Teoliz Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 Καλησπέρα σας!εχω προβήματιστει πολυ με πολλαπλες βλάβες που μου παρουσιαζει το Tiguan μου ξαφνικά…Μοντελο 2009 1.4 χιλιομετρα αρκετα 170.000€ αλλα ολα σε αττικη οδο στην ουσια μιας κ μενουμε εκτος πολης. Πριν μερικές ημερες αναψε λαμπακι κινητηρα, το πηγα στο service -αντλία νερού. Οκ το επισκευαζω μερικες ημέρες μετα,φευγουμε ταξιδι Πάτρα,ολα οκ ,στην επιστροφή σταματόντας σε φανάρι το αυτοκίνητο στο ρελαντι να τρεμει σαν το ψαρι το αυτοκινητο…ξανα στο service, πολλαπλασιαστής μου λένε…τον αλλαζω…το αμαξι ομως ακομα δεν πάει καλά..Το αφησα σημερα κ μου ειπαν πως τελικά δεν ηταν ο πολλαπλασιαστης ….αλλα εχει σοβαρο θεμα ο κινητηρας, μάλλον μπιστόνι …Επισκευή 1500€ με 2.000€…τρελάθηκα….μου ειπαν πως ειναι η στιγμη που το αμαξι θα αρχίσει να ζητάει…35.000€ το ειχα πάρει κ μου εχει βγάλει απειρες μικρες βλάβες αλλα αυτό…εχουμε μεινει με το 15ετίας opel astra της γυναικας μου που εχει αποδειχτει τελικά πολύ ποιο ανθεκτικό…κανεις καποια σχετική εμπειρία?κάποια συμβουλή ίσως?Φυσικα θα παρω κ δευτερή γνωμη απο Δευτέρα…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotoreverse Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 Το συγκεκριμένο πρόβλημα που αναφέρεις είναι ευρές και αφορά γενικά την vw και είναι affected σχεδόν όλοι οι tsi (από τον 1.4 που φοράς μέχρι τον 1.8 τον 2.0 κλπ). Αυτό από ότι πληροφορίες άντλησα και από τα ξένα φόρουμ δυστυχώς είναι ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας που φοράς έχει θέματα με την κακή ποιότητα της βενζίνης. Αν μπεις στο συγκεκριμένο κομμάτι τοθ φορουμ μας θα βρεις και το αρχείο των 1.4 που δινουν στις αντιπροσωπείες για το service του και αναφέρει ξεκάθαρα ότι ο κινητήρας υπολειτουργεί με 95 βενζίνη και μάλιστα πολλά αυτοκίνητα έπαθαν ζημιά ακριβώς ίδια με την δικιά σου με αμφιβόλου ποιότητας βενζίνη. Εύχομαι το αυτοκινητάκι σου να μην βγάλει άλλα προβλήματα και να χαίρεσαι να το οδηγείς! Κράτα μας ενήμερους!! Φιλικά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teoliz Posted June 25, 2016 Author Report Share Posted June 25, 2016 Σε ευχαριστω παρα πολύ για αυτές τις πληροφορίες!!θα ενημερωσω σχετικά!!!!!Καλημέρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dactilidis.john Posted June 25, 2016 Report Share Posted June 25, 2016 170.000 και λενε οτι τωρα θα αρχισει να ζηταει? 35.000€ αμαξι ? Πανε καλα εκει στη vw? 250.000 εχει το 15ετων citroen μου και δεν εχει βγαλει τιποτα (δηθεν τα γαλλικα ειναι ζημιάρικα) . Μονο κατι πταισματα, γρυλο παραθυρου και μιζα εβγαλε. Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted June 26, 2016 Report Share Posted June 26, 2016 Όχι και να τα ρίχνουμε όλα στη βενζίνη. Είχαν πολύ φτωχό μείγμα κάποια γενιά των twincharged και το διορθωσαν με update μπας και γλυτώσει κανείς κάτοχος. Αλλά απ ότι φαίνεται τα κρούσματα είναι πάρα πολλά με σπασμένα πιστονια. Καθαρά λάθος του εργοστασίου. Από τη στιγμή που η τάπα γράφει 95 ron είσαι πλήρως καλυμμένος. Εδώ τα πρώτα 2λιτρα fsi/tfsi που έλεγε η τάπα τους 98 ron και πολλοί τα δούλευαν με 95αρα, δεν είχαν ποτέ θέμα με σπασμένο πιστόνι λόγω καυσίμου. Το πρόβλημα έγκειται στα twincharged 2008 και μετά (golf και tiguan επι το πλείστον). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teoliz Posted June 26, 2016 Author Report Share Posted June 26, 2016 εχετε καμοια προταση για εξουσιοδωτημενο σε αθηνα με καλές συστάσεις?να παω για δευτερη γνώμη μέσα στην εβδομαδα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotoreverse Posted June 26, 2016 Report Share Posted June 26, 2016 11 hours ago, man25 said: Όχι και να τα ρίχνουμε όλα στη βενζίνη. Είχαν πολύ φτωχό μείγμα κάποια γενιά των twincharged και το διορθωσαν με update μπας και γλυτώσει κανείς κάτοχος. Αλλά απ ότι φαίνεται τα κρούσματα είναι πάρα πολλά με σπασμένα πιστονια. Καθαρά λάθος του εργοστασίου. Από τη στιγμή που η τάπα γράφει 95 ron είσαι πλήρως καλυμμένος. Εδώ τα πρώτα 2λιτρα fsi/tfsi που έλεγε η τάπα τους 98 ron και πολλοί τα δούλευαν με 95αρα, δεν είχαν ποτέ θέμα με σπασμένο πιστόνι λόγω καυσίμου. Το πρόβλημα έγκειται στα twincharged 2008 και μετά (golf και tiguan επι το πλείστον). Ναι αυτό είπα και εγώ. Ο φίλος έχει 1.4 twincharged 160 άλογα. Άρα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι από την βενζίνη καθώς έχω πετύχει και εγώ προσωπικά πολλές φορές νοθευμένη βενζίνη. Πλέον είμαι σε ένα βενζινάδικο. Επίσης όπως είπα και προηγουμένως με 95 οκτανια δεν θα έχεις κάποιο θέμα αλλά πεσμένη ελαφρά απόδοση αφού η vw λέει ότι αυτός ο κινητήρας δουλεύει άριστα με 98 οκτανια βενζίνη και πάνω. Σε όλη την Ευρώπη αν δεις πόσα tsi έχουν σπάσει πιστόνι από κακής ποιότητας βενζίνη θα καταλάβεις τι εννοώ. Google it και δες πόσοι το έχουν αναφέρει και στο αμερικανικό και στο γερμανικό αντίστοιχο φόρουμ. Για service θα σου πρότεινα προσωπικά να πας karenta vw στο mall απέναντι καθώς μπορεί να είναι αντιπροσωπία αλλά κάνουν πολύ καλή δουλειά και είναι πολύ προσεκτικοί (το χρηματικό είναι άλλη ιστορία πάντως για μια γνώμη δεν χάνεις κάτι). Ελπίζω όλα να πάνε καλά! Περιμένουμε νέα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teoliz Posted June 27, 2016 Author Report Share Posted June 27, 2016 Το πήγα σήμερα για εναν ελεγχο οδηγόντας το απο ενας τεχνικό.Διαπιστωσε αμέσως το ρετάρισμα που κανει ο κινητήρας κ το τρεμουλο κ μου ειπε να το αφήσω για ελεγχο.Αυριο θα το παω ωστε να μεινει μέσα για …διαγνωστικές εξετάσεις! Ευχομαι να ειναι πραγματικά κατι ποιο απλό…θα ενημερώσω σχετικά! Ευχαριστω πολύ για την βοήθεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teoliz Posted June 28, 2016 Author Report Share Posted June 28, 2016 η πρωτη εκτίμηση απο την αντιπροσωπία που το πήγα ειναι ενδειξη βλάβης στον πρωτο κυλινδρο…Για να εχουμε εικόνα πρεπει να ανοιξει κινητηρα κ να δει τι εχει συμβεί. Πρωτο κουστουμι 400€ για το ανοιγμα αυτου… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candlemass Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 (edited) Θα σου πρότεινα να το πάρεις κατευθείαν από εκει χωρίς να του πειράξουν ούτε βίδα, να βρείς ένα καλό εξουσιοδοτημένο που να μπορείς να συνεννοηθείς και να συζητήσετε τις επιλογές σου : φτιάξιμο με ρεκτιφιέ ή αλλαγή μηχανής. Θα γλιτώσεις πολλά λεφτά και ταλαιπωρία. Το update στον εγκέφαλο στο είχαν περάσει ποτέ για να μη σπάσει ο κινητήρας; Δες αν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν μοχλό πίεσης για καλύτερες τιμές. Αισίως ο 7ος CAVD που διαβάζω ότι έσπασε μέσα στο 2016. Καλά πάνε οι απατεWVες... Δές και αυτό το θέμα ενδεικτικά : Edited June 28, 2016 by Candlemass 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Το να σπανε πιστονια απο σκαρτη βενζινη,δεν φταιει το εργοστασιο αλλα οι ελληναρες απατεωνες,μην μας φταινε παντα οι αλλοι.Δεν λεω οτι δεν υπαρχει ταλαιπωρια στον φιλο μας Η κοστος για να επισκευασει το οχημα του αλλα δεν μπορουμε να τα ριχνουμε ολα αλλου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 (edited) 24 λεπτά πριν , Abba said: Το να σπανε πιστονια απο σκαρτη βενζινη,δεν φταιει το εργοστασιο αλλα οι ελληναρες απατεωνες,μην μας φταινε παντα οι αλλοι.Δεν λεω οτι δεν υπαρχει ταλαιπωρια στον φιλο μας Η κοστος για να επισκευασει το οχημα του αλλα δεν μπορουμε να τα ριχνουμε ολα αλλου. Το να δίνει ένας άνθρωπος ένα ποσό που φτάνει τις 30000 και 40000 και στα 170000 χιλ να έχει αυτό το πρόβλημα είναι τραγικότατο. Εγώ προσωπικά την κύρια ευθύνη την δίνω στην vw που η αξιοπιστία της έχει πάει περίπατο. Βάζω ότι στοίχημα θέλεις πως δεν βρέθηκε ποτέ ένα φιντάνι από την αντιπροσωπία που το συντηρούσε ο άνθρωπος να του πει κύριέ μου βάζε καλύτερα 100αρα μέσα για να μην έχεις πρόβλημα (αυτό με την βενζίνη το αναφέρει και ο φίλος sotoreverse στο δεύτερο post). ΥΓ : Πόσα παραδείγματα άλλα τέτοιας ζημιάς έχουμε από άλλες εταιρίες σε ίσης αξίας αυτοκίνητα??????????? Με εκτίμηση Γιάννης... Edited June 28, 2016 by RAF JOHN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 (edited) 36 minutes ago, RAF JOHN said: Το να δίνει ένας άνθρωπος ένα ποσό που φτάνει τις 30000 και 40000 και στα 170000 χιλ να έχει αυτό το πρόβλημα είναι τραγικότατο. Εγώ προσωπικά την κύρια ευθύνη την δίνω στην vw που η αξιοπιστία της έχει πάει περίπατο. Βάζω ότι στοίχημα θέλεις πως δεν βρέθηκε ποτέ ένα φιντάνι από την αντιπροσωπία που το συντηρούσε ο άνθρωπος να του πει κύριέ μου βάζε καλύτερα 100αρα μέσα για να μην έχεις πρόβλημα (αυτό με την βενζίνη το αναφέρει και ο φίλος sotoreverse στο δεύτερο post). ΥΓ : Πόσα παραδείγματα άλλα τέτοιας ζημιάς έχουμε από άλλες εταιρίες σε ίσης αξίας αυτοκίνητα???????????Με εκτίμηση Γιάννης... Πολλα παραδειγματα αλλα βαριεμαι να ψαξω και να βαζω λινκ,πιστεψε με θα ειναι πολλα,οχι απαραιτητα στο σπασιμο πιστονιου.170 χιλιαδες χιλιομετρα για διπλοτουρμπινο βενζινα;;;Μαλλον καλα χιλιομετρα εβγαλε χωρις να ειμαι σαρκαστικος ουτε οπως ειπα να μειωνω το μεγεθος της ζημιας σε καμμια περιπτωση.Οταν περνουμε ενα αμαξι οφειλουμε εμεις ως αγοραστες να ελεγχουμε καποια πραγματα,καμμια εταιρια δεν θα σου πει προσεχε το,απο τις ζημιες ζει....Εμεις εχουμε καθηκον να προστατευσουμε την επενδυση μας και την τσεπη μας,εν προκειμενω το οχημα που αγορασαμε.Η 100αρα ειναι επιλογη οχι υποχρεωση,μπορω να πω προστασια επενδυσης αλλα οχι απαραιτητα γιατι και αλλοι εβαζαν 100αρα αλλα απο νοθευμενα καυσιμα οτι κα να βαλεις δεν γλυτωνεις. Edited June 28, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candlemass Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 (edited) 1 hour ago , Abba said: Το να σπανε πιστονια απο σκαρτη βενζινη,δεν φταιει το εργοστασιο αλλα οι ελληναρες απατεωνες,μην μας φταινε παντα οι αλλοι.Δεν λεω οτι δεν υπαρχει ταλαιπωρια στον φιλο μας Η κοστος για να επισκευασει το οχημα του αλλα δεν μπορουμε να τα ριχνουμε ολα αλλου. Το να σπάνε πιστόνια επειδή η χαρτογράφηση του κινητήρα για να μείνει εντός προδιαγραφών ρύπων και κατανάλωσης είναι προβληματική, με αποτέλεσμα να δουλεύει ο κινητήρας με φτωχό μείγμα και να δημιουργούνται συνθήκες κρουστικής καύσης, ποιανού ευθύνη είναι; Edited June 28, 2016 by Candlemass 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 8 minutes ago, Candlemass said: Το να σπάνε πιστόνια επειδή η χαρτογράφηση του κινητήρα για να μείνει εντός προδιαγραφών ρύπων και κατανάλωσης, με αποτέλεσμα να δουλεύει ο κινητήρας με φτωχό μείγμα και να δημιουργούνται συνθήκες κρουστικής καύσης, ποιανού ευθύνη είναι; Φτωχο μειγμα σε 2τουρμπινο 1,4 με 150+ αλογα για 170k χιλιομετρα;;;;;; Στα πρωτα 2k επρεπε να ειναι διαλυμμενο.Μην"τσιμπατε" τοσο ευκολα σε ανευθυνες γνωμες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candlemass Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 (edited) Η "γνώμη" είναι η επίσημη ανάκληση της VW (Recall 24S4) για την αναβάθμιση διόρθωσης στους CAVD... Το ότι έπρεπε να σπάσει στα πρώτα 2k km ποιανού όνειρο είναι; Edited June 28, 2016 by Candlemass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teoliz Posted June 28, 2016 Author Report Share Posted June 28, 2016 Candlemass πες μου για το update στον εγκέφαλο…με βρίσκω αδιάβαστο! Είναι κατι που επρεπε να έχει γίνει? Ζω στο συννεφο οτι θα μου το λέγανε στο service μηπως??? διαβασα κ αυτο που μου επισυναψες κ εχω αρχίσει να εχω μεγάλες αμφιβολιες πλέον…Ναι το οχημα εχει 170.000km τα οποια ειναι τα 150.000km αττικη οδο σε νορμαλ ταχυτητές, με τα service στα εξουσιοδωτημενα ,οχι 100αρα βενζινη βεβαια …αλλα να μου βγαλει τωρα ενα κοστος πχ 5.000€ ….δεν υπάρχουν αυτα τα νουμερα! Δεν εδωσα οκ να κανουν τιποτα…θα μιλησω αυριο με τον μηχανικο κ μετα θα δω τι θα κανω… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teoliz Posted June 28, 2016 Author Report Share Posted June 28, 2016 Ο δικός μου κινητηρας ειναι 1.4 150 άλογα,ισχυει κ για αυτον η αναβαθμιση η σχετικη?Δαβασα πως εγινε recal για τους 160… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 (edited) 1 hour ago, Candlemass said: Η "γνώμη" είναι η επίσημη ανάκληση της VW (Recall 24S4) για την αναβάθμιση διόρθωσης στους CAVD... Το ότι έπρεπε να σπάσει στα πρώτα 2k km ποιανού όνειρο είναι; Το συγκεκριμενο recall αφορουσε τους αισθητηρες για τα πειρακια οχι οτι ειχε φτωχο μειγμα εξ αρχης.Δεν διαβαζαν εγκαιρα τα πειρακια με αποτελεσμα οταν το αμαξι λογω σκαρτης βενζινης χτυπουσε πειρακια ο εγκεφαλος δεν εκοβε αβανς,με αποτελεσμα να σπαει πιστονι. Κανενως ονειρο δεν ειναι 2k χιλιομετρα με μαμα αμαξι να σπας πιστονι αλλα εαν ειχε εξ αρχης φτωχο μιγμα δεν θα τα εφτανε ουτε τα 2k. Επαναλαμβανω μην τσιμπατε..... http://bit.ly/295G3UN Edited June 28, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candlemass Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 9 λεπτά πριν , Abba said: Το συγκεκριμενο recall αφορουσε τους αισθητηρες για τα πειρακια οχι οτι ειχε φτωχο μειγμα εξ αρχης.Δεν διαβαζαν εγκαιρα τα πειρακια με αποτελεσμα οταν το αμαξι λογω σκαρτης βενζινης χτυπουσε πυρακια ο εγκεφαλος δεν εκοβε αβανς,με αποτελεσμα να σπαει πιστονι. Κανενως ονειρο δεν ειναι 2k χιλιομετρα με μαμα αμαξι να σπας πιστονι αλλα εαν ειχε εξ αρχης φτωχο μιγμα δεν θα τα εφτανε ουτε τα 2k. Επαναλαμβανω μην τσιμπατε..... Δεν είναι κακό να μην ξέρεις κάτι, αλλά το να επιμένεις στο λάθος σου δείχνει, αν μη τι άλλο, ανωριμότητα. Google is your friend. 28 λεπτά πριν , Teoliz said: Ο δικός μου κινητηρας ειναι 1.4 150 άλογα,ισχυει κ για αυτον η αναβαθμιση η σχετικη?Δαβασα πως εγινε recal για τους 160… Για τον 150άρη δεν ισχύουν τα παραπάνω, θα πρέπει να ψάξεις αν έχει βγεί κάτι αντίστοιχο για τον κωδικό του κινητήρα σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 8 minutes ago, Candlemass said: Δεν είναι κακό να μην ξέρεις κάτι, αλλά το να επιμένεις στο λάθος σου δείχνει, αν μη τι άλλο, ανωριμότητα. Google is your friend. Για τον 150άρη δεν ισχύουν τα παραπάνω, θα πρέπει να ψάξεις αν έχει βγεί κάτι αντίστοιχο για τον κωδικό του κινητήρα σου. Προσθεσα ηδη ενα λινκ αλλα θελεις και αλλο ενα μαλλον... http://www.vwgolf.net.au/archive/index.php/t-11963.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candlemass Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 (edited) 21 λεπτά πριν , Abba said: Προσθεσα ηδη ενα λινκ αλλα θελεις και αλλο ενα μαλλον... http://www.vwgolf.net.au/archive/index.php/t-11963.html http://goo.gl/HgnKrq Παράθεση Μετα τα επανηλλειμενα κρούσματα σπασιματος κινητηρων με τον κωδικο CAVD 1.400cc-160Hp , η VW προχώρησε σε αναβάθμιση του λογισμικου του εν λόγω κινητηρα για αποφυγή την συνεχόμενης λειτουργίας σε συνθηκες κρουστικής καύσης (πειράκια). Αρκετά αυτόκινητα του ομίλου με τον εν λόγω κινητηρα , κατέληξαν στο συνεργείο με σπασμένο κινητηρα και απο οσο ξέρω σε όλα τους είχε σπάσει ο 1ος κύλινδρος.Απο οσο επίσης γνωρίζω απο επίσημη πηγή ,οι κινητηρες αυτοί ήταν με το εργοστασιακό πρόγραμμα και οχι αναπρογραμματισμένοι με κάποιο βελτιωτικό πρόγραμμα της αγοράς. Η αιτία: οι εργοστασιακά ρυθμισμενες συνθηκες λειτουργίας με ''φτωχό μειγμα'' για λόγους οικονομιας καυσιμου και προδιαγραφών ρύπων , σε συνδυασμο με κακης ποιότητας βενζινη και τις αυξημενες θερμοκρασιες του ελληνικου κλίματος ,οδήγησαν κάποιους κινητηρες στο να σπάσουν.Φυσικα οι βλάβες καλύφθηκαν απο την αντιπροσωπεία πλήν ελαχίστων εξαιρεσεων. Στο δια ταύτα , τα επίσημα συνεργεία εχουν ενημερωθεί να προβαίνουν σε ελεγχο των συγκεκριμενων κινητηρων για τυχόν εργοστασιακες αναβαθμίσεις του λογισμικου του κινητηρα για καλύτερη αντιμετώπιση του φαινομένου της κρουστικης καυσης (νεα ρύθμιση των knock sensors) και ο ελεγχος αυτός ειναι υποχρεωτικό να γίνεται αυτόματα απο το εξουσιοδοτημενο συνεργείο σε κάθε service . Αυτονόητο ειναι οτι αυτοκινητα με τελευταίες εκδόσεις λογισμικού , είναι καλυμμένα καθότι ήδη το λογισμικό τους περιέχει τις νεες ρυθμίσεις και 7 επιπλέον χάρτες για την διαχειριση του κινητηρα. Παρόλα αυτά οι κάτοχοι οχημάτων με τις πρώτες γενιές κινητηρων CAVD (ΜΥ2009 ή εκδόσεις λογισμικού 3xxx ή ενδεχομένως και 4xxx) καλο θα ηταν ,αν αργεί το επομενο ετήσιο service να επισκέπτονται ενα εξουσιοδοτημενο συνεργείο και να κάνουν νωρίτερα την εν λόγω αναβάθμιση. Σε αυτη την περίπτωση δεν αναφέρουμε περί αναβάθμισης στο συνεργείο καθότι δεν ειναι δυνατον να το γνωρίζουμε οτι υπάρχει κατι τετοιο.Τα ''παραπονα μας'' θα ειναι για ''πειρακια'' κατα τη λειτουργία του κινητηρα. Οι τυχόν κινητηρες με '' aftermarket πρόγραμμα-βελτιωμενοι'' δεν ειναι αμεσης αναγκης για αναβαθμιση καθότι λειτουργούν σε περιβάλλον πλουσιοτερου μείγματος και ως επι το πλείστον εχουν καλύτερη αντιμετωπιση στα ''πειράκια''. Η παραπάνω αναβαθμιση αφορά μόνο τους κινητηρες 1.400cc-160Hp με κωδικό κινητηρα που ξεκιναει απο CAVD. Παράθεση Μετα απο παραπονα πολλών κατόχων VW στην ΚΟΣΜΟΚΑΡ οτι τα συνεργεια δεν ηξεραν κατι περι ''αναβαθμισης'' , η ''αναβαθμιση'' τον Σεπτεμβριο του 2010 μετατράπηκε σε Recall 24S4 ! Πλέον εχει γινει επίσημη ανακληση και καλούνται (τηλεφωνικα ή με SMS) οι κατοχοι των οχηματων με CAV κινητηρα ,να πάνε στα συνεργεία. Η εκδοση της αναβαθμισης ειναι η 5859 και οντως εμφανιζει υπόδειξη για αλλαγες ταχυτητων σε οσους εχουν τη λευκη MFI. Πλεόν μόλις μπεις στο συνεργείο σου κανουν την αναβαθμιση με το ''καλημερα'' και σου κολλάνε και ενα ενδεικτικο αυτοκόλλητο στο χώρο της ρεζερβας . Και στα Ελληνικά για να μην παιδεύεσαι. Στο λινκ σου το 1ο ποστ λέει ότι αναβάθμισε τους knock sensors και πάλι έσπασε. Ούτε καν αν πρόκειται για το συγκεκριμένο recall. Να βάλω κι εγώ ένα random link που να δείχνει πόσο μπροστά είναι η VW που κατάφερε να εκφράσει την πιθανότητα σπασίματος κινητήρα χρησιμοποιώντας την κυματοσυνάρτηση του Schroedinger. Στην τελική, και πάλι φταίξιμο του εργοστασίου είναι, ασχέτως που επιβαρύνεται με χάλια καύσιμο. Edited June 28, 2016 by Candlemass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teoliz Posted June 28, 2016 Author Report Share Posted June 28, 2016 Παντως συνεχίζω να ειμαι πολυ σκεφτικός , πως εχω μια τοσο σοβαρη βλάβη στον κινητηρα κ δεν εχει ανάψει η σχετική ενδειξη… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 12 minutes ago, Candlemass said: http://goo.gl/HgnKrq Και στα Ελληνικά για να μην παιδεύεσαι. Στο λινκ σου το 1ο ποστ λέει ότι αναβάθμισε τους knock sensors και πάλι έσπασε. Ούτε καν αν πρόκειται για το συγκεκριμένο recall. Να βάλω κι εγώ ένα random link που να δείχνει πόσο μπροστά είναι η VW που κατάφερε να εκφράσει την πιθανότητα σπασίματος κινητήρα χρησιμοποιώντας την κυματοσυνάρτηση του Schroedinger. Στην τελική, και πάλι φταίξιμο του εργοστασίου είναι, ασχέτως που επιβαρύνεται με χάλια καύσιμο. Πλακα κανεις οτι δεν λεει;;;;Τοσο το διαβασες;;; #2 απαντηση: I believe the recall is actually for the 1.4 TSI model. Campaign 24S4 to recalibrate knock sensor. It seems a few twinchargers had piston failures both here and overseas. Οσο για την κυματοσυναρτηση και τις λοιπες εξυπναδες ,καλυτερα δωσε μου ενα 0-40 km για να πεσω 300 αλογα εξω αντι 80 στο 0-100 για να φλυαρουν καποιοι περισσοτερο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candlemass Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 (edited) Παράθεση Η αιτία: οι εργοστασιακά ρυθμισμενες συνθηκες λειτουργίας με ''φτωχό μειγμα'' για λόγους οικονομιας καυσιμου και προδιαγραφών ρύπων , σε συνδυασμο με κακης ποιότητας βενζινη και τις αυξημενες θερμοκρασιες του ελληνικου κλίματος ,οδήγησαν κάποιους κινητηρες στο να σπάσουν.Φυσικα οι βλάβες καλύφθηκαν απο την αντιπροσωπεία πλήν ελαχίστων εξαιρεσεων. Το ότι μπορεί να διόρθωσαν και το knock sensor είναι επικουρικό. 4 hours ago , Abba said: Το να σπανε πιστονια απο σκαρτη βενζινη,δεν φταιει το εργοστασιο αλλα οι ελληναρες απατεωνες,μην μας φταινε παντα οι αλλοι.Δεν λεω οτι δεν υπαρχει ταλαιπωρια στον φιλο μας Η κοστος για να επισκευασει το οχημα του αλλα δεν μπορουμε να τα ριχνουμε ολα αλλου. Γι' αυτό το διαμάντι μήπως θέλεις να κάνεις καμμιά διόρθωση; Edited June 28, 2016 by Candlemass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...