Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Candlemass

Members
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Candlemass last won the day on June 13 2016

Candlemass had the most liked content!

Community Reputation

55 Excellent

1 Follower

About Candlemass

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 07/20/1982

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Αγίας Παρασκευής
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    metal μουσική, ποδόσφαιρο, κιθάρες, ποδηλασία

Other Info

  • Car Type
    Eos

Recent Profile Visitors

964 profile views
  1. Το σωληνάκι της βενζίνης είναι, κλασσικό θεματάκι.
  2. Το πήγαινες με cruise control στα 100; Επίσης, η αυτονομία του trip computer είναι λίγο ανακριβής.
  3. Αυτό το σύμπτωμα το είχα σε άλλο αμάξι και ήταν τα μπουζί. Το 1 είχε καεί λόγω διαρροής ρεύματος του πολλαπλασιαστή.
  4. Από 12.12 και μετά, αν και νομίζω και η 11.11 κάνει, όποια βρείς. Η τελευταία είναι η 18.20. Υ.Γ. Δίνω καινούργιο καλώδιο VAG PRO (αντίστοιχο του VAG COM) όσο το πήρα, γιατί δε με βόλεψε τελικά, αν σε ενδιαφέρει :
  5. 1) Κωδικό ζητάει μόνο αν αλλάξει αμάξι 2) Δε χρειάζεται να αποσυνδεθεί η μπαταρία
  6. Μερικά καλώδια που κυκλοφορούν στο ebay/aliexpress έχουν λάθος συνδεσμολογία, π.χ. Εγώ είχα χρησιμοποιήσει παλιό 3-pin καλώδιο ήχου που συνέδεε τα CD-ROMs με τις κάρτες ήχου, είναι ό,τι πρέπει για να κουμπώσει στα pins και να μην γίνει μόνιμη κόλληση : Και οδηγός που είχα ποστάρει στο forum του VWΕΟSgr : https://drive.google.com/file/d/1s6yX892VCuYadCsXTOaAoc58Ci71kABh/view?usp=sharing
  7. Συμφωνώ κι εγώ, από μια ματιά που έριξα στην αγγελία από περιέργεια (#13424470 στο γνωστό site, btw), αποκλείεται αμάξι με 112.000 να έχει τέτοιο τιμόνι και λεβιέ (αλλά ο λεβιές χαλάει πιο γρήγορα). Παίζει ρόλο βέβαια και ο ιδρώτας των χεριών του οδηγού, αλλά συνήθως τέτοιες φθορές εμφανίζονται μετά τις 180.000-200.000. Το σημαντικότερο βέβαια είναι να είναι οκ ο κινητήρας και να μην έχει φάει στούκα. Βιβλίο service έχει; Και αν ναι, είναι πολύ ενδιαφέρον να μας πεί ο φίλος τι γράφει μέσα.
  8. Έχω βάλει εγώ στον CAXA 122, εδώ και 3 χρόνια και 70.000km, όλα κομπλέ χωρίς προβλήματα. Οικονομία ~35-40%.
  9. Ο συγκεκριμένος αντάπτορας έχει λάθος συνδεσμολογία, τα σωστά pins που πρέπει να συνδεθεί το AUX in καλώδιο είναι PIN 8 Aux in Left, PIN 9 Aux in Right, PIN 2 Γείωση στο pin section B. Κοιτάς ποιά έχουν βάλει λάθος και κόβεις-ράβεις για να συνδεθούν σωστά και ελέγχεις με πολύμετρο. Ακουμπάς το πάνω μέρος του θηλυκού 3.5 jack (π.χ. το δακτύλιο) που είναι η γείωση και ελέγχεις για ηλεκτρική συνέχεια με το αντίστοιχο mode του πολύμετρου (το beeper) ποιό καλώδιο είναι. Τα L/R και να μπούν ανάποδα δε σε πολυνοιάζει. Επίσης, όλα αυτά με δεδομένο ότι έχεις ενεργοποιήσει τη δυνατότητα για AUX-in με vag.com/VCDS.
  10. Μπαίνει σκέτο AUX (μόνο ένα καλώδιο & κωδικοποίηση) και σε RCD300 και σε RCD300 mp3. Εμένα βέβαια ήταν '2' το τελευταίο bit και όχι '0', και είχε ενεργοποιηθεί κανονικά με αλλαγή σε '1' (και όχι +1). Στην περίπτωση του φίλου βέβαια, το +1 είναι ίδιο με αλλαγή σε '1', οπότε δεν μπορώ να φανταστώ τι φταίει. Ίσως το gateway module του να είναι παλιό ή να μην είναι mid/highline ο εγκέφαλος;;
  11. Ενημερωτικά, η VW δίνει τις τιμές των ιπποδυνάμεων στον τροχό, ενώ οι βελτιωτές στο στρόφαλο, οπότε δεν ανεβαίνουν 30 άλογα. Οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται σε ίδια σημεία, οπότε πες ότι το 122άρι βγάζει 133-135 άλογα στο στρόφαλο, κερδίζει 18-20 άλογα με το tuning. Επειδή το βλέπω συνέχεια αυτό, να συγκρίνουν άλογα στον τροχό με άλογα στο στρόφαλο.
  12. Ηθελε να αποδείξει ότι οι ντιζελοκινητήρες δεν είναι επικίνδυνοι - «Σοκαρισμένη» δηλώνει η Κομισιόν http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=938014 Διαστάσεις παίρνει το νέο σκάνδαλο που ξέσπασε τη Δευτέρα στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, όταν αποκαλύφθηκε ότι οι όμιλοι Volkswagen, Daimler και BMW χρησιμοποιούσαν όχι μόνο πιθήκους αλλά και ανθρώπους σε πειράματά τους με στόχο να διαπιστώσουν αν τα καυσαέρια των ντιζελοκινητήρων είναι επιβλαβή στα... πρωτεύοντα θηλαστικά. Η κυβέρνηση Μέρκελ καταδίκασε τα πειράματα που, σύμφωνα με δημοσιεύματα αμερικανικών και γερμανικών εφημερίδων, χρηματοδοτούσαν οι τρεις μεγάλοι κατασκευαστές οχημάτων βάζοντας πιθήκους μακάκους αλλά και ανθρώπους σε... θαλάμους αερίων ερευνητικών κέντρων. «Αυτά τα τεστ σε πιθήκους ή ακόμα και σε ανθρώπους δεν μπορούν να δικαιολογηθούν με κανένα τρόπο από ηθικής απόψεως», δήλωσε τη Δευτέρα ο Στέφεν Σάιμπερτ, εκπρόσωπος της καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ, ενώ η υπουργός Περιβάλλοντος Μπάρμπαρα Χέντρικς χαρακτήρισε τα πειράματα «απαίσια» και δήλωσε σοκαρισμένη από το γεγονός ότι επιστήμονες δέχθηκαν να τα φέρουν εις πέρας. «Παράλογα και απεχθή» χαρακτήρισε τα πειράματα ο σοσιαλδημοκράτης πολιτικής Στέφαν Βέιλ, ο οποίος μετέχει στο εποπτικό συμβούλιο της Volkswagen. «Το λόμπι του αυτοκινήτου δεν έχει καμία δικαιολογία για τα πειράματα αυτά», τόνισε ο Βέιλ. Η Daimler εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία καταδικάζει τα πειράματα σε ανθρώπους και πιθήκους. Σημειωτέον ότι εκτενές δημοσίευμα για το σκάνδαλο είχε εφημερίδα της Στουτγάρδης, της πόλης δηλαδή όπου εδρεύει η κατασκευάστρια εταιρεία των Mercedes. «Σοκαρισμένη» δηλώνει η Κομισιόν «Σοκαρισμένη» δηλώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από τις αποκαλύψεις για τις δοκιμές εκπομπών ρύπων σε πιθήκους και ανθρώπους από την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. «Είμαστε σοκαρισμένοι από τις ειδήσεις αυτές, όπως και οποιοσδήποτε άλλος», δήλωσε στους δημοσιογράφους εκπρόσωπος της Επιτροπής. «Σημειώνουμε το γεγονός ότι οι γερμανικές αρχές προτίθενται να διεξαγάγουν έρευνα για το θέμα και ελπίζουμε ότι θα το κάνουν», πρόσθεσε. Η υπουργός Περιβάλλοντος της Γερμανίας Μπάρμπαρα Χέντρικς δήλωσε σήμερα Τρίτη από τις Βρυξέλλες ότι οι δοκιμές σε ζώα και ανθρώπους είναι ανεύθυνες ενέργειες. «Προκαλεί και πάλι έκπληξη το γεγονός ότι εταιρείες του τομέα του αυτοκινήτου δεν έχουν συναίσθηση της ευθύνης τους στη συμπεριφορά τους», δήλωσε η υπουργός δύο χρόνια αφού το σκάνδαλο της παραποίησης των στοιχείων εκπομπής ρύπων κηλίδωσε την υπόληψη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι αποκαλύψεις της ΝΥΤ Τις αποκαλύψεις για τη χρησιμοποίηση πιθήκων σε πειράματα έκαναν τη Δευτέρα οι «New York Times» δίνοντας άλλη διάσταση στο σκάνδαλο που κλόνισε την υπόληψη και το κύρος της Volkswagen – όχι όμως και τις πωλήσεις της, μια και ο γερμανικός όμιλος παρέμεινε το 2018 στην κορυφή των κατασκευαστών ολόκληρου του πλανήτη. Σύμφωνα με δημοσίευμα της αμερικανικής εφημερίδας, το 2014 η Volkswagen χρησιμοποίησε στις ΗΠΑ πιθήκους ως πειραματόζωα για να αποδείξει ότι τα καυσαέρια των πετρελαιοκινητήρων της δεν είναι επικίνδυνα. Αγνοώντας αναπόφευκτους συνειρμούς με εγκλήματα του παρελθόντος που είχαν την ίδια εθνική ταυτότητα με το γερμανικό όμιλο, η VW έκλεισε μέσα σε ένα... θάλαμο αερίων του εδρεύοντος στην Αλμπουρκέρκη της Πολιτείας του Νέου Μεξικού Lovelace Respiratory Research Institute δέκα πιθήκους μακάκους όπου εισέπνεαν τα καυσαέρια ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου για να διαπιστωθεί αν αυτά θα έβλαπταν την υγεία τους. Κατά τον εγκλεισμό τους στο χώρο με το αυτοκίνητο οι διεξάγοντες το πείραμα προέβαλλαν στους πιθήκους βιντεοταινία με κινούμενα σχέδια για να τους διασκεδάσουν... Η Volkswagen ζήτησε συγγνώμη έπειτα από την απίστευτη αυτή αποκάλυψη. Συγγνώμη ζήτησαν επίσης το Ινστιτούτο Αναπνευστικών Μελετών και διάφοροι χρηματοδότες του. Το Σεπτέμβριο του 2015 αποκαλύφθηκε ότι η VW και άλλες επωνυμίες του ομίλου εγκαθιστούσαν στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που κατασκεύαζαν λογισμικό που παραποιούσε τις ενδείξεις σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων όταν γίνονταν μετρήσεις σε συνθήκες εργαστηρίου. Ο γερμανικός όμιλος κατέβαλε έκτοτε πρόστιμα και αποζημιώσεις άνω των 21 δισ. δολαρίων. Και το αντίστοιχο άρθρο στα αγγλικά : https://www.nytimes.com/aponline/2018/01/29/world/europe/ap-eu-germany-exhaust-tests.html , όπου διορθώνεται το μέρος για τους ανθρώπους και λέει ότι δεν υποβλήθηκαν σε δοκιμές από εξάτμιση diesel αλλά σε δοκιμές διοξειδίου του αζώτου από μπουκάλες.
  13. Candlemass

    Lpg Polo

    TSi με υγραέριο εδώ και 2,5 χρόνια και 60.000 χλμ, απόλυτα ευχαριστημένος, χωρίς κανένα πρόβλημα. Κερδίζω ένα χιλιάρικο / 20k km και αυτό γιατί το πάω σχετικά γρήγορα το αμάξι. Το καλό με τα TSi είναι ότι οι εγκέφαλοι έρχονται προρυθμισμένοι από το εργοστάσιο, οπότε δεν εξαρτώνται από τις γνώσεις του κάθε μάστορα να το ρυθμίσει (μικρορυθμίσεις γίνονται, αλλά γενικά ο εγκέφαλος ακολουθεί την ECU του αυτοκινήτου). Για το δικό σου (λογικά θα έχει τον CBZB κινητήρα), υπάρχει έτοιμο κιτ (π.χ. από LandiRenzo http://www.gas-shop.gr/index.php?SCREEN=products_detail&ProductID=19197 αλλά και από Lovato, Gas Italy κλπ.) Το σημαντικό είναι να βρείς καλό εγκαταστάτη. Αρχικά θα σου πρότεινα να ξεκοκκαλίσεις το σχετικό forum για την υγραεριοκίνηση και να διαβάσεις ό,τι υπάρχει για tsi εκεί : http://www.autogasforum.gr/index.php Και μετά πήγαινε μια βόλτα από 4-5 εγκαταστάτες να δείς. Μακριά από τον πολυδιαφημισμένο με την 15ετή εγγύηση, και θα σου πρότεινα να συμπεριλάβεις ECOKINHSH και Καλογρίτσα στη Λαυρίου. Για να πάρεις μια ιδέα, κρατάω στατιστικά χρήσης με το Fuelio, που μπορείς να τα δείς εδώ (μέχρι 07/2017) : http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=10&t=2825&p=59413#p59413
  14. Για να μην ανοίγω νέο θέμα : Πόσο πάνε οι δυναμομετρήσεις ρε παιδιά, γιατί μου είπαν 70€ (επαρχία σε μεγάλη πόλη) και περιμένα max 40-50; Αθήνα ξέρουμε κάποιον καλό με αξιόπιστο μηχάνημα; Επίσης, η διαδικασία έχει 1 πάτημα ή περισσότερα και παίρνει το μέσο όρο; Θενξ!
×
×
  • Create New...