Jump to content
Kostas Pak

Αποσυντονισμός αυτοκινήτου μετά από αλλαγή μπαταρίας

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,ανοίγω νέο θέμα καθώς το πρόβλημα που προέκυψε θεωρώ ότι ειναι μια κατηγορία από μόνο του...

Σήμερα άλλαξα για πρώτη φόρα μπαταρία(σε συνεργείο) στο αυτοκίνητο μου,Polo 1.2 tsi του 2011...Μετά από κανένα μισάωρο που αλλάχτηκε πήγα να ξεκινήσω το αυτοκίνητο αλλά δεν έπαιρνε μπροστά.Μετά πήρε,κράτησε αναμένο για 2δευτ/τα και μετα έσβησε...Το πρόβλημα μεχρί εδώ ήταν  μόνο αυτό...Αφού πήρε τελικά μπροστα, το ξαναπήγα στο συνεργείο και απο κει και πέρα ξεκινάνε τα προβλήματα. Το βάλανε στο διαγνωστικό,δεν ξέρω τι πειράξανε...Μετά πιάσανε τα κλειδιά του αυτοκινητου(παρατεταμένα πατηματα κλπ κλπ)...

 

Απολογισμός μετά απ όλα αυτά--->1. Το αυτοκίνητο δεν ξεκλειδωνει με τηλεχειρισμο αλλά με το κλειδί στην κλειδαριά...Οταν ανοίγω την πόρτα χτυπάει ο συναγερμός και πρεπει να βάλω το κλειδι στη μίζα,να το γυρισω και τότε σταματαει...

                                                              2. Δεν ανοίγει το RCD 510.

                                                              3. Είναι μονίμως κλειδωμένο το πορτ μπαγκαζ.

                                                              4. Εχω μια ένδειξη στην οθονη του αυτοκινήτου(ανεβάζω φωτο) που δεν έχω ξαναδεί 5,5 χρόνια τωρα...

Sos συμφορουμιτες,τα φώτα σας, γιατί βλέπω το αυτοκινητο να αποσυντιθεται...

20160412_151600.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πας συνεργείο και απαιτείς να στο φτιάξουν αλλιώς το πας στο επίσημο service και αναλαμβάνουν το κόστος!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

32 λεπτά πριν , alej said:

Πας συνεργείο και απαιτείς να στο φτιάξουν αλλιώς το πας στο επίσημο service και αναλαμβάνουν το κόστος!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αυτό εξυπακούεται...Απλά θέλω να έχω μια εικόνα από συμφορουμίτες πιο έμπειρους για το τι μπορεί να έχει συμβει.Μιλάμε για κάτι απλό ή την πατήσαμε?

Link to comment
Share on other sites

Δεν  μας  αναφέρεις  τι  είδους  συνεργείο  ήταν  αυτό. Εάν  χρησιμοποίησε  παράλληλη  μπαταρία  στην  αλλαγή, εάν  πήρε  μπροστά  κανονικά  μετά  την  αλλαγή,  κλπ—κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Περίεργα πράγματα. Εγώ όταν άλλαξα μπαταρία στο δικό μου (1.2 tsi, 2010) δεν είδα αυτή την ένδειξη στο καντράν. Μόνο τα παράθυρα δεν κατέβαιναν αυτόματα, αλλά το ρυθμισαν επί τόπου. Μήπως είναι λάθος η χωρητικότητα της μπαταρίας; Πάντως κι εγώ λέω να τους πεις ότι αν δεν ξέρουν τη λύση, να το πας σε αντιπροσωπία και να πληρώσει το κόστος ο δικός σου μηχανικός.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , TASOS M, said:

Δεν  μας  αναφέρεις  τι  είδους  συνεργείο  ήταν  αυτό. Εάν  χρησιμοποίησε  παράλληλη  μπαταρία  στην  αλλαγή, εάν  πήρε  μπροστά  κανονικά  μετά  την  αλλαγή,  κλπ—κλπ.

 

Καλησπέρα.Το συνεργείο ειναι εξειδικευμένο για VAG group...Οταν μου άλλαξε μπαταρία χρησιμοποιήσε παράλληλη μπαταρία 60ah.Πρώτη-δευτερη φορά πήρε κανονικά...Μετα από διαδρομη μισής ώρας είπα το αυτοκίνητο να το δοκιμάσω και στο σπίτι όπου πλέον είτε δεν επαιρνε μπροστά είτε αναβε για 2δευτερολεπτα περιπου ρελαντί και μετά έσβηνε...Αφότου πήρε το πήγα στο συνεργείο, (στα σφάλματα στο διαγνωστικό απ' ότι είδα έλεγε Υψηλή Τάση) και μετά το διαγνωστικό αφού πάλι δεν άναβε βγάλανε τον πόλο της μπαταρίας για κανενα 5λεπτο και μετά αρχισαν οι πειραματισμοί με τα κλειδιά καθως το αυτοκίνητο το είχε χάσει εντελώς...

Link to comment
Share on other sites

36 λεπτά πριν , man25 said:

Περίεργα πράγματα. Εγώ όταν άλλαξα μπαταρία στο δικό μου (1.2 tsi, 2010) δεν είδα αυτή την ένδειξη στο καντράν. Μόνο τα παράθυρα δεν κατέβαιναν αυτόματα, αλλά το ρυθμισαν επί τόπου. Μήπως είναι λάθος η χωρητικότητα της μπαταρίας; Πάντως κι εγώ λέω να τους πεις ότι αν δεν ξέρουν τη λύση, να το πας σε αντιπροσωπία και να πληρώσει το κόστος ο δικός σου μηχανικός.

Η μπαταρία είναι αυτή και την προτείνει και η exide στο site της για το αυτοκίνητο οπότε δεν νομίζω να είναι θέμα μπαταρίας... exide-premium-12v-53ah540en-ea530-jobb.j

Link to comment
Share on other sites

Το TRA που σου γράφει (αρχικά από Transport Mode), είναι λειτουργία που μπαίνει το αυτοκίνητο μόλις βγει από το εργοστάσιο, για να μην πέφτει η μπαταρία κατά τη μεταφορά και αποθήκευσή του. Γι'αυτό και δεν ξεκλειδώνει με τηλεχειρισμό και το πορτ παγκάζ παραμένει κλειδωμένο, δεν ανοίγει το RCD κλπ... Δεν είναι κάτι ανησυχητικό, πας αντιπροσωπεία και με το διαγνωστικό στο επαναφέρουν στη normal λειτουργία. 

ΥΓ, αν έχεις VAG COM ψάξε για Transport Mode και θα βρεις αρκετά βιντεάκια για το πως να το απενεργοποιήσεις μόνος σου 

Edited by faniaros
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα,όποτε μάλλον θα ενεργοποίησε το TRA μη ξέροντας τι είναι; Μακάρι να είναι αυτό το σενάριο και να λήξει αύριο...

Θα χρειαστεί επανακωδικοποίηση και των 2 κλειδιών;Η΄ επαναφέροντας το στη normal λειτουργία όλα καλά;

Υ.Γ Να σου πω δεν έχω vag com και δεν το επιδιώκω καθώς δεν θέλω να μπλέκομαι με τον εγκέφαλο κλπ μη γνωρίζοντας το θέμα...

 

Ευχαριστώ για την απάντηση...

Link to comment
Share on other sites

Είτε το ενεργοποίησαν εκείνοι ακούσια, ή μπήκε αυτόματα το αυτοκίνητο μόνο του, όταν αποσυνδέθηκε η μπαταρία.. Σε κάθε περίπτωση, είναι υπόθεση λίγων λεπτών να βγει από Transport Mode το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία.

Όχι, δεν χρειάζεται καμία κωδικοποίηση στα κλειδιά. 

Ελπίζω να σε καθησύχασα. Αν θες, ενημέρωσέ μας για το αν ήταν αυτό που έφταιγε και αν λύθηκε το πρόβλημα. ;) 

Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , faniaros said:

Είτε το ενεργοποίησαν εκείνοι ακούσια, ή μπήκε αυτόματα το αυτοκίνητο μόνο του, όταν αποσυνδέθηκε η μπαταρία.. Σε κάθε περίπτωση, είναι υπόθεση λίγων λεπτών να βγει από Transport Mode το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία.

Όχι, δεν χρειάζεται καμία κωδικοποίηση στα κλειδιά. 

Ελπίζω να σε καθησύχασα. Αν θες, ενημέρωσέ μας για το αν ήταν αυτό που έφταιγε και αν λύθηκε το πρόβλημα. ;) 

Αρκετά καθησυχαστική η απάντηση σου!Μακάρι να είναι και η λύση στο πρόβλημα!!!Εννοείται αύριο θα ενημερώσω για οποιαδήποτε εξέλιξη έχουμε...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα το βράδυ που το τσεκαρα γράφει πλέον αυτό

20160412_205247.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι φυσιολογικό. Είναι τα στοιχεία της μπαταρίας σου, μην σε ανησυχεί. Στην ουσία σου λέει ότι η μπαταρία σου έχει 12.9Volt. Είναι χρήσιμο αυτό, για να ξέρουν κατά τη μεταφορά αν έχει αποφορτιστεί πολύ μια μπαταρία, να τη φορτίσουν 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Κώστα, το έψαξα λίγο παραπάνω το θέμα και αυτό που βρήκα, είναι ότι πολλοί λένε πως μετά τα πρώτα 150 χιλιόμετρα, το αυτοκίνητο θα βγει μόνο του από Transport Mode.

Παραθέτω και ένα απόσπασμα από το Vortex για να δούμε τι συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο μπει σε αυτό το Mode.. Σημειωτέων ότι το άρθρο απευθύνεται σε πιο παλιό αυτοκίνητο και λέει ότι δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί ξανά, αλλά σύμφωνα με άλλο άρθρο, μετά το 2007 η VW το άλλαξε αυτό και μπορεί να ενεργοποιηθεί εκ νέου.

The documentation about the transport mode can be found in the VW documentation, therefore I'm surprised that no VW employee came up with the correct details...
Anyway here's what the transport mode is...
The transport mode has the function to prevent the battery from going dead, so on the Jetta (1K) the following systems are disabled or function in a limited way:
- Radio
- Remote Control (for Central Locking)
- Remote Control (for Auxiliary Heater)
- Interior Monitoring
- Inclination Sensor
- SAFE LED (Driver's Door)
- Interior Light shuts down after 30 seconds
The transport mode can only be active within the first 150 km (90 mi), it automatically deactivates itself after that distance and it can not be reactivated. Once the transport mode is active, the instrument cluster display shows Tra. There is another function shown in the display with Pro, this is called "production mode".
Transport mode is currently avialable in all PQ35 models, this means Audi A3 (8P), VW Jetta (1K2), VW Golf (1K1), VW Touran (1T), VW Caddy (2K), Skoda Octavia (1Z), Seat Leon (1P), Seat Altea (5P), Seat Toledo (5P). Also the new PQ46 platform, represented by the VW Passat (3C) has that function. The current Audi A6 (4F) and Audi A8 (4E) do have that feature too, while the current Audi A4 (8E) has a limited transport mode version, which is less "powerful" than the stuff that has been described above.
VAG-COM is able to disable/enable transport mode on all the cars mentioned above

Edited by faniaros
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καμία εξέλιξη δυστυχώς...Δεν μπορούσε να επικοινωνησει το lap top με το αυτοκίνητο...Αύριο ραντεβού αντιπροσωπεία πλέον και είδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασες να κάνεις μερικά χιλιόμετρα, μήπως και βγει μόνο του από Transport Mode?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , faniaros said:

Δοκίμασες να κάνεις μερικά χιλιόμετρα, μήπως και βγει μόνο του από Transport Mode?

Έχω κάνει καμιά 20αριά χιλιομετρα γυρνώντας απο συνεργείο σε συνεργείο αλλά τίποταα...Ευελπιστώ στο εξουσιοδοτημένο να το 'χουνε το άθλημα γιατί αλλιώς...

Link to comment
Share on other sites

Κάνε μια καλή βόλτα γύρω στα 100 χιλιόμετρα αν έχεις χρόνο, λογικά θα πρέπει να λυθεί το πρόβλημα μόνο του...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τέλος καλό όλα καλά...My Polo is back:thumbsu:...Πήγα αντιπροσωπεία το πρωί και μέσα σε 30-45 λεπτά το αυτοκίνητο είχε επανέλθει ολοκληρωτικά.Έφυγε το TRA από το καντράν,το RCD κομπλέ,το πορτ μπαγκαζ ξεκλείδωσε,ο τηλεχειρισμός μια χαρά.

Αυτό που προβλημάτισε -δυσκολεψε το όλο ήταν ο προγραμματισμός του 1ου κλειδιού μου καθως προγραμματίστηκε με την 4η φορά...Ίσως το κλειδί τα παιξε με αυτά που έκαναν στο συνεργείο(κλειδί στην εξωτ. κλειδαριά και παρατεταμένα πατήματα κι άλλα διάφορα)...

 

Ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια,το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας...

 

Υ.Γ Κι ένα Resume από την όλη κατάσταση... Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημά σου! Προφανώς για το κλειδί, ευθύνεται αυτό που προσπάθησαν να κάνουν οι άλλοι και το αποσυντόνισαν... Ήταν τελικά Transport Mode όπως σου είχα πει? Σου είπαν τι το προκάλεσε? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , faniaros said:

Χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημά σου! Προφανώς για το κλειδί, ευθύνεται αυτό που προσπάθησαν να κάνουν οι άλλοι και το αποσυντόνισαν... Ήταν τελικά Transport Mode όπως σου είχα πει? Σου είπαν τι το προκάλεσε? 

Ναι,το Transport Mode ήταν καθώς όταν έσβησε από την οθόνη στο καντράν το ραδιο άναψε μόνο του και γενικά επανήλθε το αυτοκίνητο...Τώρα τι το προκάλεσε άγνωστο...Ισως προκλήθηκε στο συνεργείο  όταν συνδεθηκε με το διαγνωστικό κι αρχισαν οι πειραματισμοί όπου και τοτε εμφανιστηκε το TRA...Περισσότερο χρόνο πάντως πήρε το θέμα με το ενα από τα 2 κλειδιά με την δυσκολία προγραμματισμού του.Απ οτι μου είπαν το αυτοκίνητο δεν επαιρνε μπροστά μερικές φορές καθως μια το διάβαζε το κλειδί και την άλλη όχι...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι να είναι απροβλημάτιστο από εδώ και πέρα! Μάλλον όπως λες, πειραματιζόντουσαν και απλά δημιούργησαν άλλα προβλήματα! Ευτυχώς που ξεμπέρδεψες αναίμακτα και σχετικά εύκολα! Για ό,τι άλλο χρειαστείς, είμαστε στη διάθεσή σου! 

Μπορείς, αν θέλεις φυσικά, να μας πεις αν σε χρέωσαν γι'αυτή τη δουλειά? Αν μίλησες με τους άλλους να τους πεις τι κατάφεραν κλπ και αν ανέλαβαν τις ευθύνες τους?  

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , faniaros said:

Εύχομαι να είναι απροβλημάτιστο από εδώ και πέρα! Μάλλον όπως λες, πειραματιζόντουσαν και απλά δημιούργησαν άλλα προβλήματα! Ευτυχώς που ξεμπέρδεψες αναίμακτα και σχετικά εύκολα! Για ό,τι άλλο χρειαστείς, είμαστε στη διάθεσή σου! 

Μπορείς, αν θέλεις φυσικά, να μας πεις αν σε χρέωσαν γι'αυτή τη δουλειά? Αν μίλησες με τους άλλους να τους πεις τι κατάφεραν κλπ και αν ανέλαβαν τις ευθύνες τους?  

Να σαι καλά φίλε μου!30Ε με χρέωσαν στην αντιπροσωπεία τα πλήρωσα,πήρα το αυτοκίνητο λειτουργικό κι έφυγα...Δεν ασχολήθηκα με συνεργεία και τους χαζούς που το προκάλεσαν γιατί με κούρασε το όλο...Τριτη και Τετάρτη χτυπούσα 4 ωρα σε συνεργεία,χάνοντας και μεροκάματα, οπότε δεν ήθελα επιπλέον τραβήγματα...

Link to comment
Share on other sites

Τέλος καλό, όλα καλά τουλάχιστον φίλε μου.. Αυτό που θα σου πρότεινα, αν και αυτονόητο, είναι να μείνεις μακρυά από το συγκεκριμένο συνεργείο στο μέλλον..

Link to comment
Share on other sites

Ρε μαγκες εγω εχθες που το εκανα σερβις polo 1.2 tdi ξαφνικα βλεπω πως αντι να μου δειχνει το συνολο χλμ που εχει κανει το αμαξι μου βγαζει ως ενδειξη με την ταχυτητα που κινουμε σε μιλια! Ξερει κανεις πως αλλαζει αυτο?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.