Jump to content

Candlemass

Members
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Candlemass last won the day on June 13 2016

Candlemass had the most liked content!

Community Reputation

55 Excellent

About Candlemass

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 07/20/1982

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Αγίας Παρασκευής
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    metal μουσική, ποδόσφαιρο, κιθάρες, ποδηλασία

Other Info

  • Car Type
    Eos

Recent Profile Visitors

1,057 profile views
  1. Το σωληνάκι της βενζίνης είναι, κλασσικό θεματάκι.
  2. Το πήγαινες με cruise control στα 100; Επίσης, η αυτονομία του trip computer είναι λίγο ανακριβής.
  3. Αυτό το σύμπτωμα το είχα σε άλλο αμάξι και ήταν τα μπουζί. Το 1 είχε καεί λόγω διαρροής ρεύματος του πολλαπλασιαστή.
  4. Από 12.12 και μετά, αν και νομίζω και η 11.11 κάνει, όποια βρείς. Η τελευταία είναι η 18.20. Υ.Γ. Δίνω καινούργιο καλώδιο VAG PRO (αντίστοιχο του VAG COM) όσο το πήρα, γιατί δε με βόλεψε τελικά, αν σε ενδιαφέρει :
  5. 1) Κωδικό ζητάει μόνο αν αλλάξει αμάξι 2) Δε χρειάζεται να αποσυνδεθεί η μπαταρία
  6. Μερικά καλώδια που κυκλοφορούν στο ebay/aliexpress έχουν λάθος συνδεσμολογία, π.χ. Εγώ είχα χρησιμοποιήσει παλιό 3-pin καλώδιο ήχου που συνέδεε τα CD-ROMs με τις κάρτες ήχου, είναι ό,τι πρέπει για να κουμπώσει στα pins και να μην γίνει μόνιμη κόλληση : Και οδηγός που είχα ποστάρει στο forum του VWΕΟSgr : https://drive.google.com/file/d/1s6yX892VCuYadCsXTOaAoc58Ci71kABh/view?usp=sharing
  7. Συμφωνώ κι εγώ, από μια ματιά που έριξα στην αγγελία από περιέργεια (#13424470 στο γνωστό site, btw), αποκλείεται αμάξι με 112.000 να έχει τέτοιο τιμόνι και λεβιέ (αλλά ο λεβιές χαλάει πιο γρήγορα). Παίζει ρόλο βέβαια και ο ιδρώτας των χεριών του οδηγού, αλλά συνήθως τέτοιες φθορές εμφανίζονται μετά τις 180.000-200.000. Το σημαντικότερο βέβαια είναι να είναι οκ ο κινητήρας και να μην έχει φάει στούκα. Βιβλίο service έχει; Και αν ναι, είναι πολύ ενδιαφέρον να μας πεί ο φίλος τι γράφει μέσα.
  8. Έχω βάλει εγώ στον CAXA 122, εδώ και 3 χρόνια και 70.000km, όλα κομπλέ χωρίς προβλήματα. Οικονομία ~35-40%.
  9. Ο συγκεκριμένος αντάπτορας έχει λάθος συνδεσμολογία, τα σωστά pins που πρέπει να συνδεθεί το AUX in καλώδιο είναι PIN 8 Aux in Left, PIN 9 Aux in Right, PIN 2 Γείωση στο pin section B. Κοιτάς ποιά έχουν βάλει λάθος και κόβεις-ράβεις για να συνδεθούν σωστά και ελέγχεις με πολύμετρο. Ακουμπάς το πάνω μέρος του θηλυκού 3.5 jack (π.χ. το δακτύλιο) που είναι η γείωση και ελέγχεις για ηλεκτρική συνέχεια με το αντίστοιχο mode του πολύμετρου (το beeper) ποιό καλώδιο είναι. Τα L/R και να μπούν ανάποδα δε σε πολυνοιάζει.
  10. Μπαίνει σκέτο AUX (μόνο ένα καλώδιο & κωδικοποίηση) και σε RCD300 και σε RCD300 mp3. Εμένα βέβαια ήταν '2' το τελευταίο bit και όχι '0', και είχε ενεργοποιηθεί κανονικά με αλλαγή σε '1' (και όχι +1). Στην περίπτωση του φίλου βέβαια, το +1 είναι ίδιο με αλλαγή σε '1', οπότε δεν μπορώ να φανταστώ τι φταίει. Ίσως το gateway module του να είναι παλιό ή να μην είναι mid/highline ο εγκέφαλος;;
  11. Ενημερωτικά, η VW δίνει τις τιμές των ιπποδυνάμεων στον τροχό, ενώ οι βελτιωτές στο στρόφαλο, οπότε δεν ανεβαίνουν 30 άλογα. Οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται σε ίδια σημεία, οπότε πες ότι το 122άρι βγάζει 133-135 άλογα στο στρόφαλο, κερδίζει 18-20 άλογα με το tuning. Επειδή το βλέπω συνέχεια αυτό, να συγκρίνουν άλογα στον τροχό με άλογα στο στρόφαλο.
  12. Ηθελε να αποδείξει ότι οι ντιζελοκινητήρες δεν είναι επικίνδυνοι - «Σοκαρισμένη» δηλώνει η Κομισιόν http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=938014 Διαστάσεις παίρνει το νέο σκάνδαλο που ξέσπασε τη Δευτέρα στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, όταν αποκαλύφθηκε ότι οι όμιλοι Volkswagen, Daimler και BMW χρησιμοποιούσαν όχι μόνο πιθήκους αλλά και ανθρώπους σε πειράματά τους με στόχο να διαπιστώσουν αν τα καυσαέρια των ντιζελοκινητήρων είναι επιβλαβή στα... πρωτεύοντα θηλαστικά. Η κυβέρνηση Μέρκελ καταδίκασε τα πειράματα που, σύμφωνα με δημοσιεύματα αμερικανικών και γερμα
  13. Candlemass

    Lpg Polo

    TSi με υγραέριο εδώ και 2,5 χρόνια και 60.000 χλμ, απόλυτα ευχαριστημένος, χωρίς κανένα πρόβλημα. Κερδίζω ένα χιλιάρικο / 20k km και αυτό γιατί το πάω σχετικά γρήγορα το αμάξι. Το καλό με τα TSi είναι ότι οι εγκέφαλοι έρχονται προρυθμισμένοι από το εργοστάσιο, οπότε δεν εξαρτώνται από τις γνώσεις του κάθε μάστορα να το ρυθμίσει (μικρορυθμίσεις γίνονται, αλλά γενικά ο εγκέφαλος ακολουθεί την ECU του αυτοκινήτου). Για το δικό σου (λογικά θα έχει τον CBZB κινητήρα), υπάρχει έτοιμο κιτ (π.χ. από LandiRenzo http://www.gas-shop.gr/index.php?SCREEN=products_detail&ProductI
  14. Για να μην ανοίγω νέο θέμα : Πόσο πάνε οι δυναμομετρήσεις ρε παιδιά, γιατί μου είπαν 70€ (επαρχία σε μεγάλη πόλη) και περιμένα max 40-50; Αθήνα ξέρουμε κάποιον καλό με αξιόπιστο μηχάνημα; Επίσης, η διαδικασία έχει 1 πάτημα ή περισσότερα και παίρνει το μέσο όρο; Θενξ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.