Guest Polakias TDI Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Ετοιμάζεται η νέα γενιά του VW Polo Το VW Polo έκτης γενιάς θα είναι πιο ευρύχωρο και τεχνολογικά προηγμένο. Σύμφωνα με αναφορές στον βρετανικό Τύπο, η επόμενη γενιά του σουπερμίνι της Volkswagen θα παρουσιαστεί το 2017 και θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB A0. Στόχος της VW είναι η έκτη γενιά του Polo να είναι ποιοτικότερη, πιο ευρύχωρη και να διαθέτει μεγαλύτερη συνδεσιμότητα χάρη στο τελευταίας τεχνολογίας σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων. Η εμπορική διάθεση της επόμενης γενιάς του Polo θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2017, λίγους μήνες μετά την έναρξη διάθεσης του Fiesta επόμενης γενιάς, και όπως συμβαίνει και με τους μηχανικούς της Ford, οι μηχανικοί της VW δίνουν μεγάλη προσοχή στους προσφερόμενους χώρους των πίσω επιβατών και της συνολικής ποιότητας. Για να συμβούν όμως όλα αυτά χωρίς να αυξηθεί η τιμή του γερμανικού μοντέλου, η επόμενη γενιά του Polo θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιήσει την μικρότερη εκδοχή της πολυδιαμορφώσιμης πλατφόρμαςMQB, την A0. Η μικρότερη εκδοχή της MQB θα έχει αρκετά απλή αρχιτεκτονική και δεν θα διαφοροποιείται από τα μοντέλα που θα την χρησιμοποιήσουν (Audi A1, SEAT Ibiza, Skoda Fabia και τα μικρά crossover του ομίλου), πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουν όλα το ίδιο μεταξόνιο. Το τελευταίο θα μεγαλώσει κατά 9,5 cm και από 2,47 m, θα φτάσει τα 2,565 m, ευνοώντας κατά πολύ τους χώρους. Το μήκος όμως του μοντέλου δεν θα αυξηθεί ιδιαίτερα, θα μείνει κοντά στα τέσσερα μέτρα της κατηγορίας, και το μεταξόνιο θα μεγαλώσει «εις βάρος» των προβόλων. Η γκάμα κινητήρων βενζίνης της έκτης γενιάς Polo θα αποτελείται από τον 1.0 MPI με τους 75 ίππους, τον 1.0 TSI με 100 ή 115 ίππους και τον καινούριο 1.5 TSI με περίπου 150 ίππους. Αλλαγές θα υπάρξουν και στην πετρελαιοκίνητη γκάμα, με όλα τα φώτα της δημοσιότητας να πέφτουν στον νέο 1.5 TDI που θα προσφέρεται με απόδοση 90, 110 ή 130 ίππους. Στο εσωτερικό, πέρα από την βελτιωμένη ποιότητα και τους μεγαλύτερους χώρους, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στον εξοπλισμό και την συνδεσιμότητα. Όλα τα μοντέλα θα έχουν νέο σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής, με τις ακριβές εκδόσεις να εφοδιάζονται με μεγάλη HD οθόνη 9,5”, ενώ θα προσφέρουν σύνδεση internetκαι δημιουργία WiFi hotspot. Ακόμα, υπάρχει το ενδεχόμενο η VW να προσφέρει ως έξτρα στις ακριβές εκδόσεις και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που διαθέτει σε αρκετά Audi και στα VW Passat και Tiguan. Τέλος, λίγο μετά την έλευση της νέας γενιάς Polo, η VW θα παρουσιάσει ένα μικρό crossover που θα βασίζεται σε αυτό και έχουμε δει υπό την μορφή πρωτότυπου στην έκθεση της Γενεύης (T-Cross Breeze). [Πηγή: http://www.drive.gr/news/nea-montela/etoimazetai-i-nea-genia-toy-vw-polo] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 10 λεπτά πριν , Polakias TDI said: Αλλαγές θα υπάρξουν και στην πετρελαιοκίνητη γκάμα, με όλα τα φώτα της δημοσιότητας να πέφτουν στον νέο 1.5 TDI που θα προσφέρεται με απόδοση 90, 110 ή 130 ίππους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Οι 110 θα το πηγαινουν εξαιρετικα, με τους 130 θα πετάει. Πολυ καλες προτασεις απ τη μαμά . Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Δε νομίζω πάντως να χαιρόμαστε ιδιαίτερα όσοι πήραμε το facelift μοντέλο Polo με τον ολοκαίνουριο εν έτει 2014 & πολλά υποσχόμενο diesel κινητήρα των 1400cc που αντικατέστησε τους παλαιότερους των 1200cc & 1600cc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Αν είναι και 4κύλινδρο θα είναι άπαιχτο. Κάνοντας σήμερα μια υποτιθέμενη έρευνα αγοράς αυτοκινήτου αυτής της κατηγορίας και σε γνώση μου τα προβλήματα που έχει το σημερινό πόλο, πάλι θα το αγόραζα σε σχέση με το ανταγωνισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 (edited) Συμφωνώ με το σχόλιο για το 4κύλινδρο @Vassilis63 Αν ήξερα για τα προβλήματα του τωρινού μοντέλου, προς Corsa κατά πάσα πιθανότητα ή Fiesta ως δεύτερη επιλογή θα με έβλεπα εγώ, έστω & αν έδινα κάτι παραπάνω. Edit: ο ινδικός 1.5 ΤDI είναι 4κύλινδρος πάντως: http://auto.ndtv.com/reviews/review-2014-volkswagen-polo-facelift-591406 Edited July 1, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 12 λεπτά πριν , Polakias TDI said: Συμφωνώ με το σχόλιο για το 4κύλινδρο @Vassilis63 Αν ήξερα για τα προβλήματα του τωρινού μοντέλου, προς Corsa κατά πάσα πιθανότητα ή Fiesta ως δεύτερη επιλογή θα με έβλεπα εγώ, έστω & αν έδινα κάτι παραπάνω. Να υποθέσω ότι δεν έχεις κάνει testdrive το Corsa αλλά ούτε και το Fiesta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 (edited) 22 λεπτά πριν , Vassilis63 said: Να υποθέσω ότι δεν έχεις κάνει testdrive το Corsa αλλά ούτε και το Fiesta. & τα δύο ή καλύτερα, και τα τρία (μαζί με το Polo) τα είχα κάνει test drive πριν πάρω το Polo. Το μεν Corsa κλάσεις βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο Corsa (που το είχα ως εταιρικό: σκυλί), κυρίως στο θέμα "τιμόνι", το δε Fiesta αξιοπρεπέστατο και τότε (2015), το φθηνότερο απ' όλα. Εντούτοις, μιας και ήμουν παλαιότερος κάτοχος Polo, είπα να δοκιμάσω ακόμα μια φορά VW & Polo. Edited July 1, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Καλες οι προτάσεις απο την VW, όπως γράφει και ο Βασίλης αν ειναι και τετρακύλινδρος θα ειναι ιδανική επιλογή. Εντάξει πέραν του προβλήματος με τις χαμηλές στροφές, ο κινητήρας ειναι άψογος, και γκάζι εχει και οικονομικός ειναι και η ποιότητα των υλικών του αυτοκινήτου ειναι πολύ καλή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό κι εγω πάλι το πολο θα επέλεγα, εγω που έχω οδηγήσει και το προηγούμενο polo με τον 1.6 tdi, θεωρώ πως 1.4 ειναι αρκετά καλύτερος . Μόλις είδα τα ταμπούρα στους πίσω τροχούς του fiesta, άλλαξα δρόμο. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 10 λεπτά πριν , Polakias TDI said: & τα δύο ή καλύτερα, και τα τρία (μαζί με το Polo) τα είχα κάνει test drive πριν πάρω το Polo. Το μεν Corsa κλάσεις βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο Corsa (που το είχα ως εταιρικό: σκυλί), κυρίως στο θέμα "τιμόνι", το δε Fiesta αξιοπρεπέστατο και τότε (2014), το φθηνότερο απ' όλα. Εντούτοις, μιας και ήμουν παλαιότερος κάτοχος Polo, είπα να δοκιμάσω ακόμα μια φορά VW & Polo. O.K. τότε. Εγώ το επέλεξα γιατί είχε την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από τα άλλα μακράν (το καλύτερο "πάτημα"), στους υπόλοιπους τομείς δεν έδωσα και πολύ σημασία. Όταν είχα πάρει το πόλο για τεστ το είχα "σκίσει" και ο πωλητής μου έλεγε χώστο και άλλο κρατάει, ενώ οι άλλοι πωλητές μόλις πήγα να κάνω λίγο τα δικά μου μου είπαν στοπ...στοπ....θα στουκάρουμε..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 (edited) 10 λεπτά πριν , Vassilis63 said: O.K. τότε. Εγώ το επέλεξα γιατί είχε την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από τα άλλα μακράν (το καλύτερο "πάτημα"), στους υπόλοιπους τομείς δεν έδωσα και πολύ σημασία. Όταν είχα πάρει το πόλο για τεστ το είχα "σκίσει" και ο πωλητής μου έλεγε χώστο και άλλο κρατάει, ενώ οι άλλοι πωλητές μόλις πήγα να κάνω λίγο τα δικά μου μου είπαν στοπ...στοπ....θα στουκάρουμε..... 13 λεπτά πριν , sokratis91 said: Καλες οι προτάσεις απο την VW, όπως γράφει και ο Βασίλης αν ειναι και τετρακύλινδρος θα φυσάει. Εντάξει πέραν του προβλήματος με τις χαμηλές στροφές, ο κινητήρας ειναι άψογος, και γκάζι εχει και οικονομικός ειναι και η ποιότητα των υλικών του αυτοκινήτου ειναι πολύ καλή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό κι εγω πάλι το πολο θα επέλεγα. Εγω μόλις είδα τα ταμπούρα στους πίσω τροχούς του fiesta, άλλαξα δρόμο. Sent from my iPhone using Tapatalk Συμφωνώ @Vassilis63 & @sokratis91, άλλωστε, πάλι Polo πήρα και τελικά, από τη σύγκριση μεταξύ των τριών, πάλι Polo επέλεξα. Απλά είμαι λίγο πικραμένος με ό,τι έχει συμβεί με τα τωρινά θεματάκια του μοντέλου & αντιδρώ στο παραμικρό. Το άρθρο το ανέβασα γιατί με προβλημάτισε αλλά και με ενόχλησε η αντικατάσταση του 1.4 TDI σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Edited July 1, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6n2 Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Gti θανα το 150hp??? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Καλα μη τρελαινεσαι με την αντικατάσταση... Μολις το σεπτεμβρη βγηκε ο δικος μου tsi 1.4 150ps και τωρα αλλαζει και γινεται 1.5 Παντα κατι θα χανουμε και θα ζηλεύουμε απ τα επόμενα, ετσι παει Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Gti θανα το 150hp??? Sent from my iPhone using Tapatalk Λογικά το 1.8 με τα 192 Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6n2 Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Λογικά το 1.8 με τα 192 Sent from my iPad using Tapatalk Λες ε; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted July 2, 2016 Report Share Posted July 2, 2016 Λες ε; Sent from my iPhone using Tapatalk Πλέον έρχεται με τον 1.8 όπως και το αδερφάκι του Cupra. Όποτε ναι λέω :-) Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted July 2, 2016 Report Share Posted July 2, 2016 19 hours ago , 6n2 said: Gti θανα το 150hp??? Sent from my iPhone using Tapatalk GTD θα είναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted July 26, 2016 Report Share Posted July 26, 2016 http://www.autoblog.gr/2016/07/25/diathesimo-to-vw-polo-tdi-105ps/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordor Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordor Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 http://www.vwnews.gr/polo/#section1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 Σε 3-4 χρόνια θες λίγο παραπάνω λόγω κρίσης δεν θα βλέπεις 1.8 tsi κάτω από 350, που στην καρότσα polo και ibiza θα ράβει, αυτή τη στιγμή μοιάζει να είναι ότι καλύτερο έχει κάνει ο όμιλος για τα μικρά gti και cupra. Έτσι ξεκίνησαν οι βελτιώσεις και στον 1.4 tsi που μέσα σε 2 χρόνια όλοι φόραγαν φουλ 1ο, και στα επόμενα 2 άρχισαν τα υβρίδια, ενώ πλέον τα μαμά είχαν εξαφανιστεί. Το νέο μοτέρ θα καθιστά πολύ ευκολότερη την βελτίωση και δεν αποκλείω τα επόμενα setup να παρακάμπτουν εντελώς το φουλ 1ο, αφού θα συμφέρει να πετάς πάνω ένα turbo από το 7άρι R και με ελάχιστα περιφερειακά να πηγαίνεις κατευθείαν 350 χωρίς σωθικά. Αν φυσικά το επιτρέψουν και οι συνθήκες στη χώρα μας, θα δούμε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Πάντως οι βελτιωτικοί οίκοι ήδη εξελίσσουν προγράμματα για το συγκεκριμένο μοτέρ, κάποιοι έχουν ήδη λανσάρει τα πρώτα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...