsi ειναι πιο πολύπλοκα πιο ευχαριστα πιο ευαισθητα με τοσα ηλεκτρονικά και φίσες που εχουν κ σαφως πιο δυνατά κι ευχαριστα.

Fsi αργά, παλιας τεχνολογίας και σαφως με ισως λιγότερα θεματάκια.

Αυτοκινητο παίρνεις, όλα βγάζουν κι ολα δεν βγάζουν.

Αν θες να μην βγάζει ποτέ πρόβλημα σε τίποτα, το μόνο ασφαλές και σίγουρο ειναι το ποδήλατο.

Υγ-> κι αυτα πια χρηστο βγαζουν προβληματα !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.