Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
solaris2k7

Golf 5 Gt - Απόδοση / γραμμικότητα κάτω απο 2500 στροφές

Recommended Posts

Έχω ένα Golf 5 GT (170hp) του 2007 με 140.000κμ

Έχω αλλάξει σετ χρονισμού με βελτιωμένο γρανάζι μεταβλητού εδώ και 3 χρόνια (105.000κμ)

Μέσα στο 2016 έχω αλλάξει αντλια νερου

Μεσα στο 2016 (3 μηνες) άλλαξα σετ συμπλεκτη (δισκο, πλατώ κλπ)

Όταν άλλαξα δισκο πλατω ειδα ένα καινούργιο αμάξι... Για 1 εβδομαδα το αμάξι είχε φοβερή ποιοτητα κύλισης.

Μετα απο 1 εβδομαδα αρχισα να νιώθω ότι γυρναω στα παλιά και επιπλέον:

1) σε χαμηλες στροφες και αργη κινηση το αμαξι κλωτσάει. Θελει αργες κινησεις για να κάνεις σωστή συμπλεξη-αποσυμπλεξη.

2. Μέχρι τις 2.500στροφές νιωθω οτι το αμαξι δεν τραβάει και ο θορυβος ειναι πιο κροταλιστος. Μετα τις 3.000 στροφες νιωθεις αισθητά οτι το αμαξι παίρνει τα πανω του.

Αν το ζορισω με λιγο γκαζι κατω απο 2500 στροφες, κατι κανει αλλα νιωθω οτι εχει μεγαλο lag και θορυβο σαν να χτυπαει πυρακια. Μετα τις 3000 ολα normal

3. Σε ανηφορες και νεκρα το αμαξι τρέμει

4. Αν το αφησω αρκετη ωρα παρκαρισμενο και παω να βαλω μπροστα.... Πολλες φορες ζορίζεται, τρεμοπαιζουν οι ενδειξεις του καντραν αλλα παιρνει μπρος. Καμια φορα παιρνει μπρος και ακουω ενα γκρρρρρρ. Καμία φορα οταν μετα απο 2-3δευτερολεπτα παρει μπροστα, με το που παιρνει ακουω και νιωθω κατι να κουμπωνει.

1. Παίζει να φταιει ο compressor στα χαμηλα για τον θορυβο και χαμηλη αποδοση?

2. Μερικά τετοια περιστατικα τα εχω ακουσει και μετα απο μη σωστη τοποθετηση δισκο πλατω. Να μην ειναι σωστα ευθυγραμισμενο

3. Παίζει να έχει παλι θεμα χρονισμου?

 

Ευχαριστω και συγνωμη αν σας κουραζω

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ δύσκολες οι ερωτήσεις σου και δυσκολότερο το να βρεις απάντηση μέσα εδώ... Το θέμα με τα πυράκια και τις αρρυθμίες που αναφέρεις μπορεί και να σχετίζονται με κακό καύσιμο. Οι περισσότεροι είτε διστάζουν να το παραδεχτούν είτε δεν το γνωρίζουν, αλλά το συγκεκριμένο μοτέρ αν ΔΕΝ τροφοδοτείται με βενζίνη με πολλά καθαριστικά πρόσθετα πολύ γρήγορα εμφανίζει σοβαρά προβλήματα. Για το λόγο αυτό μόνο βενζινες με πρόσθετα (2 είναι οι γνωστές της αγοράς) και κατά το δυνατό περισσότερα οκτανια ειδικά τις ζεστές ημέρες όπου ή προαναφλεξη παραμονεύει...

Για όλα τα άλλα που αναφερεις σίγουρα απαιτείται επίσκεψη σε σοβαρό επισκευαστή καθώς μπορεί και να οφείλονται και στο μεταβλητό (πάλι) αλλά και στην τοποθέτηση του συμπλέκτη. Επειδή οδηγούσαν πάντα αυτοκίνητα του group με DSG δεν μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω σε σχέση με τους περίεργους ήχους που ακούς...

Στάλθηκε από το HUAWEI GRA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν έχει ζέστη, όπως σου λέει και ο φίλος μας πιο πάνω μην περιμένεις θαύματα ειδικά με καμιά 95άρα.

Ο κομπρέσσορας δύσκολα χαλάει.

Διαγνωστικό πήγαμε?

Μπουζί (και ποια) πόσα χλμ τα φοράς ?

Ν75 και Ν249 έχεις αλλάξει ποτέ ?

Καλό είναι να ελέγχθεί για κακό χρονισμού ή δυσλειτουργία του συστήματος καδένας ή ακόμα και της τρόμπας λαδιού.

 

Εφόσον όλα είναι άριστα κάνε ένα leak test κι έναν έλεγχο στο τούρμπο σου.

 

ΥΓ. Γίνεται κατανοητό νομίζω, ότι όταν προτείνουμε κάτι από εδώ είναι εντελώς διαφορετικό από το να έχουμε το αμάξι μπροστά μας,

ώστε να γίνει πιο συγκεκριμένη και ασφαλής διάγνωση.

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπουζι (20.000κμ)

Ν249 (10.000κμ)

Ν75 (πάντα το λέω στα service για τα κομπιασματα που έχω στην γρήγορη επιτάχυνση και όλο μου λένε ότι δεν είναι αυτό. Στο τέλος θα παω να το αλλαξω μόνος μου να μου φυγει απο το μυαλό)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δοκίμασε μια Ν75, αλλιώς θα ειναι το κλαπέτο του κομπρεσορα/turbo που ειναι πανω στην εισαγωγή

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα δοκιμάσω να αλλάξω μία N75 να δω τι γίνεται... άλλωστε φαντάζομαι ότι το κόστος δεν θα είναι και τεράστιο. Το αμάξι έχει κάνει 140.000κμ και δεν έχει αλλάξει ποτέ Ν75 (που και να χαλάσει από ότι έχω καταλάβει δεν το καταγράφει το διαγνωστικό).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παλιότερα είχα θέμα και γω στις χαμηλές στροφές και το έλυσα αλλάζοντας την βαλβίδα μεταβλητού εισαγωγής, νομίζω n316 είναι...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago , and64 said:

Παλιότερα είχα θέμα και γω στις χαμηλές στροφές και το έλυσα αλλάζοντας την βαλβίδα μεταβλητού εισαγωγής, νομίζω n316 είναι...

Ήμαρτον, έτσι μου έρχεται να πάω στο service και να του πω..... άλλαξε ότι "βαλβίδα" υπάρχει στο αμάξι... ακόμα και τις βαλβίδες από τα λάστιχα... Το κακό με αυτού του τύπου βαλβίδες είναι ότι από όσο ξέρω δεν καταγράφει και τίποτα ο εγκέφαλος... δεν βγάζουν σφάλμα. 

πόσο είχες δώσει για την n316? και ξέρει κάποιος και το κόστος για την n75?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ήμαρτον, έτσι μου έρχεται να πάω στο service και να του πω..... άλλαξε ότι "βαλβίδα" υπάρχει στο αμάξι... ακόμα και τις βαλβίδες από τα λάστιχα... Το κακό με αυτού του τύπου βαλβίδες είναι ότι από όσο ξέρω δεν καταγράφει και τίποτα ο εγκέφαλος... δεν βγάζουν σφάλμα. 

πόσο είχες δώσει για την n316? και ξέρει κάποιος και το κόστος για την n75?

Κάπου στο 30αρι;; Ίσως και παραπάνω όμως γιατί πάει καιρός τώρα...

Σφάλμα δεν είχα

Υπάρχει τρόπος ελέγχου των βαλβίδων μέσω του διαγωνιστικού, τις ενεργοποιεί μια μια και τις ακους να δουλεύουν ;)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...