Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
crwmion

Golf - Επιλογή Ελαστικών 205/55/16 & 225/45/17[Continental Contipremiumcontact,dunlop Sportblue Response,goodyear Efficient Grip Performance]

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

  Καταρχήν είμαι καινούριο μέλος και σκέφτηκα να κάνω την αρχή ζητώντας την βοήθεια-εμπειρία σας.

Μετά από 4 χρόνια σκέφτηκα να προχωρήσω σε αντικατάσταση των ελαστικών στο golf vi (μοντέλο του 11, καινούριο).

Από την μάνα του φορούσε τα bridgestone turanza ER 300. H αλήθεια ειναι μεχρι τώρα έμενα επαρχία και δεν με είχαν απογοητεύσει από την αλλη δεν είχα την δυνατότητα να τα συγκρίνω με κάτι αλλο βέβαια. Ομως τώρα νομίζω καλό είναι μιας και μένα αθήνα να τα αλλάξω. Εχω μπερδευτεί πολύ από τα διάφορα τέστ και χρειάζομαι την δική σας γνώμη.

Kαταρχήν μέγεθος 205/55/16 91v , 1400 tsi 122  

Είμαι μεταξύ:

 

1) Continental contipremiumcontact 5

2) dunlop sportblue response

3) goodyear efficient grip performance

 

Βασική προτεραιότητα φυσικά  καλό κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο, πολύ καλό φρενάρισμα και όσο γίνεται αθόρυβο. Θα μου πεις δηλαδή τα θες όλα; Εχω ρωτήσει λαστιχάδες ο καθένας λέει οτι τον συμφέρει εννοείται. Αλλος μου λέει το conti φθείρεται γρήγορα και μπορεί να σου βγάλει (εξογκώματα), άλλος μου λέει το goodyear για μένα καλύτερα, άλλος το dunlop διαρκεί περισσότερο. Σημειωτέον δεν πηγαίνω ποτέ πάνω από 180 και δεν κάνω τρελή σπόρτ οδήγηση. Το πατάω εκεί που μπορώ αλλά θέλω ένα πολύ καλό λάστιχο για ασφάλεια και φυσικά για στιγμές που θα χρειαστεί να φρενάρω σε ακραίες περιπτώσεις.

Αν έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο καλοδεχούμενο.

Σας ευχαριστώ πολύ

Edited by crwmion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους,

  Καταρχήν είμαι καινούριο μέλος και σκέφτηκα να κάνω την αρχή ζητώντας την βοήθεια-εμπειρία σας.

Μετά από 4 χρόνια σκέφτηκα να προχωρήσω σε αντικατάσταση των ελαστικών στο golf vi (μοντέλο του 11, καινούριο).

Από την μάνα του φορούσε τα bridgestone turanza ER 300. H αλήθεια ειναι μεχρι τώρα έμενα επαρχία και δεν με είχαν απογοητεύσει από την αλλη δεν είχα την δυνατότητα να τα συγκρίνω με κάτι αλλο βέβαια. Ομως τώρα νομίζω καλό είναι μιας και μένα αθήνα να τα αλλάξω. Εχω μπερδευτεί πολύ από τα διάφορα τέστ και χρειάζομαι την δική σας γνώμη.

Kαταρχήν μέγεθος 205/55/16 91v , 1400 tsi 122  

Είμαι μεταξύ:

 

1) Continental contipremiumcontact 5

2) dunlop sportblue response

3) goodyear efficient grip performance

 

Βασική προτεραιότητα φυσικά  καλό κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο, πολύ καλό φρενάρισμα και όσο γίνεται αθόρυβο. Θα μου πεις δηλαδή τα θες όλα; Εχω ρωτήσει λαστιχάδες ο καθένας λέει οτι τον συμφέρει εννοείται. Αλλος μου λέει το conti φθείρεται γρήγορα και μπορεί να σου βγάλει (εξογκώματα), άλλος μου λέει το goodyear για μένα καλύτερα, άλλος το dunlop διαρκεί περισσότερο. Σημειωτέον δεν πηγαίνω ποτέ πάνω από 180 και δεν κάνω τρελή σπόρτ οδήγηση. Το πατάω εκεί που μπορώ αλλά θέλω ένα πολύ καλό λάστιχο για ασφάλεια και φυσικά για στιγμές που θα χρειαστεί να φρενάρω σε ακραίες περιπτώσεις.

Αν έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο καλοδεχούμενο.

Σας ευχαριστώ πολύ

 

έχω βάλει τα goodyear efficient grip performance και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος πολύ καλό κράτημα ζεσταίνονται γρήγορα αλλά και στη βροχή είναι πολύ καλά.

επίσης σταμάτησε να δουλεύει το abs υπερωρίες. μέχρι στιγμής έχω κάνει 25000km και ειμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

έχω βάλει τα goodyear efficient grip performance και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος πολύ καλό κράτημα ζεσταίνονται γρήγορα αλλά και στη βροχή είναι πολύ καλά.

επίσης σταμάτησε να δουλεύει το abs υπερωρίες. μέχρι στιγμής έχω κάνει 25000km και ειμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

Σ'ευχαριστώ για την βοήθεια σου, ξέρω ότι φέτος πήρε πολύ καλές κριτικές το efficient grip performance από πολλούς οίκους αξιολόγησεις κυρίως γερμανικούς και όχι μονο. Παρατήρησες αν είναι αθόρυβα; αλήθεια γιατί τόσο μεγάλη τρέλα οι περισσότεροι με τα conti premium 5; υπάρχει ιδιαίτερος λόγος;

Edited by crwmion

Share this post


Link to post
Share on other sites

contact 5 kai primacy 3 είναι από τα κορυφαία για εμένα ...... Όσο για τα good year είναι υπερβολικά σκληρά..

Share this post


Link to post
Share on other sites

contact 5 kai primacy 3 είναι από τα κορυφαία για εμένα ...... Όσο για τα good year είναι υπερβολικά σκληρά..

έχεις δοκιμάσει και τα τρία; τελικά είναι πράγματι τόσο καλά τα contact 5; θές να πείς ότι έχουν τόσο καλό κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο; μα δεν φθείρεται το πέλμα τόσο γρήγορα όπως λένε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

έχεις δοκιμάσει και τα τρία; τελικά είναι πράγματι τόσο καλά τα contact 5; θές να πείς ότι έχουν τόσο καλό κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο; μα δεν φθείρεται το πέλμα τόσο γρήγορα όπως λένε;

Λοιπόν αυτή την στιγμή φοράω το primacy 3,και είναι από τα καλύτερα που έχω πατήσει... Επειδή το passat μου το πήρα μεταχειρισμένο τα είχε πάνω, έχουν ημερομ. παραγωγής το 2011 και τα έχω μέχρι τώρα και ακόμα πατάνε καλά. Τέλος του μήνα πάω για αλλαγή και θα βάλω πάλι τα ίδια... Τα contact 5 τα φοράει ένα φιλαράκι σε golf και σύμφωνα με τα λεγόμενά του είναι εξαιρετικά. Τελευταία φορά που βάλαμε στην οικογένεια good year ήταν σε astra g τα good year f1 που είχαν σχηματισμό (v)...... Μιλάμε για μεγάλη μάπα..... Το χαρακτηρίζω λάστιχο χρόνου και όχι παραπάνω. Πιο παλιά είχα πάλι good year αλλά τα ίδια. Αυτά έχω να σου πω...... Είναι καθαρά προσωπική μου άποψη. Στην επιλογή ελαστικού το βασικό κατα την γνώμη μου είναι η χρήση που κάνεις... Εάν για παράδειγμα κάνεις κοντινές διαδρομές θέλεις ένα σχετικά μαλακό ελαστικό για να ζεσταίνεται γρήγορα εάν αντίθετα κάνεις μακρινές αποστάσεις μπορείς να βάλεις κάτι πιο σκληρό... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν αυτή την στιγμή φοράω το primacy 3,και είναι από τα καλύτερα που έχω πατήσει... Επειδή το passat μου το πήρα μεταχειρισμένο τα είχε πάνω, έχουν ημερομ. παραγωγής το 2011 και τα έχω μέχρι τώρα και ακόμα πατάνε καλά. Τέλος του μήνα πάω για αλλαγή και θα βάλω πάλι τα ίδια... Τα contact 5 τα φοράει ένα φιλαράκι σε golf και σύμφωνα με τα λεγόμενά του είναι εξαιρετικά. Τελευταία φορά που βάλαμε στην οικογένεια good year ήταν σε astra g τα good year f1 που είχαν σχηματισμό (v)...... Μιλάμε για μεγάλη μάπα..... Το χαρακτηρίζω λάστιχο χρόνου και όχι παραπάνω. Πιο παλιά είχα πάλι good year αλλά τα ίδια. Αυτά έχω να σου πω...... Είναι καθαρά προσωπική μου άποψη. Στην επιλογή ελαστικού το βασικό κατα την γνώμη μου είναι η χρήση που κάνεις... Εάν για παράδειγμα κάνεις κοντινές διαδρομές θέλεις ένα σχετικά μαλακό ελαστικό για να ζεσταίνεται γρήγορα εάν αντίθετα κάνεις μακρινές αποστάσεις μπορείς να βάλεις κάτι πιο σκληρό... 

Raf John σ'ευχαριστώ πολύ για την περιγραφή η αλήθεια είναι προσωπικά δεν έχω την εμπειρία στα ελαστικά για να μπορώ να συγκρίνω. Σίγουρα βασικός παράγοντας επιλογής είναι η οδική συμπεριφορά και φυσικά η διαδρομές που κάνεις καθημερινά. Εγώ για τώρα που βρίσκομαι εδώ αθήνα δεν κάνω τόσα χιλιόμετρα για να καταλήξω σε σκληρό λάστιχο. Πιθανότατα να καταλήξω σε ένα απο τα δύο που μόλις μου έγραψες.. ξέρεις αν το conti 5 είναι αθόρυβο η όχι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raf John σ'ευχαριστώ πολύ για την περιγραφή η αλήθεια είναι προσωπικά δεν έχω την εμπειρία στα ελαστικά για να μπορώ να συγκρίνω. Σίγουρα βασικός παράγοντας επιλογής είναι η οδική συμπεριφορά και φυσικά η διαδρομές που κάνεις καθημερινά. Εγώ για τώρα που βρίσκομαι εδώ αθήνα δεν κάνω τόσα χιλιόμετρα για να καταλήξω σε σκληρό λάστιχο. Πιθανότατα να καταλήξω σε ένα απο τα δύο που μόλις μου έγραψες.. ξέρεις αν το conti 5 είναι αθόρυβο η όχι;

To contact είναι κατά ελάχιστα πιο θορυβώδες από το primacy δεν πιστεύω ότι μπορείς να το καταλάβεις εύκολα. Η μόνη κύρια διαφορά είναι ότι το contact είναι λίγο πιο σκληρό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To contact είναι κατά ελάχιστα πιο θορυβώδες από το primacy δεν πιστεύω ότι μπορείς να το καταλάβεις εύκολα. Η μόνη κύρια διαφορά είναι ότι το contact είναι λίγο πιο σκληρό.

εσύ το έχεις δοκιμάσει προσωπικά το conti; εννοώ προφανώς για να θες να περάσεις εκ νέου στo primacy 3 προφανώς έχεις βρεθεί τόσο καλά; εννοώ δεν σε έχει προδώσει ποτέ, ούτε σε στεγνό ούτε σε βρεγμένο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

εσύ το έχεις δοκιμάσει προσωπικά το conti; εννοώ προφανώς για να θες να περάσεις εκ νέου στo primacy 3 προφανώς έχεις βρεθεί τόσο καλά; εννοώ δεν σε έχει προδώσει ποτέ, ούτε σε στεγνό ούτε σε βρεγμένο;

Να σου πω.... Ο λόγος που επιλέγω primacy 3 είναι λόγο ότι τα παίρνω πιο οικονομικά σε σχέση με τα contact (λόγο γνωστού) αλλά και γνωστό να μην είχα η διαφορά τους είναι μικρή 20 με 30 ευρώ...  Ένας ακόμα λόγος είναι ότι με ενδιαφέρει το πολύ γρήγορα ζέσταμα που το βρίσκω μόνο στο michelin. To contact 5 δεν το έχω βάλει προσωπικά αλλά έχω ακούσει εξαιρετικές κριτικές από φίλους στην διάσταση 205 και 215. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να σου πω.... Ο λόγος που επιλέγω primacy 3 είναι λόγο ότι τα παίρνω πιο οικονομικά σε σχέση με τα contact (λόγο γνωστού) αλλά και γνωστό να μην είχα η διαφορά τους είναι μικρή 20 με 30 ευρώ...  Ένας ακόμα λόγος είναι ότι με ενδιαφέρει το πολύ γρήγορα ζέσταμα που το βρίσκω μόνο στο michelin. To contact 5 δεν το έχω βάλει προσωπικά αλλά έχω ακούσει εξαιρετικές κριτικές από φίλους στην διάσταση 205 και 215. 

καταλαβαίνω απόλυτα τους λόγους σου, σίγουρα μπροστά στην ασφάλεια δεν θα ριψοκινδυνέψω για 20-30 ευρώ πίστεψε με. Με απασχολεί κυρίως αυτό και όχι η οικονομική διαφορά. Οπότε πιθανό το βλέπω να κατευθυνθώ σε ένα απο τα δύο ίσως πιθανότερα προς το conti μιάς και μπορεί να μου χρειαστεί και για κανένα ταξιδι. Ξέρεις πολλοί λένε έλα μωρέ σιγά πως κάνεις έτσι για να λάστιχα, τόσο ψάξιμο. Ομως είναι τοσο σημαντικός ο ρόλος τους, κάποιες στιγμές πραγματικά θα σε γλυτώσουν από του Χάρου τα δόντια. Σε ευχαριστώ για την βοήθεια σου ειλικρινά..  

Share this post


Link to post
Share on other sites

καταλαβαίνω απόλυτα τους λόγους σου, σίγουρα μπροστά στην ασφάλεια δεν θα ριψοκινδυνέψω για 20-30 ευρώ πίστεψε με. Με απασχολεί κυρίως αυτό και όχι η οικονομική διαφορά. Οπότε πιθανό το βλέπω να κατευθυνθώ σε ένα απο τα δύο ίσως πιθανότερα προς το conti μιάς και μπορεί να μου χρειαστεί και για κανένα ταξιδι. Ξέρεις πολλοί λένε έλα μωρέ σιγά πως κάνεις έτσι για να λάστιχα, τόσο ψάξιμο. Ομως είναι τοσο σημαντικός ο ρόλος τους, κάποιες στιγμές πραγματικά θα σε γλυτώσουν από του Χάρου τα δόντια. Σε ευχαριστώ για την βοήθεια σου ειλικρινά..  

Αναμφίβολα ο ρόλος του ελαστικού είναι πολύ σημαντικός.... Το primacy δεν σημαίνει πως επειδή είναι μαλακό δεν κάνει για εθνική (απλά φθείρεται πιο γρήγορα σε σχέση με ένα pirelli π.χ.) Πιο πολλή παίζει ρόλο  η συχνότητα των ταξιδίων. Έχω συνάδελφο ο οποίος κάνει κάθε μέρα το δρομολόγιο Λαμία - Βόλο (200 χιλ/ ημέρα) και φοράει michelin energy saver+ και όπως λέει το λάστιχο είναι πάρα πολύ καλό..... Αυτά τα ολίγα. Πάντως όταν με το καλό τα βάλεις γράψε τιμή και εντυπώσεις. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αναμφίβολα ο ρόλος του ελαστικού είναι πολύ σημαντικός.... Το primacy δεν σημαίνει πως επειδή είναι μαλακό δεν κάνει για εθνική (απλά φθείρεται πιο γρήγορα σε σχέση με ένα pirelli π.χ.) Πιο πολλή παίζει ρόλο  η συχνότητα των ταξιδίων. Έχω συνάδελφο ο οποίος κάνει κάθε μέρα το δρομολόγιο Λαμία - Βόλο (200 χιλ/ ημέρα) και φοράει michelin energy saver+ και όπως λέει το λάστιχο είναι πάρα πολύ καλό..... Αυτά τα ολίγα. Πάντως όταν με το καλό τα βάλεις γράψε τιμή και εντυπώσεις. 

σ'ευχαριστώ εννοείται θα γράψω εντυπώσεις να είσαι σίγουρος... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ για την βοήθεια σου, ξέρω ότι φέτος πήρε πολύ καλές κριτικές το efficient grip performance από πολλούς οίκους αξιολόγησεις κυρίως γερμανικούς και όχι μονο. Παρατήρησες αν είναι αθόρυβα; αλήθεια γιατί τόσο μεγάλη τρέλα οι περισσότεροι με τα conti premium 5; υπάρχει ιδιαίτερος λόγος;

Πριν απο αυτα φοραγα τα primacy hp και το goodyear σε ολους τους τομεις ειναι καλυτερο ειδικα στο θεμα θορυβου ειναι η μερα με τη νυχτα πολυ αθορυβο λαστιχο

Edited by gtse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακριά απο τα Michelin primacy. Τα έβαλα αναγκαστικά λόγω leasing και επειδή ήμουν ευχαριστημένος απο τα energy πρώτης τοποθέτησης. Τελικά τα primacy και περισσότερο θόρυβο βγάζουν και γλιστρούν σε σημεία που τα energy δεν είχαν θέμα. Εγώ πάντως προσπαθώ να τα ξεφορτωθώ (τα λιώνω για να τα αλλάξω).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ως χρήστης των Dunlop SportBluresposnse εδώ και 12.000 χλμ σε διάσταση 205/55/16 91V (από τον Απρίλιο, με ημερομηνία παραγωγής 2015) , μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλό λάστιχο: αθόρυβο,μαλακό, και σε πολύ καλή κατάσταση μετά τις 12.000 χλμ... Ειδικά και σε σχέση με τα απαράδεκτα (κατά τη γνώμη μου, γιατί το λάστιχο είναι και λίγο υποκειμενικό) Turanza ΕR300 που κοπανούσε και έκανε θόρυβο. Για το καινούριο το primacy 3 δε γνωρίζω, το primacy hp που φορέθηκε σε μεγαλύτερη διάσταση 245/45/17 95Υ σε πισωκίνητο αμάξι δε άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις (γλύστριμα και φθορά πολύ σύντομα) . Γενικά τα michelin νομίζω φθείρονται πιο γρήγορα. Dunlop και goodyear λένε είναι το ίδιο πράγμα αφού ανήκουν στον ίδιο όμιλο και ουσιαστικά η dunlop είναι ο « ευρωπαικός αντιπρόσωπος» ας πούμε της εταιρίας

ΥΓ: Από λάστιχα δεν ήξερα πολλά πράγματα, εμπιστεύτηκα τον koumparos , που φαίνεται ότι έχει γνώσεις και το κατέχει, και δεν το μετάνιωσα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακριά απο τα Michelin primacy. Τα έβαλα αναγκαστικά λόγω leasing και επειδή ήμουν ευχαριστημένος απο τα energy πρώτης τοποθέτησης. Τελικά τα primacy και περισσότερο θόρυβο βγάζουν και γλιστρούν σε σημεία που τα energy δεν είχαν θέμα. Εγώ πάντως προσπαθώ να τα ξεφορτωθώ (τα λιώνω για να τα αλλάξω).

Sent from my iPhone using Tapatalk

kostask106 εσύ τι σκέφτεσαι να βάλεις μόλις τα λιώσεις;;;

Ως χρήστης των Dunlop SportBluresposnse εδώ και 12.000 χλμ σε διάσταση 205/55/16 91V (από τον Απρίλιο, με ημερομηνία παραγωγής 2015) , μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλό λάστιχο: αθόρυβο,μαλακό, και σε πολύ καλή κατάσταση μετά τις 12.000 χλμ... Ειδικά και σε σχέση με τα απαράδεκτα (κατά τη γνώμη μου, γιατί το λάστιχο είναι και λίγο υποκειμενικό) Turanza ΕR300 που κοπανούσε και έκανε θόρυβο. Για το καινούριο το primacy 3 δε γνωρίζω, το primacy hp που φορέθηκε σε μεγαλύτερη διάσταση 245/45/17 95Υ σε πισωκίνητο αμάξι δε άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις (γλύστριμα και φθορά πολύ σύντομα) . Γενικά τα michelin νομίζω φθείρονται πιο γρήγορα. Dunlop και goodyear λένε είναι το ίδιο πράγμα αφού ανήκουν στον ίδιο όμιλο και ουσιαστικά η dunlop είναι ο « ευρωπαικός αντιπρόσωπος» ας πούμε της εταιρίας

ΥΓ: Από λάστιχα δεν ήξερα πολλά πράγματα, εμπιστεύτηκα τον koumparos , που φαίνεται ότι έχει γνώσεις και το κατέχει, και δεν το μετάνιωσα

BTH κοίτα η αλήθεια είναι αν μπείς σε όλους τους οίκους αξιολόγησης στην πρώτη τριάδα βλέπεις τα goodyear, continental, dunlop πολύ μπέρδεμα τι να πώ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

κριτηρια επιλογης λαστιχου για μενα κ απο οτι καταλαβα διαβαζωντας λιγο τα ανωτερο θα πω οτι θα πρεπει να ειναι .α οι διαδρομες που κανουμε και το ποσο γρηγορο ζεσταινει το λαστιχο..αυτο πιστευω εχει να κανει και με την επιδοση του μοτερ μας...προσοχη στους δεικτες ταχυτητας μιας και αν βαλεις y που εχει 300 τελικη σε ενα 1400 των 200 ιππων δεν υπαρχει μεγαλυτερο λαθος...δεν ζεσταινει πλεον αυτο το λαστιχο.

προτιμαμε λαστιχα που εχουν ποιο μικρους δεικτες ταχυτητας για να ζεσταινουν και ποιο γρηγορα....απο εκει και μετα πιστευω ενα budjet 400-500 ευρο για λαστιχα ειναι νορμαλ και τουλαχιστον στα 3 χρονια αλλαγμα ανεξαρτητος χιλιομετρων μιας κ σκληραινει η γομα απτην πολυκαιρια....

προσωπικα κοιταζω στο νερο πλεον τα λαστιχα μου το ποσο αποδιδουν και οχι στο στεγνο.μιας και στο στεγνο οι κατηγοριες των 500 ευρο ειναι παρα πολυ καλες εκει αλλα η διαφορα ειναι στο βρεγμενο.,..για μενα το rain sport 3 ειναι το κορυφαιο λαστιχο σε νερο και goodyear f1 assymetric δευτερο σε επιδοσεις σε υδρολισθηση και νερο...αλλαζω λαστιχα ποιο συχνα απο ολους απο οτι εχω καταλαβει ...2 φορες το χρονο τα περισσοτερα χρονια και μια τωρα καθε χρονο . αρα ολες μου οι συγκρισεις ειναι σε τοπ κατασταση λαστιχων.....δεν εχω δει λαστιχο να μην κραταει στο στεγνο απτις μαρκες που παιζω μπαλα:και κανω γυρω στα 15 χιλιαδες το χρονο χιλιομετρα...

1 goodyear f1

2pirelli pilot

3bridjestone s003

3continental spor contact 3 kai 5

4parada yokohama

5 rainsport 3 uniroyal.

 

δεν καταλαβαινω γιατι σε οικογενειακα αυτοκινητα δεν βαζουμε τα ποιο κορυφαια σε ασφαλεια και καθομαστε και συζηταμε για 40 και 50 ευρο αν θα γλυτωσουμε με δευτερα και θυγατρικες εταιρειες λαστιχα για λογο κοστους....και κανω την απλη σκεψη.....πες οτι το περνει η γυναικα το αυτοκινητο οπου δεν ξερει να το παει οπως εγω που εχω γνωση του λαστιχου εχω βαλει πανω(σεναριο του οικονομικου λαστιχου και προσεχω σε νερα...και πατησει φρενο σε νερα με λιγο παραπανω χιλιομετρα απο το κανονικο ας πουμε 60 με 70 χλμ σε δρομο....γιατι  να μην πρσοφερω στην οικογενεια μου τα 2 η 3 μετρα ποιο νωρρις φρεναρισματος που μπορει να κερδισει λογω λαστιχου και να παιξω κορωνα γραμματα αμα καταφερει να αποφυγει το εμποδιο που της βγηκε μπροστα της ρισκαροντας με ενα απλο οικονομικο λαστιχο...αφου εδω πλεον τα λαστιχα εχουν πλεον σαφες διαφορες αναλογα με την μαρκα στο νερο..προσεξτε δεν το συγκρινω στο στεγνο οπου πιστευω οτι αμα ζεσταθουν ολα το ιδιο ειναι...απλα διαφερει σε ποσα χιλιομετρα θα ακουσεις το τριξιμο απτα  λαστιχα σε στροφες(αλλα θα σου επιτρεψουν να μπεις με παραπανω χλμ απο αλλα οκ) συνηθως τα 500 ευρο λαστιχα  οπως προανεφερα ειναι ολα το ιδιο στο στεγνο..

 

 

εμπειρικα τα λεω .τωρα δεν ξερω για πλαινα σκληρα και τετοια λογω οτι δεν ανεβαινω πεζοδρομια και δεν μπαινω πιστα..εκει ξερω οτι χρειαζονται τα πλαινα περισσοτερο...εγω σαν μεσο λαστιχο προτεινω το φ1 τωρα κιολας που επεσε η τιμη του ειναι κορυφαια επιλογη για τα χρηματα του.

Btw οντως εξω οι κορυφαιες μαρκες ειναι μεσα σε αυτες που περιγραψα..https://www.youtube.com/watch?v=3rV_7Y-u5U0

 

και μια ιδεα ποιο αναλυτικα με γκολφ 

Edited by quicksilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crwmion σκέφτομαι να βάλω continental που τα έχει ο κολλητός μου σε ίδιο αμάξι.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

κριτηρια επιλογης λαστιχου για μενα κ απο οτι καταλαβα διαβαζωντας λιγο τα ανωτερο θα πω οτι θα πρεπει να ειναι .α οι διαδρομες που κανουμε και το ποσο γρηγορο ζεσταινει το λαστιχο..αυτο πιστευω εχει να κανει και με την επιδοση του μοτερ μας...προσοχη στους δεικτες ταχυτητας μιας και αν βαλεις y που εχει 300 τελικη σε ενα 1400 των 200 ιππων δεν υπαρχει μεγαλυτερο λαθος...δεν ζεσταινει πλεον αυτο το λαστιχο.

προτιμαμε λαστιχα που εχουν ποιο μικρους δεικτες ταχυτητας για να ζεσταινουν και ποιο γρηγορα....απο εκει και μετα πιστευω ενα budjet 400-500 ευρο για λαστιχα ειναι νορμαλ και τουλαχιστον στα 3 χρονια αλλαγμα ανεξαρτητος χιλιομετρων μιας κ σκληραινει η γομα απτην πολυκαιρια....

προσωπικα κοιταζω στο νερο πλεον τα λαστιχα μου το ποσο αποδιδουν και οχι στο στεγνο.μιας και στο στεγνο οι κατηγοριες των 500 ευρο ειναι παρα πολυ καλες εκει αλλα η διαφορα ειναι στο βρεγμενο.,..για μενα το rain sport 3 ειναι το κορυφαιο λαστιχο σε νερο και goodyear f1 assymetric δευτερο σε επιδοσεις σε υδρολισθηση και νερο...αλλαζω λαστιχα ποιο συχνα απο ολους απο οτι εχω καταλαβει ...2 φορες το χρονο τα περισσοτερα χρονια και μια τωρα καθε χρονο . αρα ολες μου οι συγκρισεις ειναι σε τοπ κατασταση λαστιχων.....δεν εχω δει λαστιχο να μην κραταει στο στεγνο απτις μαρκες που παιζω μπαλα:και κανω γυρω στα 15 χιλιαδες το χρονο χιλιομετρα...

1 goodyear f1

2pirelli pilot

3bridjestone s003

3continental spor contact 3 kai 5

4parada yokohama

5 rainsport 3 uniroyal.

 

δεν καταλαβαινω γιατι σε οικογενειακα αυτοκινητα δεν βαζουμε τα ποιο κορυφαια σε ασφαλεια και καθομαστε και συζηταμε για 40 και 50 ευρο αν θα γλυτωσουμε με δευτερα και θυγατρικες εταιρειες λαστιχα για λογο κοστους....και κανω την απλη σκεψη.....πες οτι το περνει η γυναικα το αυτοκινητο οπου δεν ξερει να το παει οπως εγω που εχω γνωση του λαστιχου εχω βαλει πανω(σεναριο του οικονομικου λαστιχου και προσεχω σε νερα...και πατησει φρενο σε νερα με λιγο παραπανω χιλιομετρα απο το κανονικο ας πουμε 60 με 70 χλμ σε δρομο....γιατι  να μην πρσοφερω στην οικογενεια μου τα 2 η 3 μετρα ποιο νωρρις φρεναρισματος που μπορει να κερδισει λογω λαστιχου και να παιξω κορωνα γραμματα αμα καταφερει να αποφυγει το εμποδιο που της βγηκε μπροστα της ρισκαροντας με ενα απλο οικονομικο λαστιχο...αφου εδω πλεον τα λαστιχα εχουν πλεον σαφες διαφορες αναλογα με την μαρκα στο νερο..προσεξτε δεν το συγκρινω στο στεγνο οπου πιστευω οτι αμα ζεσταθουν ολα το ιδιο ειναι...απλα διαφερει σε ποσα χιλιομετρα θα ακουσεις το τριξιμο απτα  λαστιχα σε στροφες(αλλα θα σου επιτρεψουν να μπεις με παραπανω χλμ απο αλλα οκ) συνηθως τα 500 ευρο λαστιχα  οπως προανεφερα ειναι ολα το ιδιο στο στεγνο..

 

 

εμπειρικα τα λεω .τωρα δεν ξερω για πλαινα σκληρα και τετοια λογω οτι δεν ανεβαινω πεζοδρομια και δεν μπαινω πιστα..εκει ξερω οτι χρειαζονται τα πλαινα περισσοτερο...εγω σαν μεσο λαστιχο προτεινω το φ1 τωρα κιολας που επεσε η τιμη του ειναι κορυφαια επιλογη για τα χρηματα του.

Btw οντως εξω οι κορυφαιες μαρκες ειναι μεσα σε αυτες που περιγραψα..https://www.youtube.com/watch?v=3rV_7Y-u5U0

 

και μια ιδεα ποιο αναλυτικα με γκολφ 

Η κατάταξη που έχετε  κάνει στα ελαστικά είναι με βάση την μέχρι τώρα εμπειρία σας πάνω στα ελαστικά??? ή με βάση κάποιες μετρήσεις ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ είμαι κάτοχος golf 6 tsi 160hp μοντέλο 2011 με διαστάσεις 225/45/17 και μετά από 4 χρόνια ήρθε η ώρα να αλλάξω ελαστικά... Εγώ προσωπικά είμαι ανάμεσα στα εξής 3 ελαστικά:

1) dunlop sport maxx

2) goodyear eagle f1 asymmetric 

3) continental sport contact 5

Με μία πρόχειρη έρευνα αγοράς και τα 3 ελαστικά είναι παρεμφερή, μόνο που το continental είναι κατά 40,00€ πιο ακριβά από τα άλλα και είναι περισσότερο θορυβώδης... Έχω ακούσει ότι τα dunlop είναι πολύ γερά ελαστικά (όπως ότι συνίσταται και για μοτοσυκλέτες) αλλά με βάση από αυτά που διαβάζω στο forum (όπως λέει και ο συνάδελφος quicksilver) νομίζω το f1 προηγείται και μάλλον θα καταλήξω και εγώ σε αυτή την επιλογή... Δεν είμαι κάποιος γνώστης, ότι διαβάζω στο internet γενικότερα... Ελπίζω να βοήθησα συνάδελφε crwmion...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crwmion σκέφτομαι να βάλω continental που τα έχει ο κολλητός μου σε ίδιο αμάξι.

Sent from my iPhone using Tapatalk

σ'ευχαριστώ κωστα, άντε να δούμε, σαν να μου φαίνεται πρέπει να πάρω μια απόφαση

κριτηρια επιλογης λαστιχου για μενα κ απο οτι καταλαβα διαβαζωντας λιγο τα ανωτερο θα πω οτι θα πρεπει να ειναι .α οι διαδρομες που κανουμε και το ποσο γρηγορο ζεσταινει το λαστιχο..αυτο πιστευω εχει να κανει και με την επιδοση του μοτερ μας...προσοχη στους δεικτες ταχυτητας μιας και αν βαλεις y που εχει 300 τελικη σε ενα 1400 των 200 ιππων δεν υπαρχει μεγαλυτερο λαθος...δεν ζεσταινει πλεον αυτο το λαστιχο.

προτιμαμε λαστιχα που εχουν ποιο μικρους δεικτες ταχυτητας για να ζεσταινουν και ποιο γρηγορα....απο εκει και μετα πιστευω ενα budjet 400-500 ευρο για λαστιχα ειναι νορμαλ και τουλαχιστον στα 3 χρονια αλλαγμα ανεξαρτητος χιλιομετρων μιας κ σκληραινει η γομα απτην πολυκαιρια....

προσωπικα κοιταζω στο νερο πλεον τα λαστιχα μου το ποσο αποδιδουν και οχι στο στεγνο.μιας και στο στεγνο οι κατηγοριες των 500 ευρο ειναι παρα πολυ καλες εκει αλλα η διαφορα ειναι στο βρεγμενο.,..για μενα το rain sport 3 ειναι το κορυφαιο λαστιχο σε νερο και goodyear f1 assymetric δευτερο σε επιδοσεις σε υδρολισθηση και νερο...αλλαζω λαστιχα ποιο συχνα απο ολους απο οτι εχω καταλαβει ...2 φορες το χρονο τα περισσοτερα χρονια και μια τωρα καθε χρονο . αρα ολες μου οι συγκρισεις ειναι σε τοπ κατασταση λαστιχων.....δεν εχω δει λαστιχο να μην κραταει στο στεγνο απτις μαρκες που παιζω μπαλα:και κανω γυρω στα 15 χιλιαδες το χρονο χιλιομετρα...

1 goodyear f1

2pirelli pilot

3bridjestone s003

3continental spor contact 3 kai 5

4parada yokohama

5 rainsport 3 uniroyal.

 

δεν καταλαβαινω γιατι σε οικογενειακα αυτοκινητα δεν βαζουμε τα ποιο κορυφαια σε ασφαλεια και καθομαστε και συζηταμε για 40 και 50 ευρο αν θα γλυτωσουμε με δευτερα και θυγατρικες εταιρειες λαστιχα για λογο κοστους....και κανω την απλη σκεψη.....πες οτι το περνει η γυναικα το αυτοκινητο οπου δεν ξερει να το παει οπως εγω που εχω γνωση του λαστιχου εχω βαλει πανω(σεναριο του οικονομικου λαστιχου και προσεχω σε νερα...και πατησει φρενο σε νερα με λιγο παραπανω χιλιομετρα απο το κανονικο ας πουμε 60 με 70 χλμ σε δρομο....γιατι  να μην πρσοφερω στην οικογενεια μου τα 2 η 3 μετρα ποιο νωρρις φρεναρισματος που μπορει να κερδισει λογω λαστιχου και να παιξω κορωνα γραμματα αμα καταφερει να αποφυγει το εμποδιο που της βγηκε μπροστα της ρισκαροντας με ενα απλο οικονομικο λαστιχο...αφου εδω πλεον τα λαστιχα εχουν πλεον σαφες διαφορες αναλογα με την μαρκα στο νερο..προσεξτε δεν το συγκρινω στο στεγνο οπου πιστευω οτι αμα ζεσταθουν ολα το ιδιο ειναι...απλα διαφερει σε ποσα χιλιομετρα θα ακουσεις το τριξιμο απτα  λαστιχα σε στροφες(αλλα θα σου επιτρεψουν να μπεις με παραπανω χλμ απο αλλα οκ) συνηθως τα 500 ευρο λαστιχα  οπως προανεφερα ειναι ολα το ιδιο στο στεγνο..

 

 

εμπειρικα τα λεω .τωρα δεν ξερω για πλαινα σκληρα και τετοια λογω οτι δεν ανεβαινω πεζοδρομια και δεν μπαινω πιστα..εκει ξερω οτι χρειαζονται τα πλαινα περισσοτερο...εγω σαν μεσο λαστιχο προτεινω το φ1 τωρα κιολας που επεσε η τιμη του ειναι κορυφαια επιλογη για τα χρηματα του.

Btw οντως εξω οι κορυφαιες μαρκες ειναι μεσα σε αυτες που περιγραψα..https://www.youtube.com/watch?v=3rV_7Y-u5U0

 

και μια ιδεα ποιο αναλυτικα με γκολφ 

quicksilver η διαφορά με μένα είναι ότι δεν προσπαθώ να τσιγγουνευτώ τα 30-40 ευρώ γιατί αυτό δεν θα το έκανα ποτέ σε θέμα ασφάλειας. Δεύτερον τα λάστιχα που περιγράφεις δεν μπορώ να τα φορέσω εγώ στην δικιά μου ζάντα μιάς και πρόκειται για 16. Προσπαθώ να μπώ λοιπον στο κλίμα της δικής σου τοποθέτησης. 

Και εγώ είμαι κάτοχος golf 6 tsi 160hp μοντέλο 2011 με διαστάσεις 225/45/17 και μετά από 4 χρόνια ήρθε η ώρα να αλλάξω ελαστικά... Εγώ προσωπικά είμαι ανάμεσα στα εξής 3 ελαστικά:

1) dunlop sport maxx

2) goodyear eagle f1 asymmetric 

3) continental sport contact 5

Με μία πρόχειρη έρευνα αγοράς και τα 3 ελαστικά είναι παρεμφερή, μόνο που το continental είναι κατά 40,00€ πιο ακριβά από τα άλλα και είναι περισσότερο θορυβώδης... Έχω ακούσει ότι τα dunlop είναι πολύ γερά ελαστικά (όπως ότι συνίσταται και για μοτοσυκλέτες) αλλά με βάση από αυτά που διαβάζω στο forum (όπως λέει και ο συνάδελφος quicksilver) νομίζω το f1 προηγείται και μάλλον θα καταλήξω και εγώ σε αυτή την επιλογή... Δεν είμαι κάποιος γνώστης, ότι διαβάζω στο internet γενικότερα... Ελπίζω να βοήθησα συνάδελφε crwmion...

ναι Billy όπως είπα προηγουμένως στον quicksilver εγώ έχω ζάντα 16, άρα αναγκαστικά πρέπει να σκεφτώ η το dunlop sport blue response η το goodyear efficient grip η το continental premium 5....

Share this post


Link to post
Share on other sites

η καταταξη ηταν τυχαια....την εμπειρια μου την αποτυπωσα στο κειμενακι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα συμφωνησω με quicksilver για τα rainsport 3 μετα απο goodyear michelin maxxis εβαλα πλεον το καλυτερο λαστιχο για μενα rainsport 3 το αμαξι περπαταει πλεον στο δρομο αθορυβα λες και δεν ακουμπαει κατω ας εχει σκληρη αναρτηση οσο για το στριψιμο δεν εχω να πω κατι σε στεγνο το πιεσα πολυ και δικαιολογημενα κουνηθηκε ελαχιστα ο κωλος και σε βρεγμενο το πιεσα το ιδιο και απλα δεν κουνηθηκε καθολου ειναι τα καλυτερα ελαστικα στην κατηγορια τους και σε παρα πολυ καλη τιμη νομιζω δεν υπαρχει θεμα συζητησης και συγκρισης οσο για το conti 5 οταν ρωτησα τι απο τα 2 να βαλω rainsport 3 η conti 5 ολοι μου ειπαν οτι τα rainsport 3 ειναι αλλου και ειχαν δικιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2015_Sommerreifen_Test_205_55_R16.aspx?ComponentId=228381&SourcePageId=31821

 

Ρίξτε μια ματιά, είναι φετινό τεστ της ADAC, κερδίζουν τα Conti και τα Primacy με επιπλέον ατού των Michelin την μικρότερα φθορά στον χρόνο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...