Jump to content
thodoris_polo

Αγορα 1.0 Tsi(110) Ή 1,4 Tdi (90)

Recommended Posts

Σαν την βενζινη τιποτα.. Μια σημερινη βολτα με σχεδον νορμαλ οδηγηση!

attachicon.gifimage.jpeg

Εντάξει.....SIR Dimitris είπαμε ότι καίει, αλλά όχι έτσι.......

 

Αυτά είναι συνηθισμένα νούμερα όταν ο βενζινοκινητήρας είναι κρύος κάνοντας μικρές κοντινές διαδρομές.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει.....SIR Dimitris είπαμε ότι καίει, αλλά όχι έτσι.......

 

Αυτά είναι συνηθισμένα νούμερα όταν ο βενζινοκινητήρας είναι κρύος κάνοντας μικρές κοντινές διαδρομές.

Ή αν κάνεις κάθε αλλαγή στο κόφτη, πλακώνεσαι στα φρένα και πάλι από την αρχή! :p Χαχαχαχα Πάντως Δημήτρη, χαίρομαι πολύ που υπάρχουν ακόμα άτομα όπως εσύ, ο Θοδωρής, ο Χρήστος (Passatoukos) και άλλα παιδιά. τους οποίους δεν τους έχει πάρει από κάτω η όλη κατάσταση και ευχαριστιούνται τα αυτοκίνητά τους! :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ε ετσι ειναι φιλε μου , αμα ειναι να κοιταω τωρα τα 30 ευρω το μηνα παραπανω εννοω εχω δωσει 15+ χιλιάρικα να παει να γ*****η . Αμα δεν τα κανω τωρα ποτε θα τα κανω στα 90 που δεν θα θυμαμε αμα πατάω φρένο ή γκάζι

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1.8 125 ; Πως το προλαβαινεις ρε φιλε; Με 50αρικα την βδομαδα το εχεις το θηρίο ;

Edited by thodoris_polo
Link to comment
Share on other sites

Ο Χρήστος το έχει κάνει μετατροπή σε αέριο! Δες εδώ ένα θέμα στο οποίο συμμετέχει πολύ ενεργά και δίνει πάρα πολλά στοιχεία! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59281

Link to comment
Share on other sites

1.8 125 ; Πως το προλαβαινεις ρε φιλε; Με 50αρικα την βδομαδα το εχεις το θηρίο ;

Πριν το κανω αεριο ηθελα 150-170βενζινη την βδομαδα,τωρα θελω 80 και ειμαι ευτυχισμενος????????????????????????

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι ο φιλος εχει καταληξει (σωστα) σε βενζινη , οποτε ευχομαι με το καλο!

Σημερινη φωτο στη Βουλιαγμενης πηγαίνοντας προς γλυφαδα με μέτρια κινηση

c859990dd5dd6d24fcab77e9b91c9d3b.jpg

Μετα ειδα και 6.6. Αν οδηγείς οικονομικα, ακομα και ο 1.4 150 βγαζει ενα καλο νουμερο. Και υπόψην οτι το αμαξι ακομα ειναι καινουριο οποτε υπαρχουν περιθωρια και για λιγο χαμηλότερα.

Με το cliο δεν υπολόγιζα καθολου καταναλωση, εδω παω αναγκαστικα ετσι λογω στρωσιματος και με 100ρα βενζινη.

Σιγουρα το πετρελαιο ειναι πιο οικονομικο , αλλα και η βενζινη μπορει να πετυχει καλα νουμερα αν το προσέξεις.

Τωρα ειμαι κι εγω της άποψης οτι ενα πανω ενα κατω... Σημασια εχει να τα ευχάριστιομαστε

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ακομα και οι 150 ειναι οικονομική οπως βλέπετε , πιστευω οτι οταν χαίρεσαι το αμαξι σου δεν σε νοιαζει τοσο πολυ η διαφορα , τα 6,8 ειναι πολυ καλη τιμή , και στο χιλιάρικο πιστευω θα βλεπω άνετα κατω απο 6 σε τέτοιους δρομους , πηγα και πηρα πρόσφατα χθες για το 110 με τα έξτρα βγαινει στα 16800 συν 3-4 που θα ειναι η δόση μου (χιλιάρικα ) απλα μου ειπε σε 3-4 μηνες παράδοση . Το μονο βλακεια , 80 ευρω δεν καεί ουτε τις αδελφη μου το 1.2 το micra ,100+ ξοδεύει

Link to comment
Share on other sites

Απλα για μενα σκεψου και λιγο το μετα,εννοω το ποσο θα κρατησεις το αμαξι.

Και εγω οταν το πηρα,δεν σκεφτομουν οτι ενα βραδυ παραλιακη ηταν 50 ευρω,μετα απο 2 χρονια ομως το εκανα αεριο γιατι τα πορτοκαλι φευγαν το ενα μετα το αλλο.

Δηλαδη αν σκοπευεις το αμαξι να το κρατησεις 10 χρονια πχ,δες τι αξιοπιστια μπορει να σου προσφερει ο 1000ρης,και τι ενα πετρελαιο.

Γενικα τα τοσα λιγα κυβικα τα θεωρω αναξιοπιστα,καθαρα marketing και θα αρχισουν να γινονται πυροτεχνημα μετα απο 100.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον Passatouko, κι εγώ όταν πήρα πρώτη φορά αυτοκίνητο ήταν βενζίνη και όντως δεν με ένοιαζε, έλα όμως που μετά από λίγο καιρό ήθελα 200-250 ευρώ καύσιμο μόνο να πάω για δουλειά άσε τις βόλτες, μόνο για δουλειά ήθελα 200-250 ευρώ αν έβαζα και τις βόλτες ο μισός μισθός και παραπανω μου έφευγε σε καύσιμα. Από τότε που πήρα πετρέλαιο ΣΩΘΗΚΑ, θέλω περίπου 65 ευρώ το μήνα να πάω για δουλειά πληρώνω την δόση του αυτοκινήτου γιατί το πήρα με χρηματοδότηση και ενώ πριν δεν μου εμένα ευρώ κάθε τέλος του μήνα τώρα βάζω και λεφτά στην άκρη.

Κι εγώ 24 είμαι δεν έχουμε μεγάλη διαφορά στα χρόνια, μην παίρνεις βιαστικες αποφάσεις πάνω στον ενθουσιασμό σου γιατί μετά μπορεί να το μετανιώσεις και μετά την απομάκρυνση από ταμείο ουδέν λάθος αναγνωριζεται.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να εχεις δικιο φιλε μου για τον χιλιαρη και οπως ειπες πια τα αμαξια δεν τα αλλαζουμε στην 5 ετια,

σε 10+ χρονια αλαζουμαι, τωρα αμα το προσεχεις και δεν το γ******ς στα κοκκινα και προσεχεις με τα σερβιστου και αμα μπορεις με τα λαδακια του και τις βενζινες του τις καλες τοτε ,(γνωμη μου ) το αμαξι δεν θα σε αφησει πουθενα, εκτος απο την αρχη που το καθε αμαξι βγαζει τα προβληματα του και  ολα αλλαζονται μεσο εγγύησης.

για 1,0 ειναι αρκετα πουσαρισμενος για 110

οπως ειπες εχεις 1,8 με 125  ιππους , παλια τεχνολογια που δεν μασαει κιολας.

οπως και για diesel πιστευω ο 1,4 ειναι πουσαρισμενος αλλα οχι σαν τον χιλιαρι. 

 

Σαν την βενζινη τιποτα.. Μια σημερινη βολτα με σχεδον νορμαλ οδηγηση!
attachicon.gifimage.jpeg

 

ΑΠΟΡΙΑ:

τα δυο πανω δεξια που ειναι σαν να περνει καρτα τι ειναι?

 

μπορει να χετε δικιο , αλλα στην Αθηνα που ζω και τα λιγα χιολομετρα που θα κανω, δεν νομιζω να βγαλω την διαφορα συντομα, και τα ταξιδια μου ειναι περιορισμενα αντε 2 φορες το χρονο.

το diesel μου το εβγαλε πολυ ψηλα σε λεφτα ,κοντα στα 20 και με τους τοκους 22-23.,

Edited by thodoris_polo
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου σαν κατοχος του tdi θα σου ελεγα καλυτερα να παρεις το tdi για τον απλο λογο.με τα εξτρα χρηματα που θα εξοικονομεις απο την διαφορα πετρελαιου-βενζινης θα κανεις τις βολτουλες σου και θα γουσταρεις.το πετρελαιο μια ζωη θα ειναι φθηνοτερο απο την βενζινη(δεν πεοκειται να εξισωθει η τιμη του,η τιμη αεριου βενζινης λενε οτι θα εξισωθει μετα το 17) και οικονομικοτερο σαν μοτερ.το tsi τωρα ειναι πιεσμενο μοτερ και σαν καινουργιο θα βγαλει τις παιδικες ασθενειες που λεμε.ο tdi επ ουδενη δεν ειναι πουσαρισμενος.δεν βγαζει δα και 120 αλογα που και να εβγαζε σιγα το πουσαρισμα.με το tdi για να πιασουμε και την συντηρηση αλλαζεις ενα φιλτρο πςτρελαιου,λαδι και φιλτρο λαδιου και ησυχαζεις,με το tsi εχεις να αλλαξεις και τα μπουζι του που εχουν ενα καλο ποσο για να τα αγορασεις συν το λαδι και το φιλτρο λαδιου!!!μικρη βεβαια η διαφορα αλλα υπαρκτη!!

τωρα αμα θες βελτιωση το tdi περνει αρκετη.σαν 1ο σταδιο μπορεις να το φτασεις κοντα στα 130 αλογα οσο δλδ και το 1.0tsi(υποθετω για το tsi) με την διαφορα οτι το tsi θα καιει πολυ παραπανω θα ειναι ακομα πιο πιεσμενο ενω το tdi τα ιδια θα καιει(περιπου),θα πηγαινει αερας και θα ειναι σκυλι αξιοπιστιας!!!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Βασίλη πολύ σωστά όλα τα παραπάνω, όμως το παιδί είπε ότι θα κάνει σύντομες διαδρομές στη πλειοψηφία. Εμένα αυτό με ανησυχεί λίγο ως προς θέματα pdf και καταλύτη, μια και δεν θα φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά επέλεξα πετρέλαιο (golf dsg) και δεν το μετάνιωσα με 25000 km τον χρόνο. Όμως ναι μεν μένω Αθήνα αλλά κάθε μέρα σχεδόν πάω Αττική οδό ή εθνική, οπότε το ανοίγω λιγάκι για το dpf.

Αν οι διαδρομές σου είναι αποκλειστικά κέντρο ίσως να έχεις θέμα με αυτό.

Η κατανάλωση βέβαια είναι καμμία σχέση. Συγκριτικά με το polo dsg βενζίνης που είχα είμαι άνετα 2 λίτρα κάτω στις ίδιες διαδρομές και το πατάω και περισσότερο. Αυτό σε συνδιασμό με την διαφορά τιμής, σημαίνει ότι πληρώνω ακριβώς τα μισά με πριν (περίπου 130 ευρώ το μήνα συγκριτικά με τα 250 που έδινα για τις ίδιες διαδρομές).

Θα πρότεινα ένα test drive και για τα 2 πάντως γιατί πάνω από όλα είναι πως θα σου φαίνεται στον δρόμο και αν θα σε ευχαριστεί ανεξάρτητα από ότι λέμε για κατανάλωση κλπ.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου σαν κατοχος του tdi θα σου ελεγα καλυτερα να παρεις το tdi για τον απλο λογο.με τα εξτρα χρηματα που θα εξοικονομεις απο την διαφορα πετρελαιου-βενζινης θα κανεις τις βολτουλες σου και θα γουσταρεις.το πετρελαιο μια ζωη θα ειναι φθηνοτερο απο την βενζινη(δεν πεοκειται να εξισωθει η τιμη του,η τιμη αεριου βενζινης λενε οτι θα εξισωθει μετα το 17) και οικονομικοτερο σαν μοτερ.το tsi τωρα ειναι πιεσμενο μοτερ και σαν καινουργιο θα βγαλει τις παιδικες ασθενειες που λεμε.ο tdi επ ουδενη δεν ειναι πουσαρισμενος.δεν βγαζει δα και 120 αλογα που και να εβγαζε σιγα το πουσαρισμα.με το tdi για να πιασουμε και την συντηρηση αλλαζεις ενα φιλτρο πςτρελαιου,λαδι και φιλτρο λαδιου και ησυχαζεις,με το tsi εχεις να αλλαξεις και τα μπουζι του που εχουν ενα καλο ποσο για να τα αγορασεις συν το λαδι και το φιλτρο λαδιου!!!μικρη βεβαια η διαφορα αλλα υπαρκτη!!

τωρα αμα θες βελτιωση το tdi περνει αρκετη.σαν 1ο σταδιο μπορεις να το φτασεις κοντα στα 130 αλογα οσο δλδ και το 1.0tsi(υποθετω για το tsi) με την διαφορα οτι το tsi θα καιει πολυ παραπανω θα ειναι ακομα πιο πιεσμενο ενω το tdi τα ιδια θα καιει(περιπου),θα πηγαινει αερας και θα ειναι σκυλι αξιοπιστιας!!!!

Για την οικονομια εχεις απολοιτο δικιο οπως και οτι σαν μοτερ για αρχη θα βγαλει καποια προβληματα , οσο ια τα σερβις το πετρελαιο ειναι κατα βαση 10 % ακριβοτερα τα σερβις , οπως και στα 80,000 χιλιομετρα το φιλτο dpf χρειαζεται αλλαγη  1000+ υπολογισε (παντα για σωστη συντηρηση αλλος το βγαζει το φυσαει ετοιμο λεει)

 

Προσωπικά επέλεξα πετρέλαιο (golf dsg) και δεν το μετάνιωσα με 25000 km τον χρόνο. Όμως ναι μεν μένω Αθήνα αλλά κάθε μέρα σχεδόν πάω Αττική οδό ή εθνική, οπότε το ανοίγω λιγάκι για το dpf.

Αν οι διαδρομές σου είναι αποκλειστικά κέντρο ίσως να έχεις θέμα με αυτό.

Η κατανάλωση βέβαια είναι καμμία σχέση. Συγκριτικά με το polo dsg βενζίνης που είχα είμαι άνετα 2 λίτρα κάτω στις ίδιες διαδρομές και το πατάω και περισσότερο. Αυτό σε συνδιασμό με την διαφορά τιμής, σημαίνει ότι πληρώνω ακριβώς τα μισά με πριν (περίπου 130 ευρώ το μήνα συγκριτικά με τα 250 που έδινα για τις ίδιες διαδρομές).

Θα πρότεινα ένα test drive και για τα 2 πάντως γιατί πάνω από όλα είναι πως θα σου φαίνεται στον δρόμο και αν θα σε ευχαριστεί ανεξάρτητα από ότι λέμε για κατανάλωση κλπ.

φιλε μου μακαρι να εκανα και γω 25,000 χιλιομετρα το χρονο πιστευω καν δεν θα το σκεφτομουν, αντε με το ζορι να πιασω τα 15,000. ιναι αληθεια οτι στο μελλον η διφορα μηδενιζεται και αυξανετα υπερ του πετρελαιου.

εχω κανει τεστ drive το 95 βινζινη, το 110 δεν το εχουν φερει επιδη ειναι καινουργιο.

ειχε αρκετο γκαζι , ακομα και απο τις 1,500 στροφες ηταν τοσο προθυμο να ανεβαση αντιθετος με το πετρελαιο που παταγες το γκαζι παραπανω και δεν ενοιωθες οτι θελει να σε ευχαριστιση.

ωραιο το αμαξι, υπεροχη κυλιση και στα 2 , αθορυβο πετρελαιο αλλα πιστευω την πραγματικη διαφορα μονο στην εθνικη θα την καταλαβω αισθητά.  

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου που ακριβως το στηριζεις οτι στα 80000χλμ θελει αλλαγη το dpf??συναδελφος με hyundai τζιπακι(δεν θυμαμαι το μοντελο) εβαζε οτι να ναι πετρελαιο οτι να ναι εχει κανει 250000χλμ και το φιλτρο μονο μια φορα το πηγε για καθαρισμα με κοστος 250ευρω.τα σερβις του ειναι τα εξεις 30ευρω φιλτρο πετρελαιου και 70ευρω λαδι aral long life με φιλτρο λαδιου!!!φυσικα οχι στην αντιπροσωπεια!!!αντιστοιχες τιμες αντιπροσωπειας ειναι 60 το φιλτρο πετρελαιου και 170 λαδι και φιλτρο λαδιου!!!τα αντιστοιχα για την βενζινα ειναι σχεδον τα ιδια.να σημειωσω οτι το φιλτρο πετρελαιου δεν χρειαζεται αλλαγη καθε 20000χλμ αλλα καθε 60000χλμ εγω απλα το αλλαξα πιο νωρις και πλεον θα το καθιερωσω καθε 15000χλμ μαζι με τα λαδακια του!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό για την προγραμματισμένη αλλαγή του DPF δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει... Νομίζω ότι είχα διαβάσει κάπου για 130.000 αλλά και πάλι δεν νομίζω... Για ποιό λόγο να το αλλάξεις αν κάνεις σωστή χρήση και ολοκληρώνονται οι αναγεννήσεις στην ώρα τους?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό για την προγραμματισμένη αλλαγή του DPF δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει... Νομίζω ότι είχα διαβάσει κάπου για 130.000 αλλά και πάλι δεν νομίζω... Για ποιό λόγο να το αλλάξεις αν κάνεις σωστή χρήση και ολοκληρώνονται οι αναγεννήσεις στην ώρα τους?

αμα ολοκληρωνοντε οι αναγεννησεις και βαζεις λαδακι για dpf(προδιαγραφες vw δλδ) δεν εχεις θεμα αλλα και θεμα να εχεις το στελνεις για καθαρισμα.υπαρχουν στην αθηνα νομιζω καποιοι που το καθαριζουν με καποια συγκεκριμενη διαδικασια σε εναν ειδικο "φουρνο" και καθαριζει κατα 90%.για εμενα tdi και παλι tdi δεν υπαρχει η οικονομια που κανεις.κρατας τα εξτρα χρηματα που εξοικονομεις και περνεις την γυναικα και πας εκδρομη ;)
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως λεει καπου για αλλαγη dpf

Εχω την εντύπωση πως μεσα στο βιβλιαρακι γραφει για έλεγχο στις 210.000 χλμ, αν θυμάμαι καλά

Βέβαια παιζει ρολο σε τι συνθηκες γίνονται τα χλμ

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω.

Οταν εχεις ενα αμαξι που δεν καιει,παιρνεις την γυναικα και πας αραχωβα για καφε.

Και ξαναλεω,μην κοιτας πως εισαι τωρα οικονομικα,κοιτα λιγο πιο μετα,αν αυτο το 20ρικο την βδομαδα θα σου φανει χρησιμο.

Και επισης μην νομιζεις οτι το 1.0 παει.

Για μενα κοιτα diesel,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ για polo,και ιδιαιετερα για βενζινη.

Σκεψου οτι με 20χιλιαρικα παιρνεις μεταχειρισμενο a class merc σε αριστη κατασταση πετρελαιο και εχεις αμαξι που ουτε καιει,και ειναι μπροστα στο πολο κορυφη.

Link to comment
Share on other sites

Πιο ακριβως ειναι το φιλτρο dpf μαγκες?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

http://www.ecu-center.gr/services_item/%CE%B1%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CE%BD-dpf/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.