stekon Posted February 1, 2016 Report Posted February 1, 2016 (edited) Καλησπέρα είμαι κατοχος του VW up απο τον Μάρτιο του 2014 και βάζω φυσικό στο πρατηριο της νεας Φιλαδέλφειας.. Παντα γεμιζα μεχρι 10 κιλα ...Η αντιπροσωπεια λεει οτι το up παιρνει μεχρι 11 κιλα.. Πως γινεται στο πρατηριο να βαζει 11,710 κιλα;;; Σε ερωτηση μου γιατι γινεται αυτο μου ειπε ο υπαλληλος οτι εχει σχεση με θερμοκρασια ?? την πιεση??...του απαντησα οτι το φυσικο μετριεται σε βαρος και οχι σε ογκο..Τελικα μου εδωσε ενα τηλεφωνο τεχνικου να παρω για να μου εξηγησει ?????? Εχει συμβει σε αλλον αυτο;; Επισυναπτω την αποδειξη και φωτο απο την αντλια... Edited February 1, 2016 by stekon Quote
aetos Posted February 1, 2016 Report Posted February 1, 2016 Καλως ηρθες φίλε μου και καλορίζικο το εργαλείο που εχεις σχεδόν δύο χρόνια. Οντως παίζει σημαντικό ρόλο η θερμοκρασία,το καλοκαίρι θα βάζεις λιγότερο και τον χειμώνα με το κρύο,περισσότερο.Με εντελώς αδειο και θερμοκρασία κάτω απο το -0, εχω βάλει 13+κιλά.Το καλοκαίρι παλι με θερμοκρασίες 38+βαθμούς,εντελώς αδειο, γέμισα με 9κιλά.Θα το συνηθίσεις και θα το καταλάβεις σύντομα φίλε μου. 1 Quote
Petros K Posted February 1, 2016 Report Posted February 1, 2016 Μην αγχώνεσαι φίλε μου είναι φυσιολογικό και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Η ποσότητα που παίρνει το ντεπόζιτο όντως σχετίζεται με την εξωτερική θερμοκρασία και την πίεση καλά σου είπε ο υπάλληλος του πρατηρίου. Το χειμώνα όπως λέει και ο Μένιος παραπάνω, από άδειο εμένα παίρνει συνήθως 12+ κιλά και το καλοκαίρι μετά βίας 10.. Γι' αυτό και γενικά προτείνεται να γεμίζεις τις βραδυνές ώρες που η θερμοκρασία πέφτει και έτσι το ντεπόζιτο παίρνει περισσότερο φυσικό αέριο, οπότε έχεις και λίγο μεγαλύτερη αυτονομία. 1 Quote
ermis1975 Posted July 21, 2016 Report Posted July 21, 2016 Εγώ πρώτο γέμισμα και εβαλα 11,3kg. και 9lt βενζίνη. Quote
Petros K Posted July 21, 2016 Report Posted July 21, 2016 Μια χαρά είσαι! Απλώς να ξέρεις κατά καιρούς, συνήθως κάθε εξάμηνο, καλό είναι να αφήνεις να τελειώνει εντελώς το αέριο και να καις όλη την βενζίνη και για λίπανση του κινητήρα και για να μην κάθεται καιρό η βενζίνη στο ντεπόζιτο! Quote
ermis1975 Posted July 22, 2016 Report Posted July 22, 2016 Μαζί με αέριο, υπάρχει περίπτωση να καίει κατα διαστήματα και βενζίνη? Όπως με κάποια κιτ αερίου που ψεκάζουν όταν ζορίζονται βενζίνη? Quote
Petros K Posted July 23, 2016 Report Posted July 23, 2016 Ψεκάζει βενζίνη μόνο στην εκκίνηση του κινητήρα από ότι ξέρω. Και σε βενζίνη γυρνάει μόνο αν κάψει ακόμα και την τελευταία "σταγόνα" αερίου, δηλαδή ακόμα και να μην έχει καθόλου αέριο, μπορεί μέχρι να κάψει αυτό το ελάχιστο που έχει μείνει να γυρνάει πότε σε αέριο και πότε σε βενζίνη. Γενικά όμως δεν πιστεύω ότι δουλεύει όπως τα aftermarket kit αερίου, αφού εδώ ο κινητήρας είναι προσαρμοσμένος από το εργοστάσιο να δουλεύει μόνο με αέριο και σε περίπτωση που τελειώσει τότε να γυρνάει σε βενζίνη, δεν έχεις εσύ την επιλογή να αλλάζεις όπως είναι στα απλά kit. Quote
ermis1975 Posted October 17, 2017 Report Posted October 17, 2017 Τελικά τα κιλά είναι και θέμα δικτύου και χώρας. Σε πρόσφατο ταξίδι μου μέχρι Ελβετία, Αύγουστο με ζέστη, στην Ιταλία γεμιζα απο άδειο με 11,7 και στην Ελβετία 14 ! Οταν Ελλάδα έβαζα 9,5-10,5. Quote