Vassilis63 Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 (edited) http://www.ecu-center.gr/services_item/%CE%B1%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CE%BD-dpf/ Το συγκεκριμένο λινκ λέει π........ριές.(μέχρι και την αιθάλη (κάπνα) τη βαφτίζει αιθανόλη (οιννόπνευμα )) Όσοι έχουν TDI με DPF ξέρουν ότι η εξάτμισή τους είναι εντελώς πεντακάθαρη σκέτο μέταλλο Το DPF είναι ένα φίλτρο στην εξάτμιση όπου μαζεύεται η κάπνα η οποία καίγεται στη συνέχεια από την υψηλή θερμοκρασία καυσαερίων. Όταν κινούμαστε με χαμηλές στροφές ,ρελαντί η θερμοκρασία καυσαερίων είναι χαμηλή (στο ρελαντί περίπου 170 βαθμούς) και δεν επαρκεί ώστε να καεί η κάπνα, τότε ξεκινάει η λεγόμενη διαδικασία αναγέννηση DPF. Στη φάση αυτή ψεκάζεται επιπλέον πετρέλαιο (μόνο στο τέταρτο χρόνο , δηλαδή στη φάση της εξαγωγής μαζί με τα εξερχόμενα καυσαέρια) έτσι η θερμοκρασία των καυσαερίων ανεβαίνει (από 170 στο ρελαντί πάει στους 600) και έτσι καίγεται η κάπνα. Αν αυτό δεν είναι αρκετό ανάβει σχετική ένδειξη στο καντράν και το ξεκάπνισμα πρέπει να γίνει χειροκίνητα με τον παραδοσιακό τρόπο (εμένα σε διάστημα 20.000 χμ δεν έχει ανάψει ποτέ η σχετική ένδειξη) Edited February 14, 2016 by Vassilis63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Επιβεβαιωνω τα οσα λέει ο βασιλης Οσο ειχα το dpf, η εξάτμιση ειχε μονο σκονη Με το που το έβγαλα, μαυρισε αμεσως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Μετά από 20.000χμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Εγώ πάντως και για τα χιλιόμετρα που λες ότι θα κάνεις το χρόνο θα πρότεινα και πάλι Diesel (και ας είναι θεωρητικά λίγα για έναν κινητήρα Diesel)..Σε βάθος χρόνου πιστεύω ότι ο Diesel θα αποδειχτεί πιο αξιόπιστος και αρκετά πιο οικονομικός.. Από την άλλη μπορεί ναι μεν ο tsi να είναι πιο γρήγοροςαλλά δεν νομίζω ότι ο Diesel υστερεί κατά πολύ.. ( Περισσότερη ροπή, και με πρόγραμμα μπορείς εύκολα να φτάσεις τα νούμερα που θες όπως προείπαν τα παιδιά)..Βέβαια όλα αυτά είναι σχετικά και υποκειμενικά..οπότε ότι και να πάρεις πιστεύω θα το ευχαριστηθείς..Υ.Σ. Πάντως 16.000 για Polo δεν τα λες και λίγα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Το συγκεκριμένο λινκ λέει π........ριές.(μέχρι και την αιθάλη (κάπνα) τη βαφτίζει αιθανόλη (οιννόπνευμα )) Όσοι έχουν TDI με DPF ξέρουν ότι η εξάτμισή τους είναι εντελώς πεντακάθαρη σκέτο μέταλλο Το DPF είναι ένα φίλτρο στην εξάτμιση όπου μαζεύεται η κάπνα η οποία καίγεται στη συνέχεια από την υψηλή θερμοκρασία καυσαερίων. Όταν κινούμαστε με χαμηλές στροφές ,ρελαντί η θερμοκρασία καυσαερίων είναι χαμηλή (στο ρελαντί περίπου 170 βαθμούς) και δεν επαρκεί ώστε να καεί η κάπνα, τότε ξεκινάει η λεγόμενη διαδικασία αναγέννηση DPF. Στη φάση αυτή ψεκάζεται επιπλέον πετρέλαιο (μόνο στο τέταρτο χρόνο , δηλαδή στη φάση της εξαγωγής μαζί με τα εξερχόμενα καυσαέρια) έτσι η θερμοκρασία των καυσαερίων ανεβαίνει (από 170 στο ρελαντί πάει στους 600) και έτσι καίγεται η κάπνα. Αν αυτό δεν είναι αρκετό ανάβει σχετική ένδειξη στο καντράν και το ξεκάπνισμα πρέπει να γίνει χειροκίνητα με τον παραδοσιακό τρόπο (εμένα σε διάστημα 20.000 χμ δεν έχει ανάψει ποτέ η σχετική ένδειξη) Να ρωτησω εγω κατι αλλο τωρα! Στο youtube εχει βιντεακι με προϊον της wurth που απο οτι καταλαβα και μονος του καποιος μπορει να καθαρισει το φιλτρο dpf..γινεται αυτο το πραγμα επαρκει? Και ανα ποσα χλμ πρεπει κανονικα να καθαριζεται αυτο?Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 (edited) Κυριακη χωρις κινηση ειναι καλυτερα τα πραγματα εντος πολης.. 38km 7,1l/100km Edited May 2, 2016 by sirdimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Να ρωτησω εγω κατι αλλο τωρα! Στο youtube εχει βιντεακι με προϊον της wurth που απο οτι καταλαβα και μονος του καποιος μπορει να καθαρισει το φιλτρο dpf..γινεται αυτο το πραγμα επαρκει? Και ανα ποσα χλμ πρεπει κανονικα να καθαριζεται αυτο? Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Μάλλον αυτό θα λες Όταν πλέον δεν θα ξεκαπνίζει με τίποτα θα φτάσεις και σ' αυτό το σημείο. Πάντως πιστεύω αν κάποιος σε τακτά χρονικά διαστήματα κάνει κάποια ανοίγματα ώστε η θερμοκρασία καυσαερίων να ανεβαίνει για κάποια ώρα πολύ ψηλά 600-700 βαθμούς (όταν το πλακώνεις τόσο πάει) , δεν θα βουλώσει ΠΟΤΕ!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Μάλλον αυτό θα λες https://www.youtube.com/watch?v=7JcR-uQsxs0 Όταν πλέον δεν θα ξεκαπνίζει με τίποτα θα φτάσεις και σ' αυτό το σημείο. Πάντως πιστεύω αν κάποιος σε τακτά χρονικά διαστήματα κάνει κάποια ανοίγματα ώστε η θερμοκρασία καυσαερίων να ανεβαίνει για κάποια ώρα πολύ ψηλά 600-700 βαθμούς (όταν το πλακώνεις τόσο πάει) , δεν θα βουλώσει ΠΟΤΕ!!!!!!!! Εγω να σου πω την αληθεια σκεφτομουν να το κανω ενα καθαρισμα εντελως προληπτικα..δηλαδη αν υπαρχει αυτο το σπρει στην ελλαδα να ψεκασω μεσα μετα ενα φυσημα με κοφλερ το ιδιο και απο κατω τον καταλυτη και θα ειχα το κεφαλι μ ησυχο..Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted February 14, 2016 Author Report Share Posted February 14, 2016 Λοιπον παιδια πηγα μια μικρη μονοήμερο σημερα , Αθηνα - μεχρι μεγαλο πεύκο απο παλια εθνικη τα χιλιομετρα με 5 ατομα ( και σε καποια περιοδο και 6 για λιγα χιλιομετρα , ) πηγα με το αυτοκινητο τια αδελφη μου Νισσαν Μικρα 1.2 cvt, λοιπον χωρις να προσεχω την κατανάλωση μου αλλα και χωρις υπερβολές πηγαινε μεχρι τα διόδια τις Ελευσίνας 120 , μετα σταματα ξεκινα για να βρουμε πραγματα που θέλαμε , λιγες προσπεράσεις ανηφόρες κατηφόρες , στον γυρισμό παλι απο παλια εθνικη με σταση στον αγιο αντωνιο και γυρισμό μέσω Σύνταγμα και πανω για βυρωνα που μενω , εκανα γυρο στα 110 χιλιομετρα αν δεν κανω λαθος , η μέση κατανάλωση ηταν στο 5,5 , μπορουσα άνετα πιο οικονομικά αν πρόσεχα , θελω να σας πω οτι ακομα και ενα 1.2 χωρις τουρμπο βενζινη και με ατομα , μπορει να κινηση αρκετα οικονομικά. Δεν ξερω κατα ποσο πιο κατω θα ηταν το ντίζελ αλλα ηταν μια χαρα σαν κατανάλωση για το πως πηγαινε και με βάρος Για τα αλλα που ειπαμε για το φίλτρο οτι εχω γράψη δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου ειναι απο την vw η οποια μου ειπες για το φίλτρο και οτι σε λιγα χρονια λογο ρύπανσης θα καταργηθούν θα diesel . Επίσης αμα ειναι πετρέλαιο + προγραμμα στο μελλον καλα νταξει η διαφορα στην εξισορρόπηση την τιμής θα ανεβεί στα χρονια . Συγνωμη σε οποιον δεν απαντησα , θα προσπαθησω να απαντησω αργότερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Για τα αλλα που ειπαμε για το φίλτρο οτι εχω γράψη δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου ειναι απο την vw η οποια μου ειπες για το φίλτρο και οτι σε λιγα χρονια λογο ρύπανσης θα καταργηθούν θα diesel . Αφού θα καταργηθούν τα diesel μην το σκέφτεσαι άλλο (6 σελίδες ποστ) πάρε βενζινοκίνητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Pablo Garcia Posted November 22, 2016 Report Share Posted November 22, 2016 Τελικά ποιό πήρες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted November 25, 2016 Author Report Share Posted November 25, 2016 On 22/11/2016 at 10:32 ΜΜ, George Pablo Garcia said: Τελικά ποιό πήρες; Αμα σου πω τι εχω παρει θα γελας μαζι μου, γενικος ειναι μαγαλη ιστορια που θα στην πω πολυ απλα, το αμαξι εγινε παραγγελια πριν 7 μηνες, βενζινη ηλιοροφες, 17 ζαντες φυμε κρυσταλλα και led σωματα, ολα μια χαρα, η παραγγελια δεν ηρθε ποτε και μου ελεγαν πιπες οτι κατι συνεβη στον εκτελονισμο και δεν ηρθε ποτε το αμαξι , την ιδια στιγμη το ακυρωσα, τωρα εχω παραγγειλη το ford fiesta st line 1.0 140hp και σε καμια βδομαδα θα το εχω. Σωστο λαθος αυτο που εκανα αλλα οκ μεγαλη κοροιδια η vw. (γελάστε άφοβα ) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Pablo Garcia Posted November 25, 2016 Report Share Posted November 25, 2016 αφου σου αρεσει εσενα εμεις γιατι να γελασουμε;γουστα ειναι αυτα και στην τελικη επελεξες πολυ καλο σμαξι.καλοταξιδο φιλαρακο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted November 25, 2016 Report Share Posted November 25, 2016 Καλοριζικο! Θα γλυτωσεις τα συνεργεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted November 26, 2016 Author Report Share Posted November 26, 2016 σας ευχαροιστω πολυ παιδια, η αληθεια ειναι οτι ειχα παντα κολλημα με το polo και γιαυτο του εβαλα τοσα εξτρα αλλα πολυ ψεμα η vw . το fiesta δεν το ξερω η αληθεια ειναι καθολου, δεν εχω αποψη, αλλα πιστευω να βγει καλο, 22 hours ago , sirdimitris said: Καλοριζικο! Θα γλυτωσεις τα συνεργεια Η διαφορα με το revo καλη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted November 26, 2016 Report Share Posted November 26, 2016 Καλοτάξιδο..αν επιτρεπεται πόσο σου βγήκε; 3πορτο ή 5πορτο;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted November 26, 2016 Report Share Posted November 26, 2016 17 λεπτά πριν , thodoris_polo said: Η διαφορα με το revo καλη? Αλλο αμαξι...ψοφαει για γκαζια πλεον και η καταναλωση πολυ καλη!! Εναν πολλαπλασιαστη εκαψε μονο εβαλα beru και ησυχασα...θα αλλαξω κ αλλον εναν σε λιγο καιρο βλεπω κανει παραπανω misfires Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dactilidis.john Posted November 26, 2016 Report Share Posted November 26, 2016 ford fiesta st line 1.0 140hp Το πιο στριφτερο αμαξι μετα(μαζι με) το 208. Αν σε ενδιαφερει η οδηγοκεντρικοτητα εκανες την καλυτερη επιλογη. Αλλιως και τα δυο καλα ειναι με εξαιρεση την καλυτερη ποιοτητα στο εσωτερικο του polo. Καλοταξιδο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted November 27, 2016 Author Report Share Posted November 27, 2016 20 hours ago , nikolakis said: Καλοτάξιδο..αν επιτρεπεται πόσο σου βγήκε; 3πορτο ή 5πορτο;; Συγκριτικα με το polo μου βγηκε πραγματικα πολυ φθηνα, το πηρα 5πορτο, και μου βγηκε με τα παντα μεσα 15,860. και το αμαξι ειναι πενα και οπως ακριβος το ζητησα, και να σημειωσω ο πωλειτης ευγενέστατος, Ενα θα σου πω το polo με τα ολα εξτρα μου βγηκε στα 21,560 και του λεει οταν ερθει θα μου κανεις δωρο φακελο πινακιδες κλπ κλπ, και με τα πολλα για 280 ευρω δεν το χεχτηκε ενω ο αλλος στην ford αμεσως. 20 hours ago , sirdimitris said: Αλλο αμαξι...ψοφαει για γκαζια πλεον και η καταναλωση πολυ καλη!! Εναν πολλαπλασιαστη εκαψε μονο εβαλα beru και ησυχασα...θα αλλαξω κ αλλον εναν σε λιγο καιρο βλεπω κανει παραπανω misfires ποσα αλογα σου πηγε φιλε μου,(στο περιπου)και ποσο κοστισε σαν revo αν επιτρεπεται. καλα χιλιομετρα κιολας, σαν να πηρες καινουργιο αμαξι θα σου ειναι 19 hours ago , dactilidis.john said: Το πιο στριφτερο αμαξι μετα(μαζι με) το 208. Αν σε ενδιαφερει η οδηγοκεντρικοτητα εκανες την καλυτερη επιλογη. Αλλιως και τα δυο καλα ειναι με εξαιρεση την καλυτερη ποιοτητα στο εσωτερικο του polo. Καλοταξιδο. Η αληθεια το polo πολυ μπροστα στο εσωτερικο απο το fiesta αλλα εξωτερικα η μερα με την νυχτα, κερδιζει ανετα η εκδοση που το πηρε, και ειμαι λατρεις χρονια του Polo, ας ελπισω να βγει αξιοπιστους ο 1,0 με τα 140 γιατι πιστευω οτι ειναι ηδη πιεσμενος. επισεις το 5αρι κιβωτιο με ξενερωνη ,πληροφοριακα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Pablo Garcia Posted November 27, 2016 Report Share Posted November 27, 2016 (edited) δεν ήξερα ότι υπήρχε τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή.αν δεν κάνω λάθος η exclusive έκδοση του polo tsi βγαίνει μαζί με χρώμα και πινακίδες κτλ γύρω στα 16700.εσύ τί ήθελες να βάλεις που το εκτόξευσε στα 21500;αισθητήρες και συναγερμό στα κάνουν δώρο συνήθως.από εκεί και πέρα βασικά πληρώνεις cruise control,parktronic,το πιο μεγάλο ηχοσύστημα.είναι τόσο ακριβά;πάντως με αυτά τα λεφτά που θα έδινες πήρε η κοπέλα μου το golf 7 την καινούργια έκδοση που λέγεται ALL STAR και τα έχει όλα μέσα. Edited November 27, 2016 by George Pablo Garcia 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted November 27, 2016 Author Report Share Posted November 27, 2016 (edited) 2 hours ago , George Pablo Garcia said: δεν ήξερα ότι υπήρχε τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή.αν δεν κάνω λάθος η exclusive έκδοση του polo tsi βγαίνει μαζί με χρώμα και πινακίδες κτλ γύρω στα 16700.εσύ τί ήθελες να βάλεις που το εκτόξευσε στα 21500;αισθητήρες και συναγερμό στα κάνουν δώρο συνήθως.από εκεί και πέρα βασικά πληρώνεις cruise control,parktronic,το πιο μεγάλο ηχοσύστημα.είναι τόσο ακριβά;πάντως με αυτά τα λεφτά που θα έδινες πήρε η κοπέλα μου το golf 7 την καινούργια έκδοση που λέγεται ALL STAR και τα έχει όλα μέσα. ειχα βαλει πολλα, ηλιοροφες, ζαντες , συστηματα ασφαλειας, cruise,πακετο εμφανισης, led φωτιστικά σωματα. Edited November 27, 2016 by thodoris_polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Pablo Garcia Posted November 27, 2016 Report Share Posted November 27, 2016 πολλά λεφτά θεωρώ για polo όταν με τα ίδια παίρνεις golf και μάλιστα την πλούσια έκδοση.γούστα είναι αυτά όμως.για μένα στο αμάξι βάζεις από την αρχή αυτά που δεν μπαίνουν after market(πχ. climatronic) και όλα τα άλλα σίγα σιγά.εκτός βέβαια και αν τα έχεις.πάντως καλό έκανε στην τσέπη σου ο πωλητής της vw που πήγες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted November 27, 2016 Author Report Share Posted November 27, 2016 2 λεπτά πριν , George Pablo Garcia said: πολλά λεφτά θεωρώ για polo όταν με τα ίδια παίρνεις golf και μάλιστα την πλούσια έκδοση.γούστα είναι αυτά όμως.για μένα στο αμάξι βάζεις από την αρχή αυτά που δεν μπαίνουν after market(πχ. climatronic) και όλα τα άλλα σίγα σιγά.εκτός βέβαια και αν τα έχεις.πάντως καλό έκανε στην τσέπη σου ο πωλητής της vw που πήγες. πολλα λεφτα αλλα ηταν κουκλι το αμαξι, στον βυρωνα φιλοσιδης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Pablo Garcia Posted November 27, 2016 Report Share Posted November 27, 2016 παίζει καμιά φωτό;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 7 hours ago , thodoris_polo said: ποσα αλογα σου πηγε φιλε μου,(στο περιπου)και ποσο κοστισε σαν revo αν επιτρεπεται. καλα χιλιομετρα κιολας, σαν να πηρες καινουργιο αμαξι θα σου ειναι 130 αλογα 400€ αλλα αρπαχτηκα σημερα εγινε μαχη στο fb γιατι ζητησα αλλαγη file απο 95οκτανια σε 97 και ζηταγαν 20€! για το συνεργειο που θα πατησει ενα κουμπι στο λαπτοπ..και μετα απ ολα αυτα η cargate το γυρισε στο ειρωνικο κ οτι δεν γινεται κατι. Στο δικο μου κανει 8,2" τα 0-100 ενω εσενα που το δινει 140 αλογα το ειχα δει κανει παραπανω! Αν εισαι απο Αθηνα θελω να τα τρεξουμε καποτε!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...